2 uygun sonuç bulundu
- 02 Ağu 2013 15:30
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D
- Cevaplar: 16
- Görüntüleme: 2306
Re: İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D
@izdirapgrafik : O resimlerin doğal bir komikliği var onu kullanarak espiri yapma yaratıcı ol her yerde aynı resimler. @mobilsorun:Mantığın sana haklı gibi göründü hatta bunu yazarken ne yazdım be suss pus olacak şimdi diye göğsün kabarmış olabilir (tabi bunlar varsayım) ama kardeşim günümüz dünyas...
- 01 Ağu 2013 22:33
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D
- Cevaplar: 16
- Görüntüleme: 2306
İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D
Ben bir beta oyuncusuyum yaklaşık 3 yıldır oynamıyorum 1 haftadır oyuna döndüm isim değişikliği diye bişe gelmiş herkes ismini büyük - küçük harflerle yazıyormuş o zaman nerde kaldı benim beta ismimin havası böyle olmazki millet son model silahlarla salına salına geziyor hava basıyor ben sadece bakı...
