Kafama takılan bir husus.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
kaiii
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 20 Ağu 2019 09:05

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen kaiii »

ByElegans yazdı: 04 Ara 2019 19:41
kaiii yazdı: 04 Ara 2019 16:11 Bunun en büyük sebeplerinden bir tanesi bence buz elementinin çok ucuz olması.Normal itemler yani bildiğimiz karamük,alaska vs itemlerle bile yüksek hasar vurmasından kaynaklanıyor.
Ucuz olmasından bahsetmişsin şuan normal çift efsunlu sarı itemler aşağı yukarı aynı fiyata satılıyor Halley yada Anu asaya gelirsek aşağı yukarı üretim maliyetleri birbirine yakın ucuzluk meselesini anlayamadım aynı zamanda Karamuk Alaska itemler yüksek hasarlar vuruyor demişsin ama fizik itemlerle verilen hasarlar ile buz itemlerinin verdiği hasar arasında tılsımsız ve kritiksiz bir fark göremedim daha açıklayıcı olursan sevinirim.

Bu arada bir yanlışın daha var karamuk ve ensarinin altuncu/mute efsunlu itemleri aynı fiyatta değil
Kullanıcı avatarı
IIASiLKANII
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 618
Kayıt: 03 Nis 2017 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen IIASiLKANII »

ByElegans yazdı: 04 Ara 2019 19:41 Karamuk Alaska itemler[/color] yüksek hasarlar vuruyor demişsin ama fizik itemlerle verilen hasarlar ile buz itemlerinin verdiği hasar arasında tılsımsız ve kritiksiz bir fark göremedim .
Hımm
Ey Türk,
Titre ve Kendine Dön!
Üstte mavi gök çökmedikçe,
Altta yağız yer delinmedikçe,
Kim bozabilir senin ilini ve töreni!..
Bilge Kağan
Beyazköşk ASİLKAN/ASİLBEY/ECEL
Eminönü VOLUNTARY
Kullanıcı avatarı
ByElegans
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 96
Kayıt: 20 Şub 2012 20:50

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen ByElegans »

tılsımsız ve kritiksiz nasil fizik elementi ile buz elementi arasındaki farkı göremedin orasi ilginç geldi buzu sanirim sen dksiz oynuyorsun
Evet ben direnç kırmasız düz vuruştan bahsediyorum tılsım kritik ve kırma faktörü olmadan olan vuruştan bahsediyorum aynı zamanda şunu eklemek isterim buz hasarı olan bir büyücüm var yaratıklara vururken bazen 9 bin hasardan başlayarak 17 bin hasara kadar değişen bir hasar verme grafiğini tecrübe ediyorum hadi diyelim 14 bin ve üzeri konsantrasyon ve kritikle oluyor 9 bin hasar ile 14 bin hasar arasındaki gel gitin sebebini bilen varmı acaba hasarım belli yaratıkların canları belli neden böyle oluyor buda kafama takılan ayrı bir soru hasarım belli olduğuna göre sabit hasar vermem gerekmiyor mu sorularım size basit ve acemice gelebilir hoşgörmenizi rica ediyorum zira 2008 yılından beri oyunu severek oynayan ara vermeler dışında hiç bırakmamış ama bu tür konulara pek kafa yormamış yeni yeni merak edip araştıran bir kardeşinizim cevaplar için teşekkürler lütfen gören herkes bilgisini ve fikrini konuştursun :relaxed:
kaiii
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 20 Ağu 2019 09:05

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen kaiii »

