47 uygun sonuç bulundu
- 16 Eyl 2011 14:10
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
- Cevaplar: 15
- Görüntüleme: 2179
Re: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
rutbe yapcaksan olayım arz :d ne yapayım o zmana :d
- 16 Eyl 2011 11:34
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Oyunda ki en sevdiğiniz maden .
- Cevaplar: 18
- Görüntüleme: 2271
Re: Oyunda ki en sevdiğiniz maden .
İridyum mavi topaz ganoderma:)
- 16 Eyl 2011 11:31
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: HaNGi BöLGe
- Cevaplar: 13
- Görüntüleme: 1693
Re: HaNGi BöLGe
Gaffarın ve junonun bulundugu yer 
- 16 Eyl 2011 11:02
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
- Cevaplar: 15
- Görüntüleme: 2179
Re: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
RütBem war Olm arz olamam
Sımdı yapcam kahvaLtı panpa dıyorsunuz 20 kesım 20 gbmx kesım nekı .D 62 gbmx kestım dıyorum bos sancak lOdos klanına gelın sorun doqrumu dıye ıstersenız 
- 15 Eyl 2011 23:25
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
- Cevaplar: 15
- Görüntüleme: 2179
Re: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
Bakacak yetkılı Kısıye seslenıyorum bu yazımda herhanqı bır asagılama kucumseme tehdıt kufur yok ıns kalkmaz forum hesabım ceza almaz ıns dıyorum
- 15 Eyl 2011 23:18
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
- Cevaplar: 15
- Görüntüleme: 2179
Yapacagınız ısın Ne dıyeyım daha
90 STuart 60 Yol savascısı kestım Eldıvenle Zırh aldım Adamları goruyorum tek gırıs Yemın edıyorum Tek gırıs mevlana ayakkabı sıfır ayakkabı bıcak sırtı ayakkabı Ya ben ? 62 tane gbmx kestım Bunların 12 sı tek sıfadır.Harcadıgım ıksırın zamanı haddı hesabı yok sans nedır ya her seyı sansa baglarsın...
- 29 Ağu 2011 03:04
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: Unruly Loncası
- Cevaplar: 1583
- Görüntüleme: 199503
Re: Unruly Loncası
Küfür etmek ıstemıyorum dıyene bak kufur kayıtların pc de duruyor atayım buraya ıstersen ramazan ayında bu arada rex sana gelınce mıqrattayken sureklı mallık edıyordun mal oldugun ıcın kazım sana ana bacı gırerdı ananı soverdı bunlar lonca olarak tamam ozur dılerım kazım abı derdın ryann a baba dıy...
- 28 Ağu 2011 19:33
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: Unruly Loncası
- Cevaplar: 1583
- Görüntüleme: 199503
Re: Unruly Loncası
İçerik düzenlendi hesabınız 14 gün uzaklaştırıldı.
Sosyolog
Sosyolog
- 27 Ağu 2011 16:04
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: Unruly Loncası
- Cevaplar: 1583
- Görüntüleme: 199503
Re: Unruly Loncası
Annen 2 Gün Bizde kaLdı ELine Bir bebek verdık :) o kardes sana yeter sımdı yoL aL xD Annen Yıllardır Hamile Lan Hala Söylemedimi sana ;) Galiba Cocuk Direk 7 yasında doğcak :D :D Sedat knk bu sana dıyorduya sedat sedat verdı bana mala vurdum mala oyle dıyordu ya sana belli annesıne vurmus annesıde...
- 27 Ağu 2011 12:40
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: Unruly Loncası
- Cevaplar: 1583
- Görüntüleme: 199503
Re: Unruly Loncası
Al bak al bak kufurbazları hemen anne soverler
