38 uygun sonuç bulundu

gönderen memik1233
30 May 2010 15:01
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Hızlı olan Alır . sifre/kullanıcı adım sevil ediyorum !
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 3250

Re: Hızlı olan Alır . sifre/kullanıcı adım sevil ediyorum !

BenDe diyom Bizim mal Delileşmiş mi xD
gönderen memik1233
02 May 2010 14:39
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Yakamoz Loncası Logo Tasarımı
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 782

Re: Yakamoz Loncası Logo Tasarımı

Dogrusunu sölemek gerekırse İKV ile alakası yok arka plan resmını İKV ile ilgili koysan daha güzel bir çalısma olur bırde Yazı tipini Evanescence kullanırsan daha iyi olur
gönderen memik1233
02 May 2010 13:45
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Yakamoz Loncası Logo Tasarımı
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 782

Re: Yakamoz Loncası Logo Tasarımı

Resimler Açılmıyor:S
gönderen memik1233
15 Nis 2010 14:45
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Kim Kimle Hemşeri
Cevaplar: 41
Görüntüleme: 5164

Re: Kim Kimle Hemşeri

Gaziantep/Cumhuriyet
gönderen memik1233
06 Nis 2010 08:59
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Beta Dönemıni AnaLım...
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2107

Re: Beta Dönemıni AnaLım...

Bende ne fotograf kaldı ne baska birşey elımde Handanı kestııgmız fotolar vardı mısır çarşısının yanında Tas kanat felan emınonunde ama format attıgım için pc ye onları korumayı unuttum ve gitti...
gönderen memik1233
06 Nis 2010 08:58
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Beta Dönemıni AnaLım...
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2107

Beta Dönemıni AnaLım...

Betacılar o eskı günleri yad edelim ve herkes elındekı beta fotograflarını ve anılarını kısada olsa bi paylassın ve o eskı gunlerımızı hatırlayalım...

xxxkorkusuzxxx-kurtadam
gönderen memik1233
30 Mar 2010 22:02
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Yeni Şifacı ve Büyücü itemlerıde BeLLı oLdu..!
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 679

Yeni Şifacı ve Büyücü itemlerıde BeLLı oLdu..!

Grub Bölgeleri ile birlikte yenı gelen esyalardan buyucu ve sıfanın ıtemlerıde bellı oldu..!İşte o iTemLeRR!!

Sıgınaktaki ÖdüLLer:

http://www.istanbuloyun.com/grupbolgele ... html#first

Miğrattaki öDüLLer:

http://www.istanbuloyun.com/grupbolgele ... html#first
gönderen memik1233
21 Mar 2010 20:03
Forum: Genel Sohbet
Başlık: oyuna giremiyorum :S
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 605

Re: oyuna giremiyorum :S

bende giremıyorum neden acaba?

Daha yenı aklıma geldı benım çar çalınmıştı demi
gönderen memik1233
21 Mar 2010 19:17
Forum: Genel Sohbet
Başlık: xxxkorkusuzxxx 'den Sonsuza Dek veda:(
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 464

xxxkorkusuzxxx 'den Sonsuza Dek veda:(

Yarım Saat Önce Çarım Çalındı ve itemlerım soyulup çarım silindi.3 yıldan berı kastıgım çarlarım 3 dk da yokoldu.Oyunu Bırakıyorum.


xxxkorkusuzxxx
gönderen memik1233
21 Mar 2010 18:18
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Plus Paket
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 946

Re: Plus Paket

Siteden??

Gelişmiş aramaya git