[ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

İKV dünyasına yönelik ilgili anketlerimiz

Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Anket 28 Şub 2018 18:00 tarihinde bitecek

Nadide eşyalar düşmeye devam etmeli.
262
53%
Ben sadece nadide reçetesi ve materyallerinin düşmesini istiyorum.
232
47%
 
Toplam oy: 494

Kullanıcı avatarı
Rocnqpung
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 369
Kayıt: 16 Tem 2010 20:29
Sunucu: Tılsım

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen Rocnqpung »

Oyunu çok eskiden beri oynayan biri olarak söylüyorum, tecrübelerime dayanarak , evet 1. seçenek basite kaçmakmış gibi duruyor fakat çoğu oyuncu için en iyisinin bu olacağının kanaatindeyim.


Hatırlarsınız çemberlitaş gelmeden önce herkesin şaheser asa ürettiği dönemde daha da iyi olmak isteyenler mor eşyaları üretiyordu. elimdeki tüm birikimi bilge azat ceket, fevzi bilge ceket , ibn i ibn i ceket ve ibni cevo mor ayakkabı üretimlerine yatırdım, sonra ne oldu? 3 ay sonra çemberlitaş geldi ve sıradan bir oyuncu bile benim ürettiklerimin daha iyisi itemlere şans eseri sahip olmaya başladı.

peki ne oldu benim yatırımlarıma? bir hiç.

Şimdi sorarım size ben tekrar üretim çabası altında mor itemleri üretmeye çalışacağım çok değil(!) 1 yıl sonra bir grup bölgesi daha getirilecek çünkü oyuncular tahminen bu diğerlerine oranla daha küçük kapsamlı bölgede üstlerini çabucak çizecek, betada bile 3 günde fullenen insanlar oldu.

tüm bu üretimleriniz boşa gidecek.

emeğimin hiç edilmesindense başkaları gibi bende rahatça item düşürmek isterim doğal olarak. Ayrıca şuanda oynadığım tılsım sunucusu bomboş, 2 grup anca çıkarıp onca hezimetle kestiğimiz hakirden reçete almak ister istemez oyundan soğutacak bizleri.


hani bu şekilde de bir düşünürseniz iyi olur derim . :thinking_face:
TILSIM

KUŞADASI
Ozaxien
Cappadocia

ADAKAÇKINI
xCaraMiOx
ÇAKILTAŞI

xICaraMiOIx (SAKIZADASI)
RATATOUILLE

EMİNÖNÜ


Rocnqpungg

since 2008.
Bunun bir oyun olduğu sevgi ve barış içinde oynandığında daha çok zevkli olacağını unutmamanız dileklerimle.
Kullanıcı avatarı
RamazanBey
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 503
Kayıt: 01 Oca 2018 08:56
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: City Of Death

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen RamazanBey »

KiNgHaKkI yazdı: 28 Şub 2018 16:46 Burda sonuç ne çıkarsa çıksın asıl problemin Çemberlitaş zamanında başladığını düşünüyorum.Sırasıyla 25,29,39,49 zamanında da oynamış biri olarak tek tip karakterler ne yazıkki Çemberlitaş eşyaları ile başlamış oldu.

25 Level yani oyun açık betada iken oynamış kişiler büyük ihtimalle hatırlayacaklar karakterimizin yetenek puanlarının dışında, her seviye atladığımızda şu anda otomatik dağıtıldığı için farkında varmadığınız statü yani Saldırı,savunma,kudret,can değerlerini her karakterde kendimiz dağıtıyorduk.2 büyü atıp kudreti biten savaşçı kadar canı olan büyücüler, büyücü kadar canı olup kudreti bitmeyen savaşçılar vardı :D Hatta ve hatta yetenek sıfırlama şansımız olmadığı için (Makinalar daha oyunda yoktu) 25 levele karakterler kasıp farklı kombinasyonlar denerdik.

