Ben demek istediğini anladım mesela savaşçı, savaşçı olarak kalıyor ama yeteneklere göre menzil savaşçısı ya da yakın dövüş savaşçısı gibi kullanılabilsin diyorsun
Savaşçı, büyücü, şifacı dışında bir sınıf gelsin denmiyor. Çeşitlilik açısından mantıklı bir öneri
Re: İKV Sınıf Eksikliği - Önerelim!!!
Gönderilme zamanı: 31 Tem 2017 20:13
gönderen w1con2
TOLGARDA yazdı: ↑31 Tem 2017 18:46
Ben demek istediğini anladım mesela savaşçı, savaşçı olarak kalıyor ama yeteneklere göre menzil savaşçısı ya da yakın dövüş savaşçısı gibi kullanılabilsin diyorsun
Savaşçı, büyücü, şifacı dışında bir sınıf gelsin denmiyor. Çeşitlilik açısından mantıklı bir öneri
Uzun yazınca millet aradan okuyup bir anlam çıkarmaya çalışıyor sanırım. Nihayet anlaşıldı
Re: İKV Sınıf Eksikliği - Önerelim!!!
Gönderilme zamanı: 31 Tem 2017 20:43
gönderen IIxSoulflyxII
Oyuna Buz Kurt ve Deli Kurt Gelsin böyle bulutların üstünde falan takla atsınlar(Mizah amaçlı yazılmıştır Ciddiye almayiniz )
TOLGARDA yazdı: ↑31 Tem 2017 18:46
Ben demek istediğini anladım mesela savaşçı, savaşçı olarak kalıyor ama yeteneklere göre menzil savaşçısı ya da yakın dövüş savaşçısı gibi kullanılabilsin diyorsun
Savaşçı, büyücü, şifacı dışında bir sınıf gelsin denmiyor. Çeşitlilik açısından mantıklı bir öneri
Uzun yazınca millet aradan okuyup bir anlam çıkarmaya çalışıyor sanırım. Nihayet anlaşıldı
Bu konuda fikrine katılıyorum güzel bir fikir. Uzun olmasının yanında başlık fikir sahibi olmaya yetiyor insanlar direk olumsuz bakarak okumaya başlıyor ve muhtemelen yarıda bırakıp cevaba geçiyor.
w1con2 yazdı: ↑31 Tem 2017 12:13
Merhaba arkadaslar. Yıllardır dikkat ettiğim bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. Belki yöneticilere de bir öneri niteliği taşır.
Knight Online, Metin2 ve hepsinin atası olan WoW da bir çok sınıf bulunmakta hatta irklar, ırklar altında ayri ayrı sınıflar bulunmakta. Burada ırk olayına istinaden "klan" var ki zaten hikaye ve oluşum gereği çeşitli ırklar saçma olurdu.
Ancak sınıf eksikliği bariz göze carpmakta. Örneğin
Savaşçı ve türevleri için çoğu oyunda Ağır silah yüksek hasar taşıyıcısı ve tank özelliğinin yanında okçu ve avcı gibi alt ayrışımlari da olur. Yeni güncelleme ile birlikte uzaktan menzille hasar verme yeteneğinin kazandırılması oyundaki ayrışımlari arttırıp ek bir tat katabilir. Ki zaten tabiki savaşçılar tüfek kullanıyor ama bahsettiğim şey bir yetenek, buna bağlı olarak tılsım ve ek geliştirmeler..
Büyücü için zaten ayrı noktalar var oldukça. Ama ya elek ya da fizikler. Ateş az bulunuyor. Büyücü için ise onerebilecegim alt sınıf "alan hasarı büyücüsü olacaktır." Büyücünün alan hasara veren ateş çemberi var evet. Buna ek yıldırımın sekmesi de sayılabilir. Ama yıldırım ve fiziğin egemonyasini kırmak adına +bir hasar yeteneği (ateş bilgisine bağlanabilir. Bu da bu yeteneğin kullanımını arttıracaktır. +Belli bir odaklanma sonrası belli bir menzil dahilinde ışınlanma gibi bir yetenek de kazandırılabilir.
Şifacı için bariz ayrı bulduğum bir nokta şu an için aklıma gelmiyor açıkçası... Varsa siz paylaşabilirsiniz teşekkürler.
Knigh Online 2002 WoW 2004 yalnız kim kimin atası oluyor, Knight Online Hayat Offline yedirtmeyiz
Ben de eski bir Knight Online oyuncusuyum ancak güzel bir araştırma yaparsan RPG'nin atasının WoW olduğunu görebilirsin. Oyun senin bilmediğinin aksine 90'lı(23 Kasım 1994) yıllarda 2D olarak piyasaya sürülüyor. Halkın diliyle adam olduğu ve gerçekten yapımcılarının da beğenisini aldığı versiyonu 2004 yılında yayımlandığı için Google'da "WoW çıkış tarihi" diye arattığında karşına direkt 2004 çıkması normal tabii.
