32 uygun sonuç bulundu
- 07 Tem 2011 17:03
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Resmen Rezalett
- Cevaplar: 10
- Görüntüleme: 1419
Re: Resmen Rezalett
Arkadaşlar bnm amacım kmseyi ne rencide etmek nede aşalamak bnm derdim Cidden sırf Eşitlik olduğuna inandığım için yani Real patayla işlem yapılamıyan bi oun olduğu için başladığım bu oyun Ne halşe geldi Ben gidip saatler boyunca maden topluyup 15-20 ejderha kudretlendiren iksiri zar zor yaparken Du...
- 07 Tem 2011 16:47
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Resmen Rezalett
- Cevaplar: 10
- Görüntüleme: 1419
Resmen Rezalett
Arkadaşlar bn bir kaç hafta önce karakterimi satışa çıkarmıştım Ama dikkatinizi çekerim başka bir serverden oyun parası yada maden alıp karakterimi v ericektm Sonra sağolsun forum yetkilileri konuları ook dikkatli bi şekle inceledikleri için :D Hesabımı engellemişler Ve sebebide şuymuş ; oyun içi ög...
- 07 Tem 2011 16:34
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Karakter Takası
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 542
Karakter Takası
İKV Forum sayfalarında sergilemiş olduğunuz uygunsuz davranışlar sebebiyle; Forum hesabınız sürekli kapatılmıştır.
Alper.
Alper.
- 07 Tem 2011 15:47
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Karakter takas...
- Cevaplar: 2
- Görüntüleme: 604
Karakter takas...
[içerik silindi]
Oyun içi ögelerin para/epin karşılığı alım satımı yasaktır.Forum hesabınız sürekli olarak kapatılmıştır.
Saynimo
Oyun içi ögelerin para/epin karşılığı alım satımı yasaktır.Forum hesabınız sürekli olarak kapatılmıştır.
Saynimo
- 23 Haz 2011 14:09
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: İstanbul Soygun Vakti ~ Son SözLer..
- Cevaplar: 77
- Görüntüleme: 7250
Re: İstanbul Soygun Vakti ~ Son SözLer..
Harikasın be kardeşim %100 doğru konuşuyorsun sonuna akdar arkandayım...
- 08 Şub 2011 18:14
- Forum: Görseller
- Başlık: Oyun içi Çektiğim bir resim :)
- Cevaplar: 2
- Görüntüleme: 686
Re: Oyun içi Çektiğim bir resim :)
eline sağlık şahsen ben çok beğendim biraz photoshop yaparsan Fan Art'ta destekçinim 
- 08 Şub 2011 18:09
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Hiç bir mağazada ikv kutu yok!!
- Cevaplar: 15
- Görüntüleme: 2085
Re: Hiç bir mağazada ikv kutu yok!!
Elazığ da hiç yok 2 adet carrefour mağazası var 2 adet teknosa var kutunun satıldığı oralardada 5-6 aydır gelicek diolar yanii illaa malatyayamı gidelim 
- 06 Ara 2010 17:54
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Çok Teşekkür ederiz....
- Cevaplar: 0
- Görüntüleme: 358
Çok Teşekkür ederiz....
İKV destek takımına yüksek ilgilerinden dolayıı çooook teşekkür ederiz ben oraya gelemedim fakat tanıdığım birini yollattım oradaki yetkililarden biryile konuştum fakat telefonda dahiii benle çook samimi konuşuyorlardıı çoook saolun....

- 01 Ara 2010 13:22
- Forum: Eski Duyurular
- Başlık: GameX Hediyeleri hakkında bilinmesi gerekenler
- Cevaplar: 311
- Görüntüleme: 59236
Re: GameX Hediyeleri hakkında bilinmesi gerekenler
bizi takmıonuzmmuu beee 3 günden beri yazıoz cevap v ren yokk bi dinle bee
T-shirt lerin bi fotusnu ala bilir miyiz!!!!
T-shirt lerin bi fotusnu ala bilir miyiz!!!!
- 30 Kas 2010 18:54
- Forum: Eski Duyurular
- Başlık: GameX Hediyeleri hakkında bilinmesi gerekenler
- Cevaplar: 311
- Görüntüleme: 59236
Re: GameX Hediyeleri hakkında bilinmesi gerekenler
Pardon ama verilecek tişörtün bir resmini göstere bilir misiniz çoook merak ediyorum tişört için 2 tane alıcam 
