37 uygun sonuç bulundu
- 02 Şub 2010 13:56
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ikv de bir ilk hiçbir yerde yok (eminonunden alıntı) yok bşi
- Cevaplar: 8
- Görüntüleme: 1365
Re: ikv de bir ilk hiçbir yerde yok (eminonunden alıntı) yok bşi
Herkezi kendin gibi salak mı sandın.Emek hırsızı @@@
- 23 Oca 2010 22:20
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Afilsizxaşık TeKRar SizLeRLe...
- Cevaplar: 6
- Görüntüleme: 959
Re: Afilsizxaşık TeKRar SizLeRLe...
A.slm hq kardeşim.Saol
- 23 Oca 2010 22:17
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Sa Arkadaşlar Öncelikle Sorumlu Kişiler İçeri
- Cevaplar: 4
- Görüntüleme: 790
Re: Sa Arkadaşlar Öncelikle Sorumlu Kişiler İçeri
İnşallah dostum 2 hafta oldu S
- 23 Oca 2010 20:49
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Sa Arkadaşlar Öncelikle Sorumlu Kişiler İçeri
- Cevaplar: 4
- Görüntüleme: 790
Re: Sa Arkadaşlar Öncelikle Sorumlu Kişiler İçeri
Yönetici veya görevli okursa sevinirim @@@
- 22 Oca 2010 22:04
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Sa Arkadaşlar Öncelikle Sorumlu Kişiler İçeri
- Cevaplar: 4
- Görüntüleme: 790
Sa Arkadaşlar Öncelikle Sorumlu Kişiler İçeri
Arkadaşlar ben Lowerman karekterimi sınırsız blokladınız.İtirazda bulunmuyorum cevap bile gelmedi 2 haftadır bu nasıl iş anlamadım valla itirazlara cevapseniz sevinirim arkadaşlar..
Saygılarımla...!Lowerman
Saygılarımla...!Lowerman
- 22 Oca 2010 20:31
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Sobee'nin Acizliği
- Cevaplar: 10
- Görüntüleme: 1631
Re: Sobee'nin Acizliği
GüzeL bı Ata Sözü Ama KaRdeSım O adamın Bu zaman kadaR kı Emegı gıtmıS bu da Ismı.İnŞaLLaH heRkezın İstemedende Olsa Kaybettıgı geRi geLiR.AyRıca Bloodres=Mustafa KaRdeSım Guzel bı konuda yeR aLmısın InsaLLah geLır Emegının KaRsıLıgı.... SaygıLaRımla.... Lowerman=YuSuF=EmiR
- 21 Oca 2010 11:20
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: '' Kadim Hidra '' Denemesi
- Cevaplar: 13
- Görüntüleme: 2835
Re: '' Kadim Hidra '' Denemesi
Kes Ozaman Party de GoreLım kaRdesım...
- 17 Oca 2010 15:17
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Çarşıazads[fotosop motosop bilmem] ve Çarşı loncası
- Cevaplar: 37
- Görüntüleme: 5126
Re: Çarşıazads[fotosop motosop bilmem] ve Çarşı loncası
Hocam alayı delı kanlı olsun bak sen oyuna ama samsun haklı adam olana laf bı kere soylenıR 
- 17 Oca 2010 15:01
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Xlllxkanakanxlll ~~ Illxmaraşallx hırsız diyenler içeri...!
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 720
Re: Xlllxkanakanxlll ~~ Illxmaraşallx hırsız diyenler içeri...!
Hocam zaten Onlar kendı HıRSızdıR bence Hele ASıbey Okan Ondan baska hıRısz yoktuR 
- 17 Oca 2010 14:32
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Teşkilatın en güvenirleri.. !!!
- Cevaplar: 39
- Görüntüleme: 5462
Re: Teşkilatın en güvenirleri.. !!!
Kim kımın ne oldugunu bılır ama her kafası esende IKV nın en ıyılerını yazamaz..
GüzeL biR İKV için:..
GüzeL biR İKV için:..