Şöyle bilgi edinebileceğin güzel bir video ile aydınlatmak isterim.
Re: İKV Sınıf Eksikliği - Önerelim!!!
Gönderilme zamanı: 31 Tem 2017 22:27
gönderen BaycuNoyan
Diğer oyunlara benzemesin derken fazla kaptırmışlar kendilerini grafiklerde benzemesin diye olabildiğince kalitesiz tutulmuş var sayıyorum
Re: İKV Sınıf Eksikliği - Önerelim!!!
Gönderilme zamanı: 01 Ağu 2017 00:07
gönderen amirogllu
Metin2 veyaht diğer gereksiz saçma sapan bütün oyunlara istinaden şunları sıralamak istiyorum
Karakter eksikliği belki
silahların özelliği yetersiz kalabilir belki
düşmeyen şaheser bulunamadığından şans artırıcıların piyasaya sürülmesi
paranın dibine düşen Metin2 yönetimin ele aldığı market sistemine bütün avantajları koyup
istihdamda bulunması ve diğer üyelik oyunların paket sürüm sınırlaması arzusundan oyuncu kitlesi ve
memnuniyetini kaybettiği Metin2'üyeliğindede ,İkv'de yaşanan krizlere kim nasıl bir açıklık getiriyor ve halen öneri yapabiliyor anlamış değilim.
ASOSYAL OLMAYIN MİLLETİ TEŞVİĞE SÜRÜKLEMEYİN DIŞARDA HAYAT VAR !'^+%&/()=?_
w1con2 yazdı: ↑31 Tem 2017 12:13
Merhaba arkadaslar. Yıllardır dikkat ettiğim bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. Belki yöneticilere de bir öneri niteliği taşır.
Knight Online, Metin2 ve hepsinin atası olan WoW da bir çok sınıf bulunmakta hatta irklar, ırklar altında ayri ayrı sınıflar bulunmakta. Burada ırk olayına istinaden "klan" var ki zaten hikaye ve oluşum gereği çeşitli ırklar saçma olurdu.
Ancak sınıf eksikliği bariz göze carpmakta. Örneğin
Savaşçı ve türevleri için çoğu oyunda Ağır silah yüksek hasar taşıyıcısı ve tank özelliğinin yanında okçu ve avcı gibi alt ayrışımlari da olur. Yeni güncelleme ile birlikte uzaktan menzille hasar verme yeteneğinin kazandırılması oyundaki ayrışımlari arttırıp ek bir tat katabilir. Ki zaten tabiki savaşçılar tüfek kullanıyor ama bahsettiğim şey bir yetenek, buna bağlı olarak tılsım ve ek geliştirmeler..
Büyücü için zaten ayrı noktalar var oldukça. Ama ya elek ya da fizikler. Ateş az bulunuyor. Büyücü için ise onerebilecegim alt sınıf "alan hasarı büyücüsü olacaktır." Büyücünün alan hasara veren ateş çemberi var evet. Buna ek yıldırımın sekmesi de sayılabilir. Ama yıldırım ve fiziğin egemonyasini kırmak adına +bir hasar yeteneği (ateş bilgisine bağlanabilir. Bu da bu yeteneğin kullanımını arttıracaktır. +Belli bir odaklanma sonrası belli bir menzil dahilinde ışınlanma gibi bir yetenek de kazandırılabilir.
Şifacı için bariz ayrı bulduğum bir nokta şu an için aklıma gelmiyor açıkçası... Varsa siz paylaşabilirsiniz teşekkürler.
Knigh Online 2002 WoW 2004 yalnız kim kimin atası oluyor, Knight Online Hayat Offline yedirtmeyiz
Ben de eski bir Knight Online oyuncusuyum ancak güzel bir araştırma yaparsan RPG'nin atasının WoW olduğunu görebilirsin. Oyun senin bilmediğinin aksine 90'lı(23 Kasım 1994) yıllarda 2D olarak piyasaya sürülüyor. Halkın diliyle adam olduğu ve gerçekten yapımcılarının da beğenisini aldığı versiyonu 2004 yılında yayımlandığı için Google'da "WoW çıkış tarihi" diye arattığında karşına direkt 2004 çıkması normal tabii.
Şöyle bilgi edinebileceğin güzel bir video ile aydınlatmak isterim.
Daha önce izlediğim bir video ilk RPG DungeoN Masterdır. MMORPG de Knight Online WoW dan önce MMORPG olarak piyasaya çıkmıştır.