Sınıf Sayısı Dengesizliği

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Dipsiz Kuyu Gözcüsü
Dipsiz Kuyu Gözcüsü
Mesajlar: 4285
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Oyunumuzda bildiğimiz gibi grup bölgeleri eklentisinden itibaren karakter sınıflarındaki yığılma büyücülere doğru kaydı. Bu hamlenin, o zamana kadar savaşçılara fazla rağbet gösterilmesi olduğunu çoğumuz biliyoruz. Bu eklentinin ardından oyuncular yaratıkları hızlı kesmek ve zamandan kazanmak amacı ile büyücülere yığıldı. İlk zamanlar 2+2+2 şeklinde denenen grup bölgeleri yavaş yavaş 3 büyü 2 şifa 1 tanka doğru evrildi. Karakterlerin güçlenmesi ile birlikte artık yaratıkları tanklayan savaşçıları 1 adet şifa tutabilir duruma geldi ve optimal kesim 4 büyü 1 şifa 1 tank şeklinde devam etti. Bu dönemlerde oyundaki tek gaye boss kesip eşya düşürmek olduğu için savaşçı ve şifacı karakterleri kasanlar grup bulamamaya ve oyundan soğumaya başladı. Tılsım eklentisi ile beraber şifacı ve savaşçı karakterlerin "savaş alanındaki" gücü artmaya başladı ve bu karakterlere tekrardan bir talep oluştu. Fakat ilerleyen zamanlarda farkedildi ki tılsım eklentisi ile beraber büyücüler artık tek başlarına bölgeleri bitirebilir hale gelmişti. İlk çıktığında kesilmeleri 20-25 dk. süren bosslar 20-25 sn'de ölebilir hale gelmişti. Bu saatten sonra artık grup bölgeleri 5+1 hatta 6 büyücü şeklinde ilerlemeye başlamıştı. Burada oyuncuları suçlamak gerçekten çok güç. 6 yıl boyunca oyundaki tek amacın boss kesmek olduğu bir zamanda oyuncuların zamandan istifade etmek istemesi kadar doğal bir şey olamaz. İsyanlar edildi, foruma konular açıldı fakat düzen değişmedi.

Bu durumun oyun amacını ve dengesini tamamen bozan bir durum olduğunu farkeden yapımcılar yeni gelen Karaköy bölgesinde bir kaç düzenleme ile bu aykırılığa son vermek istediler. Dirençler 1000'den 600'e düştü ve büyücülerin meteorit yeteneğindeki zırh kırma sayısı 3 e düştü. Şimdi burada büyük bir sorun var.

Çözüme yönelik müdahaleler sorun odaklı değil sebep odaklı yapılır. Evet ortada bir sorun vardı fakat bu sorunun sebebi büyücülerin bossları tanklaması değildi. Şu anki duruma bakarsanız Karaköy'deki tüm boss kesimleri yine büyücü üzerinden devam ediyor. 2 adet tank olduktan sonra kesim grupları büyük çoğunlukta büyücülerden oluşuyor. Teker teker örnek vermek gerekirse Tırtıl, Komiser, Büyük Büyücü 2 tank ve 2 şifa olduktan sonra sınırsız büyücü ile kesiliyor. Büyücü sayısı arttıkça kesim hızlanıyor ve bu sebepten dolayı ne kadar büyücü götürsek kardır gözüyle bakılıyor. GBZ zaten tanksız kesiliyor. Hakir için de slotlar sebebi ile ekstra şifacı gerekiyor ki yakın zamanda slot derdinin de hasarların artışı ile çözüleceğini ve şifacı-tank sayısının azalıp büyücü karakterlere yığılma olacağını düşünüyorum. Şimdi bu durumun sebebi sizce dirençlerin %100 veya %60 olması mı? Sorun metodik olarak tanklara, ofans savaşçılara hatta şifacılara düşen görevin sınırlı olması. Tırtıl isimli şef yaratığın tek muhabbeti canının fazla olması. Diğer bosslar için de büyücü dışındaki sınıflardan 2 şer tane var olması yeterli. Karaköy'ün konsepti atmosferi ve hikayesi gerçekten çok iyi. Zaten senaryo ile ilgili bir çok konu paylaştım. Gelip de boş eleştiri yapmak işim değil. Ama metodik olarak Karaköy eklentisinde büyük sıkıntılar mevcut. Şu an tek yaptığımız her gün birileri kaçırmadan kesebildiğimizce boss kesmek. Bunlar için de sürekli büyücü karakterleri dizmek.