29 zamanında tek şaheser eşya olan Anka,Islık Çalan ve İnat Kıran gerçekten çok büyük fark yaratıyordu.Gerek sahip oldukları 3 efsun ile ve efsun değerlerinin zamanın değerlerinin çok üstünde olması sebebiyle.Ama burdaki tek düzelik elimizdeki asa,kılıçtan ibaretti.

39 zamanında bu saydığım eşyaların etkisini yitirdiği, hiç bir turuncu yani şaheser eşyanın olmadığı bir dönemdi.Savaşçının şaheseri Kütük Yaranlar olurken, Element efsunları aşırı derecede ön plandaydı.Oyun içerisinde vereceğimiz direnç puanları bile hayati önem taşıyordu.Özellikle asit kullanan şifacıların azlığından dolayı, ve elektriğin şu anki kadar ön planda olmamasından dolayı, Tesla dış şehir setler, Etin palpa, karadul , ve sayısız çeşitlilikte eşya dizilimleri vardı.Büyücüler içinde buz set dizen, çembercilerin yeni yeni denendiği, şifacılarında ölümsüzlüklerini ilan ettikleri ya da alman ok ucu takmış bir savaşçıdan tek yedikleri bir dönemdi :D Bu dönemin bizlere sunduğu gerek klan savaşı ortamı, gerekse eşya çeşitliliği ve daha nice güzelliklerle kendi düşüncem ile ALTIN ÇAĞ'ını yaşattırdı bizlere.

49 levelin gelmesiyle tekrar ıslık çalan,inat kıran ve Anka gibi bildiğiniz üzere Ecel,latif,ejder asa ve Ashab eklendi.Şaheser eşyaların sadece silahtan ibaret olması fazlasıyla yeterliydi bence.Kenan ve junon ile takıların ve zırhların gelmeside yine kabuldü. Ama çemberlitaşta baştan aşağıya bir bölgede tüm eşyaların düşüyor olması, oyunun içeriğini tamamen değiştirdi.Önceden haritanın her yeri dopdoluyken, sarı eşya düşürmeye çalışanlar, bir yanda maden çekenler yani kısaca oyun Çemberlitaş veya grup bölgeleri etrafında dönmüyordu.Tılsımların gelmesini hiç yazmıyorum bile, o eklentiyle oyunun içeriğini tamamen değiştirdi...

Çok uzun gereksiz bir yazı yazdım belkide ama varacağım nokta için bunları yazmam gerekliydi diye düşündüm.Sonuç olarak İKV'de saatlerimi maden başlarında geçirmiş, bir eşyayı üretmek için belki haftalarca uğraşmış biri olarak, oyunun bizi bu kadar hazıra alıştırmış olmasından pek hoşlanmıyorum.İKV bir moba oyunu değilki ben gireyim 1 saat çemberlitaş atayım, yada şu bossu keseyimde üstümü dizeyim,vs gibi zihniyetle oynansın.Çemberlitaş ilk çıktığında 6-7 saatte Gaffara ulaşıyorkenki çaba,emek ile inanın daha çok zevk alınıyordu.Oyundan sıkılmamızın sebebinide buna veriyorum.Çünkü bir şey kendini ne kadar tekrar eder, farklı şeyler sunmaz ve kolay elde edilirse, elde ettiğimiz zaman o kadar değersizleşir.

Burda 1'e oy atana da , 2'ye oy atana da saygım sonsuz.Çünkü bunun orta yolunun bulunması çok zor.Nadide eşyalar şu anki gibi düşmeye devam etse bir sürü kavga,gürültü ortamı , yaratıkları babasının malıymış gibi sahiplenmeler, güçlünün daha güçlü , zayıfın tek ve yalnız kaldığı bir ortam söz konusu olacak.

Diğer durumda ise madenler,reçeteler değer kazanacak böyle olunca, oyunun piyasasını elinde yeni malzemeler olan kişiler belirleyecek, 1. duruma göre daha mı iyi ? Şahsi görüşüm evet, çünkü az önce bahsettiğim gibi uğruna emek harcamış olacağımız için daha büyük önem arz edecek.Oda nasıl sağlanabilir düşününce atıyorum reçetelerde her karaktere özel, görevden veya başka şekilde elde edilebilen materyaller istese, bu materyaller de aktarılmıyor olsa bu duruma bir nebzede olsa çözüm sunmuş olabilir.

