Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Fahrenheit
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 234
Kayıt: 11 Eyl 2011 11:23
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Vatansever

Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen Fahrenheit »

Merhabalar;
Arkadaşlar yıllardır desteğe mail göndermekteyiz ve yıllardır aynı klişe cevapları almaktayız.Bu konuyu açmamda ki amaç desteğe herhangi bir sebeple başvuracak arkadaşların boşuna kollarını yormamasını sağlamak.Alacakları cevaplar aşağıda mevcuttur.Zamanınızı boşa cevap bekleyerek harcamayın.


1.Öneri Yapan Oyuncuya Verilecek Cevap:

"Merhaba,

Öneriniz için teşekkürler. İKV gelişim sürecinde oyuncularımızın isteklerine şartlar doğrultusunda yer verilmektedir. Fakat kısa vade içinde bu şekilde bir değişiklik düşünülmemektedir. "


2.Oyun Hatası Bildiren Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba;
Bahsi geçen hata ilgili ekibin dahilindedir.Hatayı çözmek için çalışmalarımız devam etmektedir."


3.Karakter Aktarımında Sorun Yaşayan Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba;
Kaynak üyeliği yazarken başına "0" koymadan deneyiniz."


4.Oyunu Açmada/Yüklemede Sorun Yaşayan Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba;
Oyunu tamamen kaldırıp tekrar temiz bir kurulum yapın.Sorununuz düzelmez ise İKV Destek İletişim Formuna Oyun Hatası bölümünden oyun kurulum dosyalarının bulunduğu dizindeki crash.dmp ve istanbul_html dosyalarını göndermenizi rica ederiz."


5.Grup Bölgelerinde Şanssızlığını Dile Getiren Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba;
Bahsetmiş olduğunuz durum tamamen kişisel şansınıza dayalı bir durumdur. Şans faktörü her zaman farklılıklar gösterdiği gibi, her zaman istediğiniz sonuca ulaşamayabilirsiniz.

Bol şanslar dileriz."


6.Ekran Kararması Sorunu Yaşayan Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba,

Bu sorun kişisel sisteminizden kaynaklanmaktadır. Ekran kartınızın ve driverlarınızın güncelliini kontrol ediniz."


7.Boz Ayı Yeteneği ile İlgisi Soru Soran Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba,

Kanatma yeteneğini, Boz Ayı yeteneği ile değiştirerek, Savaşçıya güçlü bir Boz Ayı çağırır.Bu ürün kalıcıdır süresi bitmez.

20. seviyeden itibaren kullanılabilir.

Kullanımı çağrı yeteneği gibidir. Değişik hedeflere yönlendirilebilir.

Boz Ayı hedefine vurduğunda hasar verir ve üzerinde 60 sn boyunca bir kanama etkisi yaratır.

Kanama etkisi yaratıklarda 2 kat fazladır.

Yetenekte ne kadar çok puan varsa (5-10-15 puanlarda) kanama etkisi o oranda hedefinin iyileştirme yeteneğini kötüleştirir.

Defansif yetenek açıksa 10 saniye boyunca hedefin kudretini azaltan bir etki de bırakır.

Kanatma yeteneği yerine geçer.

Ürünlerim bölümünden Boz Ayı gizlenirse, oyun içinde Boz Ayı yeteneği tekrar Kanatma yeteneğine döner. "


8.Forum Konusu Silinen Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba,

Konunuz ''İncelenecek Konular'' bölümümüze taşındığından dolayı siz göremiyorsunuz, bu ve benzeri konular forum üzerinde oldukça fazla dolayısı ile forum modaratörlerimiz forumda mevcut bazı konuları temizlemişler."


9.LAG ile İlgili Soru Soran Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba,

Lag ile ilgili çalışmalar devam etmektedir. Ayrıltılı bilgi resmi forum üzerinden kullanıcılara duyrulacaktır."

10.Lonca Puanı ve Lonca Kanalı İle İlgili Soru Soran Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba,

Lonca Puanı kazanma tıpkı, Lonca kanalına yazabilme gibi Plus Paketin özellikleri arasında yer almaktadır."

11.Grup Bölgelerinin Yetersizliği İle İlgili Sorulara Verilecek Cevap:
"Merhaba;
Grub bölgelerinin azlığı ile ilgili sıkıntılar için ; Oyuncularımızdan gelen bu bildirimler notlarımız arasında yer almaktadır.İkv gelişim sürecinde uygun şartların oluşturulduğu zaman yeterli eklemeler yapılacaktır."


12.Grup Bölgesine Savaşçısını Sokamayan Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba;
Her kullanıcı karakterlerini kendi imkanları ve oyun tecrübesi doğrultusunda geliştirmelidir. Bu hususta müdahale etmemiz oyun dünyasını olumsuz yönde etkileyecektir. Her sınıfın ayrı ve belirli özellikleri vardır , bu özellikleri oyuncular kendi bilgisi dahilinde geliştirmelidir."


