2. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Re: IRKLARDA XENOTIM..
Gönderilme zamanı: 18 Şub 2016 00:32
gönderen NaudiR
drNOVALGIN yazdı:SAATTE XENOTIM 'IN DAHA AZ DÜŞTÜĞÜNE KANAAT GETİRDİM ARKADAŞLAR FİKİRLERİNİZ NELERDİR?---
NORMAL GEZİNMEM SIRASINDA 4 XENOTİM KASTIM 2 BUCUK SAATTE. 2 SAAT SAATTE KASMAMA RAĞMEN YALNIZCA 1 XENO ALABİLDİM.. İYİ FORUMLAR..
Kod: Tümünü seç
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
Re: IRKLARDA XENOTIM..
Gönderilme zamanı: 18 Şub 2016 00:44
gönderen NaudiR
NaudiR yazdı:drNOVALGIN yazdı:SAATTE XENOTIM 'IN DAHA AZ DÜŞTÜĞÜNE KANAAT GETİRDİM ARKADAŞLAR FİKİRLERİNİZ NELERDİR?---
NORMAL GEZİNMEM SIRASINDA 4 XENOTİM KASTIM 2 BUCUK SAATTE. 2 SAAT SAATTE KASMAMA RAĞMEN YALNIZCA 1 XENO ALABİLDİM.. İYİ FORUMLAR..
Kod: Tümünü seç
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
Sizin mantığa göre:
Kod: Tümünü seç
quest xenotimkasma begin
state start begin
when sakliIrklar.kill with oyuncuHoldeyse() begin
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
end
end
end
Aslında Xenotim verme mantığı buna benzer de sizinki gibi hurafeleri yok sadece 
Re: IRKLARDA XENOTIM..
Gönderilme zamanı: 18 Şub 2016 02:06
gönderen alpay1994
NaudiR yazdı:NaudiR yazdı:drNOVALGIN yazdı:SAATTE XENOTIM 'IN DAHA AZ DÜŞTÜĞÜNE KANAAT GETİRDİM ARKADAŞLAR FİKİRLERİNİZ NELERDİR?---
NORMAL GEZİNMEM SIRASINDA 4 XENOTİM KASTIM 2 BUCUK SAATTE. 2 SAAT SAATTE KASMAMA RAĞMEN YALNIZCA 1 XENO ALABİLDİM.. İYİ FORUMLAR..
Kod: Tümünü seç
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
Sizin mantığa göre:
Kod: Tümünü seç
quest xenotimkasma begin
state start begin
when sakliIrklar.kill with oyuncuHoldeyse() begin
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
end
end
end
Aslında Xenotim verme mantığı buna benzer de sizinki gibi hurafeleri yok sadece 
Herkes programlama dilinden anlamaz hacı dersini almadıysa.
Tabi basit bir pseudocode olmuş bu.
Re: IRKLARDA XENOTIM..
Gönderilme zamanı: 18 Şub 2016 13:52
gönderen turans
Dayak bile nasiple yeniyor..
Re: IRKLARDA XENOTIM..
Gönderilme zamanı: 19 Şub 2016 14:45
gönderen DxNxZ
turans yazdı:Dayak bile nasiple yeniyor..
Bu yorum süperdi işte
Bende zamanında bu şans faktöründen çok çektim tabi gittim mesaj attım desteğe falan aynen şunu dediler.
"Sistemin belirlediği bir sayı var mesela 39 (bu sayıyı örnek vermişlerdi hiç unutmam) eğer torba düştüğünde 39daysa materyali ya da itemi alırsınız değilse almazsınız."
Aşağı yukarı böyle bir şey idi. Sizde tekrar sorup öğrenebilirsiniz.
İyi forumlar.