16 uygun sonuç bulundu
- 09 Ağu 2010 17:47
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Oyunları kurmadan yada Pc den anlayan biri LÜTFEN baksın
- Cevaplar: 3
- Görüntüleme: 656
Oyunları kurmadan yada Pc den anlayan biri LÜTFEN baksın
Arkadaşlar bugün gta4 ü aldım kopya oyun. 4 dvd sinide yükledim sonra beni oku vardı orda okudum onu çaktım köfteyi buraya çıkart diyodu onu yaptım yani oyunu yükledim sorunsuz şekilde şuan crack dosyası elimde crackı dosyaya atmadan önce bi açim dedim belki açılır diye sonra serial number we unlock...
- 09 Ağu 2010 17:44
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Oyun kurmadan yada PC'den anlayan biri bakabilirmi lütfen
- Cevaplar: 0
- Görüntüleme: 324
Oyun kurmadan yada PC'den anlayan biri bakabilirmi lütfen
Arkadaşlar bugün gta4 ü aldım kopya oyun. 4 dvd sinide yükledim sonra beni oku vardı orda okudum onu çaktım köfteyi buraya çıkart diyodu onu yaptım yani oyunu yükledim sorunsuz şekilde şuan crack dosyası elimde crackı dosyaya atmadan önce bi açim dedim belki açılır diye sonra serial number we unloc...
- 09 Ağu 2010 15:24
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Nubumba Nubumbaxx Calısmıstır
- Cevaplar: 22
- Görüntüleme: 2820
Re: Nubumba Nubumbaxx Calısmıstır
ayıp arkadaşlar ayıp yaw adam cehennemden cıkmıs olsun cok kötü olmuş olsun onun bir emeği çalınıyo ve siz ona seviniyorsunuz aynı şey sizinde basınıza gelebilir sizde anlarsınız bu durumun ne oldugunu.. geçmiş olsun nubumba
- 09 Ağu 2010 15:22
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Arkadaşlar herkes baksın makara xD
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 462
Re: Arkadaşlar herkes baksın makara xD
yazın bakım yorum tabi yazabilirseniz xd xD xD
- 09 Ağu 2010 15:03
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Arkadaşlar herkes baksın makara xD
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 462
Arkadaşlar herkes baksın makara xD
arkadaşlar ne olduğu sürpriz olsun ama lütfen girin yemin ediyorum gülmekten öleceksiniz keyloger virüs yada pc nize zarar verecek hiçbirşey yok YEMİN EDİYORUM Kİ tek bir virüs veya keyloger falan yok. ama eğer girecekseniz evde tek durun :D korku değil komik xD evde tekseniz acın yoksa dayak yersın...
- 08 Ağu 2010 17:29
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Jethro.. İyi oyunlar !
- Cevaplar: 41
- Görüntüleme: 4876
- 08 Ağu 2010 17:26
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: 49 luk ezik büyücüler
- Cevaplar: 20
- Görüntüleme: 3179
Re: 49 luk ezik büyücüler
gaox yazdı:o ezik dediğin efemehmet seni #@!? yapar
- 08 Ağu 2010 17:24
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Dikkat
- Cevaplar: 12
- Görüntüleme: 1904
Re: Dikkat
İnsanlarda hiç şeref falan kalmamış ya. Birinin hesabını soyarken insan biraz düşünür bunun cezasını çekecem diye. Ama o soyanlar,silenler,girip küfür edenler hiçmi allahtan korkmuyor hiçmi allah bana kızar diye bi akıllarından geçirmiyor. Yazık bu türk milletine hırsız olmanın kötü bir şey olduğun...
- 08 Ağu 2010 17:21
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: AtabeyxLoncasının hysıyetsızLıqı .(Adamlarınıza sahıp ckın)
- Cevaplar: 34
- Görüntüleme: 3748
Re: AtabeyxLoncasının hysıyetsızLıqı .(Adamlarınıza sahıp ckın)
Ucube haklı.. Birine #@!? derken ilk önce kendinizde şeref olsun
- 08 Ağu 2010 14:11
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: bilgilendime (maxsifa)
- Cevaplar: 36
- Görüntüleme: 4621
Re: bilgilendime (maxsifa)
gerçekten üzüldüm eğer oyuna tekrar geri döneceksen yardım ederım sana Takeovaxnos