13.Toplu Oyun Hatası Bildiren Oyuncuya Verilecek Cevap:
"Merhaba,
Bildiriminiz incelenmek üzere AR-GE ekibine iletilmiştir.Bildiriminiz ve İKV Dünyalarının gelişimine olan desteğinizden dolayı teşekkürlerimizi sunuyoruz."


.
.
.

Devamı Yakında Gelecek...
Voyant
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 244
Kayıt: 20 Nis 2010 17:28
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen Voyant »

Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
Onur GÜRSOY
Kullanıcı avatarı
fuci
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 699
Kayıt: 12 Kas 2010 21:29
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen fuci »

Voyant yazdı:Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
bence oyunu geliştirmek için yollanan mesajlar okunmuyor çünkü o mesajlar okunsa gerçekten işe yarıyacak konular oluyor ama nedense hep aynı cevap ilgilenilse hem cevaplar değişik olur hemde öneriler icraata geeçer
ResimResim
Kullanıcı avatarı
GecePaNeL
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 122
Kayıt: 24 Oca 2012 13:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Casper

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen GecePaNeL »

Voyant yazdı:Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
Ben kısaca şunu söyleyim verdiğiniz destekler hiç birşeye yaramıyor bir kere bile yaradığını göremedim. Kaç haftadır arkadaşlarım silinen itemlerini geri alamadı bunu vermek zorunda değilsiniz tabi silmeseydi dersiniz ama böyle birşey getirdiyseniz tabi dediğiniz tarihde saatte oyunda olmanız lazım. Bir korkuyla hareket ediyoruz etkinlik kazansak bile acaba kaç hafta alcaz diye düşünüyoruz plus paketlerini akçeleri yüklerken hata çıkıcak diye korkuyoruz desteğe yazana kadar destek sana dönene kadar sonra tabi istediğin cevabı alamayınca 2.yi yollucan falan filan iyice uzuyor bunu çoğu kişi çekemeyip yeni kutusunu alıyor. Şimdi ben size burdan sinirimi belirtmek istiyorum . Çemberlitaş bölümü geldi full paraya döndü oyun bazı oyunlarda böyle tamam ama benim sinirim şu gaffarı kesmek için bile shen karakürk iksiri çekmeniz şart kudret sıfırlıyor bazı bosslar kesin girdiğinde iksir içmen lazım ee biz çekelim içelim destek olalım akçe alalım yok ayı alalım ama bize böyle kötü davranılsın . Bizimle en son ne zaman iglilendiniz eskiden yöneticiler oyunda olurdu her saniye bir muhabbet olurdu bölge kanalında şimdi nerde yarısı bıraktı yarısı kovuldu. Birde şu lag sorunu var hep çözülüyor hep tazeleme yenileme falan yapıyorsunuz neye yarıyor düne kadar diyordunuz kişisel sorun diye herkesin mi sorunu var kişisel tek sizin mi yok sizde jet gibi falan mı artık biraz üstlerinizde düşünsün bu oyunu nerden nereye getirdik. Bu oyunu siz buraya kadar getirmediniz bu oyun buraya kadar geldiyse bunun üzerinde bizim emeklerimiz var kusura bakmayın ama bizim aldığımız şeyler sayesinde biraz sisteminizi geliştirdiniz ilk fuar yapıldığında nasıl küçücük bir alandı şimdi nerdeyse tüm GameX i aldınız ne diyim daha ya ne diyim size göre boş tabi bi dersiniz bir yere not aldık falan filan neyse meşgul ettik forumunuzu iyi forumlar . :!: :!:
Kullanıcı avatarı
BeSGiDeRiM
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 375
Kayıt: 10 Şub 2012 21:51
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Sentinus

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen BeSGiDeRiM »

fuci yazdı:
Voyant yazdı:Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
bence oyunu geliştirmek için yollanan mesajlar okunmuyor çünkü o mesajlar okunsa gerçekten işe yarıyacak konular oluyor ama nedense hep aynı cevap ilgilenilse hem cevaplar değişik olur hemde öneriler icraata geeçer
Oyunu geliştirmek için yollanan mesajlar diğer adı ile ÖNERİ BÖLÜMÜne yollanan mesajlarda cevaplar değişik olursa ve cevaplarda bizim önerimiz ile ilgili bir yer geçse aslında güzel olabilir. Fakat böyle bir yöntem kullanılırsa haliyle Cevaplar da "Cevap veren destek görevlisinin kişisel cevabı" olacağı için yanlış anlaşılmalara da sebep olabilir. Ayrıca çok zaman alır. Haliyle hem biz çok beklemiş oluruz hem de Cevap veren destek görevlisininin zamanını almış oluruz. Unutmayalı ki burada binlerce oyuncuya cevap veriliyor. Fakat paragraftaki gibi bir cevap şekli olursa gayet güzel ve oyuncuların da memnun olacağı bir cevap şekli olur. Misal:

Oyuncu: Merhabalar. Benim bir önerim olacaktı.Bizler büyücü sınıfı olarak savaşçı sınıfının yeteneklerine bazen karşı koyamıyoruz. Bunun için büyücü sınıfına, savaşçı sınıfına karşı bizi eşit duruma getirecek bir yetenek verebilirseniz tüm oyuncuların memnun olacağını düşünüyorum.

