1 uygun sonuç bulundu

gönderen Axies
04 Nis 2015 22:08
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Eskıler Baslıgı Ama Eskilerr
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 13414

Re: Eskıler Baslıgı Ama Eskilerr

Merhabalar,

Hala eskilerin anıldığı bir konu olması güzel birşey. 2009 ortalarında bırakmıştım sanırıım ikv yi. Karakterlerimi 49 level yaptım ve bıraktım...

KARADAYI 'yı da unutmamak lazım.

Saygılarımla,

29 'dan 49'a kadar;

mmesutt - Ulubatlıı

Gelişmiş aramaya git