ByElegans yazdı: 04 Ara 2019 20:22
tılsımsız ve kritiksiz nasil fizik elementi ile buz elementi arasındaki farkı göremedin orasi ilginç geldi buzu sanirim sen dksiz oynuyorsun
Evet ben direnç kırmasız düz vuruştan bahsediyorum tılsım kritik ve kırma faktörü olmadan olan vuruştan bahsediyorum aynı zamanda şunu eklemek isterim buz hasarı olan bir büyücüm var yaratıklara vururken bazen 9 bin hasardan başlayarak 17 bin hasara kadar değişen bir hasar verme grafiğini tecrübe ediyorum hadi diyelim 14 bin ve üzeri konsantrasyon ve kritikle oluyor 9 bin hasar ile 14 bin hasar arasındaki gel gitin sebebini bilen varmı acaba hasarım belli yaratıkların canları belli neden böyle oluyor buda kafama takılan ayrı bir soru hasarım belli olduğuna göre sabit hasar vermem gerekmiyor mu sorularım size basit ve acemice gelebilir hoşgörmenizi rica ediyorum zira 2008 yılından beri oyunu severek oynayan ara vermeler dışında hiç bırakmamış ama bu tür konulara pek kafa yormamış yeni yeni merak edip araştıran bir kardeşinizim cevaplar için teşekkürler lütfen gören herkes bilgisini ve fikrini konuştursun :relaxed:
dostum her yaratığın belli bir seviye zırh savunması ve direnci var.Elementleri siniflandirirsak meteorit yani bizim deyişimizle fiziksel element yaratığın zırh faktöründen,buz ateş ve yildirim ise yaratığın direnç faktöründen etkileniyor.Her yaratığın bu bahsettiğim direnç ve zırh gücü farkli olduğu için senin hasarlarının değişiklik göstermesi çok normal.Benim en başından beri fiziksel elementin çok pahali bir element olduğunu söylememe sebebim bu zaten.Çünkü karakoydeki hemen hemen tüm bosslarin zırhı ınanilmaz derecede yüksek(bb hariç) bu sebepten dolayı bosslara yuksek hasar vurmak için m23 şart gibi birşey ve en önemlisi büyü kritik olasılığının da baya olabildiğince yüksek olması lazım çünkü zırh kirilmadikca 5kdan yukarı zor vurursun çoğu bosslara.Ama grupta kiherkes de belli bir hs,m23 vs var ise tabiki en hızlı sekilde keserler ama kimse kusura bakmasın çubuk asa ile m1 kullanan adami alacağıma en azindan 1500 hssi olan element büyücü alirim daha iyi
kaiii
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 20 Ağu 2019 09:05

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen kaiii »

ve m23'ün 12T gibi bir fiyatı olduğunu unutmayalım halley asadan bahsetmiyorum bile
Kullanıcı avatarı
SeRRuh
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2210
Kayıt: 13 Mar 2010 20:23
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Utopia
Discord: sahinmur4t

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen SeRRuh »

Acelikerk yazdı: 03 Ara 2019 23:15 Bunun sebebi tahminimce işlerin raydan çıkması. Fizik ve Elektrik hasar yeterince kullanıldı Karaköy öncesinde. Buz ve Buz tılsımlarının ön plana çıkması arzu edildi ama yüksek hasarlara ulaşıldıkça buzun potansiyeli azalıyor. Daha önce de bunun bir örneği yaşanmıştı; Meteorit büyüsünün sınırsız zırh azaltması vardı, Konsantrasyon ile kısa sürede inanılmaz hasarlar çıkarıyordu büyücü grupları. Şuan yanlış hatırlamıyorsam son 3 kritik Meteorit geçerli oluyor en fazla. Aynı şekilde dirençler de örnek verilebilir. Kenan ve Gaffar kesiminde büyücünün tanklık yapmasını oyunu yaparken istediklerini zannetmem.

Hazır konusunu bulmuşken bir soru sorsam, merakımı giderir misiniz?
1 kişide direnç kırma tılsımı, diğerlerinde Yıldırım 1-III ve Elektrik Bilgisi 1-III ile fizik kesime nazaran daha hızlı kesim yapmak mümkün mü?
Kırmızı DK tılsımı ile kırılıp, Yıldırım 1(III)+ Elektrik Bilgisi (III) kombinasyonları ile testler yaptık. Yanılmıyorsam Komiser'e 46-47 bin civarı sabit vuruşlar yapılıyordu.(3 Kat Etki ile) Zaten 2 3 tane elektrik hasarı veren büyücü varsa 2 kritik atıldıktan sonra elektrik etkisi kalıyor ve tüm vuruşlar 3 kat etki dahilinde oluyor. Fiziksel mi Elektrik buz mu? kısaca şu şekilde açıklanabilir.

- İş yükü arttırıp birim zamanda en yüksek hasara ulaşmayı tercih edenler Elektrik + Buz kombinasyonunu tercih ediyor. Keza tüm elektrik hasarları istisnasız 3 kat etki ile kritik vuruş olarak sayılıyor. Ekstra olarak buz hasarını da eklediğimiz zaman Direnç Kırma tılsımı ile muazzam hasar verilebiliyor.