Cevap: Önerilerinizi her zaman dikkate alıyoruz.Fakat büyücü sınıfına böyle bir özellik verirsek bazı oyuncular tarafından "eşitsizlik, diğer sınıflara haksızlık" olarak adlandırabileceğimiz tepkiler alabiliriz.Ve büyücü sınıfı da çeşitli taktikler kullanarak savaşçı sınıfı ile savaşabilir ve kazanabilir.
Öneriniz için teşekkür eder iyi oyunlar dileriz.

Öneri kısmı değil de normal mesajlara verilen tek cevaplar hakkında GM Voyant'ın açıklaması gayet güzel olmuş:
Voyant yazdı:sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir.
İyi forumlar.

Mert FURKAN
CaNHaVLi




Kullanıcı avatarı
GecePaNeL
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 122
Kayıt: 24 Oca 2012 13:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Casper

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen GecePaNeL »

He birde rehberlerimiz var dimi daha kendi görevlerini nasıl yapıcaklarını bilmeden rehbecilik oynayanlar ;)

// Rehberlerimizin de forumda kendi düşüncelerini yansıtma hakları bulunmakta. Görevlerini yerine getirmeyen "rehbercilik oynayan" rehberlerin görevlerine zaten son veriliyor. Rehber ekibi ile şikayetlerinizi forumdan, özellikle rehber tagı taşıyan forum üyelerinin yanıtlarının altından iletmeniz doğru bir şikayet yöntemi değildir. [GM]Erdoğan
Kullanıcı avatarı
Erdogan
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1110
Kayıt: 04 Ara 2009 23:55

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen Erdogan »

GecePaNeL yazdı:
Voyant yazdı:Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
Ben kısaca şunu söyleyim verdiğiniz destekler hiç birşeye yaramıyor bir kere bile yaradığını göremedim. Kaç haftadır arkadaşlarım silinen itemlerini geri alamadı bunu vermek zorunda değilsiniz tabi silmeseydi dersiniz ama böyle birşey getirdiyseniz tabi dediğiniz tarihde saatte oyunda olmanız lazım. Bir korkuyla hareket ediyoruz etkinlik kazansak bile acaba kaç hafta alcaz diye düşünüyoruz plus paketlerini akçeleri yüklerken hata çıkıcak diye korkuyoruz desteğe yazana kadar destek sana dönene kadar sonra tabi istediğin cevabı alamayınca 2.yi yollucan falan filan iyice uzuyor bunu çoğu kişi çekemeyip yeni kutusunu alıyor. Şimdi ben size burdan sinirimi belirtmek istiyorum . Çemberlitaş bölümü geldi full paraya döndü oyun bazı oyunlarda böyle tamam ama benim sinirim şu gaffarı kesmek için bile shen karakürk iksiri çekmeniz şart kudret sıfırlıyor bazı bosslar kesin girdiğinde iksir içmen lazım ee biz çekelim içelim destek olalım akçe alalım yok ayı alalım ama bize böyle kötü davranılsın . Bizimle en son ne zaman iglilendiniz eskiden yöneticiler oyunda olurdu her saniye bir muhabbet olurdu bölge kanalında şimdi nerde yarısı bıraktı yarısı kovuldu. Birde şu lag sorunu var hep çözülüyor hep tazeleme yenileme falan yapıyorsunuz neye yarıyor düne kadar diyordunuz kişisel sorun diye herkesin mi sorunu var kişisel tek sizin mi yok sizde jet gibi falan mı artık biraz üstlerinizde düşünsün bu oyunu nerden nereye getirdik. Bu oyunu siz buraya kadar getirmediniz bu oyun buraya kadar geldiyse bunun üzerinde bizim emeklerimiz var kusura bakmayın ama bizim aldığımız şeyler sayesinde biraz sisteminizi geliştirdiniz ilk fuar yapıldığında nasıl küçücük bir alandı şimdi nerdeyse tüm GameX i aldınız ne diyim daha ya ne diyim size göre boş tabi bi dersiniz bir yere not aldık falan filan neyse meşgul ettik forumunuzu iyi forumlar . :!: :!:
Cevap vermek istediğim birkaç bölüm mevcut yazınızda. 4 seneyi aşkın süredir bu görevi sürdürdüğüm gerçeğini hatırladığımda, sitem ettiğiniz yöneticilerin ilgisizlikleri bölümü biraz canımı sıkmıyor değil. Eskiden de İKV'nin yöneticileri bizlerdik, şimdi de bizleriz. Değişen yönetim sistemleri olsa da, sistem içerisinde bulunan kişiler yine içinizden olan kişilerdi. Hala öyle. Zira bazıları profesyonel olarak İKV'ye destek vermekteler. Geçmişimize bir özeleştiri olarak algılanabilir bu söyleyeceğim ama eminim ki eskiden oyun içerisinde yöneticilik yaptığımız zamanlarda kısmen bir yeterlilik söz konusuydu. Sohbet içinde bu yüzden vaktimiz vardı. Şimdi ise daha fazla arka planda, daha fazla destek ağırlıklı çalıştığımız için maalesef sohbet için ayırabildiğimiz zaman biraz kısıtlanabiliyor.

