Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A
Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 21:11
bence sadece 2 sunucu olmalı eminönü beyazköşk zaten adam yok dogru düzgün oyunda anca böyle toplanır adam coklugu görülür
İstanbul Kıyamet Vakti Oyuncularının Buluşma Noktası
http://forum.istanbuloyun.com/
2 sunucu olursa inan oyun oynanmaz.Fakat 8.sunucu biraz fazla olduğu doğru fakat oyunun şuan en az 4-5 sunucuya ihtiyacı var.LatifGetiren yazdı:bence sadece 2 sunucu olmalı eminönü beyazköşk zaten adam yok dogru düzgün oyunda anca böyle toplanır adam coklugu görülür
yok hayır dediklerini anladım. ama ne zaman radikal bir adım atıldıysa bu oyunu geriye götürdü. ben sancak'ta hiç sıra beklemedim böylede bir olaya şahit olmadım çünkü oyun boş (çemberli önüne yığılan 1-2 grup haricinde).. yönetim radikal kararlar almak yerine oyunun altyapısına yatırım yaparsa bu herkesin hayrına olur.izdirapgrafik yazdı:Yazdıklarımı anlamamışsın.HuNKaR yazdı:yaklaşmakdan bahsetmen hiç gerçekci olmamış. eğer böyle bir kıyaslama yapmak istersen İKV'den daha fazla gerileyen düşüş yaşıyan hiçbir oyun bulamazsın. durumun ne kadar vahim olduğununda farkındasındır sanırım.izdirapgrafik yazdı:Sunucu birleşimi birçok oyunda uygulanan bir yöntemdir fakat bizim oyunumuz için gerekli olduğu en azından şu an için düşünülemez.Oyunun yüzde 70'inin Çemberlitaş üzerine kurulduğunu varsayarsak ve hafta içi dahil akşam 8'den sonra bu bölgeye girmek için saatlerce sıra bekleniyorsa olası bir sunucu birleşimi işleri yokuşa sürmekten başka bir işe yaramayacaktır.29 level geri gelsin,v1 dönemindeki halimizle oynayalım gibi retro fikirleri de rafa kaldırmanızı öneririm.Şu an İKV'nin ihtiyacı,daha doğrusu yapması gereken mevcut oyuncularının nostaljik isteklerine cevap vermekten çok radikal adımlar atarak rakiplerine bir adım daha yaklaşmasıdır.
Radikal adımdan kasıt grup bölgeleri demek değil ki zaten:) Bölge doluluğu ise benim sunucumda bu şekilde ne yazık ki.Her şeyi bir kenara çekip düşünürsek,sunucular birleşti,oyuna ne faydası olacak ki ? Rakiplerine yaklaşmasından da kastım hak ettiği yerini bulmasıdır.1 ay önce açılan oyunlar Facebook'ta yüzbinlerce hayran buluyor.Türkiye çapında etkinlik düzenliyorlar.Bizim sunucular ha birleşmiş,ha birleşmemiş.HuNKaR yazdı:yok hayır dediklerini anladım. ama ne zaman radikal bir adım atıldıysa bu oyunu geriye götürdü. ben sancak'ta hiç sıra beklemedim böylede bir olaya şahit olmadım çünkü oyun boş (çemberli önüne yığılan 1-2 grup haricinde).. yönetim radikal kararlar almak yerine oyunun altyapısına yatırım yaparsa bu herkesin hayrına olur.izdirapgrafik yazdı:Yazdıklarımı anlamamışsın.HuNKaR yazdı:yaklaşmakdan bahsetmen hiç gerçekci olmamış. eğer böyle bir kıyaslama yapmak istersen İKV'den daha fazla gerileyen düşüş yaşıyan hiçbir oyun bulamazsın. durumun ne kadar vahim olduğununda farkındasındır sanırım.izdirapgrafik yazdı:Sunucu birleşimi birçok oyunda uygulanan bir yöntemdir fakat bizim oyunumuz için gerekli olduğu en azından şu an için düşünülemez.Oyunun yüzde 70'inin Çemberlitaş üzerine kurulduğunu varsayarsak ve hafta içi dahil akşam 8'den sonra bu bölgeye girmek için saatlerce sıra bekleniyorsa olası bir sunucu birleşimi işleri yokuşa sürmekten başka bir işe yaramayacaktır.29 level geri gelsin,v1 dönemindeki halimizle oynayalım gibi retro fikirleri de rafa kaldırmanızı öneririm.Şu an İKV'nin ihtiyacı,daha doğrusu yapması gereken mevcut oyuncularının nostaljik isteklerine cevap vermekten çok radikal adımlar atarak rakiplerine bir adım daha yaklaşmasıdır.