Ben oyunda güçlü bir eşya olan zırhı veya asayı üretmek için canımı dişime takmalıyım evet. Fakat bu sürecin neredeyse tamamı sürekli aynı şeyi yapmak = boss kesmek. Madenler 2 günde tamamlanıyor, semboller 1 bilemedin 2 gün. Ama gelip de sentetik ipek için haftalarca günde 50 kere tırtıl gibi kesmek gibi hiç ama hiç eğlenceli olmayan bir şef yaratıkla oyalanmak zorluk değil saçmalık. Oyunun zorluk belirleyicisi defalarca aynı şeyi yapmak olursa oyuncular da bu süreyi kısaltacak hamleler yaparlar. Onca düzenlemeye rağmen oyundaki tek ihtiyacın hala büyücüler olmasının sebebi budur. İyi forumlar.
Kullanıcı avatarı
LaRaCRoFT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 344
Kayıt: 23 Şub 2018 14:00
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen LaRaCRoFT »

Nadide eşyalar bosslardan düşmesin, üretilsin şıkkını seçen gruba söyleyeceksin sentetik ipek olayını. İKV'nde sıkılmamak gibi bir durum maalesef yok. Bunu defalarca kez söyledim ve halen daha söylemeye devam ediyorum. Düşünceme katılıp katılmamak sana kalmış. Nedenine gelecek olur isem, oyunun oyuncuya sunduğu imkanların çok kısıtlı olmasıdır. E ne bekliyordun ki? Kilometrelerce haritaya sahip açık dünya oyunu mu? Evet açık dünya olmazsa, oyunda yapacak şeyler maalesef ki kısıtlı kalıyor. Maden çek, boss kes, yaratık kes sarı item düşürürsen sat 3-5m para kazan. Bundan güzel kısır döngü mü olur? Gelelim büyücü olayına. İKV parayı büyücü karakterden kazanıyor zaten. Çemberlitaş güncellemesinde de bunu en iyi şekilde belgelemiş olduk. Tılsımı olmayan bir büyücü, sınıfta kalmış bir büyücü idi. Halende böyle. Değişen bir şey olmadı. Tılsım demek para demek. 2+2+2 olayı yine gümledi. Dediğin gibi yine büyücü karakterler ön planda kalmaya devam ediyor. Savaşçılar, tabiri caiz ise boss kaçırmaktan başka pek bir işe yaramıyor diyebiliriz. Şifacıya değinmiyorum bile hiç. Direnç olayından da bahsetmişsin. 1000'den 600'e çekilmesi olayı ilk başta bana çok mantıklı geldi. Ama unutulan bir şey vardı. O da tank savaşçınında direnç nasibinden 600 puan kadar yararlanmasıydı. Eğer ki sadece tank savaşçı 1000/1000 dirençte kalsaydı, o zaman tamam işte olay budur diyebilirdim ama maalesef bu yenilikte gümledi. Amaçları tank görevini büyüden almak değil, oyunu, özellikle grup bölgelerini, seviye artışının 59 olması nedeniyle zorlaştırmaktı. Bunu da şu ana kadar başardılar gözüküyor. Karaköy güncellemesinden sonra Gaffar kesenler olmuş, lakin çok sayıda enerji ve kudret iksiri harcadıklarını dile getiriyorlar. Stoklardaki iksirler de birer birer mideleri doldurmaya devam ediyor. Yani iksiri bitenlerin madenlere akın edeceği günler yakındır. Kara borsaya düştüğü zamanda pahalı fiyattan satılacağı aşikar. Oyun çok farklı yerlere doğru gidiyor. Herkesin kendine göre isyan ettiği noktalar var ve çözüm bulmak gerçekten zor.
Resim
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Dipsiz Kuyu Gözcüsü
Dipsiz Kuyu Gözcüsü
Mesajlar: 4285
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