Ben grup bölgesinin en azından şu anlık olmadığı yeni bölgede 39 Seviye dönemini yaşamak isterdim.Dediğim gibi burdaki asıl problem Çemberlitaşta yapılan hatanın, açık bir bölgede yapılıyor olmasından kaynaklı.Bu güncellemede mor veya turuncu eşya hiç gelmemeliydi.Yaratıklardan düşen materyaller veya görev ödülleri sarı reçetelerde istenilebilirdi.Hem tek tip fabrika üretimi gibi karakterler görmezdik, hem de savaşlarda çeşitlilik söz konusu olurdu. Ha buradaki problem ne olacaktı.Güzel bir reçete düşüren oyuncular, sırf üretim için istedikleri parayla bile köşeyi döneceklerdi.Ama bu sefer oyunun bossları değilde normal yaratıklarda hak ettiklerinden fazla önem görecekti.Kısaca oyunun her yeri dolu olacaktı.

Zaten yeni bölgede element hasar ateş dışında başka bir element efsunun olmaması bile içler acısı.Umarım sadece test sunucusuyla alakalı bi durumdur.Öyle değilse de bu bölgede de element eşyaların bir kenara atıldığını, hak ettikleri değeri bir türlü geri kazanamadıklarını görücez ..

Kısacası iki ucu *** değnek lafına çıkıyor her yol.Zamanla hazıra fazlasıyla alıştık yeni bölgeyle de devam etmekte bu durum.Şu an var olan sistem ve yeni bir bölge veya seviyenin uzun yıllar sonra geleceğini düşünürsek, bu merak ve isteğin her şey kolayca elde edildikten sonra çabucak azalacağı düşüncesindeyim.
Ellerine sağlık hocam okurken sıkılmadım bile 39 levelde oyun güzeldi.Şimdi ise herkes item peşinde ve şunuda belirteyim keşke item çeşitliliği fazla olsaydı belki bi nebze güzel olurdu oyun
La Tahzen İnnallahe Meana---لاَ تَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا




Resim
Kullanıcı avatarı
Sariyerli
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2037
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: KURT LONCASI

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen Sariyerli »

Nadide eşya ve şaheser eşyalar düşmeye devam etmeli ancak çok kolay şekilde düşmemesi gerek ki değeri olsun.

Sadece reçete ve materyal atarsa piyasa tıkanır maden fiyatları uçar gider.

Kısaca hem eşya hem reçete düşmeli ancak eşya daha zor düşmeli reçeteye oranla.
TILSIM - KURT LONCASI

TILSIM - Sarıyerli - RagnaroK

EMİNÖNÜ - Valhalla - MikLaGaaRD
Kullanıcı avatarı
JudgmentDay
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 45
Kayıt: 03 Tem 2017 19:50
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: İnstructive

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen JudgmentDay »

Rudboy yazdı: 28 Şub 2018 16:53
movie yazdı: 28 Şub 2018 16:51
Rudboy yazdı: 28 Şub 2018 16:43
movie yazdı: 28 Şub 2018 16:40
Rudboy yazdı: 28 Şub 2018 16:37 Hayır yani Güncelleme ile reklamlarda İKV yi yeni keşfedecek oyuncular ne yapacaklar ?

"Şurda Türk yapımı bi oyun varmış bi bakalım güzelse oynayalım" diyecek adam girecek bi bakacak herşey üretim. Bu adamın ne birikimi var ki üretim yapsın ?

Mantığı buraya davet ediyorum..
Peki bu adam nasıl grup bulacak da kesecek? Bunu hiç düşünmüyorsun. O bosslar belli başlı klan ve loncaların tekelinde olacak.
Ama 2. seçenek ile oyuna yeni başlayan birisi ayakta kalabilir. İtem düşürür satar, maden çeker satar. 1. şıkkın ne albenisi var anlamıyorum.

