1 uygun sonuç bulundu
- 13 Haz 2010 07:59
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: ÇoK Acaip ve kötü bi sorun ...
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 475
ÇoK Acaip ve kötü bi sorun ...
Öncelikle herkese günaydın ben güncelleme yapıldığından beri daha bu gece indirme şansı bulabildim oyuna girme hevesi ile bir tıkladım hesabımı açtım yeni karakter oluşturun menüsü çıktı :S başta şaşırdım ne oluyor diye bazen çünkü ikv herkesin bildiği gibi oyun motorundan saçmaladığı oluyo Yeni ka...
