2 uygun sonuç bulundu

gönderen poltee
02 Ağu 2013 15:30
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2306

Re: İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D

@izdirapgrafik : O resimlerin doğal bir komikliği var onu kullanarak espiri yapma yaratıcı ol her yerde aynı resimler. @mobilsorun:Mantığın sana haklı gibi göründü hatta bunu yazarken ne yazdım be suss pus olacak şimdi diye göğsün kabarmış olabilir (tabi bunlar varsayım) ama kardeşim günümüz dünyas...
gönderen poltee
01 Ağu 2013 22:33
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2306

İKV BETA İSİM (havamı istiyorummmm) :D

Ben bir beta oyuncusuyum yaklaşık 3 yıldır oynamıyorum 1 haftadır oyuna döndüm isim değişikliği diye bişe gelmiş herkes ismini büyük - küçük harflerle yazıyormuş o zaman nerde kaldı benim beta ismimin havası böyle olmazki millet son model silahlarla salına salına geziyor hava basıyor ben sadece bakı...

Gelişmiş aramaya git