1. şıkkı seçenler emeğin ne olduğunu bilmeyen çarları hemen fulleyeyim kafasında olanlar.
Yahu arkadaşım betada girip oynadın mı ? Adamlar kenan junon gaffarı kolaylaştırdı. Bu adam zaten tılsım üretmek için maden kasacak. Üstüne kalkıp bide karaköy için mi maden kassın ? Betada oynadıysan büyük büyücünün nasıl kesildiğini görmüşsündür. Hasar şart değil anlaşma yaptıktan sonra her türlü kesersin.
Doğru her şey zaten betadaki gibi olacak. Kimse hasara bakmıyormuş güldürme beni. Herkesin üzeri full olduğu için olmasın o?
Çemberlitaş bölgesinden farkı ne söylesene bana. Grup bölgelerine herkesi alıyorlar mı? Hasar istiyorlar tılsım istiyorlar. Karaköyde de aynısının olacağını nasıl göremiyorsunuz. Üstelik karaköyde bosslar 1 tane en azından grup bölgelerinin 20 tane kopyası vardı ki insanların daha çok boss kesebilme şansı vardı. Şimdi boss kavgaları mı dersin, yok ben kesecem sen kesecen kavgaları mı dersin, bossları 4-5 canda kaçıranları mı dersin. Olacak olan kaosu görebiliyor musun?

2. şıkta ise bunların hiçbiri olmayacak. Ben o gün canım ne istiyorsa onu yapacağım. Oyunda sanki tek aktivite boss kesmekmiş gibi gidip boss kesmeyeceğim. Belki o gün maden çekeceğim, belki yaratık kesip item düşürmeye çalışacağım belki klan savaşı yapacağım. Alternatif çok olacak bu ise oyundan zevk almamı sağlayacak. 1. şık zulüm nasıl göremiyorsunuz.
Güldürdün be :D 2. Seçenek olursa tüm gün yapacağın şey ne olacak biliyormusun ? İdiot gibi bütün gün madenin başında oturmak olacak. Makrocularla kapışmak olacak.
Sen kendini akıllı mı sanıyorsun? Şu an tek bir adama değil 220 kişiye hakaret ettiğinin farkında mısın? Bence değilsin.Daha ne dediğini kime kimlere dediğinin farkında bile değilsin.Aslında sen maden toplayan herkese hakaret etmişsin.220 den de fazla oyundaki herkese.Sen maden toplamadın mı yoksa hiç oyunda ? karakterden tılsımlara kadar her şeyi reel mi aldın? Eğer maden toplayıp üretimini yaptıysan tılsımların (para kasmak için de maden toplamak gerek para kasmayı yazmadım o nedenle tılsım üretimine) kendine de idiot demiş oluyorsun.Tabi karakterin dizili ve tılsımların varsa...
Resim
Kullanıcı avatarı
dedee66
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 891
Kayıt: 24 Haz 2017 19:40
Sunucu: Eminönü

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen dedee66 »

en iyisi 2
Kullanıcı avatarı
Respirasyon
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 655
Kayıt: 10 May 2012 22:35
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders Of Anatolia

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen Respirasyon »

KiNgHaKkI yazdı: 28 Şub 2018 16:46 Burda sonuç ne çıkarsa çıksın asıl problemin Çemberlitaş zamanında başladığını düşünüyorum.Sırasıyla 25,29,39,49 zamanında da oynamış biri olarak tek tip karakterler ne yazıkki Çemberlitaş eşyaları ile başlamış oldu.

25 Level yani oyun açık betada iken oynamış kişiler büyük ihtimalle hatırlayacaklar karakterimizin yetenek puanlarının dışında, her seviye atladığımızda şu anda otomatik dağıtıldığı için farkında varmadığınız statü yani Saldırı,savunma,kudret,can değerlerini her karakterde kendimiz dağıtıyorduk.2 büyü atıp kudreti biten savaşçı kadar canı olan büyücüler, büyücü kadar canı olup kudreti bitmeyen savaşçılar vardı :D Hatta ve hatta yetenek sıfırlama şansımız olmadığı için (Makinalar daha oyunda yoktu) 25 levele karakterler kasıp farklı kombinasyonlar denerdik.