haklısın elbet. zaten sunucu birleştirme olayını pek kastetmedim burda. sorun oyunun altyapısında ki sanırım bu işin başındakiler çok vurdumduymaz. grafikler , arayüz ve yetenek efektleri gerçekden çok kötü. demek istediğim sadece bu saçma şans sistemi ve grup bölgeleri değil oyunu bu hale sokan.kazanılan paralar teneke dolu bölgelere değilde bu eksikliklere harcansaydı netice böyle olur muydu ? sunucu birleştirmek çözüm değil , zaten oyun bitik durumda.izdirapgrafik yazdı:Radikal adımdan kasıt grup bölgeleri demek değil ki zaten:) Bölge doluluğu ise benim sunucumda bu şekilde ne yazık ki.Her şeyi bir kenara çekip düşünürsek,sunucular birleşti,oyuna ne faydası olacak ki ? Rakiplerine yaklaşmasından da kastım hak ettiği yerini bulmasıdır.1 ay önce açılan oyunlar Facebook'ta yüzbinlerce hayran buluyor.Türkiye çapında etkinlik düzenliyorlar.Bizim sunucular ha birleşmiş,ha birleşmemiş.HuNKaR yazdı:yok hayır dediklerini anladım. ama ne zaman radikal bir adım atıldıysa bu oyunu geriye götürdü. ben sancak'ta hiç sıra beklemedim böylede bir olaya şahit olmadım çünkü oyun boş (çemberli önüne yığılan 1-2 grup haricinde).. yönetim radikal kararlar almak yerine oyunun altyapısına yatırım yaparsa bu herkesin hayrına olur.izdirapgrafik yazdı:Yazdıklarımı anlamamışsın.HuNKaR yazdı:yaklaşmakdan bahsetmen hiç gerçekci olmamış. eğer böyle bir kıyaslama yapmak istersen İKV'den daha fazla gerileyen düşüş yaşıyan hiçbir oyun bulamazsın. durumun ne kadar vahim olduğununda farkındasındır sanırım.izdirapgrafik yazdı:Sunucu birleşimi birçok oyunda uygulanan bir yöntemdir fakat bizim oyunumuz için gerekli olduğu en azından şu an için düşünülemez.Oyunun yüzde 70'inin Çemberlitaş üzerine kurulduğunu varsayarsak ve hafta içi dahil akşam 8'den sonra bu bölgeye girmek için saatlerce sıra bekleniyorsa olası bir sunucu birleşimi işleri yokuşa sürmekten başka bir işe yaramayacaktır.29 level geri gelsin,v1 dönemindeki halimizle oynayalım gibi retro fikirleri de rafa kaldırmanızı öneririm.Şu an İKV'nin ihtiyacı,daha doğrusu yapması gereken mevcut oyuncularının nostaljik isteklerine cevap vermekten çok radikal adımlar atarak rakiplerine bir adım daha yaklaşmasıdır.
Haklısın.Ben sadece taslak olarak önerdim tabiki öneri geliştirilebilir.KARAHAMZALI yazdı:çok güzel bir öneri yalnız tek eksiği (bana göre) yada negatif tarafı diyelim grup bölgelerine girme sıkıntısı olacaktır.
bunun içinde; bu sistem nasıl işler bilmiyorum ama madem 2 sunucu birleşiyor grup bölgeleri kopya sayısı da 20 den 40 çıkmalı zaten yaz ayları dışında migrat sığınak demiyorum bile çemberde 20. kopyaya girdiğimi hatırlamıyorum.