Destek bölümlerimize baktığımda eskiden sağladığımız destekler ile şimdi sağlamaya çalıştığımız ve sağlamayı düşündüğümüz destekler arasındaki uçurum, neredeyse eskiyi görmemi engelleyebilecek kadar geniş. Hatırlıyorum, binlerce e-postanın yanıtsız kaldığı günleri (bilgi@istanbuloyun.com adresini hatırlayanlar söylemek istediğimi anlayacaklardır). Kaoslar atlattık, hoş olmayan zamanlardan geçtik. Biz yinede o zamanları unuttuğumuzu düşünen oyuncularımıza her konuda destek vermeye çalışıyoruz. Umarım söylemek istediğim anlaşılmıştır.

Eşya iade desteğinde listelemeye başladığımız günden bu güne kadar toplamda 8 sunucuda 563 farklı karakter eşya iade desteğimizden faydalanmış. Listelemeden önce yapmış olduğumuz iadeleri hesaba katmıyorum. Her biri eşyaları ile ilgili doğru iletişim kurana kadar en az 3-4 e-posta göndermiştir. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi, bize her yazılan eşyayı iade etmiyoruz. İstenilen bilgiler doğrultusunda incelemeler yapılıyor, teyid işlemleri gerçekleştiriliyor ve herşey doğrulandıktan sonra iade işlemi için listeye ekleniyor başvuran kişi. Daha sonra verilen zamanda görevliler sunucularda bulunuyorlar ve oyunda olan kişilere iadelerini yapıyorlar. Sadece Eşya iadesi için bu kadar yoğun bir iş gücü varken, Karakter Transfer, Üyelik, Oyun Hatası, Dükkan Ürünleri, Akçe hareketleri, İsim değiştirme problemleri, Karakter İade problemleri, Plus Paket v.b bir sürü destek alanında sizlere destek hatta daha hızlı destek vermek için bu konuda bahsedilmiş olan hazır yanıtların önemini sorgulamaya gerek var mı?

Kısacası, yazdıklarınız okunuyorlar! Size yanıt veren kişiler bir yazılım yada robot değiller bu yüzden bazen hatalar oluşabilir. Bunun garantisini söz konusu insan oldukça maalesef kimse veremez. Ancak bunu en aza indirip, hızlı bir şekilde destek verebilmek için sizlerin bu tepkilerinden çok, anlayış ve desteğinize ihtiyacımız var.

Oyunumuzun bu noktaya gelmesinde yönetim olarak her zaman söylüyoruz, oyuncular büyük etkenler. Kendisini oyuncularından besleyen bir yönetimin inkar etmeyeceği, hatta gururla söyleyeceği bir durumdan bahsediyoruz. Yazdıklarınızı not aldım demiyorum. Okudum, içtenlikle yanıt verdim.

Hepinize iyi eğlenceler.
Kullanıcı avatarı
MuvaFFa
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 351
Kayıt: 21 Eyl 2011 11:39
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Phenomena

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen MuvaFFa »

Sayın ERDOĞAN;

Oyundaki yöneticileri oyuncular arasından seçiyorsunuz. Haliyle yöneticilerin arkadaşlarıda olabiliyor. Şahsen ben 7 adet yöneticiniz ile samimi oldum ve onların neler yaptığını gördüm. Burada sizi 100% haksız buluyorum. Nedeni şu o 7 yöneticiden gördüklerim keyf-i keder yönetimde iş yaptıkları, samimi gördükleri arkadaşlarını test odasına almak, HAK ETMEYEN alt düzey yöneticileri daha üste çekme, üst düzey yöneticilere yalakalık yaparak daha üste çıkmak vs. vs. bunlar gibi daha onlarcası var. Ben bunları duyup görüp şahit olduysam sizin koruduğunuz yönetim biçimi ve yöneticiler için söylediğiniz TEK BİR HECENİZ DAHİ benim için bir anlam ifade etmemektedir.

