74 uygun sonuç bulundu
- 10 Ağu 2010 06:41
- Forum: Büyücü
- Başlık: BÜYÜCÜLERİN SAVAŞÇILARA KARŞI UNUTTUĞU NEFİS BİŞEYYY
- Cevaplar: 49
- Görüntüleme: 7475
Re: BÜYÜCÜLERİN SAVAŞÇILARA KARŞI UNUTTUĞU NEFİS BİŞEYYY
Olmuooo Olmuoooo yüzün gülmüo :mrgreen: la olum sen ne dıttttttttttttttttttt :mrgreen: bi insansın denedik olmadı dıııııııııııııtttt herif :mrgreen: :mrgreen:
- 10 Ağu 2010 06:30
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: BÖYLE HİZMET VERİLMEZ...
- Cevaplar: 19
- Görüntüleme: 2496
Re: BÖYLE HİZMET VERİLMEZ...
En güvenlisi Sobee tartışmasız... hee ölee... :mrgreen: valla insanın içinde olmasın :D sobe-ttnet-mynet :D fark etmez.. salaklık varsa her bi şekilde çaldırır :D ama ttnet çok güsel herkese tavsie ederim.. işimi kolaylaştırıo xD valla ha tnnnet olunca daha ii dimi knka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- 10 Ağu 2010 06:28
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Bir oyuncu daha kaybettin İKV!
- Cevaplar: 95
- Görüntüleme: 9608
Re: Bir oyuncu daha kaybettin İKV!
koptmmmmm :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock:
- 10 Ağu 2010 03:27
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: sobee
- Cevaplar: 9
- Görüntüleme: 1133
Re: sobee
:mrgreen:ChuckBartowsKi yazdı:Telefon vermezlersuke6 yazdı:arkadaşlar ikv destek yada sobee ye ulasabilecegim telefonu nereden bulabilirim yada bulabilirmiyim?? bilgi verirseniz sevinirim
Ama İKV Destek denen bir şehir efsanesi var yaklaşık 15 20 yıl sonra torunlarına anlatırken bu efsaneyi sana bir mail gelebilir![]()
- 10 Ağu 2010 02:10
- Forum: Büyücü
- Başlık: 10 bin ve üzeri vurma taktiği !!! ^_^
- Cevaplar: 18
- Görüntüleme: 3071
Re: 10 bin ve üzeri vurma taktiği !!! ^_^
[quote="melodrama44"][quote="IxcerenxI"]3 büyücü bırı meteorla zırhı delcek bırı dırenç ve kons öbürkü sadece kons 3ünüz bı vurcanız 30 bıne kadar gıder bu
- 10 Ağu 2010 01:44
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Çember'de Hata?
- Cevaplar: 18
- Görüntüleme: 2359
Re: Çember'de Hata?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:nabuforum yazdı:İkv de ne düzgün çalışır ki. Hata denilen ruh kalkanının karakter penceresinde gözükmesi 2 sene sonra düzeltildi.
Çalışmamı o da ne? Çalışma ne arar la ikv de..
- 10 Ağu 2010 01:33
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: sobee
- Cevaplar: 9
- Görüntüleme: 1133
Re: sobee
118-80 :mrgreen:
- 09 Ağu 2010 23:50
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Belki çoğu kez açlıdı ama...
- Cevaplar: 14
- Görüntüleme: 1943
Re: Belki çoğu kez açlıdı ama...
C:\Sobee\Istanbul Kiyamet Vakti\base\data\classes[Burdaki Mor Nadide lerin seviyelerinin düşürülmesi yle sorun ortadan kalkacaktır] Yani zor bir şey deil her şey ana bilgisayara bağlı
- 09 Ağu 2010 23:41
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: KODADIX LONCASI ALIMLARI VE ILGILI SORULAR BURAYA
- Cevaplar: 38
- Görüntüleme: 3832
Re: KODADIX LONCASI ALIMLARI VE ILGILI SORULAR BURAYA
öz geçmişi ne alaka la
sanki işe alıon adın ne **** soyadın ne ****** yaş kaç ******* gibi olsa iyi olur 
- 09 Ağu 2010 22:07
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ~~ OoO ~ XuKaLaX ~ OoO ~~
- Cevaplar: 123
- Görüntüleme: 15018
Re: ~~ OoO ~ XuKaLaX ~ OoO ~~
4 kişinin olduğu bi ekip mi ?8misafir yazdı:Wolfpack Ekibi
XukalaX Loncasına Başarılar diler... :mrgreen:
