3 uygun sonuç bulundu
- 13 Nis 2017 22:46
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: OYUNU KURTARMA HAREKATI
- Cevaplar: 30
- Görüntüleme: 3475
Re: OYUNU KURTARMA HAREKATI
5 yıl beklemişsiniz , 1 yıl daha uygun bence iyi birşey için tamamen hobi amaçlı yapacağım belki ttnet uygun görür ve gerekli düzeltmeleri yapıp satın alır
- 13 Nis 2017 22:36
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: OYUNU KURTARMA HAREKATI
- Cevaplar: 30
- Görüntüleme: 3475
Re: OYUNU KURTARMA HAREKATI
yazılım geliştiricisin madem environment artist'im ben. güleceğine öneri yap lütfen
- 13 Nis 2017 22:03
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: OYUNU KURTARMA HAREKATI
- Cevaplar: 30
- Görüntüleme: 3475
Re: OYUNU KURTARMA HAREKATI
yeni map ve yeni şeyler istiyorsanız gerekli olanı yazıyorum arkadaşlar.
1 kişi low poly modeller
1 kişi game engine developer
1 kişi art director/story board
1 kişi shading artist
bu konularda iyi olan varsa yeni güncellemeyi biz yapalım yok forumlara saldıracağız vs. bırakın boş şeyleri
1 kişi low poly modeller
1 kişi game engine developer
1 kişi art director/story board
1 kişi shading artist
bu konularda iyi olan varsa yeni güncellemeyi biz yapalım yok forumlara saldıracağız vs. bırakın boş şeyleri
