2. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2009 11:30
gönderen PasaMunecciM
Selamün Aleyküm;

Post kasma gibi bi derdim yok ama sen hakkaten savaşçıyı kullanmayı bilmiyorsun senin karşına hep büyücümü çıkacak acaba merak ettim hem senin sakınman yani zırh arttırıcı özelligin yoksa büyücü sana kaç çakar tahmin edemiyorum özellikle metroit[fiziksel] ile.2.cisi karşına savaşçı çıktı diyelim kanatmasız nah yenersin bu 1 sakınmasız adam seni linç eder bu 2 git savaşçıyı ögren öyle geç karşıma bu 3 sakınmayı dikkatle oku 15 de %60 zırh veriyor zırh olmassa sen bi hiçsin ben teşkilattayım.

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2009 11:39
gönderen PasaMunecciM
Arkdaşlar ikinizinde tezini yanlış çıkartıyım şimdi
%60 zırhla başlıyım zırh itemli ve yüksek lvl eşyalarla bu sorun hallolur. 2.si şifacıya savunma yapta seni gözü kapalı yensin şifacıya fala kudret harcamıyacaksın ilk önce yaratığı varsa yaratık daha sonra şifacıya dalacaksınki şifacıyı kesesin yukarda verdiğim puanlamanın ne kadar doğru ve çok yönlü olduğuda burdan çıkıyor hem savaşçı hem büyücü hem şifacı hem er meydanı hem klan hemde vs için en ideali benim puanlamam 3. sü savunma sadece savaşçıda işe yarar büyücü sana çatçat geçirirken senin saldırın düşük olduğundan çataçat ıska geçersin 4. sü kanatma çok yararlı bir yetenek örn: klandasın ve savaşçı 60 kudretle kaçıyor kanatma attın ve kudretini tüketiyosun adam yarı yolda kudretsiz kalcak çak bir tane durdurma 15 puan olduğu için gömecekmisin her halukarda biter. aynı şey vs tede geçerli. 5.si 5 skill i kudret bitirmeden kullanmak asıl amaç değil asıl ama adamı 5 skill'da alt etmek konuya yaklaşımın yanlış.
ersel1905


İleti: 5
Kayıt: 05 Arl 2009 01:41
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Özel mesaj





bu mesajı yazan arkadaşım benimkilerle sanki biraz aynı olmuş bende dedim kanatmasız olmaz bende dedim sakınmasız olmaz bende yazmışım durdurma 1 de işe yaramaz :)Artık şifacılarda PvP devri bitti şifacılar klan şifacısı ona göre

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 13 Ara 2009 06:49
gönderen Yakamozxefemeih
bence bu yeteneklerden hi bişey olmaz çok yararsız bir şekilde dagıtmışşın bence bi kere depar her ne olursa olsun 15 olması lazım 2.5 saniye daha fazla kullanmak çok şey farkeder

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 19 Ara 2009 14:43
gönderen ZuLFiKaR
Herkes tecrübelerini taktik ve stratejisini paylaşmakta ve önermekte serbesttir arkadaşlar...

Eğer arkadasınızın actıgı konudakı dusuncelerı yanlıssa size gore tabıkı hıc cevap yazmayın olsun bıtsın, tartısmaya mahal vermeyın.

Bende şimdi burda size 5 farklı yetenek dizilimi tablosu verırım tum nedenlerıyle bırlıkte ama gerek yok.

Herkesın ayrı bı dusuncesı vardır...En iyilerin TEK...

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 19 Ara 2009 19:36
gönderen basshunter09
Bnce 10 depar 15 sakınma 15 durdurma 15 zihin 15 agır 15 sert bunlar wsde kesin olmalı

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 19 Ara 2009 19:47
gönderen STr0nGMaN
ImmorTaL56 yazdı:merhaba arkdsLar size en iyi savascı yetenek dizilimini soyleyecegım yazım hatam olursa affola baslıyorm

Depar =10 Depar 10 dan sonra bir hız arttırmıyor sadece 15 de durdurmadan etkilenmiyor o kadar.

Defansif Dovusme=15 Arkdslar sizce de cok mantıklı ve degilmi kısa yoldan savunma kazanmak 2savunma geliyor bir saldırı gidiyor.

Sert vuruş=15 Normal ıskalı Vurmakdansa kesin bir vurus yapmak kesinlikle gereklidir Ve Defansif den giden saldırıyı telafi ederis

Dikkat Dagıtma=15 Gayet Cekici ve yararlı bir yetenek bir kere hız kesiyor en azından durdurmaya verme dikkate ver bir büyücüyü dikkat atarak gayet seri bir şekil de atak yapabilirsin. Bitme di bu dikkatin sadece Kucuk bir ozelligi dusmanın 15 puan da yoplam 30 saldırı saldırı ve 30 savunma dusuruyor otesı var mı gne defansif de ki saldırı azalımını telafi edici bir yöntem


Depar 10 olmaz 15 etkiside göstermiyor biz bunu denedik.
Zihin Toplama=15 Her ihtimale karsı bisim şifa vermeyen ama şifa gorevı goren guzel ama sans olan bir yetenekimis zihini 15 den az verme gibi bir sey soz konusu olmas arkdslar zaten 15 puan da %25 ihtimal de kotu etkileri kaldırma veriyor yani kesinlikle 15 max.


Agır Vurus=15 Tam bir canlı varlık dusmanı olan agır vurus sert vurusun abisi :) Gne Silahımızın ıska gecmemesi ve defansifde ki saldırı kaybını telafi etmek ıcın birer bir yontem

Durdurma ve Sarsılmaz = 1 Sarsılmaz da o kadar emin degilim ama Durdurmaya 1 vermede fayda var klanlar da depar birlikde mükemmel bir 2kli olusduruyorlar.


Kesinlikle Olması Gereken Yetenekler Bunlar Arkadaslar

Emeqe Saygı denenmis Uygulanmıs ve kesilmişdir arkdsLar :))

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 19 Ara 2009 23:19
gönderen betonboksor
sen bunların hepsınıa acsan bıkere kudret klmaz sende D:D:D:d:

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 20 Ara 2009 11:42
gönderen basshunter09
basshunter09 yazdı:Bnce 10 depar 15 sakınma 15 durdurma 15 zihin 15 agır 15 sert bunlar wsde kesin olmalı
Bu en ideali xD

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 20 Ara 2009 19:51
gönderen gkan94
arkadaşlar o skill düzenekleri doğru değildir bilginize isteyen öle yapsın ama hiç iyi olmuo denedim bence
DEPAR 15
SERT VURUŞ 15
DİKKAT DAĞITMA15
SAKINMA 15
DURDURMA 10 YA DA 5 FAR ETMEZ KESİNLİKLE VERİLMELİDİR YOKSA BÜYÜCÜ KESEMESSİNİZ
ZİHİN TOPLAMA AYNI DURDURMA GİBİ 10 YADA 5 FARK ETMEZ
ZATEN AĞIR VURUŞ TA 15

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>

Gönderilme zamanı: 22 Ara 2009 23:13
gönderen Gomeos
benim şahsi görüşüm kanatma ve deparın 15 olması çarın ezikliğinin göstergesidir.Zaten bu yeteneklerle iteminde bi önemi kalmıyor ya hadi neyse.