34 uygun sonuç bulundu
- 19 Tem 2015 00:55
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: PanicAttacksIII
- Cevaplar: 3
- Görüntüleme: 964
Re: PanicAttacksIII
kardeş bu kareterin eskı sahibi Roa loncasında ki PUMA karekteri olan adamın sanırım karekteri satmış birine ordan ulaşa bilirsinizi
- 12 Eyl 2014 10:54
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ~ Hatırlanacak Bir Anı ~
- Cevaplar: 16
- Görüntüleme: 3522
Re: ~ Hatırlanacak Bir Anı ~
Eksik var ama bir iki yeni var nocomeback beckham AZUL Nerde
- 29 Ağu 2014 19:42
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: adam dine kitaba sövuyor ya
- Cevaplar: 11
- Görüntüleme: 2347
Re: adam dine kitaba sövuyor ya
kardeş bu nasıl forum ya foto bile atamıyoruz
- 29 Ağu 2014 19:36
- Forum: Genel Etkileşim
- Başlık: adam dine kitaba sövuyor ya
- Cevaplar: 11
- Görüntüleme: 2347
adam dine kitaba sövuyor ya
[img]
\ismail\EKRAN_08-29-14_17.11.22.JPG[/img]
\ismail\EKRAN_08-29-14_17.11.22.JPG
- 14 Mar 2014 23:53
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: Sunucu Şampiyonası Fikstür /Şubat-Kuklacı
- Cevaplar: 30
- Görüntüleme: 6907
Re: Sunucu Şampiyonası Fikstür /Şubat-Kuklacı
Nedendir bilmiyorum ama tloo loncası her savaşta birinci cıkıyor bu durumda aklıma gelen ilk isim bir cok arkadaşımızın aklında da geliyor sanırım saygılarla forum
- 21 Kas 2012 20:37
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: ikv artık oynanmıyacak bi hal aldı
- Cevaplar: 5
- Görüntüleme: 1101
Re: ikv artık oynanmıyacak bi hal aldı
TABİ sizin gibi peleşcileri bulmuşlar kafasına göre suta atar blok ta atar daha bu bişey degil bakın sizi daha neler neler yapacaklar İKV resmen soygunculuk dolandırıcılık yapıyor sizin daha bişeyden haberiniz yok. R
- 21 Kas 2012 20:28
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: BLOKE OLAN HESAPLARIN AÇILMASINI ISTIYORUZ
- Cevaplar: 10
- Görüntüleme: 2022
Re: BLOKE OLAN HESAPLARIN AÇILMASINI ISTIYORUZ
Tabi sende haklsın bu adam hem oyun oyunuyor hemde bi okadar yatrıım yapıyor buda gm lerin işine geliyor nede diyersen bu adam akce alıyorum evet bu adam oyundamı evet bu adam emek veriyorumu evet peki gm ne yapıyor direk plok salıyor nede olsa çebinden cıkan giren bişey yok tabi ne de olsa bu adam ...
- 17 Ağu 2011 21:21
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: mynet sorunu
- Cevaplar: 1
- Görüntüleme: 397
mynet sorunu
bugun karekterıme girmek istedim ancak mynet sorunu ile karşılaştım sorun şu: mynet kayıtlı karekterıme girince şifremi dogru yazmam ramen devamlı hata veriyor aktarma yapmak istiyorum olmuyor ilgili yetkililerin bu konuyla ilgilenmesını istiyorum
- 15 Tem 2011 23:09
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: bı öncekı wsde 50 m alıp 2.ci wsde 2 iridi vermeye rezıl kşi
- Cevaplar: 9
- Görüntüleme: 1190
Re: bı öncekı wsde 50 m alıp 2.ci wsde 2 iridi vermeye rezıl kşi
PaNeL ben 20m degilim Senden 50m kazandım alt f4 cektin ve klana fotun var diyince hemen oyuna girdin ve sen bana gel ws dedin 2iridyumuna ben sana irdm yok sana 20m verim dedim ok ws başladık 1,0 aldın 2,0 aldın 3 ws başlar başlamaz duştum ve hemen oyuna girdim 1 dk surmedi kılan adam 2 irdym verme...
- 15 Tem 2011 12:17
- Forum: Genel Sohbet
- Başlık: bı öncekı wsde 50 m alıp 2.ci wsde 2 iridi vermeye rezıl kşi
- Cevaplar: 9
- Görüntüleme: 1190
Re: bı öncekı wsde 50 m alıp 2.ci wsde 2 iridi vermeye rezıl kşi
lan sizin gibi alt 4 cekmiyoruz ws 3,0 kazadım adam alt 4 cekti aspirn gelmeseydi kacıp gidecektin + biz senle 2 irdyuma ws dedik ve ws 2,0 olud son ws duştum ve aynı anda girdin adam kılan ws icin kactı diyor. ben buna para mara verme ve fotolarda var bende.