LaRaCRoFT yazdı: 10 Nis 2018 01:01 Nadide eşyalar bosslardan düşmesin, üretilsin şıkkını seçen gruba söyleyeceksin sentetik ipek olayını.
Buna katılmıyorum. Açıkçası o gün de üretilsin demiştim bu gün de sözümün arkasındayım. Zırh ve asaların da düşmesi demek oyunun 1-2 ayda bitmesi demekti. Ne sarı eşyaların bir değeri kalacaktı ne de maden çekmenin. Sorun üretim olmasında değil üretimlerin nasıl yapıldığında. Son paragrafta bunu açıkladım. Oyundaki üretimler %90 oranında bosslardan düşen materyallere bağlı. Bossların materyal dropları yerlerde iken kesim şekilleri de inanılmaz sıkıcı. Koskoca MMROPG oyununun tek gayesi ard arda 50 kere tırtıl kesmek olmamalı. Eğer böyle olursa savaşçı veya şifacı oynayanları bu oyunda tutamazsın. Büyücüler de 1-2 ay oynar çeker gider. Dirençleri 600'e çekmek oyundaki büyücü yığılmasını engelleyecek bir şey değil. Bunu engellemek istiyorlarsa daha fonksiyonel bosslar getirmeleri gerekiyordu. Ya da üretimde gereken materyalleri alternatif elde etme yöntemleri. Yaklaşık 2 haftadır oyunda tek yaptığımız o bosstan bu bossa gitmek. Yüzlerce kere aynı şeyi yapmak bir yerden sonra çok anlamsızlaşıyor.
Kullanıcı avatarı
NaudiR
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 380
Kayıt: 19 Haz 2015 11:31

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen NaudiR »

turkoxHAMSTER yazdı: 10 Nis 2018 01:23
LaRaCRoFT yazdı: 10 Nis 2018 01:01 Nadide eşyalar bosslardan düşmesin, üretilsin şıkkını seçen gruba söyleyeceksin sentetik ipek olayını.
Buna katılmıyorum. Açıkçası o gün de üretilsin demiştim bu gün de sözümün arkasındayım. Zırh ve asaların da düşmesi demek oyunun 1-2 ayda bitmesi demekti. Ne sarı eşyaların bir değeri kalacaktı ne de maden çekmenin. Sorun üretim olmasında değil üretimlerin nasıl yapıldığında. Son paragrafta bunu açıkladım. Oyundaki üretimler %90 oranında bosslardan düşen materyallere bağlı. Bossların materyal dropları yerlerde iken kesim şekilleri de inanılmaz sıkıcı. Koskoca MMROPG oyununun tek gayesi ard arda 50 kere tırtıl kesmek olmamalı. Eğer böyle olursa savaşçı veya şifacı oynayanları bu oyunda tutamazsın. Büyücüler de 1-2 ay oynar çeker gider. Dirençleri 600'e çekmek oyundaki büyücü yığılmasını engelleyecek bir şey değil. Bunu engellemek istiyorlarsa daha fonksiyonel bosslar getirmeleri gerekiyordu. Ya da üretimde gereken materyalleri alternatif elde etme yöntemleri. Yaklaşık 2 haftadır oyunda tek yaptığımız o bosstan bu bossa gitmek. Yüzlerce kere aynı şeyi yapmak bir yerden sonra çok anlamsızlaşıyor.
İKV Karaköy bölgesi ile atmosferini tamamen kaybetti. Sanki tüm oyun Karaköy'den ibaretmiş gibi bir durum var ortada. Eğer o ek materyaller diğer patronlara konulmasaydı diğer haritalara giden oyuncu olmayacaktı neredeyse. Karaköy bölgesi gerçekten İKV adına bir kırılma noktası, her şeyi kökten değiştirdi. İKV'nin bir daha eskisi gibi olacağını zannetmiyorum.

Üretim olaylarına girmek dahi istemiyorum. Laracroft'un dediği gibi eşyalar tamamen patronlardan düşseydi kısa sürede herkes dizecekti tüm setlerini ve yine oyunun sonuna gelinecekti. Fakat bu yapılan sistemde materyallerin bu kadar zor düşmesi tamamen saçmalık, oyun hatası. Bunun yanında mantıksızlıklar da var.

Büyücü, şifacı ve Savaşçı için çok kolay bir şekilde üretilebilen mor silahlar mevcut. Madem bu şekilde mor silahlar çok rahat üretilecekti sarı efsunlu silahlar neden var? Şu an oyunda hiçbir değeri yok bu silahların.

Patronların rezilliklerine diyecek bir şey bulamıyorum. Şu Yüce Komiser özellikle. Bu kadar boş, vasıfsız bir patron görmedim ben. Tıpkı diğer Tırtıl, B. Büyücü gibi patronlar gibi tek numarası canı fazla. Gaffar Bey gibi bir patronu yapan bir ekibe böyle patronlar yakışmadı. Keşke farklı işlevleri olsaydı patronların ve oyuncular sadece büyü atıp, bozma yapmak yerine beyinlerini kullanıp farklı taktikler deneyebilselerdi. Hakir'de aynı hiçbir numarası yok. 50'den sonra kutup, slotları kes, saptır sonra tekrarla bunu. Yazık gerçekten çok yazık.

