2. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 21:11
gönderen LatifGetiren
bence sadece 2 sunucu olmalı eminönü beyazköşk zaten adam yok dogru düzgün oyunda anca böyle toplanır adam coklugu görülür

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 21:16
gönderen berkan587
LatifGetiren yazdı:bence sadece 2 sunucu olmalı eminönü beyazköşk zaten adam yok dogru düzgün oyunda anca böyle toplanır adam coklugu görülür
2 sunucu olursa inan oyun oynanmaz.Fakat 8.sunucu biraz fazla olduğu doğru fakat oyunun şuan en az 4-5 sunucuya ihtiyacı var.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 22:35
gönderen HuNKaR
izdirapgrafik yazdı:
HuNKaR yazdı:
izdirapgrafik yazdı:Sunucu birleşimi birçok oyunda uygulanan bir yöntemdir fakat bizim oyunumuz için gerekli olduğu en azından şu an için düşünülemez.Oyunun yüzde 70'inin Çemberlitaş üzerine kurulduğunu varsayarsak ve hafta içi dahil akşam 8'den sonra bu bölgeye girmek için saatlerce sıra bekleniyorsa olası bir sunucu birleşimi işleri yokuşa sürmekten başka bir işe yaramayacaktır.29 level geri gelsin,v1 dönemindeki halimizle oynayalım gibi retro fikirleri de rafa kaldırmanızı öneririm.Şu an İKV'nin ihtiyacı,daha doğrusu yapması gereken mevcut oyuncularının nostaljik isteklerine cevap vermekten çok radikal adımlar atarak rakiplerine bir adım daha yaklaşmasıdır.
yaklaşmakdan bahsetmen hiç gerçekci olmamış. eğer böyle bir kıyaslama yapmak istersen İKV'den daha fazla gerileyen düşüş yaşıyan hiçbir oyun bulamazsın. durumun ne kadar vahim olduğununda farkındasındır sanırım.
Yazdıklarımı anlamamışsın.
yok hayır dediklerini anladım. ama ne zaman radikal bir adım atıldıysa bu oyunu geriye götürdü. ben sancak'ta hiç sıra beklemedim böylede bir olaya şahit olmadım çünkü oyun boş (çemberli önüne yığılan 1-2 grup haricinde).. yönetim radikal kararlar almak yerine oyunun altyapısına yatırım yaparsa bu herkesin hayrına olur.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 22:41
gönderen izdirapgrafik
HuNKaR yazdı:
izdirapgrafik yazdı:
HuNKaR yazdı:
izdirapgrafik yazdı:Sunucu birleşimi birçok oyunda uygulanan bir yöntemdir fakat bizim oyunumuz için gerekli olduğu en azından şu an için düşünülemez.Oyunun yüzde 70'inin Çemberlitaş üzerine kurulduğunu varsayarsak ve hafta içi dahil akşam 8'den sonra bu bölgeye girmek için saatlerce sıra bekleniyorsa olası bir sunucu birleşimi işleri yokuşa sürmekten başka bir işe yaramayacaktır.29 level geri gelsin,v1 dönemindeki halimizle oynayalım gibi retro fikirleri de rafa kaldırmanızı öneririm.Şu an İKV'nin ihtiyacı,daha doğrusu yapması gereken mevcut oyuncularının nostaljik isteklerine cevap vermekten çok radikal adımlar atarak rakiplerine bir adım daha yaklaşmasıdır.
yaklaşmakdan bahsetmen hiç gerçekci olmamış. eğer böyle bir kıyaslama yapmak istersen İKV'den daha fazla gerileyen düşüş yaşıyan hiçbir oyun bulamazsın. durumun ne kadar vahim olduğununda farkındasındır sanırım.
Yazdıklarımı anlamamışsın.
yok hayır dediklerini anladım. ama ne zaman radikal bir adım atıldıysa bu oyunu geriye götürdü. ben sancak'ta hiç sıra beklemedim böylede bir olaya şahit olmadım çünkü oyun boş (çemberli önüne yığılan 1-2 grup haricinde).. yönetim radikal kararlar almak yerine oyunun altyapısına yatırım yaparsa bu herkesin hayrına olur.
Radikal adımdan kasıt grup bölgeleri demek değil ki zaten:) Bölge doluluğu ise benim sunucumda bu şekilde ne yazık ki.Her şeyi bir kenara çekip düşünürsek,sunucular birleşti,oyuna ne faydası olacak ki ? Rakiplerine yaklaşmasından da kastım hak ettiği yerini bulmasıdır.1 ay önce açılan oyunlar Facebook'ta yüzbinlerce hayran buluyor.Türkiye çapında etkinlik düzenliyorlar.Bizim sunucular ha birleşmiş,ha birleşmemiş.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 22:49
gönderen HuNKaR
izdirapgrafik yazdı:
HuNKaR yazdı:
izdirapgrafik yazdı:
HuNKaR yazdı:
izdirapgrafik yazdı:Sunucu birleşimi birçok oyunda uygulanan bir yöntemdir fakat bizim oyunumuz için gerekli olduğu en azından şu an için düşünülemez.Oyunun yüzde 70'inin Çemberlitaş üzerine kurulduğunu varsayarsak ve hafta içi dahil akşam 8'den sonra bu bölgeye girmek için saatlerce sıra bekleniyorsa olası bir sunucu birleşimi işleri yokuşa sürmekten başka bir işe yaramayacaktır.29 level geri gelsin,v1 dönemindeki halimizle oynayalım gibi retro fikirleri de rafa kaldırmanızı öneririm.Şu an İKV'nin ihtiyacı,daha doğrusu yapması gereken mevcut oyuncularının nostaljik isteklerine cevap vermekten çok radikal adımlar atarak rakiplerine bir adım daha yaklaşmasıdır.
yaklaşmakdan bahsetmen hiç gerçekci olmamış. eğer böyle bir kıyaslama yapmak istersen İKV'den daha fazla gerileyen düşüş yaşıyan hiçbir oyun bulamazsın. durumun ne kadar vahim olduğununda farkındasındır sanırım.
Yazdıklarımı anlamamışsın.
yok hayır dediklerini anladım. ama ne zaman radikal bir adım atıldıysa bu oyunu geriye götürdü. ben sancak'ta hiç sıra beklemedim böylede bir olaya şahit olmadım çünkü oyun boş (çemberli önüne yığılan 1-2 grup haricinde).. yönetim radikal kararlar almak yerine oyunun altyapısına yatırım yaparsa bu herkesin hayrına olur.
Radikal adımdan kasıt grup bölgeleri demek değil ki zaten:) Bölge doluluğu ise benim sunucumda bu şekilde ne yazık ki.Her şeyi bir kenara çekip düşünürsek,sunucular birleşti,oyuna ne faydası olacak ki ? Rakiplerine yaklaşmasından da kastım hak ettiği yerini bulmasıdır.1 ay önce açılan oyunlar Facebook'ta yüzbinlerce hayran buluyor.Türkiye çapında etkinlik düzenliyorlar.Bizim sunucular ha birleşmiş,ha birleşmemiş.
haklısın elbet. zaten sunucu birleştirme olayını pek kastetmedim burda. sorun oyunun altyapısında ki sanırım bu işin başındakiler çok vurdumduymaz. grafikler , arayüz ve yetenek efektleri gerçekden çok kötü. demek istediğim sadece bu saçma şans sistemi ve grup bölgeleri değil oyunu bu hale sokan.kazanılan paralar teneke dolu bölgelere değilde bu eksikliklere harcansaydı netice böyle olur muydu ? sunucu birleştirmek çözüm değil , zaten oyun bitik durumda.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012 23:02
gönderen izdirapgrafik
Şöyle de bir göstereyim durumu:

