Son bir ricam var. Şu ana kadar pek çok öneri sunduk, çoğunun teknik veya planlama açısından uygulanması zor olabilir; Ancak en azından şu küçük ama etkili düzenlemeyi yapmanızı istiyoruz:
Karaköy’de Şaheser item droplarını sağlayan mevcut drop_id’ler belirlenip, aynı drop_id’lerin hiçbir ek değişikliğe gerek duyulmadan Çemberlitaş bölgesindeki uygun ve boss’lara eklenmesi yeterlidir; böylece yeni item veya yeni tablo oluşturmadan yalnızca drop/table üzerinde birkaç satır ekleme ile Şaheser dropları iki bölge arasında paylaştırılmış olur ve
Şaheser drop’ları level kısıtlı yapılabilir; örneğin 49 seviye için Çemberlitaş’a, 59 seviye için Karaköy’e ayrı drop_id tanımlanarak sadece ilgili seviyedeki oyuncuların Drop’ları aktif şekilde görmesi sağlanır.
Level kısıtlı yapmak isterlerse (opsiyonel mantık)
-- Sadece 49–56 level oyuncular Çemberlitaş'taki kendi bölge Şaheser itemlerini aktif düşebilirsin
-- Sadece 57–59 level oyuncular Çemberlitaş'ta Karaköy’e ait Şaheser itemlerini aktif düşebilirsin
Bu sistem tamamen opsiyoneldir; uygulanmasa bile drop paylaşımının yapılması oyuncu deneyimini büyük ölçüde iyileştirir.
Özetle:
Sadece mevcut Karaköy drop_id'lerinin Çemberlitaş bosslarına eklenmesi bile oyun için çok değerli bir adım olacaktır.
Bu noktadan sonra son kez yazıyorum:
Bu öneri bile dikkate alınmazsa bir daha İKV için tek bir öneride bulunmayacağım. Oyuncuların defalarca dile getirdiği sorunlar görmezden geliniyorsa, bizim de artık söyleyecek bir şeyimiz kalmıyor.
Teşekkürler.
Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
Re: Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
Ayrıca artık çok net konuşacağım:
Bu öneri öyle büyük bir proje, aylar sürecek bir geliştirme değil.
Sadece mevcut drop_id satırlarını Çemberlitaş bosslarına eklemekten ibaret.
Ne yeni sistem, ne yeni item, ne harita, ne model, ne tasarım…
Hiçbiri yok.
Teknik olarak bu iş:
1–3 saat
En fazla 1 gün
Bu kadar basit.
Level kısıtlaması getirmek isterseniz bile:
1–2 gün.
O kadar.
Yani gerçeği söyleyeyim:
Bu düzenleme isterlerse 24 saat içinde biter.
İstemezlerse 24 ay da bitmez.
Bu kadar açık.
Burada mesele zorluk değil, “öncelik veriyor musunuz, vermiyor musunuz?” sorusudur.
Oyuncular sizden devrim istemiyor, yeni bir oyun istemiyor, büyük sistemler istemiyor.
Sadece yapılabilecek en basit, en hızlı ve en etkili düzenlemeyi yapın diyoruz. öneriyoruz.
Bu öneri öyle büyük bir proje, aylar sürecek bir geliştirme değil.
Sadece mevcut drop_id satırlarını Çemberlitaş bosslarına eklemekten ibaret.
Ne yeni sistem, ne yeni item, ne harita, ne model, ne tasarım…
Hiçbiri yok.
Teknik olarak bu iş:
1–3 saat
En fazla 1 gün
Bu kadar basit.
Level kısıtlaması getirmek isterseniz bile:
1–2 gün.
O kadar.
Yani gerçeği söyleyeyim:
Bu düzenleme isterlerse 24 saat içinde biter.
İstemezlerse 24 ay da bitmez.
Bu kadar açık.
Burada mesele zorluk değil, “öncelik veriyor musunuz, vermiyor musunuz?” sorusudur.
Oyuncular sizden devrim istemiyor, yeni bir oyun istemiyor, büyük sistemler istemiyor.
Sadece yapılabilecek en basit, en hızlı ve en etkili düzenlemeyi yapın diyoruz. öneriyoruz.
Re: Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
Evet bu arada bu fikir hiç sunulmamıştı ama çok mantıklı geldi. Hem boss'ların çt'ye taşınmasından da daha verimli.
- zkocalioglu
- İskele Babası

- Mesajlar: 43
- Kayıt: 09 Mar 2024 22:05
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Asarın Evlatları
Re: Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
Ben önerilere de attım fikrim şu: oyunda bi tane Karaköy değil 2 tane olsun. Aşağı karaköy yukarı karaköy gibi. Copy paste gibi bir şey. Açık grup bölgesi tadında.
Re: Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
x2. Karaköy bölgesi:zkocalioglu yazdı: ↑06 Ara 2025 21:43 Ben önerilere de attım fikrim şu: oyunda bi tane Karaköy değil 2 tane olsun. Aşağı karaköy yukarı karaköy gibi. Copy paste gibi bir şey. Açık grup bölgesi tadında.
Maalesef bu tarz düzenlemeler mevcut oyun motorunun çalışma mantığıyla uyumlu değildir. Bu tür eklemeler, oyunun stabilitesini bozarak daha fazla çökme ve hata riskine yol açmaktadır. Actor oyun motorunun ve oyun kapasitesi teknik sınırlarına ulaşmış durumdadır bu nedenle kapsamlı değişiklikler yerine yalnızca yeni gözlükler boss düzenlenme gibi ufak, motoru zorlamayan eklemeler ve düzenlenmeler yapılabilir.
- hattihumayun
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 194
- Kayıt: 01 Haz 2023 16:57
- Sunucu: Anka
Re: Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
bu adam her gün aynı konuyu açıyor yönetim artık duy sesini kulak ver yap dediklerini , türk telekom ankara genel merkez binası önünde kendine benzin döküp çakmağı çakacak sonunda iş oraya doğru gidiyor
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi

- Mesajlar: 4351
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Karaköy ve Çemberlitaş Arasında Şaheser Dengesi Nasıl Kurulur?
Yönetim dediğiniz adam ölü bir proje eline kalmış; yazılımdan anladığı kadar çakallık peşinde 1 (tek) kişiden ibaret. O da oyuna oyuncu çekip; bilebildiği kadar oyun açıklarını süistimal ederek bu açıkları birilerine satan; boş vakitlerinde de bedavadan çocuğuna karakter dizen bir arkadaş.
Bugüne kadar oyunda maddi getirisi olabileceğini düşündüğünüz (kopya vs.) süistimallerin neredeyse tamamı sizin yönetim diye adlandırdığımız kişiler tarafından sızdırılmış oyun açıklarından ibaret.
Bugüne kadar oyunda maddi getirisi olabileceğini düşündüğünüz (kopya vs.) süistimallerin neredeyse tamamı sizin yönetim diye adlandırdığımız kişiler tarafından sızdırılmış oyun açıklarından ibaret.