29 zamanında tek şaheser eşya olan Anka,Islık Çalan ve İnat Kıran gerçekten çok büyük fark yaratıyordu.Gerek sahip oldukları 3 efsun ile ve efsun değerlerinin zamanın değerlerinin çok üstünde olması sebebiyle.Ama burdaki tek düzelik elimizdeki asa,kılıçtan ibaretti.

39 zamanında bu saydığım eşyaların etkisini yitirdiği, hiç bir turuncu yani şaheser eşyanın olmadığı bir dönemdi.Savaşçının şaheseri Kütük Yaranlar olurken, Element efsunları aşırı derecede ön plandaydı.Oyun içerisinde vereceğimiz direnç puanları bile hayati önem taşıyordu.Özellikle asit kullanan şifacıların azlığından dolayı, ve elektriğin şu anki kadar ön planda olmamasından dolayı, Tesla dış şehir setler, Etin palpa, karadul , ve sayısız çeşitlilikte eşya dizilimleri vardı.Büyücüler içinde buz set dizen, çembercilerin yeni yeni denendiği, şifacılarında ölümsüzlüklerini ilan ettikleri ya da alman ok ucu takmış bir savaşçıdan tek yedikleri bir dönemdi :D Bu dönemin bizlere sunduğu gerek klan savaşı ortamı, gerekse eşya çeşitliliği ve daha nice güzelliklerle kendi düşüncem ile ALTIN ÇAĞ'ını yaşattırdı bizlere.

49 levelin gelmesiyle tekrar ıslık çalan,inat kıran ve Anka gibi bildiğiniz üzere Ecel,latif,ejder asa ve Ashab eklendi.Şaheser eşyaların sadece silahtan ibaret olması fazlasıyla yeterliydi bence.Kenan ve junon ile takıların ve zırhların gelmeside yine kabuldü. Ama çemberlitaşta baştan aşağıya bir bölgede tüm eşyaların düşüyor olması, oyunun içeriğini tamamen değiştirdi.Önceden haritanın her yeri dopdoluyken, sarı eşya düşürmeye çalışanlar, bir yanda maden çekenler yani kısaca oyun Çemberlitaş veya grup bölgeleri etrafında dönmüyordu.Tılsımların gelmesini hiç yazmıyorum bile, o eklentiyle oyunun içeriğini tamamen değiştirdi...

Çok uzun gereksiz bir yazı yazdım belkide ama varacağım nokta için bunları yazmam gerekliydi diye düşündüm.Sonuç olarak İKV'de saatlerimi maden başlarında geçirmiş, bir eşyayı üretmek için belki haftalarca uğraşmış biri olarak, oyunun bizi bu kadar hazıra alıştırmış olmasından pek hoşlanmıyorum.İKV bir moba oyunu değilki ben gireyim 1 saat çemberlitaş atayım, yada şu bossu keseyimde üstümü dizeyim,vs gibi zihniyetle oynansın.Çemberlitaş ilk çıktığında 6-7 saatte Gaffara ulaşıyorkenki çaba,emek ile inanın daha çok zevk alınıyordu.Oyundan sıkılmamızın sebebinide buna veriyorum.Çünkü bir şey kendini ne kadar tekrar eder, farklı şeyler sunmaz ve kolay elde edilirse, elde ettiğimiz zaman o kadar değersizleşir.

Burda 1'e oy atana da , 2'ye oy atana da saygım sonsuz.Çünkü bunun orta yolunun bulunması çok zor.Nadide eşyalar şu anki gibi düşmeye devam etse bir sürü kavga,gürültü ortamı , yaratıkları babasının malıymış gibi sahiplenmeler, güçlünün daha güçlü , zayıfın tek ve yalnız kaldığı bir ortam söz konusu olacak.

