Hoşbulduk.
Loncamızda mutlu ve huzurlu günler geçirmemiz dileğiyle.
3 uygun sonuç bulundu
- 16 Şub 2011 09:35
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ~~HuN~~ Loncası Bildirim Alanı
- Cevaplar: 30
- Görüntüleme: 3212
- 16 Şub 2011 09:30
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: • Ahi Loncası Güncel Kadro •
- Cevaplar: 6
- Görüntüleme: 906
Re: • Ahi Loncası Güncel Kadro •
Eskisi kadar oyuna giremiyorum.
Girdiğimde de sizleri görmekten mutluluk duyuyorum Allah'a emanet olun.
Görüşürüz
Ahixtuğra
Girdiğimde de sizleri görmekten mutluluk duyuyorum Allah'a emanet olun.
Görüşürüz
Ahixtuğra
- 15 Şub 2011 20:23
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ~~HuN~~ Loncası Bildirim Alanı
- Cevaplar: 30
- Görüntüleme: 3212
Re: ~~HuN~~ Loncası Bildirim Alanı
Slm. Öncelikle Loncanız Hayırlı uğurlu olsun. Adım Ali. Oyuna Aksaray'dan (68Aksaray) katılıyorum. Karakterimin adı Tugraxşifacı. 30 yaşındayım. loncanıza katılmak istiyorum. (Başta Loncanız dedim ama kabul edilmem halinde Loncamız demekten mutluluk duyarım) Görüşmek dileğiyle.
