2 uygun sonuç bulundu

gönderen PrinceOfZulu
06 Ara 2009 15:37
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 1016

Re: Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.

ya tmm sınamasına sınadımda..
diyelim driviri yüklü değil..
ozamanda aynı hatayı wemrezmi ?
gönderen PrinceOfZulu
06 Ara 2009 15:23
Forum: Genel Etkileşim
Başlık: Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 1016

Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.

Merhabalar herkeze.. ben oyunu indirdim fakat giremiyorum.. bir ricam olucakti... sanırım sorun ekran kartimda.. Ekran Kartım : NVIDIA GeForce2 MX/Mx 400 son drivirini indirdim ama yanlış indirmiş olabilirim bilmiyorum.. sitede kendisi aradı buldu ekran kartımı otamatik olarak balşatti yüklemeyi.. e...

Gelişmiş aramaya git