20 uygun sonuç bulundu

gönderen Bloodyskull
03 Oca 2011 18:11
Forum: Genel Sohbet
Başlık: FiaNNa Loncası [ Fianx ] Üye Alımları Başlamıştır ..!
Cevaplar: 162
Görüntüleme: 18456

Re: FiaNNa Loncası [ Fianx ] Üye Alımları Başlamıştır ..!

Bloodyskull yazdı:Adı Soyadı :Eşref Doğan Yalçın
Yaş :16
Şehir :Tekirdağ
Referans :Fianxyalçın FianxGENCASKER
Karakterler ve Bilgileri(Tecrübesi) :Lodosxsavaşçısı (47) Kızılsirious (49)
Niçin Fianna :Tanıdıklarım bu loncada ve bende loncaya girmek istedim.

Başvurumu geri çekiyorum iyi günler.
gönderen Bloodyskull
03 Oca 2011 17:11
Forum: Genel Sohbet
Başlık: FiaNNa Loncası [ Fianx ] Üye Alımları Başlamıştır ..!
Cevaplar: 162
Görüntüleme: 18456

Re: FiaNNa Loncası [ Fianx ] Üye Alımları Başlamıştır ..!

Adı Soyadı :Eşref Doğan Yalçın
Yaş :16
Şehir :Tekirdağ
Referans :Fianxyalçın FianxGENCASKER
Karakterler ve Bilgileri(Tecrübesi) :Lodosxsavaşçısı (47) Kızılsirious (49)
Niçin Fianna :Tanıdıklarım bu loncada ve bende loncaya girmek istedim.
gönderen Bloodyskull
03 Oca 2011 17:09
Forum: Lonca İletişim
Başlık: LOST LONCASI
Cevaplar: 1844
Görüntüleme: 208968

Re: LOST LONCASI

Loncaya girmek istiyorum
gönderen Bloodyskull
03 Oca 2011 17:06
Forum: Genel Sohbet
Başlık: <KABUSX>Lonca sayfası
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 1907

Re: <KABUSX>Lonca sayfası

1-Adı Soyadı:Eşref Doğan Yalçın
2-Yaşı:19
3-Oyundaki tüm karakterleri:Lodosxsavaşçısı|Kızılsirious
gönderen Bloodyskull
03 Oca 2011 14:48
Forum: Genel Sohbet
Başlık: KABUS LONCASININ YENIDEN DOGUŞU
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 2373

Re: KABUS LONCASININ YENIDEN DOGUŞU

Loncaya girmek istiyorum alım şartları nelerdir ?
gönderen Bloodyskull
30 Ara 2010 20:37
Forum: Lonca İletişim
Başlık: Raiders of AnatoliA Teşkilat
Cevaplar: 324
Görüntüleme: 76873

Re: Raiders of AnatoliA Teşkilat

Alımlar varmı ??
gönderen Bloodyskull
28 Ara 2010 16:23
Forum: Eski Duyurular
Başlık: GameX'i kaçıranlara müjde
Cevaplar: 198
Görüntüleme: 107891

Re: GameX'i kaçıranlara müjde

Çok güzel ama Avm'lerde varmı İstanbul çevresindeki AVM' lerde
gönderen Bloodyskull
28 Ara 2010 16:21
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Tiger Loncamız açılmıştırR.....
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 550

Re: Tiger Loncamız açılmıştırR.....

ben loncay gırmek ıstıyorum
gönderen Bloodyskull
28 Ara 2010 16:20
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Yeni Lonca Kurulacaktır
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 710

Re: Yeni Lonca Kurulacaktır

bence Nefer olsun loncanın adı
gönderen Bloodyskull
28 Ara 2010 16:19
Forum: Genel Sohbet
Başlık: MADALYALAR NE İŞE YARICAK ?
Cevaplar: 41
Görüntüleme: 5681

Re: MADALYALAR NE İŞE YARICAK ?

bence madalyalar özel bir odaya fln girmeye yarar bı boss un olduğu bır odaya fln dımı :D

Gelişmiş aramaya git