76 uygun sonuç bulundu
- 17 Tem 2010 13:30
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
Re: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
Demekkı kamıLLere yakısır bır sayfa :D evet hakLısın 1-42. sayfaya kadar kamıLLer yazmş demi :D :mrgreen: :mrgreen: Lan şimdi azımı açarım ne desem hakediyosun ama biliyorumki arsızsın ne desem sineye çekersin o derce karnın geniş o yüzden kendine başka yerde macera ara yavrucum adam ol haddini bil...
- 15 Haz 2010 13:27
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
Re: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
Öncelikle herkese selam olsun kardeşlerim u 1 2 aydır oyuna giremiyordum şu an erzincandayım ancak selam verecek kadar oyunda görebileceksiniz hepinizi özledim loncadan ayrılan kardeşlerimede çok selam söylüyorum :) eklenti paketide gelmiş herkese hayırlı uğurlu olsun benim yerimede kesin pezwenkhl...
- 14 Haz 2010 18:12
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
- 14 Haz 2010 11:13
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: **--_ As Loncasi _--**
- Cevaplar: 115
- Görüntüleme: 14403
Re: **--_ As Loncasi _--**
Yeni lonca hayırlı olsun kardeşlerim başarılar dilerim...
- 11 Haz 2010 11:04
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
Re: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
Öncelikle herkese selam olsun kardeşlerim u 1 2 aydır oyuna giremiyordum şu an erzincandayım ancak selam verecek kadar oyunda görebileceksiniz hepinizi özledim loncadan ayrılan kardeşlerimede çok selam söylüyorum :) eklenti paketide gelmiş herkese hayırlı uğurlu olsun benim yerimede kesin pezwenkhle...
- 20 May 2010 10:28
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Atax lonca mı çapulcu sürüsü mü?
- Cevaplar: 33
- Görüntüleme: 3706
Re: Atax lonca mı çapulcu sürüsü mü?
La şu konuyu açan iti muhatap alıp yazmayın yaaa çakal iksir çeke çeke kafayı buluyodu
kaldıki ezik daha 2 ay olmadı gördüğünde saygı hürmet gösteriodun şimdi dibin nie kalktı yoksa hasar arden itemmi düşürdün 
- 16 May 2010 01:48
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
Re: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
Soymayıpda soydu diyenin anasını yahudiler soysunmu lan !!!alparslanayanax yazdı:erman olcayto soydugunuz carlar yetmedımı mılletın emegını calıyosunuz :arrow: :idea:
Attığın iftiraya bak dingil
- 15 May 2010 20:16
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
Re: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
Yukardada salihin yazdığı gibi söylememen gerekenleri söylemişsin Kural sayılarını saymaya gerek yok kurallar gerektiğinde farklı kurallları doğurabilir biz kurallarda belirli çizgileri çizdik Açlara küfürbazlara hırsızlara zibidilere kendini bilmezlere dalın bir dokunana bin dokunun gibi maddelerde...
- 14 May 2010 12:22
- Forum: Lonca İletişim
- Başlık: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
- Cevaplar: 960
- Görüntüleme: 147524
Re: __Atax Loncası__ (Kurallar, Üyeler, Duyurular)
Erkan hoşgeldin gardaşım hayırlı olsun aramızdaseni görmek büyük mutluluk 
- 13 May 2010 14:03
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Süvariler Loncası Açılmıştır :)
- Cevaplar: 27
- Görüntüleme: 3125
Re: Süvariler Loncası Açılmıştır :)
Koskoca sancakda bi baytar yokmu şu aşikarın aşılarını yapsın kudurmuş köpek gibi her yana saldırıyo :lol: koların cılkını çıkarıyo
Bu arada
loncanıza başarılar diliyorum sağlam adımlarla ilerlemeniz dileğiyle
Bu arada
loncanıza başarılar diliyorum sağlam adımlarla ilerlemeniz dileğiyle
