Tşkler abi senin de kurban bayramın mübarek olsun ...!KayserilixliderR yazdı:Teşekkurler... bütün kayserilix loncasının KURBAN bayramını kutlarım... nice bayramları hep birlikte kutlarız inş....
6 uygun sonuç bulundu
- 10 Kas 2011 16:28
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- Cevaplar: 75
- Görüntüleme: 13353
Re: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- 05 Kas 2011 22:27
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- Cevaplar: 75
- Görüntüleme: 13353
Re: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
cihat abi lonca listesi cıkartır mısınız üyelerin ismini bazı Kayserilix ler var admalar şikayet edio bana foruma bakın diyecem öle soranlara Kayserilixmüdür ve Bhakan (Kayserilixbhakan hariç ilk sayfada geçen herkez bizim lonca dadır.... oke şikayet edecek olanlara da söle bakam şikayeti neymiş ??...
- 05 Kas 2011 22:24
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- Cevaplar: 75
- Görüntüleme: 13353
Re: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
Teşkilat sunucusu KayserilixSouL (MeRT) yeni lonca yetkilisi olup .. alım ve şikayetlerinizi bna yapabilir siniz iyi gunler dilerim
KayserilixSouL Kayserilixyıldız kayserilixrüyam kayserilixmert
son 2 charım yeni olmak tadir en yakın zamanda şaheserlerine başlıcagım ...!!!
KayserilixSouL Kayserilixyıldız kayserilixrüyam kayserilixmert
son 2 charım yeni olmak tadir en yakın zamanda şaheserlerine başlıcagım ...!!!
- 05 Kas 2011 22:20
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- Cevaplar: 75
- Görüntüleme: 13353
Re: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
Artık İsmetin oglu oldu KayserilixyıldızKayserilixliderR yazdı: o handanın kızı nı öptürme len bana sil onu hemenhandanın kızları yanlış yolda
- 28 Eki 2011 23:37
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- Cevaplar: 75
- Görüntüleme: 13353
Re: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
KayserilixSouL yıldız rütbesine ulaşmıştır h.o Kayserilixyıldız ve KayserilixSouL dışında charım yoktur olrsa oyundan ve forumdan bilgi verilcektik ...!
KayserilixSouL [İsmetin Oglu] [(^) Ejder Asa]
Kayserilixyıldız [Handanın Kızı]
KayserilixSouL [İsmetin Oglu] [(^) Ejder Asa]
Kayserilixyıldız [Handanın Kızı]
- 16 Eki 2011 15:14
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
- Cevaplar: 75
- Görüntüleme: 13353
Re: LONCA KAYSERİLİ (CİHAT_NECİP)
cihat abi Kayserilixyıldız da bnim charımdır ama kasmam maden charıdır sonra ndn kasmadın demeyinKayserilixliderR yazdı:Kayserilixtolga
Kayserilixyıldız aramıza katılmıştır.....
kendilerine lonca içinde ve dışında başarılarını diliyorum