" Yaklaşık 2 haftadır oyunda tek yaptığımız o bosstan bu bossa gitmek. Yüzlerce kere aynı şeyi yapmak bir yerden sonra çok anlamsızlaşıyor."

Oyunun bütün amacı şu an o değil mi? Büyücünü dizdikten sonra ne yapacaksın ki zaten? Bu eşyaları kullanabileceğin bir sistem ya da farklı bölgeler mi var? Aksine Karaköy'e kapanıp kaldı herkes. Artık diğer bölgeler de yok. Bu eşyalar üretildikten sonra amaç ne olacak yani, Karaköy'ün içinde patron ya da slot kesmekten başka ne yapılacak? Bu dediğim olayı zaten yıllardır yüzlerce kez yapıyoruz. Kısır bir döngünün içinde aynı şeylerin farklı versiyonu dönüp duruyor.

Söyleyecek daha çok şey var da maalesef artık hiçbir şey eskisi gibi değil ve olmayacak. Konuştuğumuz her şey boşa. İKV tükendi.
İKV

2008 - 2018

Çemberlitaş'ı mumla arayacağınız günler yakındır!
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Dipsiz Kuyu Gözcüsü
Dipsiz Kuyu Gözcüsü
Mesajlar: 4285
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

NaudiR yazdı: 10 Nis 2018 02:45
Oyunun bütün amacı şu an o değil mi? Büyücünü dizdikten sonra ne yapacaksın ki zaten? Bu eşyaları kullanabileceğin bir sistem ya da farklı bölgeler mi var? Aksine Karaköy'e kapanıp kaldı herkes. Artık diğer bölgeler de yok. Bu eşyalar üretildikten sonra amaç ne olacak yani, Karaköy'ün içinde patron ya da slot kesmekten başka ne yapılacak? Bu dediğim olayı zaten yıllardır yüzlerce kez yapıyoruz. Kısır bir döngünün içinde aynı şeylerin farklı versiyonu dönüp duruyor.
Eleştirdiğim olay da bu işte. Örneğin bosslar çok fonksiyonlu ve varyasyona açık şekilde olsalardı hem kesmek eğlenceli olurdu hem de üzerimizi dizmek anlam kazanırdı. Oyunu zorlaştıran unsur bossların zor kesilmesi değil sadece uzun sürmesi. Zorluk bu değil. Gaffar bey örneğine katılıyorum. Teke düze olmadığı için keserken sıkılmak mümkün değildi.
Kullanıcı avatarı
BeLLaToR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 22
Kayıt: 02 Kas 2012 08:19
Sunucu: Anka
Klan: Lodos

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen BeLLaToR »

Üstümüzü fullesem bile sentetik ipek kraliçe 1 grup kesmek zaten iğrenç şimdi 2 tank 3 büyü 1 şifa herkesin hasarı 3500 bile olsa yaklaşık 12 milyon canı olan bir kraliçe tırtıl için değmez uğraşmaya ve zaten şuan da bile 20 kişi saatlerce kesip bir tane alamıyorsa oyun saçmalıktan ibaret . akşama kadar ipek kesip en fazla 2 tane alacaksam o kadar vaktimi oyuna vermek istemiyorum vakit kaybından başka bir şey değil anlayacağınız oyun bir kaosa sürüklendi ..karaköy kutu falan gelsin şans artırıcı bir şey lazım
Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2233
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H
Konum: TÜRKİYE - iSTaNBuL
İletişim:

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen MaHKuMII »

Yaratıklar çok zor kesiliyor . Üstüne üstünlük eşyalarda çok zor düşünce de oyun gerçekten dayanılmaz hale geliyor. Bir de boss kaciranlarin cirkeflikleri göz önüne alındığında oyunda iyice çekilmez hale geliyor. büyücü karakteri dışında sifaci ve savascilarinda çok aktif kalması lazim
Kullanıcı avatarı
LaRaCRoFT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 344
Kayıt: 23 Şub 2018 14:00
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen LaRaCRoFT »