Diğer durumda ise madenler,reçeteler değer kazanacak böyle olunca, oyunun piyasasını elinde yeni malzemeler olan kişiler belirleyecek, 1. duruma göre daha mı iyi ? Şahsi görüşüm evet, çünkü az önce bahsettiğim gibi uğruna emek harcamış olacağımız için daha büyük önem arz edecek.Oda nasıl sağlanabilir düşününce atıyorum reçetelerde her karaktere özel, görevden veya başka şekilde elde edilebilen materyaller istese, bu materyaller de aktarılmıyor olsa bu duruma bir nebzede olsa çözüm sunmuş olabilir.

Ben grup bölgesinin en azından şu anlık olmadığı yeni bölgede 39 Seviye dönemini yaşamak isterdim.Dediğim gibi burdaki asıl problem Çemberlitaşta yapılan hatanın, açık bir bölgede yapılıyor olmasından kaynaklı.Bu güncellemede mor veya turuncu eşya hiç gelmemeliydi.Yaratıklardan düşen materyaller veya görev ödülleri sarı reçetelerde istenilebilirdi.Hem tek tip fabrika üretimi gibi karakterler görmezdik, hem de savaşlarda çeşitlilik söz konusu olurdu. Ha buradaki problem ne olacaktı.Güzel bir reçete düşüren oyuncular, sırf üretim için istedikleri parayla bile köşeyi döneceklerdi.Ama bu sefer oyunun bossları değilde normal yaratıklarda hak ettiklerinden fazla önem görecekti.Kısaca oyunun her yeri dolu olacaktı.

Zaten yeni bölgede element hasar ateş dışında başka bir element efsunun olmaması bile içler acısı.Umarım sadece test sunucusuyla alakalı bi durumdur.Öyle değilse de bu bölgede de element eşyaların bir kenara atıldığını, hak ettikleri değeri bir türlü geri kazanamadıklarını görücez ..

Kısacası iki ucu *** değnek lafına çıkıyor her yol.Zamanla hazıra fazlasıyla alıştık yeni bölgeyle de devam etmekte bu durum.Şu an var olan sistem ve yeni bir bölge veya seviyenin uzun yıllar sonra geleceğini düşünürsek, bu merak ve isteğin her şey kolayca elde edildikten sonra çabucak azalacağı düşüncesindeyim.
Ellerine sağlık hocam çok güzel anlatmışsın durumu.

İşte bütün konunun özeti burada gurup bölgeleri ve tek düze eşyalar ile bozduğunuz eski düzeni tekrar getirme şansınız var lütfen bunu kullanın geliştiriciler.
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen Retaliation »

Oyunun daha da zor ve emek sarf edilebilir olması için 2. şıkkı işaretledim. Lakin bir önerim olacak.

Bence sistem aynı kalsın. Sadece şef yaratıklar için (Hakir, BB ve Yüce Komiser) için, sadece onların içerisinde olduğu -birkaç slot olursa da olur- bir Grup Bölgesi getirilebilir. Böylece KS ve gereksiz KP kazanımından noksan kalınır. Örneğin Hakir 1, Hakir 2..
Resim
Kullanıcı avatarı
NaudiR
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 380
Kayıt: 19 Haz 2015 11:31

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen NaudiR »

movie yazdı: 28 Şub 2018 16:51
Rudboy yazdı: 28 Şub 2018 16:43
movie yazdı: 28 Şub 2018 16:40
Rudboy yazdı: 28 Şub 2018 16:37 Hayır yani Güncelleme ile reklamlarda İKV yi yeni keşfedecek oyuncular ne yapacaklar ?

"Şurda Türk yapımı bi oyun varmış bi bakalım güzelse oynayalım" diyecek adam girecek bi bakacak herşey üretim. Bu adamın ne birikimi var ki üretim yapsın ?

