2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Gönderilme zamanı: 03 May 2018 18:26
gönderen pegasusejder
MobilSorun78 yazdı: 03 May 2018 17:38
Serinplay yazdı: 03 May 2018 17:13
MaHKuMII yazdı: 03 May 2018 16:39
turkoxHAMSTER yazdı: 03 May 2018 14:49
Erebus yazdı: 03 May 2018 14:32 Benim bu konuda anlamadığım şuanki konudan biraz farklı bir şey var. Ben aynı canavara 2500 vururken, başkaları 8000-12000 arası vuruyor, bu konuyu yeni başlayanlar için aydınlatabilecek var mı?

Konuya dönersem kesinlikle katılıyorum, bir yeni başlayan için Y2 almak acayip zor bir uğraş.
Oyundaki yaratıkların zırh ve direnç değerleri birbirinden farklıdır. Bazı yaratıkların zırh değerleri yüksek iken bazılarının çeşitli direnç değerleri yüksek olur. Zırh değerli yüksek yaratıklara fiziksel saldırıların normalden düşük vuracaktır. Örneğin GBZ veya GBM-71 gibi yaratıkların zırh değerleri aşırı fazla olduğu için meteorit büyüsü ile verdiğiniz hasar 0'a yakındır. Ancak Meteorit yeteneğinin "zırh kırma" özelliği ile hasarınızı arttırabilirsiniz.

Aynı şekilde elektrik direnci yüksek yaratıklara elektrik hasarı vermeniz ancak direnç kırma yeteneği ile mümkündür. Karaköy'deki çoğu yaratığın elektrik direnci yüksek. Bu yüzen direnç kırmadan 2000-2500 gibi hasarlar verirken, özellikle dk 3 tılsımı ile bu hasarı 14-15 bin civarına çıkartabilirsin.

Baltalilah yazdı: 03 May 2018 14:08 Evet ama malesef hala gereksiz olduğunu düşünüyorum bilgi tılsımlarının karakter penceresinde etkisi zaten görülmüyor vuruşlar üzerinden bakalım 20.000 buz vuran bir büyücü %10 aradaki fark ile 22.000 vuracak bunun için 300-400 milyonlar vermeye değer mi ikinci seviye bilgi tılsımını alsanız aradaki fark 1000 ne kadar düşüyor. Bu arada oyundaki şu an nadide sınıfındaki silah ve zırhları şu an üreten herkes şekil olsun diye üretiyor.

Öncelikle o hasarlar o şekilde hesaplanmıyor. Karakter penceresindeki değerin 300 artması demek normalde verilen hasarı aynı oranda arttırırken, kritik veya direnç kırmalı hasarları da aynı oranda arttırır. Örneğin fiziksel büyü hasarındaki 300 artış + Meteorit 2 (III) etkisi, 3. kritik vuruşundaki hasar farkını belki de 10 bin arttırmış olacak. Aynı şekilde elektrik bilgi (III) + Yıldırım 1 (III) + Direnç Kırma (III) tılsımlarının kombinasyonu ile elde edilecek hasar, bu tılsımların 1. kademeleri ile elde edilecek hasarın neredeyse 2 katı olacak. Şekil için üretiyorlar kısmına da güldüm baya. Biz tamamen hasar artışı için üretiyoruz.
Gerekli bilgi verilmiştir.
Aynen.
Bence de.
katılıyorum

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Gönderilme zamanı: 03 May 2018 18:55
gönderen asgsdga
pegasusejder yazdı: 03 May 2018 18:26
MobilSorun78 yazdı: 03 May 2018 17:38
Serinplay yazdı: 03 May 2018 17:13
MaHKuMII yazdı: 03 May 2018 16:39
turkoxHAMSTER yazdı: 03 May 2018 14:49

Oyundaki yaratıkların zırh ve direnç değerleri birbirinden farklıdır. Bazı yaratıkların zırh değerleri yüksek iken bazılarının çeşitli direnç değerleri yüksek olur. Zırh değerli yüksek yaratıklara fiziksel saldırıların normalden düşük vuracaktır. Örneğin GBZ veya GBM-71 gibi yaratıkların zırh değerleri aşırı fazla olduğu için meteorit büyüsü ile verdiğiniz hasar 0'a yakındır. Ancak Meteorit yeteneğinin "zırh kırma" özelliği ile hasarınızı arttırabilirsiniz.

Aynı şekilde elektrik direnci yüksek yaratıklara elektrik hasarı vermeniz ancak direnç kırma yeteneği ile mümkündür. Karaköy'deki çoğu yaratığın elektrik direnci yüksek. Bu yüzen direnç kırmadan 2000-2500 gibi hasarlar verirken, özellikle dk 3 tılsımı ile bu hasarı 14-15 bin civarına çıkartabilirsin.





Öncelikle o hasarlar o şekilde hesaplanmıyor. Karakter penceresindeki değerin 300 artması demek normalde verilen hasarı aynı oranda arttırırken, kritik veya direnç kırmalı hasarları da aynı oranda arttırır. Örneğin fiziksel büyü hasarındaki 300 artış + Meteorit 2 (III) etkisi, 3. kritik vuruşundaki hasar farkını belki de 10 bin arttırmış olacak. Aynı şekilde elektrik bilgi (III) + Yıldırım 1 (III) + Direnç Kırma (III) tılsımlarının kombinasyonu ile elde edilecek hasar, bu tılsımların 1. kademeleri ile elde edilecek hasarın neredeyse 2 katı olacak. Şekil için üretiyorlar kısmına da güldüm baya. Biz tamamen hasar artışı için üretiyoruz.
Gerekli bilgi verilmiştir.
Aynen.
Bence de.
katılıyorum
Kesinlikle

Re: Nihat özpay ve oyuncular bu konudaki soruları yardımcı olurmusun.

Gönderilme zamanı: 03 May 2018 21:15
gönderen Esadullah
Bu uygulamanın yapılacağını hiç ummuyorum, oyunun dengesini değiştirebilir, oyuncuların oynayış tarzı dahi tersleşebilir.