Karaköy Sorular-Cevaplar

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
babaklas
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 54
Kayıt: 01 Tem 2011 20:54
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Masumiyet

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen babaklas »

sarı eşyaları getirip ticareti arttırdık diyorsunuz ama her zaman türlü nadidesi olan önde olmayacak mı ve herkes 59 olduktan sonra nadide eşya için uğraşmayacak mı?
Ya bir yol bul, ya bir yol aç, ya da yoldan çekil.

"DeePeSTFeaRIV"
<Masumiyet>
<Tigir Er>
Gorgar
Legendary Developer
Mesajlar: 67
Kayıt: 01 Ara 2009 16:35

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen Gorgar »

Elbette, ancak sarı eşyaların üretim zorluğu ile nadidelerinki kıyas dahi edilemez.
Ayrıca sarı eşyalar karakterine bağlı değiller bu sebepten sen sarı üretim yapıp satabilirsin, birşeylerle takaslayabilirsin ancak nadideleri satamazsın bu da gene bir ticaret fırsatı.
Kullanıcı avatarı
SPIEGLEIN
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2748
Kayıt: 30 Tem 2017 08:45
Sunucu: Eminönü
Lonca: Kök Tengri
Discord: met00

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen SPIEGLEIN »

Herşeyin cevabını vermişsiniz :) teşekkürler
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Bubyo
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 622
Kayıt: 09 May 2016 10:50
Sunucu: Karaköy
Lonca: Eski Yeni

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen Bubyo »

Gorgar yazdı: 01 Mar 2018 16:39

Neden sarı eşyaların üretim gereksinimleri düşük?[/strong]
Karaköy herkese eşit şartlarda yeniden başlama şansı veren bir genişleme paketi. Nadide eşyaları, oyunu gerçekten rekabetçi seviyede oynamak isteyen arkadaşlarımız için getirdik.

Ancak Karaköy gerçekten zor bir bölge. Oyunda Çemberlitaş eşyaları olmayan veya eşyaları 55 seviyeyi geçtikten sonra değer kaybeden oyuncular, 50 ve 55 seviye efsunlu eşyaları ve geçiş nadidelerini, esas nadidelere göre daha kolay üreterek Karaköy’ü deneyimleyebilecekler.

Ayrıca normal efsunlu eşyalarda da iki veya üç özellik karşımıza çıkabiliyor ki bu bir yenilik. Oyun için ticareti açısından önemi olan bu eşyaların değerleri daha da yükseliyor.

bu reçeteler değişmeyecek demek mi?
Şifacı ve Büyücü Meditasyon yeteneği aynı olmasına rağmen 1 puan iken neden şifacılara %5 kudret yenilenmesi sağlarken büyücülere %100'den fazla yenilenme sağlıyor??

Mutluluk neydi?
Gorgar
Legendary Developer
Mesajlar: 67
Kayıt: 01 Ara 2009 16:35

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen Gorgar »

Reçetelerde bir hata ortaya çıktığında her zaman değişebilir, ancak halihazırda bir değişikliğe gitmeyi düşünmüyoruz.

Ayrıca demin bahsetmeyi unuttuğum birşey, kolye ve yüzüklerin nadideleri olmadığından, 55 seviye sarı kolye ve yüzükler oyunun en güçlü takıları. Bu da normal dünyada farming yapan oyuncular için cazip bir ticaret faktörü.
Kullanıcı avatarı
MobilSorun78
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 695
Kayıt: 10 Ağu 2017 20:19
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Yalnızlık Paylaşılmaz

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen MobilSorun78 »

Merhaba forumdaki 'Açıklamalı Görev Listesi' konusu paketin yayınlanacağı gün revize edilecek mi acaba ?
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
ResimResim

Beyazköşk / Mushroom - Lonelycowboy \
Kullanıcı avatarı
ERSEN
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 304
Kayıt: 09 May 2011 22:34
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen ERSEN »

Sayın Gorgar, bizden daha çok post atmaya başladın. Seviliyorsun.
ByERseN MBLGL

ByERseNN xMBLGLx
Kullanıcı avatarı
muhammetali395
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 514
Kayıt: 03 Haz 2014 12:07
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Ma B

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen muhammetali395 »

Gorgar yazdı: 01 Mar 2018 16:39 Oyun ortamını bozduğunu düşündüğünüz, kurallara aykırı olmasa da sizi sinir eden herkesin başına bir GM dikilmesinin veya oyundan atılmalarının etik ve mümkün olmadığını takdir edersiniz. Sonucunda sinirlendiğiniz herkesin insan olduğunu unutmayın. Bunlar sizin kardeşiniz, ağabeyiniz, evladınız, ana-babanız yaşında insanlar olabilir. Farklı kültürlerde, farklı eğitim seviyelerinde, doğruları yanlışları farklı olan, hayattan zevk alma şekilleri sizden çok farklı olan bir sürü insanla yan yana geleceksiniz. Eğer onlarla güzel paylaşımlarda bulunabiliyorsanız ve çatışmaları büyük problemler haline getirmemeyi başarabiliyorsanız MMORPG’lerin en büyük zenginliğini yaşayabiliyorsunuz demektir. İKV’nin oyuncu kitlesinde en sevdiğim şeylerden biri budur…

Ancak bir şekilde bazı olaylar size katlanılmaz geliyorsa ve dayanamıyorsanız, biraz eğlenmek için girdiğiniz bu oyun sizin için işkence haline geliyorsa biraz nefes alın ve başka şeylerle uğraşın.

Unutmayın, hiçbir oyun sizin sağlığınızdan ve mutluluğunuzdan önemli değil…

Yazılanlar çok yerinde olmuş , bayrak verdik almadın ondan beri girmiyorum bak üzdün . :( :(
:flag_tr: MaB:flag_tr:
Gerçekçi ol
imkansızı iste
.

01.05.2009
01.05.2018".
Kullanıcı avatarı
KRoNicK
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 204
Kayıt: 09 Tem 2017 23:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Revenge Of Nobility

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen KRoNicK »

Gezgin şehir sorusunda ki binevi kaçamak cevap aslında gezgin şehirin ileri de grup bölgesi olma ihtimalini arttırıyor;şöyle söyleyelim,turuncu şaheser itemler yerine şuan nadide eşyalar var ileri de bu bölge geldiği zaman gezgin şehir de daha rahat mücadele edip şaheser düşürme çabasında olacağız diye düşünüyorum tabii bu benim için sadece bir ''TEORİ'' :)
Kullanıcı avatarı
BLaDeII
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 451
Kayıt: 05 Ara 2009 12:25
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Gölge Haramileri

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar

Mesaj gönderen BLaDeII »

Merhaba ,
Bu eski şeflere eklenen materyaller aktarılabilecek mi ? Eğer aktarılmazsa 1 adet asa üretmek imkansız değil ama aylar belki yıl bile sürebilir . Çünkü o şef yaratıkların başında 10 larca grup olacaktır .her kesimde materyal atmadığını beta da gördük ve Yeniden canlanması 30 dk falan sürüyor sanırım . Bu gerçekten zor bi durum oluyor . Umarım buna uygun bir çözüm vardır
Teşkilat= BLADEII serhat İnatçızehir EsEsBLaDe

Eminönü= SeRhAtt
Kilitli

“Genel Etkileşim” sayfasına dön