Öncelikle kendi şansımdan bahsedeyim; Çemberlitaş eklentisi geldikten sonra ilk bir kaç gün hariç , yol savaşçısı gbmx ve stuart üçlüsündeki en az 2 bossu nerdeyse hergün kesen grupta yer aldım. Bazı günler ikişer defa kesildi bu bosslar. Çemberlitaş 6 haziranda tüm oyunculara açıldı, bugun 20 temmuz ve tam tamına 44 gün girdiğim ve günde en az iki boss keserek çıktığım bölgeden elime geçenler 1 erg yoncası ve 1 köşk madalyonudur.
Grubumda yer alan arkadaşlarımın şansından bahsedeyim; Loncamızda bulunan ve sürekli bizimle giren PLUSSUZ şifacı arkadaşımıza ilk gbmx kesişimizde ruh döven zırh ve siyanür ayakkabı çıkmıştır. Son stuart kesişimizde siyanür eldiven çıkmıştır.
Grubumuzda şifacı eksikliği nedeniyle lonca harici karambole aldığımız bir PLUSSUZ şifacıyada ilk gbmx kesişinde mevlana zırh çıkmıştır. (Onun ilk kesişi, diğer grup arkadaşlarımızın değil)
Loncamızda bulunupta en son 1 ay önce çemberlitaşa giren büyücü arkadaşımıza, 2 gün önce uzun bi aradan sonra ilk defa girmesine rağmen stuart kesiminde sıfır kelvin eldiven düşmüştür.
Grubumuzdaki diğer arkadaşlardan bahsetmeye gerek yok, onlarda benimle aynı durumdalar.
Plussuz arkadaşlara bişey düşmesin gibi bişey demiyorum, burda yanlış anlaşılma olmasın ama ben para veriyosam benim şansım daha fazla olmalı diye düşünüyorum. Şu milli piyangoyu kazanma gibi olan şans faktöründen vazgeçin artık. Ben oyuna eğlenmeye geliyorum, stres olup çıkıyorum, hevesim kalmadı artık gb lere girmeye. Bence karaktere dayalı şans sistemi gelmesi lazım. Mesela bir bossu kesince ondan sana item düşme şansı %1 gibi bir oranda artmalı. Mesela 50 kere gbmx mi kestiniz, son kesişinizde size item düşme oranı %50 olmalıdır. Burdaki rakamlar tamamen temsilidir daha da farklı olabilir.
Eminim benim durumumda olan bir çok oyuncu vardır ve bana hak vereceklerdir. Tekrar belirteyim ben itemler çok kolay düşsün gibi bişey demiyorum, sadece ilk defa girenle 50 kere giren arasındaki farkı ayırın. Emeğe dayalı bir şans sistemi istiyorum..
GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves" Confucius
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
haklısın.
Üzgünüm fakat şu anda aramayı kullanamazsınız. Birkaç dakika içinde tekrar deneyiniz.
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
punq yazdı:Öncelikle kendi şansımdan bahsedeyim; Çemberlitaş eklentisi geldikten sonra ilk bir kaç gün hariç , yol savaşçısı gbmx ve stuart üçlüsündeki en az 2 bossu nerdeyse hergün kesen grupta yer aldım. Bazı günler ikişer defa kesildi bu bosslar. Çemberlitaş 6 haziranda tüm oyunculara açıldı, bugun 20 temmuz ve tam tamına 44 gün girdiğim ve günde en az iki boss keserek çıktığım bölgeden elime geçenler 1 erg yoncası ve 1 köşk madalyonudur.
Grubumda yer alan arkadaşlarımın şansından bahsedeyim; Loncamızda bulunan ve sürekli bizimle giren PLUSSUZ şifacı arkadaşımıza ilk gbmx kesişimizde ruh döven zırh ve siyanür ayakkabı çıkmıştır. Son stuart kesişimizde siyanür eldiven çıkmıştır.
Grubumuzda şifacı eksikliği nedeniyle lonca harici karambole aldığımız bir PLUSSUZ şifacıyada ilk gbmx kesişinde mevlana zırh çıkmıştır. (Onun ilk kesişi, diğer grup arkadaşlarımızın değil)
Loncamızda bulunupta en son 1 ay önce çemberlitaşa giren büyücü arkadaşımıza, 2 gün önce uzun bi aradan sonra ilk defa girmesine rağmen stuart kesiminde sıfır kelvin eldiven düşmüştür.
Grubumuzdaki diğer arkadaşlardan bahsetmeye gerek yok, onlarda benimle aynı durumdalar.
Plussuz arkadaşlara bişey düşmesin gibi bişey demiyorum, burda yanlış anlaşılma olmasın ama ben para veriyosam benim şansım daha fazla olmalı diye düşünüyorum. Şu milli piyangoyu kazanma gibi olan şans faktöründen vazgeçin artık. Ben oyuna eğlenmeye geliyorum, stres olup çıkıyorum, hevesim kalmadı artık gb lere girmeye. Bence karaktere dayalı şans sistemi gelmesi lazım. Mesela bir bossu kesince ondan sana item düşme şansı %1 gibi bir oranda artmalı. Mesela 50 kere gbmx mi kestiniz, son kesişinizde size item düşme oranı %50 olmalıdır. Burdaki rakamlar tamamen temsilidir daha da farklı olabilir.
Eminim benim durumumda olan bir çok oyuncu vardır ve bana hak vereceklerdir. Tekrar belirteyim ben itemler çok kolay düşsün gibi bişey demiyorum, sadece ilk defa girenle 50 kere giren arasındaki farkı ayırın. Emeğe dayalı bir şans sistemi istiyorum..