Resim

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 15 Ara 2012 00:19
gönderen KARAHAMZALI
çok güzel bir öneri yalnız tek eksiği (bana göre) yada negatif tarafı diyelim grup bölgelerine girme sıkıntısı olacaktır.
bunun içinde; bu sistem nasıl işler bilmiyorum ama madem 2 sunucu birleşiyor grup bölgeleri kopya sayısı da 20 den 40 çıkmalı zaten yaz ayları dışında migrat sığınak demiyorum bile çemberde 20. kopyaya girdiğimi hatırlamıyorum.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 15 Ara 2012 10:51
gönderen ZACA
KARAHAMZALI yazdı:çok güzel bir öneri yalnız tek eksiği (bana göre) yada negatif tarafı diyelim grup bölgelerine girme sıkıntısı olacaktır.
bunun içinde; bu sistem nasıl işler bilmiyorum ama madem 2 sunucu birleşiyor grup bölgeleri kopya sayısı da 20 den 40 çıkmalı zaten yaz ayları dışında migrat sığınak demiyorum bile çemberde 20. kopyaya girdiğimi hatırlamıyorum.
Haklısın.Ben sadece taslak olarak önerdim tabiki öneri geliştirilebilir.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 15 Ara 2012 12:34
gönderen LatifGetiren
bölge limitini arttırır yönetim olur biter 100 çt 100 sıgınak 50 migrat olsa yeter

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Sunucu Birleşimi ve Yeni Sunucu A

Gönderilme zamanı: 15 Ara 2012 13:23
gönderen sshinobi
Eskiye duyulan özlemin bu kadar artması grup bölgelerinden dolayıdır. Eskiden eşya düşürmek için gidilen yerler belliydi, herkes oralara giderdi, yakınlaşma olurdu vs. Şimdi ise 6 kişi toplanıp grup bölgelerine giriyorlar. En kısa sürede çıkmak için durmadan kesim yapıyorlar bu da iletişimin yalnızca hedefe yönelik olmasına neden oluyor. Yani oturup konuşacak zaman malesef yok. Madenler için de aynı şey söz konusu. Maden başında kimse beklemiyor, herkes turluyor. Eski maden başı sohbetleri kim unutabilir? Grup bölgeleri insanları birbirinden ayırdı ve hedefe odaklanmış robotlar haline getirdi.