Peki niçin fiziksel daha ön planda?

- Meteorit 1 tılsımı ile 2sn de yenilenen bu yetenek genelde yeteneksiz büyücülerin tercihi oluyor. Keza ekstra bir şeyler yapması gerekmiyor ve 2-3 tuşa basarak oyun oynayabiliyor. Kırması gereken direncin süresini ayarlaması gerekmiyor. Sürekli fırsat kollayıp oturup kudret doldurması gerekmiyor. Konsantrasyon etkisi ile 6sn gibi bir sürede yüksek hasar verebilmesi de tercih etmesinin ana sebeplerinden.Bizim yaptığımız testler sonucunda gelen güncelleme ile fiziksel hasarlarda dengesizlik ve hata mevcut diyebiliriz. Konsantrasyondan sonra kritik iksir içen full büyücü dahi 2 3 vuruş düz vuruyor. Hasarlar bir anda 6-7 bine kadar düşebiliyor.
kaiii
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 20 Ağu 2019 09:05

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen kaiii »

SeRRuh yazdı: 05 Ara 2019 00:28
Acelikerk yazdı: 03 Ara 2019 23:15 Bunun sebebi tahminimce işlerin raydan çıkması. Fizik ve Elektrik hasar yeterince kullanıldı Karaköy öncesinde. Buz ve Buz tılsımlarının ön plana çıkması arzu edildi ama yüksek hasarlara ulaşıldıkça buzun potansiyeli azalıyor. Daha önce de bunun bir örneği yaşanmıştı; Meteorit büyüsünün sınırsız zırh azaltması vardı, Konsantrasyon ile kısa sürede inanılmaz hasarlar çıkarıyordu büyücü grupları. Şuan yanlış hatırlamıyorsam son 3 kritik Meteorit geçerli oluyor en fazla. Aynı şekilde dirençler de örnek verilebilir. Kenan ve Gaffar kesiminde büyücünün tanklık yapmasını oyunu yaparken istediklerini zannetmem.

Hazır konusunu bulmuşken bir soru sorsam, merakımı giderir misiniz?
1 kişide direnç kırma tılsımı, diğerlerinde Yıldırım 1-III ve Elektrik Bilgisi 1-III ile fizik kesime nazaran daha hızlı kesim yapmak mümkün mü?
Kırmızı DK tılsımı ile kırılıp, Yıldırım 1(III)+ Elektrik Bilgisi (III) kombinasyonları ile testler yaptık. Yanılmıyorsam Komiser'e 46-47 bin civarı sabit vuruşlar yapılıyordu.(3 Kat Etki ile) Zaten 2 3 tane elektrik hasarı veren büyücü varsa 2 kritik atıldıktan sonra elektrik etkisi kalıyor ve tüm vuruşlar 3 kat etki dahilinde oluyor. Fiziksel mi Elektrik buz mu? kısaca şu şekilde açıklanabilir.

- İş yükü arttırıp birim zamanda en yüksek hasara ulaşmayı tercih edenler Elektrik + Buz kombinasyonunu tercih ediyor. Keza tüm elektrik hasarları istisnasız 3 kat etki ile kritik vuruş olarak sayılıyor. Ekstra olarak buz hasarını da eklediğimiz zaman Direnç Kırma tılsımı ile muazzam hasar verilebiliyor.

Peki niçin fiziksel daha ön planda?

- Meteorit 1 tılsımı ile 2sn de yenilenen bu yetenek genelde yeteneksiz büyücülerin tercihi oluyor. Keza ekstra bir şeyler yapması gerekmiyor ve 2-3 tuşa basarak oyun oynayabiliyor. Kırması gereken direncin süresini ayarlaması gerekmiyor. Sürekli fırsat kollayıp oturup kudret doldurması gerekmiyor. Konsantrasyon etkisi ile 6sn gibi bir sürede yüksek hasar verebilmesi de tercih etmesinin ana sebeplerinden.Bizim yaptığımız testler sonucunda gelen güncelleme ile fiziksel hasarlarda dengesizlik ve hata mevcut diyebiliriz. Konsantrasyondan sonra kritik iksir içen full büyücü dahi 2 3 vuruş düz vuruyor. Hasarlar bir anda 6-7 bine kadar düşebiliyor.
kesinlikle katılıyorum her zaman şöylemisimdir elementler karaköyde daha üstün diye.Fiziksel çok güçlü bir element ama durmadan zırhın kırılması lazim bu da çok kolay birşey değil.Sonuçta kaç kişinin krtik yüzdesi 40dan yukarı oluyor grup için de siz düşünün fakat ben ikv oyuncularin böyle düşünmesine şaşırmıyorumvhatta bazıları buz elementi atıldığında zırhın yenilendiğini ve bu örnek gibi tonla saçma sapan teoriler atıp gezen bilgisiz insanlarla dolu
Acelikerk
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 179
Kayıt: 12 Eki 2019 12:39