Artık ben tek başıma bizim..!
Beyaz Köşk
√éήΰSåλ
BadSector
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
Plussuzları insandan görmüonz.Size 50 tanede cıkmassa bize 200 tanede çıkmaz.Plus aldıysan faydasını illaki bir konu da görmek zorunda diilsin.Meslea klandan wea bölgedne yasarsın dakkabir adma şiakyhet edersin kp kasarsın.Bari biraz da şanssız ol plus sana o kadar şey wermiş.Bunlara bakan yok hep kotu yonden dusunuonz.Bardağın boş tarafından diil dolu tarafından bakın 


Kurtlarxmagician(49) Lastxhealer(49)
Bu hayatta en fazla azraile güveneceksin,en azından amacı bellİ
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
adamlar milletin hakkında giriyo SİKİNDE DEĞİLLER ADAMLAR MAAŞLI BİLE ÇALIŞMIYOR NEYDEN BAHSETTİĞİNİZİ ANLAMADIM BEN . ZAAA
- Cunocuneyt
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 285
- Kayıt: 02 Nis 2010 15:05
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
Bu konuda 100 de 1000 haklısın benim de aynı durum başımda malesef. Bi deişiklik olması şart.
FERRAND
- ibrahimking
- Arzuhalci'nin Adamı
- Mesajlar: 1007
- Kayıt: 23 Nis 2010 11:28
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
kolayı var para verme
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
öncelikle bu konuyu açtığın ve fikrini paylaştığın için teşekkür ederim.uzun süredir bu şans faktörü konusunda düşünüyordum.bende bir çözüm üretmeye çalışıyordum.yarım yamalak olsada birkaç fikrim var.ama senin paylaştığın fikir çok hoşuma gitti.bu sadece grup bölgelerinde değil madenlerdede uygulanabilir.böylece herkez gewrçekten emeğinin karşılığını almaya başlar.
bu arada saçma sapan yazı yazanlarada takılma.
bu arada saçma sapan yazı yazanlarada takılma.
Hayat tek başına mücadele sanatıdır.
Hiç kimseye güvenme...BEYAZ bir gülün bile , SİYAH gölgesi vardır ...!!!
Emanet edene ihanet, ihanet edene emanet etmem.
Hiç kimseye güvenme...BEYAZ bir gülün bile , SİYAH gölgesi vardır ...!!!
Emanet edene ihanet, ihanet edene emanet etmem.
- NATHAN
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 553
- Kayıt: 23 Haz 2010 20:33
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
Bu söylediğin güzel bir çözüm. Tamamen arkandayım.
Her karakterin elde edilen başarıya göre şans faktörü yine aynı başarının ödüllendirilmesinde kullanılmalı. Herkese eşya düşmeli ama 20. kere kesenle 2. kere kesenin yüzdeleri farklı olmalı.
Bence şans faktörünün hayatın hiç bir yerinde olmaması gerekir. Ne kadar ekmek o kadar köfte..
Her karakterin elde edilen başarıya göre şans faktörü yine aynı başarının ödüllendirilmesinde kullanılmalı. Herkese eşya düşmeli ama 20. kere kesenle 2. kere kesenin yüzdeleri farklı olmalı.
Bence şans faktörünün hayatın hiç bir yerinde olmaması gerekir. Ne kadar ekmek o kadar köfte..
bNATHAN
PINKFLOYD
NATHANs
NATHANb
PINKFLOYD
NATHANs
NATHANb
-
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 244
- Kayıt: 04 Ara 2009 20:00
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Cihan-ı HükümraN
Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü
Bu içler acısı bir nokta.Adaletten tamamen uzak bir sistem(sistem ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum)Adalet olmadığından oyuncular oldukça soğudu oyundan.Bir oyuncu 500 bölge yapmış eşyaları tamamlayamamış, diğer oyuncu 50 bölge yapmış, eşyaları tamamlamış.Bu 500 bölge yapmış oyuncunun sucu ne?
En basitinden bir fikir vereyim.Bunu sizler yada yönetim geliştirebilir.
Her şef yaratık bir materyal verir ve bu materyal satılamaz.
Mesela Yol Savaşçısı, X isimli materyal versin her öldürmede.20(her neyse) X materyalini toplayan oyuncu, gider demirci Rüstem'e İstediği zırhı alır.Bazı zırh 20 bazı zırh 30 vs ayarlanabilir.
Ne olmuş olur böyle olunca?
Herkes aynı sayıda Yol Savaşcısı kesince, zırh sahibi olmış olur. Dolayısıyla adaletten söz edebilir hale gelmiş oluruz.
Sistem diğer şef yaratıklar içinde uygulanır.
En basitinden bir fikir vereyim.Bunu sizler yada yönetim geliştirebilir.
Her şef yaratık bir materyal verir ve bu materyal satılamaz.
Mesela Yol Savaşçısı, X isimli materyal versin her öldürmede.20(her neyse) X materyalini toplayan oyuncu, gider demirci Rüstem'e İstediği zırhı alır.Bazı zırh 20 bazı zırh 30 vs ayarlanabilir.
Ne olmuş olur böyle olunca?
Herkes aynı sayıda Yol Savaşcısı kesince, zırh sahibi olmış olur. Dolayısıyla adaletten söz edebilir hale gelmiş oluruz.
Sistem diğer şef yaratıklar içinde uygulanır.