Yukarıdaki yazıyı okuduysanız eğer bu konu ile ilgili yazacaklarımıda iyi anlayacaksınız. Böylesine bir yönetim ve yönetici bilincine sahip oyunda yöneticilere tanıdığınız istisnalar yüzünden oyuncularada tanımak zorunda kaldığınız istisnalarda fazladır. Bu ne demek ilk olarak son zamanlarda yaygınlaşan karakterini hesaba tekrar çekme özelliğini örnek olarak vermek istiyorum. Bu özelliği ilk yöneticilerinizden biri için kullandınız daha sonra bunu oyuncular için kullanmaya başladınız. Halbuki bu ne kadar yanlış bir girişimdir. Oyuncular bu şekilde memnun edilmez daha fazla şikayetlere neden olacaktır ki olduda zaten bizzat yine kendim gördüm. Peki bu neden yanlış bir girişim oldu onuda söyleyeyim siz saygı değer yöneticimize. Bu özelliğin dez avantajı oyun içerisindeki dönen büyük mevlalardaki TÜRK LİRASI ile karakter alım satımı bir nebze durdurdu insanları ürküttü bu durum iyi oldu fakat neden bu dezavantajdır? Çünkü bir karakter satın alan oyuncu bu bahsettiğimiz özellik ile karakteri geri çekildiyse dolandırılmış gibi hissedecek ve bu sinirle oyunu bıracak ve yine ikvdestek'e mail bombardımanına girişimde bulunacaktır.

Şimdi ise bunun gibi olaylara kopyala/yapıştır metodu ile cevap veriyorsunuz. Haliyle bu esnekliğe alışmış oyuncular isyan ediyor. Üstelik bu oyuncu kitlesi rahatlığa alışmış ve huysuz bir kitle bu yüzden memnun etmeniz biraz zor olacaktır. Bunun en iyi yöntemi bir kere uğraşmak sağlam uğraşmak biraz kafa yormaktır. Bunun yöntemini çok iyi biliyorum yeterki oyuncular açısından bir bakmanız. Büyük üstadlar mutlaka şu lafı söylerler "Düşmanı yenmek istiyorsan önce onları tanımalısın" sizde bu girişim olmadığı için tökezliyorsunuz. Bu yüzden yönetim yandaşından daha çok düşmanı vardır.

Yazımı okuduysanız eğer çok teşekkür ederim iyi oyunlar dilerim.
Mevlana yazdı:Oyun ,görünüşte akla uymaz ama çocuk oyunla akıllanır.
Mevlana yazdı:Rüşvet alan para pul padişahı değiliz. Paramparça olmuş gönül hırkalarını diker, yamarız biz.
[/b][/i][/size]
Kullanıcı avatarı
Aslanbambam
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 428
Kayıt: 29 Kas 2010 09:11
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: mahşer

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen Aslanbambam »

Erdogan yazdı:
GecePaNeL yazdı:
Voyant yazdı:Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
Ben kısaca şunu söyleyim verdiğiniz destekler hiç birşeye yaramıyor bir kere bile yaradığını göremedim. Kaç haftadır arkadaşlarım silinen itemlerini geri alamadı bunu vermek zorunda değilsiniz tabi silmeseydi dersiniz ama böyle birşey getirdiyseniz tabi dediğiniz tarihde saatte oyunda olmanız lazım. Bir korkuyla hareket ediyoruz etkinlik kazansak bile acaba kaç hafta alcaz diye düşünüyoruz plus paketlerini akçeleri yüklerken hata çıkıcak diye korkuyoruz desteğe yazana kadar destek sana dönene kadar sonra tabi istediğin cevabı alamayınca 2.yi yollucan falan filan iyice uzuyor bunu çoğu kişi çekemeyip yeni kutusunu alıyor. Şimdi ben size burdan sinirimi belirtmek istiyorum . Çemberlitaş bölümü geldi full paraya döndü oyun bazı oyunlarda böyle tamam ama benim sinirim şu gaffarı kesmek için bile shen karakürk iksiri çekmeniz şart kudret sıfırlıyor bazı bosslar kesin girdiğinde iksir içmen lazım ee biz çekelim içelim destek olalım akçe alalım yok ayı alalım ama bize böyle kötü davranılsın . Bizimle en son ne zaman iglilendiniz eskiden yöneticiler oyunda olurdu her saniye bir muhabbet olurdu bölge kanalında şimdi nerde yarısı bıraktı yarısı kovuldu. Birde şu lag sorunu var hep çözülüyor hep tazeleme yenileme falan yapıyorsunuz neye yarıyor düne kadar diyordunuz kişisel sorun diye herkesin mi sorunu var kişisel tek sizin mi yok sizde jet gibi falan mı artık biraz üstlerinizde düşünsün bu oyunu nerden nereye getirdik. Bu oyunu siz buraya kadar getirmediniz bu oyun buraya kadar geldiyse bunun üzerinde bizim emeklerimiz var kusura bakmayın ama bizim aldığımız şeyler sayesinde biraz sisteminizi geliştirdiniz ilk fuar yapıldığında nasıl küçücük bir alandı şimdi nerdeyse tüm GameX i aldınız ne diyim daha ya ne diyim size göre boş tabi bi dersiniz bir yere not aldık falan filan neyse meşgul ettik forumunuzu iyi forumlar . :!: :!:
Cevap vermek istediğim birkaç bölüm mevcut yazınızda. 4 seneyi aşkın süredir bu görevi sürdürdüğüm gerçeğini hatırladığımda, sitem ettiğiniz yöneticilerin ilgisizlikleri bölümü biraz canımı sıkmıyor değil. Eskiden de İKV'nin yöneticileri bizlerdik, şimdi de bizleriz. Değişen yönetim sistemleri olsa da, sistem içerisinde bulunan kişiler yine içinizden olan kişilerdi. Hala öyle. Zira bazıları profesyonel olarak İKV'ye destek vermekteler. Geçmişimize bir özeleştiri olarak algılanabilir bu söyleyeceğim ama eminim ki eskiden oyun içerisinde yöneticilik yaptığımız zamanlarda kısmen bir yeterlilik söz konusuydu. Sohbet içinde bu yüzden vaktimiz vardı. Şimdi ise daha fazla arka planda, daha fazla destek ağırlıklı çalıştığımız için maalesef sohbet için ayırabildiğimiz zaman biraz kısıtlanabiliyor.

