2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 20 Şub 2017 14:24
gönderen melihbaba
Nerull abimizin işi topluluğu yönetmek ise işini doğru yapmıyor demektir , ben hiç açıklama veya bilgilendirme görmüyorum oyunla ilgili insanları beklenti içinde umudunu sömürmekten başka ne yapıyorlar ?

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 20 Şub 2017 16:49
gönderen RecepBaS
melihbaba yazdı:Nerull abimizin işi topluluğu yönetmek ise işini doğru yapmıyor demektir , ben hiç açıklama veya bilgilendirme görmüyorum oyunla ilgili insanları beklenti içinde umudunu sömürmekten başka ne yapıyorlar ?
aynen kardeş bunu herkes biliyor ama bazı ( yalaka ) diye tabir edebilecegimiz insanlar var :) sorsan çok iyi işini yapıyor derler :D

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 20 Şub 2017 20:16
gönderen Fabre
melihbaba yazdı:Nerull abimizin işi topluluğu yönetmek ise işini doğru yapmıyor demektir , ben hiç açıklama veya bilgilendirme görmüyorum oyunla ilgili insanları beklenti içinde umudunu sömürmekten başka ne yapıyorlar ?
Nasıl görmüyorsun açıklama bilgilendirme ? Bekleyin diyor adamlar başka oyunun forumuna girip yazdığında şu tarihte çıkartıcaz izin verirseniz mi yazıyorlar ? Neyin tribi bu :D