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen Acelikerk »

SeRRuh yazdı: 05 Ara 2019 00:28
Acelikerk yazdı: 03 Ara 2019 23:15 Bunun sebebi tahminimce işlerin raydan çıkması. Fizik ve Elektrik hasar yeterince kullanıldı Karaköy öncesinde. Buz ve Buz tılsımlarının ön plana çıkması arzu edildi ama yüksek hasarlara ulaşıldıkça buzun potansiyeli azalıyor. Daha önce de bunun bir örneği yaşanmıştı; Meteorit büyüsünün sınırsız zırh azaltması vardı, Konsantrasyon ile kısa sürede inanılmaz hasarlar çıkarıyordu büyücü grupları. Şuan yanlış hatırlamıyorsam son 3 kritik Meteorit geçerli oluyor en fazla. Aynı şekilde dirençler de örnek verilebilir. Kenan ve Gaffar kesiminde büyücünün tanklık yapmasını oyunu yaparken istediklerini zannetmem.

Hazır konusunu bulmuşken bir soru sorsam, merakımı giderir misiniz?
1 kişide direnç kırma tılsımı, diğerlerinde Yıldırım 1-III ve Elektrik Bilgisi 1-III ile fizik kesime nazaran daha hızlı kesim yapmak mümkün mü?
Kırmızı DK tılsımı ile kırılıp, Yıldırım 1(III)+ Elektrik Bilgisi (III) kombinasyonları ile testler yaptık. Yanılmıyorsam Komiser'e 46-47 bin civarı sabit vuruşlar yapılıyordu.(3 Kat Etki ile) Zaten 2 3 tane elektrik hasarı veren büyücü varsa 2 kritik atıldıktan sonra elektrik etkisi kalıyor ve tüm vuruşlar 3 kat etki dahilinde oluyor. Fiziksel mi Elektrik buz mu? kısaca şu şekilde açıklanabilir.

- İş yükü arttırıp birim zamanda en yüksek hasara ulaşmayı tercih edenler Elektrik + Buz kombinasyonunu tercih ediyor. Keza tüm elektrik hasarları istisnasız 3 kat etki ile kritik vuruş olarak sayılıyor. Ekstra olarak buz hasarını da eklediğimiz zaman Direnç Kırma tılsımı ile muazzam hasar verilebiliyor.

Peki niçin fiziksel daha ön planda?

- Meteorit 1 tılsımı ile 2sn de yenilenen bu yetenek genelde yeteneksiz büyücülerin tercihi oluyor. Keza ekstra bir şeyler yapması gerekmiyor ve 2-3 tuşa basarak oyun oynayabiliyor. Kırması gereken direncin süresini ayarlaması gerekmiyor. Sürekli fırsat kollayıp oturup kudret doldurması gerekmiyor. Konsantrasyon etkisi ile 6sn gibi bir sürede yüksek hasar verebilmesi de tercih etmesinin ana sebeplerinden.Bizim yaptığımız testler sonucunda gelen güncelleme ile fiziksel hasarlarda dengesizlik ve hata mevcut diyebiliriz. Konsantrasyondan sonra kritik iksir içen full büyücü dahi 2 3 vuruş düz vuruyor. Hasarlar bir anda 6-7 bine kadar düşebiliyor.
Eline sağlık, gayet açıklayıcı yazmışsın. Hiç Elektrik grupla denememiştim, Yıldırım 1-III hakkında da fikrim yoktu sayende bu eksikliği de gidermiş olduk.
Kullanıcı avatarı
ByElegans
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 96
Kayıt: 20 Şub 2012 20:50

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen ByElegans »

