,Kanatmalar fızıksel hasar oldgu ıcın buyu bozma yeteneklerı ıle gıredılemezler ama bu konu acılmısken sunada dıkkat cekmek ısterım daha once bır cok kez destege ıletmıs oldugumuz bu hata veya goz ardı etme savascılar ıcın avantajdır.. savascının zıhın yetenegı 15 vermesıne gerek yokken sıfacıların atmıs oldugu zehır ve asıt hasarlarını sılmektedır...bunun normal calısma sıstemı tum buyu ve sıfacıların buyulerı bozuldu dedıgınde olması lazımkı buda 15 yetenek puanı verınce olur ama savascı zıhıne 1 versede sıfanın attıgı zehırı sılıyor.
SAMILBEY yazdı:,Kanatmalar fızıksel hasar oldgu ıcın buyu bozma yeteneklerı ıle gıredılemezler ama bu konu acılmısken sunada dıkkat cekmek ısterım daha once bır cok kez destege ıletmıs oldugumuz bu hata veya goz ardı etme savascılar ıcın avantajdır.. savascının zıhın yetenegı 15 vermesıne gerek yokken sıfacıların atmıs oldugu zehır ve asıt hasarlarını sılmektedır...bunun normal calısma sıstemı tum buyu ve sıfacıların buyulerı bozuldu dedıgınde olması lazımkı buda 15 yetenek puanı verınce olur ama savascı zıhıne 1 versede sıfanın attıgı zehırı sılıyor.
savascının zıhın yetenegı 15 vermesıne gerek yokken sıfacıların atmıs oldugu zehır ve asıt hasarlarını sılmektedır...bunun normal calısma sıstemı tum buyu ve sıfacıların buyulerı bozuldu dedıgınde olması lazımkı buda 15 yetenek puanı verınce olur ama savascı zıhıne 1 versede sıfanın attıgı zehırı sılıyor
Şimdi Bu sözünü bir inceleyelim...
Demişsinki savaşcıların; ŞifacıLardan gelen Hasarları Kaldırmak için Zihin toplamaya 1 verseler YeterLi demişsin..
Benim Cevab'ım;
İlk olark Baştan oyuna gir ve bir şifacıdan yardım iste bu yazdıgını dene. 1 puanda ( Tam emin deilim ama ) Zihin' açılsa asla Büyücü ve Şifacı etkilerini kaldırmaz.
Fakat Zihin toplamaya 1 verildiği Zaman Savaşcının attığı Dikkat Dağıtmasını kaldırır.
Ben konuya açıklık getireyim.
İlk olarak savaşcıdan başlıyalım.
zihin toparlama 1 oldugu Sürece ;
Savaşcının attığı dikkati ve Durdurmayı kaldırır. ( durdurma 15 olsa bile )
Büyücülerin attığı; Fiziksel , buz , Elektrik etkileri Hala üzerinde kalıcıdır.
Şifacıların attığı; Zehir , Asit Hala Etkilerinde devam eder Kendi süresince..
Büyücü: Büyü Bozma yeteneğine
1 Verdiği Zaman;
Savaşcının attığı Dikkat Dağıtma ve Drdurma üzerinde kalır.
Şifacıların attığı Zehir ve Asit etkilerini Gösterir.
Şifacı : Büyü bozmaya 1 verdiği Zaman.
Büyücüyü ; Fiziksel , Buz , ElektriK Etkileri üzerinde kalır.
Savaşcı: Dıkkat dağıtma ve Durdurmayı attığı zaman üstünde kalır.
Ve Şimdi 15 verildiği Zaman
Savaşcı " Şifacı ve büyücü etkilerini kaldırdınız " Yazısında
Büyücüden gelen ve Şifacıdan gelen tüm Etkileri kaldırır.
Büyücü : " Savaşcı ve şifacı etkilerini kaldırdınız " Yazısında
Savaşcıva ve şiafcıdan gelen Tüm etkileri kaldırır. ( durdurma 15 olsa bile )
Şifacı : " Savaşcı ve Büyücü etkilerini kaldırdınız " Yazısında
Büyücüden ve Savaşcıdan gelen tüm etkileri Kaldırır. ( durdurma 15 olsa bile )
O Şimdi ASKER..! 9'uncu Mot.P.Tug. 1'inci iç güvenlik Özel Taburu Muharebe Destek Bl.K.Lığı
Kars/ Sarıkamış..
şifacı şifasal etkileri 1 puanda olsa kaldırır: örneğin zehir,asit
büyücü 1 puanda olsa büyücü büyülerini kaldırır: örneğin buz elektirik meteorit
savaşçı 1 puanda olsa savaşsal etkileri kaldırır: örneğin dikkat dağıtma
sence kanama bir büyümüdür evet aslında büyüdür örn: kanama atınca karşı rakibine büüyüye direndi diyo peki şimdi
soruyorum sana kanama bir büyümüdür ?
ona bakarsan saçma olacak ama klan dan çıkınmak isteyince onay yazısı geliyor."Klandan çıkmak istediğinize emninmisiniz" diye o açıkken git maden çek alamazsın ve "alışveriş açıkken bunu yapamazsınız" diyor klandan çıkmak alışveriş mi? yani demek istediğim oyunda bazı şeyler otomatik yaıya bağlanmış.kanatma da bir yetenek olduğundan böyle yazıyor.