Karaköy Sorular-Cevaplar
- babaklas
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 54
- Kayıt: 01 Tem 2011 20:54
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Masumiyet
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
sarı eşyaları getirip ticareti arttırdık diyorsunuz ama her zaman türlü nadidesi olan önde olmayacak mı ve herkes 59 olduktan sonra nadide eşya için uğraşmayacak mı?
Ya bir yol bul, ya bir yol aç, ya da yoldan çekil.
"DeePeSTFeaRIV"
<Masumiyet>
<Tigir Er>
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Elbette, ancak sarı eşyaların üretim zorluğu ile nadidelerinki kıyas dahi edilemez.
Ayrıca sarı eşyalar karakterine bağlı değiller bu sebepten sen sarı üretim yapıp satabilirsin, birşeylerle takaslayabilirsin ancak nadideleri satamazsın bu da gene bir ticaret fırsatı.
Ayrıca sarı eşyalar karakterine bağlı değiller bu sebepten sen sarı üretim yapıp satabilirsin, birşeylerle takaslayabilirsin ancak nadideleri satamazsın bu da gene bir ticaret fırsatı.
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
bu reçeteler değişmeyecek demek mi?Gorgar yazdı: ↑01 Mar 2018 16:39
Neden sarı eşyaların üretim gereksinimleri düşük?[/strong]
Karaköy herkese eşit şartlarda yeniden başlama şansı veren bir genişleme paketi. Nadide eşyaları, oyunu gerçekten rekabetçi seviyede oynamak isteyen arkadaşlarımız için getirdik.
Ancak Karaköy gerçekten zor bir bölge. Oyunda Çemberlitaş eşyaları olmayan veya eşyaları 55 seviyeyi geçtikten sonra değer kaybeden oyuncular, 50 ve 55 seviye efsunlu eşyaları ve geçiş nadidelerini, esas nadidelere göre daha kolay üreterek Karaköy’ü deneyimleyebilecekler.
Ayrıca normal efsunlu eşyalarda da iki veya üç özellik karşımıza çıkabiliyor ki bu bir yenilik. Oyun için ticareti açısından önemi olan bu eşyaların değerleri daha da yükseliyor.
Şifacı ve Büyücü Meditasyon yeteneği aynı olmasına rağmen 1 puan iken neden şifacılara %5 kudret yenilenmesi sağlarken büyücülere %100'den fazla yenilenme sağlıyor??
Mutluluk neydi?
Mutluluk neydi?
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Reçetelerde bir hata ortaya çıktığında her zaman değişebilir, ancak halihazırda bir değişikliğe gitmeyi düşünmüyoruz.
Ayrıca demin bahsetmeyi unuttuğum birşey, kolye ve yüzüklerin nadideleri olmadığından, 55 seviye sarı kolye ve yüzükler oyunun en güçlü takıları. Bu da normal dünyada farming yapan oyuncular için cazip bir ticaret faktörü.
Ayrıca demin bahsetmeyi unuttuğum birşey, kolye ve yüzüklerin nadideleri olmadığından, 55 seviye sarı kolye ve yüzükler oyunun en güçlü takıları. Bu da normal dünyada farming yapan oyuncular için cazip bir ticaret faktörü.
- MobilSorun78
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 695
- Kayıt: 10 Ağu 2017 20:19
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Yalnızlık Paylaşılmaz
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Merhaba forumdaki 'Açıklamalı Görev Listesi' konusu paketin yayınlanacağı gün revize edilecek mi acaba ?
Gizlenmiş İçerikGöster






Beyazköşk / Mushroom - Lonelycowboy \
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Sayın Gorgar, bizden daha çok post atmaya başladın. Seviliyorsun.
ByERseN MBLGL
ByERseNN xMBLGLx
ByERseNN xMBLGLx
- muhammetali395
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 514
- Kayıt: 03 Haz 2014 12:07
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Ma B
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Yazılanlar çok yerinde olmuş , bayrak verdik almadın ondan beri girmiyorum bak üzdün .Gorgar yazdı: ↑01 Mar 2018 16:39 Oyun ortamını bozduğunu düşündüğünüz, kurallara aykırı olmasa da sizi sinir eden herkesin başına bir GM dikilmesinin veya oyundan atılmalarının etik ve mümkün olmadığını takdir edersiniz. Sonucunda sinirlendiğiniz herkesin insan olduğunu unutmayın. Bunlar sizin kardeşiniz, ağabeyiniz, evladınız, ana-babanız yaşında insanlar olabilir. Farklı kültürlerde, farklı eğitim seviyelerinde, doğruları yanlışları farklı olan, hayattan zevk alma şekilleri sizden çok farklı olan bir sürü insanla yan yana geleceksiniz. Eğer onlarla güzel paylaşımlarda bulunabiliyorsanız ve çatışmaları büyük problemler haline getirmemeyi başarabiliyorsanız MMORPG’lerin en büyük zenginliğini yaşayabiliyorsunuz demektir. İKV’nin oyuncu kitlesinde en sevdiğim şeylerden biri budur…
Ancak bir şekilde bazı olaylar size katlanılmaz geliyorsa ve dayanamıyorsanız, biraz eğlenmek için girdiğiniz bu oyun sizin için işkence haline geliyorsa biraz nefes alın ve başka şeylerle uğraşın.
Unutmayın, hiçbir oyun sizin sağlığınızdan ve mutluluğunuzdan önemli değil…
Gerçekçi ol
imkansızı iste.
01.05.2009
01.05.2018".
- KRoNicK
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 204
- Kayıt: 09 Tem 2017 23:15
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Revenge Of Nobility
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Gezgin şehir sorusunda ki binevi kaçamak cevap aslında gezgin şehirin ileri de grup bölgesi olma ihtimalini arttırıyor;şöyle söyleyelim,turuncu şaheser itemler yerine şuan nadide eşyalar var ileri de bu bölge geldiği zaman gezgin şehir de daha rahat mücadele edip şaheser düşürme çabasında olacağız diye düşünüyorum tabii bu benim için sadece bir ''TEORİ'' 
- BLaDeII
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 451
- Kayıt: 05 Ara 2009 12:25
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gölge Haramileri
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Merhaba ,
Bu eski şeflere eklenen materyaller aktarılabilecek mi ? Eğer aktarılmazsa 1 adet asa üretmek imkansız değil ama aylar belki yıl bile sürebilir . Çünkü o şef yaratıkların başında 10 larca grup olacaktır .her kesimde materyal atmadığını beta da gördük ve Yeniden canlanması 30 dk falan sürüyor sanırım . Bu gerçekten zor bi durum oluyor . Umarım buna uygun bir çözüm vardır
Bu eski şeflere eklenen materyaller aktarılabilecek mi ? Eğer aktarılmazsa 1 adet asa üretmek imkansız değil ama aylar belki yıl bile sürebilir . Çünkü o şef yaratıkların başında 10 larca grup olacaktır .her kesimde materyal atmadığını beta da gördük ve Yeniden canlanması 30 dk falan sürüyor sanırım . Bu gerçekten zor bi durum oluyor . Umarım buna uygun bir çözüm vardır
Teşkilat= BLADEII serhat İnatçızehir EsEsBLaDe
Eminönü= SeRhAtt
Eminönü= SeRhAtt