Destek bölümlerimize baktığımda eskiden sağladığımız destekler ile şimdi sağlamaya çalıştığımız ve sağlamayı düşündüğümüz destekler arasındaki uçurum, neredeyse eskiyi görmemi engelleyebilecek kadar geniş. Hatırlıyorum, binlerce e-postanın yanıtsız kaldığı günleri (bilgi@istanbuloyun.com adresini hatırlayanlar söylemek istediğimi anlayacaklardır). Kaoslar atlattık, hoş olmayan zamanlardan geçtik. Biz yinede o zamanları unuttuğumuzu düşünen oyuncularımıza her konuda destek vermeye çalışıyoruz. Umarım söylemek istediğim anlaşılmıştır.

Eşya iade desteğinde listelemeye başladığımız günden bu güne kadar toplamda 8 sunucuda 563 farklı karakter eşya iade desteğimizden faydalanmış. Listelemeden önce yapmış olduğumuz iadeleri hesaba katmıyorum. Her biri eşyaları ile ilgili doğru iletişim kurana kadar en az 3-4 e-posta göndermiştir. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi, bize her yazılan eşyayı iade etmiyoruz. İstenilen bilgiler doğrultusunda incelemeler yapılıyor, teyid işlemleri gerçekleştiriliyor ve herşey doğrulandıktan sonra iade işlemi için listeye ekleniyor başvuran kişi. Daha sonra verilen zamanda görevliler sunucularda bulunuyorlar ve oyunda olan kişilere iadelerini yapıyorlar. Sadece Eşya iadesi için bu kadar yoğun bir iş gücü varken, Karakter Transfer, Üyelik, Oyun Hatası, Dükkan Ürünleri, Akçe hareketleri, İsim değiştirme problemleri, Karakter İade problemleri, Plus Paket v.b bir sürü destek alanında sizlere destek hatta daha hızlı destek vermek için bu konuda bahsedilmiş olan hazır yanıtların önemini sorgulamaya gerek var mı?

Kısacası, yazdıklarınız okunuyorlar! Size yanıt veren kişiler bir yazılım yada robot değiller bu yüzden bazen hatalar oluşabilir. Bunun garantisini söz konusu insan oldukça maalesef kimse veremez. Ancak bunu en aza indirip, hızlı bir şekilde destek verebilmek için sizlerin bu tepkilerinden çok, anlayış ve desteğinize ihtiyacımız var.

Oyunumuzun bu noktaya gelmesinde yönetim olarak her zaman söylüyoruz, oyuncular büyük etkenler. Kendisini oyuncularından besleyen bir yönetimin inkar etmeyeceği, hatta gururla söyleyeceği bir durumdan bahsediyoruz. Yazdıklarınızı not aldım demiyorum. Okudum, içtenlikle yanıt verdim.