Mantığı buraya davet ediyorum..
Peki bu adam nasıl grup bulacak da kesecek? Bunu hiç düşünmüyorsun. O bosslar belli başlı klan ve loncaların tekelinde olacak.
Ama 2. seçenek ile oyuna yeni başlayan birisi ayakta kalabilir. İtem düşürür satar, maden çeker satar. 1. şıkkın ne albenisi var anlamıyorum.

1. şıkkı seçenler emeğin ne olduğunu bilmeyen çarları hemen fulleyeyim kafasında olanlar.
Yahu arkadaşım betada girip oynadın mı ? Adamlar kenan junon gaffarı kolaylaştırdı. Bu adam zaten tılsım üretmek için maden kasacak. Üstüne kalkıp bide karaköy için mi maden kassın ? Betada oynadıysan büyük büyücünün nasıl kesildiğini görmüşsündür. Hasar şart değil anlaşma yaptıktan sonra her türlü kesersin.
Doğru her şey zaten betadaki gibi olacak. Kimse hasara bakmıyormuş güldürme beni. Herkesin üzeri full olduğu için olmasın o?
Çemberlitaş bölgesinden farkı ne söylesene bana. Grup bölgelerine herkesi alıyorlar mı? Hasar istiyorlar tılsım istiyorlar. Karaköyde de aynısının olacağını nasıl göremiyorsunuz. Üstelik karaköyde bosslar 1 tane en azından grup bölgelerinin 20 tane kopyası vardı ki insanların daha çok boss kesebilme şansı vardı. Şimdi boss kavgaları mı dersin, yok ben kesecem sen kesecen kavgaları mı dersin, bossları 4-5 canda kaçıranları mı dersin. Olacak olan kaosu görebiliyor musun?

2. şıkta ise bunların hiçbiri olmayacak. Ben o gün canım ne istiyorsa onu yapacağım. Oyunda sanki tek aktivite boss kesmekmiş gibi gidip boss kesmeyeceğim. Belki o gün maden çekeceğim, belki yaratık kesip item düşürmeye çalışacağım belki klan savaşı yapacağım. Alternatif çok olacak bu ise oyundan zevk almamı sağlayacak. 1. şık zulüm nasıl göremiyorsunuz.
Hay ağzına sağlık. Olacak olan aynen budur. Hâlâ gelmişler aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. Arkadaş beyine sahipsin biraz düşün. Bireysel düşünme. Oyuna ne gibi etkileri olacak onu bir düşün. Ama yok sadece kendilerini düşündükleri için bu kadar rahatlar.

Oyunda yapacak hiçbir şeyi olmayan amaçsız dolanan kitle, patronları tekeline almış ekipler ya da loncaların kesimlerine engel olmaya çalışacaklar haklı olarak. Neden? Çünkü adam bireysel oynuyor ve oyundaki tek değerli şey patron öldürmek. Ne madenin bir değeri var, ne materyallerin, ne reçetelerin, ne sarı eşyaların. Ee bu adam niye oynuyor bu oyunu? Eğer birinci seçenek olursa, şahsen aynı durum bizim sunucuda yaşansın, belli başlı loncalar tekeline almaya çalışsın o patronları bizzat engel olacağım. Hakkımda ne düşünürseniz düşünün umrumda değil.
İKV

2008 - 2018

Çemberlitaş'ı mumla arayacağınız günler yakındır!
birhesap
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 195
Kayıt: 21 Ara 2017 08:58
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: emekli oldum.

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen birhesap »

Anket neden kapatılmıyor? 17:00 denilmiş, 20 dakika geçmiş?
MrdexteR
Kullanıcı avatarı
Niko34
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 179
Kayıt: 20 Eki 2017 16:17
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: A L P

Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?

Mesaj gönderen Niko34 »

birhesap yazdı: 28 Şub 2018 17:20 Anket neden kapatılmıyor? 17:00 denilmiş, 20 dakika geçmiş?
18:00 yazıyor kardeşim.
Resim

DeathSoul
DeathSoulII
DeathSoull
Cevapla

“Anketler” sayfasına dön