ya tmm sınamasına sınadımda..
diyelim driviri yüklü değil..
ozamanda aynı hatayı wemrezmi ?
2 uygun sonuç bulundu
- 06 Ara 2009 15:37
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.
- Cevaplar: 6
- Görüntüleme: 1017
- 06 Ara 2009 15:23
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.
- Cevaplar: 6
- Görüntüleme: 1017
Merhaba Arkadaşlar Bilgisayardan Anlıyanlar içeri.
Merhabalar herkeze.. ben oyunu indirdim fakat giremiyorum.. bir ricam olucakti... sanırım sorun ekran kartimda.. Ekran Kartım : NVIDIA GeForce2 MX/Mx 400 son drivirini indirdim ama yanlış indirmiş olabilirim bilmiyorum.. sitede kendisi aradı buldu ekran kartımı otamatik olarak balşatti yüklemeyi.. e...