Hepinize iyi eğlenceler.
gayet güzel açıklanmış bazı şeyler tabikide zor herşey ama en azından şu plus kutusu olanlar ile olmayanların
Örs parası hariç bi ayrı tutulduğu kefe olsun yeter bu sözümü anlamışsınızdır açıklamaya gerek yok saçma sapan şans sisteminden bahsediyorum sayısal loto oynuyorsak yatırım yapmak pek mantıklı değil ona istinaden böyle bir şey söyleme gereği duydum tek stuart kesiminde plussuz oyuncunun zırh alması ile 200-300 defa kesen kişinin zorla zırh alması mantıksızlık boşa para kaybı ayrıca bizim ikv için verdiğimiz parayı İCF gibi süper can gibi oyunlara önem vererek harcadığınızı düşünüyoruz ben bu İKV ye veriyorum paramı ve burda hakkımızı almak istiyoruz çünkü bizim sunucumuz sancak aşırı kalabalık değil ve çoğu zaman oyunda gecikme oluyor bunu biz düzeltemeyiz donanımsal olarak zaten düzgün gerisini siz düzeltmelisiniz ...
Yusuf
Kullanıcı avatarı
Fahrenheit
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 234
Kayıt: 11 Eyl 2011 11:23
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Vatansever

Re: Destekten Gelen Copy Pasteler [ÖZEL ÇALIŞMA]

Mesaj gönderen Fahrenheit »

Selamlar,

Yanlış anlamadıysam konunun açılış sebebi, destek bölümümüzden yapılan benzer içerikli dönüşlerden memnun olmayış

Destek bölümünü bu yönde eleştirmek doğru olmaz. Çünkü sorulan soruların tek cevabı olur, farklı cevap veriliyorsa zaten hata var demektir. Bizler bu alanda matematik soruları çözmediğimiz için cevabın farklı yollardan çözümleri de olmaz. Cümle öğelerinin yerlerini değiştirerek devrik cümle halinde cevaplamanın da mantığı yoktur.

Sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmek için cevap kalıpları en büyük ihtiyaçtır.

Konunun açılış amacı yardım temalıysa, Sıkça Sorulan Sorular, Güvenlik ve İKV Dükkan Forumlarında size yardımcı olacak cevaplara ulaşabilirsiniz. Bu alanlarda bulamadığınız cevaplar için Destek bölümünde sizlerin sorularını bekliyoruz.
Cevap vermek istediğim birkaç bölüm mevcut yazınızda. 4 seneyi aşkın süredir bu görevi sürdürdüğüm gerçeğini hatırladığımda, sitem ettiğiniz yöneticilerin ilgisizlikleri bölümü biraz canımı sıkmıyor değil. Eskiden de İKV'nin yöneticileri bizlerdik, şimdi de bizleriz. Değişen yönetim sistemleri olsa da, sistem içerisinde bulunan kişiler yine içinizden olan kişilerdi. Hala öyle. Zira bazıları profesyonel olarak İKV'ye destek vermekteler. Geçmişimize bir özeleştiri olarak algılanabilir bu söyleyeceğim ama eminim ki eskiden oyun içerisinde yöneticilik yaptığımız zamanlarda kısmen bir yeterlilik söz konusuydu. Sohbet içinde bu yüzden vaktimiz vardı. Şimdi ise daha fazla arka planda, daha fazla destek ağırlıklı çalıştığımız için maalesef sohbet için ayırabildiğimiz zaman biraz kısıtlanabiliyor.

Destek bölümlerimize baktığımda eskiden sağladığımız destekler ile şimdi sağlamaya çalıştığımız ve sağlamayı düşündüğümüz destekler arasındaki uçurum, neredeyse eskiyi görmemi engelleyebilecek kadar geniş. Hatırlıyorum, binlerce e-postanın yanıtsız kaldığı günleri (bilgi@istanbuloyun.com adresini hatırlayanlar söylemek istediğimi anlayacaklardır). Kaoslar atlattık, hoş olmayan zamanlardan geçtik. Biz yinede o zamanları unuttuğumuzu düşünen oyuncularımıza her konuda destek vermeye çalışıyoruz. Umarım söylemek istediğim anlaşılmıştır.

Eşya iade desteğinde listelemeye başladığımız günden bu güne kadar toplamda 8 sunucuda 563 farklı karakter eşya iade desteğimizden faydalanmış. Listelemeden önce yapmış olduğumuz iadeleri hesaba katmıyorum. Her biri eşyaları ile ilgili doğru iletişim kurana kadar en az 3-4 e-posta göndermiştir. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi, bize her yazılan eşyayı iade etmiyoruz. İstenilen bilgiler doğrultusunda incelemeler yapılıyor, teyid işlemleri gerçekleştiriliyor ve herşey doğrulandıktan sonra iade işlemi için listeye ekleniyor başvuran kişi. Daha sonra verilen zamanda görevliler sunucularda bulunuyorlar ve oyunda olan kişilere iadelerini yapıyorlar. Sadece Eşya iadesi için bu kadar yoğun bir iş gücü varken, Karakter Transfer, Üyelik, Oyun Hatası, Dükkan Ürünleri, Akçe hareketleri, İsim değiştirme problemleri, Karakter İade problemleri, Plus Paket v.b bir sürü destek alanında sizlere destek hatta daha hızlı destek vermek için bu konuda bahsedilmiş olan hazır yanıtların önemini sorgulamaya gerek var mı?