SeRRuh yazdı: 05 Ara 2019 00:28
Acelikerk yazdı: 03 Ara 2019 23:15 Bunun sebebi tahminimce işlerin raydan çıkması. Fizik ve Elektrik hasar yeterince kullanıldı Karaköy öncesinde. Buz ve Buz tılsımlarının ön plana çıkması arzu edildi ama yüksek hasarlara ulaşıldıkça buzun potansiyeli azalıyor. Daha önce de bunun bir örneği yaşanmıştı; Meteorit büyüsünün sınırsız zırh azaltması vardı, Konsantrasyon ile kısa sürede inanılmaz hasarlar çıkarıyordu büyücü grupları. Şuan yanlış hatırlamıyorsam son 3 kritik Meteorit geçerli oluyor en fazla. Aynı şekilde dirençler de örnek verilebilir. Kenan ve Gaffar kesiminde büyücünün tanklık yapmasını oyunu yaparken istediklerini zannetmem.

Hazır konusunu bulmuşken bir soru sorsam, merakımı giderir misiniz?
1 kişide direnç kırma tılsımı, diğerlerinde Yıldırım 1-III ve Elektrik Bilgisi 1-III ile fizik kesime nazaran daha hızlı kesim yapmak mümkün mü?
Kırmızı DK tılsımı ile kırılıp, Yıldırım 1(III)+ Elektrik Bilgisi (III) kombinasyonları ile testler yaptık. Yanılmıyorsam Komiser'e 46-47 bin civarı sabit vuruşlar yapılıyordu.(3 Kat Etki ile) Zaten 2 3 tane elektrik hasarı veren büyücü varsa 2 kritik atıldıktan sonra elektrik etkisi kalıyor ve tüm vuruşlar 3 kat etki dahilinde oluyor. Fiziksel mi Elektrik buz mu? kısaca şu şekilde açıklanabilir.

- İş yükü arttırıp birim zamanda en yüksek hasara ulaşmayı tercih edenler Elektrik + Buz kombinasyonunu tercih ediyor. Keza tüm elektrik hasarları istisnasız 3 kat etki ile kritik vuruş olarak sayılıyor. Ekstra olarak buz hasarını da eklediğimiz zaman Direnç Kırma tılsımı ile muazzam hasar verilebiliyor.

Peki niçin fiziksel daha ön planda?

- Meteorit 1 tılsımı ile 2sn de yenilenen bu yetenek genelde yeteneksiz büyücülerin tercihi oluyor. Keza ekstra bir şeyler yapması gerekmiyor ve 2-3 tuşa basarak oyun oynayabiliyor. Kırması gereken direncin süresini ayarlaması gerekmiyor. Sürekli fırsat kollayıp oturup kudret doldurması gerekmiyor. Konsantrasyon etkisi ile 6sn gibi bir sürede yüksek hasar verebilmesi de tercih etmesinin ana sebeplerinden.Bizim yaptığımız testler sonucunda gelen güncelleme ile fiziksel hasarlarda dengesizlik ve hata mevcut diyebiliriz. Konsantrasyondan sonra kritik iksir içen full büyücü dahi 2 3 vuruş düz vuruyor. Hasarlar bir anda 6-7 bine kadar düşebiliyor.
Cevaplar için çok teşekkür ederim herkese konuyu okuyan herkes bilgisini ve fikrini belirtirse çok memnun olurum bu konu hakkında bilinmeyen birşey kalmasın ve güzel bir beyin fırtınası oluşsun istiyorum.
Kullanıcı avatarı
IIASiLKANII
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 618
Kayıt: 03 Nis 2017 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Kafama takılan bir husus.

Mesaj gönderen IIASiLKANII »

kaiii yazdı: 05 Ara 2019 09:46 hatta bazıları buz elementi atıldığında zırhın yenilendiğini ve bu örnek gibi tonla saçma sapan teoriler atıp gezen bilgisiz insanlarla dolu
Bu oldukça yaygın.Henüz ispat görmedim.
Ey Türk,
Titre ve Kendine Dön!
Üstte mavi gök çökmedikçe,
Altta yağız yer delinmedikçe,
Kim bozabilir senin ilini ve töreni!..
Bilge Kağan
Beyazköşk ASİLKAN/ASİLBEY/ECEL
Eminönü VOLUNTARY
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön