78 uygun sonuç bulundu
- 05 Ağu 2010 17:16
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: BANA YARDIM EDERMİSİNİZZZZZZZZZZZZZZ
- Cevaplar: 12
- Görüntüleme: 2376
Re: BANA YARDIM EDERMİSİNİZZZZZZZZZZZZZZ
MERHABA İKV SEVER ARKADASLARIMMM OYUNA ARA VERELİ 5 YIL OLDU VE SIFIRDAN TEKRAR BASLAMAK İSTİYORUM BANA YARDIMCI OLABİLECEGİNİZİ DİLİYORUMMM EN AZINDAN SİZLERLE AYNI KULVARDA OLABİLMEM İÇİN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM. DAHA ÖNCEKİ KARAKTERİM BÜYÜCÜ VE ŞİFACIYDI BEYAZ KÖSKTE OYNADIM KARAKTER ADIM SYLİ...
- 05 Ağu 2010 17:13
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: 49 luk ezik büyücüler
- Cevaplar: 20
- Görüntüleme: 3179
Re: 49 luk ezik büyücüler
:mrgreen: SENI yaptımıgaox yazdı:o ezik dediğin efemehmet seni #@!? yapar
- 05 Ağu 2010 16:37
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ROWLARIN HAYSİYETSİZLİQİ
- Cevaplar: 0
- Görüntüleme: 443
ROWLARIN HAYSİYETSİZLİQİ
İKV Forum sayfalarında sergilemiş olduğunuz uygunsuz davranışlar sebebiye ; Forum hesabınız süresiz kapatılmıştır.
[GM]Nocomment
[GM]Nocomment
- 05 Ağu 2010 15:47
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: _!_
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 481
- 05 Ağu 2010 15:43
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: .
- Cevaplar: 0
- Görüntüleme: 316
.
İKV Forum sayfalarında sergilemiş olduğunuz uygunsuz davranışlar sebebiye ; Forum hesabınız süresiz kapatılmıştır.
[GM]Nocomment
[GM]Nocomment
- 05 Ağu 2010 15:41
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: FERRO HIRSIZDIR
- Cevaplar: 0
- Görüntüleme: 356
FERRO HIRSIZDIR
İKV Forum sayfalarında sergilemiş olduğunuz uygunsuz davranışlar sebebiye ; Forum hesabınız süresiz kapatılmıştır.
[GM]Nocomment
[GM]Nocomment
- 05 Ağu 2010 12:33
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Oyunu bırakıyorum
- Cevaplar: 3
- Görüntüleme: 684
Re: Oyunu bırakıyorum
UZA EZME :mrgreen:
- 05 Ağu 2010 12:26
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Jethro.. İyi oyunlar !
- Cevaplar: 41
- Görüntüleme: 4853
Re: Jethro.. İyi oyunlar !
benım carımıda sıl hadı sıLmessen oc sun
Xbypence
Xbypence
- 16 Tem 2010 19:56
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: En iyi WsCiler (SAvaŞÇılaR)
- Cevaplar: 125
- Görüntüleme: 16332
Re: En iyi WsCiler (SAvaŞÇılaR)
ataxerman öle ws yapan birisi deil yani 4-5 kişi ile ws yapmasıda wsci anlamına gelmez + Sağlam wscide değildi kmse k.bakmasn ama element devrndeyken biliorum ii wsciydi ama şimdlerde ws atmıodu. neyse Şimdiden Hayırlı Teskereler,ReeLDe Başarılar Her önünle gelenle ws atması gerekmiyo ws ci olması ...
- 16 Tem 2010 19:36
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Jethro'nun Akıbeti !!!!
- Cevaplar: 42
- Görüntüleme: 4888
Re: Jethro'nun Akıbeti !!!!
sokak cocugu her lafa atlama olmByefsane yazdı:Doktor Kendi Haline Bırakın Demiş Bunun Velisine..![]()
