2 uygun sonuç bulundu

gönderen lwwnt1
06 Haz 2010 14:09
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Selamlar.!
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 465

Re: Selamlar.!

hahah :)
İridyum demek.. Civan çiçeği vardı o noldu ya :D
neyse indiriyorum şuan hadi bakalım..
gönderen lwwnt1
06 Haz 2010 10:51
Forum: Genel Sohbet
Başlık: Selamlar.!
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 465

Selamlar.!

Merhaba arkadaşlar.. Aranıza yeni katıldım diyemem.. Belki tanıyan çıkar diye oyuna geri geldiğimi bildirmek için foruma yazıyım dedim yeni level'lar geldiğinde bir çok kişi gibi bende oyunun kötüye gittiği gerekçesiyle 40.level'da bırakmıştım oyunu.. Geri dönmeyi düşünüyorum şu aralar.. sorum olaca...

Gelişmiş aramaya git