Kısacası, yazdıklarınız okunuyorlar! Size yanıt veren kişiler bir yazılım yada robot değiller bu yüzden bazen hatalar oluşabilir. Bunun garantisini söz konusu insan oldukça maalesef kimse veremez. Ancak bunu en aza indirip, hızlı bir şekilde destek verebilmek için sizlerin bu tepkilerinden çok, anlayış ve desteğinize ihtiyacımız var.

Oyunumuzun bu noktaya gelmesinde yönetim olarak her zaman söylüyoruz, oyuncular büyük etkenler. Kendisini oyuncularından besleyen bir yönetimin inkar etmeyeceği, hatta gururla söyleyeceği bir durumdan bahsediyoruz. Yazdıklarınızı not aldım demiyorum. Okudum, içtenlikle yanıt verdim.

Hepinize iyi eğlenceler.
Merhabalar;
Öncelikle şikayetlerimizi dinleyip içtenlikle cevap veren Game Master arkadaşımıza da teşekkür ederim.Verdiğiniz cevaplardan yola çıkarak benimde değinmek istediğim bir kaç nokta var.Birincisi şimdiye kadar yapmış olduğunuz ve bundan sonrada yapacağınız yenilikler için hepinize minnettarız.Oyunculara yeterli ilginin gösterilmemesi konusuna açıklık getirdiğiniz iyi oldu açıkça söyleyeyim bu konuda beni ikna ettiniz.Ancak bizim şikayet ettiğimiz asıl durum; İKV gün geçtikte değişiyor gelişiyor.Bu gelişim ne yönde İKV bunu yıllardır belirleyemedi.İleriye mi gidiyoruz yoksa geriye mi?Bundan 2-3 yıl öncesine dönelim.LAG kelimesi lügatımızda o zamanlar yoktu.Anlamını bilmezdik.Sonradan öğrendik ki gecikmeymiş.O zamanlar tek gecikme destek ekibinde yaşanırdı çok şükür şu sıralar biraz olsun düzeltildi.Söylediğim gibi İKV sürekli gelişiyor.Son eklenen lonca sistemi yıllardır beklenen bir sistemdi ama oyuna beklenen ilgiyi veremediği gibi beraberinde LAG ı ve tamamen paralı bir sistem olmasından kaynaklanan İsyan' ı getirdi.Takdir edersiniz ki Dünya' nın hiç bir oyununda loncaya girebilmek için özel sürüm kutusu alınmıyor.Ben böyle söyleyince sizde diyorsunuz ki İKV kendine özgü bir oyun ve kendi kuralları var.Diğer oyunlarda silaha iteme para alıyor diyorsunuz.Bakınız kendi sözlerinizi hep kendinize göre yorumlayarak söylüyorsunuz.İKV kendine özgü bir oyunsa o zaman bedava plus dağıtsın herkese olur mu böyle bir saçmalık hiç?Biz sizden ne bedava plus ne bir akçe istiyoruz.Bizim sizden tek isteğimiz bir sorunumuz / sorumuz olduğunda o sorunun cevabını asıl muhatabından almak.Lonca Pasaportu paralı diyorum forum yöneticileriniz bana Kutunun yanında hediye veriliyor yalanını ısrarla söylemeye devam ediyor.Bu mudur hızlı destek bu mudur ilgi bu mudur hoşgörü?Bizden sürekli destek ve hoşgörü bekliyorsunuz ancak aynı hoşgörü ve desteği bize veremiyorsunuz.Kaç aydır LAG sorunu var oyunda.Başlarda LAG yok dediniz inkar ettiniz.Sonraları şikayetler artınca çözüm yolları aramaya başladınız.Bir sorunun çözümü için belli bir kitlenin tepki mi göstermesini bekliyorsunuz?Belli bir sayıya ulaşılmadan bir problem çözülemiyor mu?Sobee' nin satış politikasını beğenmiyorum arkadaş.Beğenmekte zorunda değilim bence.Lonca pasaportu, lonca kanalına yazma, lonca puanı kazanma yanılmıyorsam şu anda lonca sistemi bu üç unsurdan ibaret.Eee bunların tümü para ile.Şimdi siz bize ücretsiz bir hizmet mi sunmuş oldunuz?Artık oyunculara plusın yoksa oynama denmeye başlandı.Grup Bölgesi mantığı oyunu ileri değil geriye götürdü adeta.Desteğe çok merak ediyorum her gün kaç mail geliyordur lag ve şu lonca sistemi saçmalıkları ile ilgili.Bu sorun gerçekten artık canımı sıkmaya başladı.Lonca Sistemi ile ilgili baştan yapılan yanlışlıklar derhal düzeltilmeli.Yoksa İKV kan kaybetmeye devam edecek...

İyi Eğlenceler..!
Cevapla