Merhaba arkadaşlar.. Aranıza yeni katıldım diyemem.. Belki tanıyan çıkar diye oyuna geri geldiğimi bildirmek için foruma yazıyım dedim yeni level'lar geldiğinde bir çok kişi gibi bende oyunun kötüye gittiği gerekçesiyle 40.level'da bırakmıştım oyunu.. Geri dönmeyi düşünüyorum şu aralar.. sorum olaca...