RaiNBLacK yazdı:milanbaros yazdı:
Insallah kısmet olursa yapıcaz ama soylede dıye bılırım Hıdra gelmeden bısey yapmayı dusunmuyoruz yınede kısmet
aBi Sen Şu Turnuva işini HaLLet Benden Saa Bi Hedie
Oyuna Dönemde
- IxahmetxI GeRDaPxX HataSonucuBLue
RaiNBLacK yazdı:milanbaros yazdı:
Insallah kısmet olursa yapıcaz ama soylede dıye bılırım Hıdra gelmeden bısey yapmayı dusunmuyoruz yınede kısmet
TheOkqn yazdı:Okuma problemin mi var ?GERDAP yazdı:IIxxNAMELESSxxII yazdı:
Kim Bu yaf![]()
IIxxNAMELESSxxII yazdı:
IIxxNAMELESSxxII yazdı:hade nanTheChucky yazdı:Kafamı yarmaya niyetim yok cingenIIxxNAMELESSxxII yazdı:o çingen kadar kafana taş düşsün çükiiiiiyuyuz şey
:mrgreen: :lol:
![]()
uyus
![]()
![]()
:lol:
çingen die die çingen mi edezan beni