Oyunun Güncel Kalabalık Durumu (Linç Yemeyi Göze Alıyorum)

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Gizit Suikastçisi
Gizit Suikastçisi
Mesajlar: 5960
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Oyunun Güncel Kalabalık Durumu (Linç Yemeyi Göze Alıyorum)

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Bazen oluşan bug'dan ötürü oyunu alta alırsanız bölge değiştiren karakterler haritada kaybolmuyor. İki üç gün önce yani bir hafta için günü gündüz mesai saati içinde bir saat oyunu aktif tutup geri geldiğimde gördüğüm kalabalık şu şekilde. Yani bu bir saatte Topkapı'ya gelen oyuncuların kaba taslak bir sayısı demek;

Resim

Ayrıca yine hafta içinde Çemberlitaş'a baktığımızda durum şu olabiliyor;

Resim

Yani kısaca şunu demek istiyorum, oyunda ve forumda bambaşka dünyalar var. Oyundaki adam yönetim yok desen de adam şikayetle ilgilenilmemesi dışında yönetimin eksikliğini zaten fark etmiyor.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kronic
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 88
Kayıt: 25 Haz 2019 22:27

Re: Oyunun Güncel Kalabalık Durumu (Linç Yemeyi Göze Alıyorum)

Mesaj gönderen Kronic »

Halaaa güzelleme yapılıyor ama 🥱

Bence çok iyimser siniz

Bab Ali sunucusu dağıldı
Oyuncu sayısı 30 40 bot sayısı 90 100
Kopya yok deniliyor
Emekçi tayfa napsin peki akşama kadar pvp aticagima aldığı epin ve kodları zamanını galatada değerlendiriyor olabilir mi acaba arkadaşlarımdan biliyorum da yönetime ve vaadlerine kanıp 2 sene plus kod dükkan ürünleri alan arkadaşlarımız var napcak bu adam Eminönünde silah mı bassın ?

Oyunda bot problemi var
çok spekülasyon dönüyor
Yönetim fisi çekti mailleri bakmıyor
Klan sistemi ölü durumda bot kaynıyor
Sandbox veya türevleri yok deniliyor sence yokmu ! ?

Kopya var desem kaç kişi hayır diyebilir bana ? Beni yalanlar yanlış kanaatte olduğumu soleyebilir veya itiraz edebilir

Peki oyuncular bı anda neden bıraktı bab alideki büyük loncalar bı anda neden kayboldu ? Bu oyuncular nerede şuanda ?

Yönetim neden bir anda kayboldu neden müdahale etmiyor veya edemiyor ?
Galata daha ne kadar dayanabilir ?

Bizim aklimizdaki sorular bunlar biraz realist olalım oyuncular cevap arıyor aslında




Kronic
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 88
Kayıt: 25 Haz 2019 22:27

Re: Oyunun Güncel Kalabalık Durumu (Linç Yemeyi Göze Alıyorum)

Mesaj gönderen Kronic »

Her durumu kabullenirim de asi arkadaşlarımız vardı bı aralar bayağı faal oyun oynuyorlardı açıklar gösteriyorlardı ikv ile ugrasiyolardi yöneticilere kıl gidiyorlardı bı anda bu arkadaşlarımız neden sustu yahu bu adamlar nerede ne yapıyorlar acaba 😂
Kullanıcı avatarı
Lighthouse
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 659
Kayıt: 26 Mar 2012 02:48
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos
Lonca: Ematek
Discord: recthaltouche

Re: Oyunun Güncel Kalabalık Durumu (Linç Yemeyi Göze Alıyorum)

Mesaj gönderen Lighthouse »

Kronic yazdı: 22 Haz 2026 00:08 Her durumu kabullenirim de asi arkadaşlarımız vardı bı aralar bayağı faal oyun oynuyorlardı açıklar gösteriyorlardı ikv ile ugrasiyolardi yöneticilere kıl gidiyorlardı bı anda bu arkadaşlarımız neden sustu yahu bu adamlar nerede ne yapıyorlar acaba 😂

Bize diyosan pubg oynuyoruz kankam boş oyunda napalım. Ama haftada 1 falan yayın açıyoruz eminönünde savaşıyoruz işte
Resim

İKV EMATEK - İstanbul Kıyamet Vakti
İKV Canlı Yayın • Boss/Grup Kesimleri
YouTube: @EMATEK

Hafif bir iç çekiş ile birlikte, esprili bir cevap verdiniz "Kıyamet Keyifsizliği"
2009 - 2012 Beyazköşk
2012 - 2017 Kuklacı
2017 - 2024 Eminönü
2024 - 2025 Karaköy
2026 Bab-ı Ali

Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön