23 uygun sonuç bulundu
- 23 Mar 2011 19:38
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: ÇEMBERLİ TAŞ CEKET(KENDİ TASARIMIM)
- Cevaplar: 18
- Görüntüleme: 2200
Re: ÇEMBERLİ TAŞ CEKET(KENDİ TASARIMIM)
hasarlar baya bi uçuk geldi sanki
hele büyücü o hasarla tutulamaz diye düşünüyorum
- 18 Mar 2011 17:14
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Maden Çekmek Şans İşidir. ..!
- Cevaplar: 17
- Görüntüleme: 2109
Re: Maden Çekmek Şans İşidir. ..!
bana şans arttırıcısız üst üste çıkıyoda saati bilcen 
- 15 Mar 2011 15:59
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: BİR BU KALMIŞTI
- Cevaplar: 8
- Görüntüleme: 1024
Re: BİR BU KALMIŞTI
geçmiş olsun kardeşim inşallah emeklerini geri alırsın
- 11 Mar 2011 17:20
- Forum: Eski Duyurular
- Başlık: Karakter Transfer Dükkan'da
- Cevaplar: 37
- Görüntüleme: 9944
Re: Karakter Transfer Dükkan'da
tamam güzelde bizim kendimize ait olan 3 aktarma hakkı kalkmışmı oldu yani illa alacaz
- 04 Mar 2011 18:53
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Meteorda takılan 40 ile 45 arası savaşçı arkadaşlar içeri..
- Cevaplar: 17
- Görüntüleme: 2000
Re: Meteorda takılan 40 ile 45 arası savaşçı arkadaşlar içeri..
sizde komutanda bi nöbet tutmasanızda bizde geçsen meteora ordanda adaya
- 02 Mar 2011 21:11
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: LoNCa OsMaNLı
- Cevaplar: 201
- Görüntüleme: 35140
Re: <<<LoNCa OsMaNLı>>>
Loncamız yeni değil arkadaşlar! inş yeni sezonda daha iyi yerlere gelicek 
- 02 Mar 2011 17:29
- Forum: İKV Dükkan
- Başlık: Silah Yükseltme!
- Cevaplar: 123
- Görüntüleme: 58234
Re: Silah Yükseltme!
ben şimdi mesela bilge cevriye nadide asaya yükseltme yaptm bilge icadı efsunu 112+112 oldu aradan bir süre geçti ve ben ejder ürettim bu bilge asayı silersem silah yükseltme hakkı geri gelecekmi.
- 23 Şub 2011 22:26
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Eminönünün Eskileri
- Cevaplar: 94
- Görüntüleme: 16031
Re: Eminönünün Eskileri
bende ozamanlar oynuyodum ama charım sifacıoğuzdu oyunu biraz geç çözmüştüm 18 oldum herkez 25 ti öteki gün bi girdim char silinmiş sonra sifacıoğuz diye tekrar karakter açtım baya bi oyunadım sonra 9ay ban yidi 39 sınırından sonra açıldı tekrar şuan tekrar sifacıoğuz karakteriyle oynuyorum banlı ka...
- 19 Şub 2011 19:40
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Eminönü Nickinizin Anlamını yazınız.(Ç)alıntıdır.
- Cevaplar: 168
- Görüntüleme: 31443
Re: Eminönü Nickinizin Anlamını yazınız.(Ç)alıntıdır.
KöPeKöLDüReN==> malum ucuz şarap :d
sifacıoğuz==> oyuna ilk başlarken nası bi zihniyetle açtım bilmiyorum
anlamı açık şifacı+ismim
sifacıoğuz==> oyuna ilk başlarken nası bi zihniyetle açtım bilmiyorum
- 17 Şub 2011 16:03
- Forum: Eski Duyurular
- Başlık: Sobee Studios'da neler oluyor?
- Cevaplar: 278
- Görüntüleme: 84512
Re: Sobee Studios'da neler oluyor?
ÜSTELİK KARAKTERİ DE YOK!!!
zaaa çok güldüm ha :d
zaaa çok güldüm ha :d
