savascı ıle vs de kullandıgın yetenekler yanls bence kutup 15 olması lasm , zıhın saldırısı depar için , kutub ise durdurma yedgnde kullanman ıcın (zihin tutmazsa tabiki :) ) daha mantıklı olr bence diğerlerine katılıyorum medıtasyon yerne kutup olmalı seni gidi acemi :P :D kutup 15 olursa savaşçın...