turkoxHAMSTER yazdı: 10 Nis 2018 02:51
NaudiR yazdı: 10 Nis 2018 02:45
Oyunun bütün amacı şu an o değil mi? Büyücünü dizdikten sonra ne yapacaksın ki zaten? Bu eşyaları kullanabileceğin bir sistem ya da farklı bölgeler mi var? Aksine Karaköy'e kapanıp kaldı herkes. Artık diğer bölgeler de yok. Bu eşyalar üretildikten sonra amaç ne olacak yani, Karaköy'ün içinde patron ya da slot kesmekten başka ne yapılacak? Bu dediğim olayı zaten yıllardır yüzlerce kez yapıyoruz. Kısır bir döngünün içinde aynı şeylerin farklı versiyonu dönüp duruyor.
Eleştirdiğim olay da bu işte. Örneğin bosslar çok fonksiyonlu ve varyasyona açık şekilde olsalardı hem kesmek eğlenceli olurdu hem de üzerimizi dizmek anlam kazanırdı. Oyunu zorlaştıran unsur bossların zor kesilmesi değil sadece uzun sürmesi. Zorluk bu değil. Gaffar bey örneğine katılıyorum. Teke düze olmadığı için keserken sıkılmak mümkün değildi.
Grup bölgesi bosslarıyla, açık dünya bosslarını karşılaştırmak bile saçma olur. Açık dünya bosslarının kesimi uzun sürmeli zaten. 6 Kişilk grupla, 20-30 kişilik bir ekibin dalması aynı şey mi? Enerjileri de ona göre ayarlanacak tabi. Sen Gaffar'ı getir koy Hakir'in yerine, 20 kişi konsa kalkıp abansa zaten Gaffar pert olacak. İKV'nin oyuncusuna sunduğu etki sınırlı demiştim zaten. Yani bu oyundan fazla bir şey beklemeyin. İKV'nin bu denli tutulacağını bilseydi geliştirici ekip, eminim ki oyunu çok daha farklı şekilde geliştirirlerdi. Örneğin oyunda "Craft" sistemi yok. Elinle birleştiriyorsun, ayağına düşüyor torba. Saçma ama yapacak bir şey yok. Asıl konu ne yaparsan yap İKV'nde bu kısır döngüyü bozamayız. 3 gb oyundan bahsediyoruz zaten. 30 gb olsaydı o zaman işin rengi değişirdi elbette. Bosslar istenildiği kadar özenle hazırlansın, üst dizildikten sonra kimsenin bir daha bossların yüzüne bakacağını sanmıyorum. Oyun açık dünya olsaydı ne bileyim Galata Köprüsü'nde balık tutar, tuttuğumuz balıkları istersek craftlayıp enerji yiyeceği haline getirip kendimiz kullanır, istersek satardık. Al sana kısır döngüden çıkmış bir eğlence aracı. Yerleşim bölgeleri olsaydı, oyunda ev sistemi olsaydı yani, evimizi istediğimiz gibi inşa edip, istediğimiz gibi döşerdik. Yada araba parçaları falan toplayıp aracımızı üretip, İstanbul sokaklarında gezintiye çıkardık eğer oyun devasa bir açık dünya olsaydı. Ama bunların hepsi şu anki İKV'nde hayalden öteye gidemeyen şeyler. Yani diyeceğim o ki; "Bu oyun (eski İKV) artık miladını doldurdu. Yeni bir İKV projesi üzerinde çalışılmalı." tabi bu benim kişisel görüşüm. Katılana olduğu kadar, katılmayana da saygım var tabi ki. İyi forumlar.
Resim
DontWorryBeHappy
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 82
Kayıt: 01 Tem 2012 18:45
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: Anka Plus

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen DontWorryBeHappy »

Merhaba,


Furkan bence 2-2-2 kesimler daha sağlıklı ve hızlı kesimler.Çünkü 2 tank olduğu zaman Hedef Saptırma süresi beklemeden abanabiliyorsun.Ben komıseri 1-3-2 de çok kestim lakin en temiz ve en hızlı kesim 2-2-2 de.

Geçen Hakirdede aynısını yaptık.1-3-2 gitmektense 2-2-2 olacak şekilde 2 grub gidip kestik.100 candan 0 cana kadar aralıksız abanabildik ve dönme gibi bir sorunla karşılaşmadan çok hızlı bir şekilde canını alabildik.Büyük büyücü için zaten 2 tank en sağlıklısı.

Üstünde ne item olursa olsun ki benim büyünün zırhı var tankımda 3 tane tank mor item var gene de tek tank bir bosu tutma gibi bir durum söz konusu olmuyor aynısı şifacı içinde geçerli.Bu da sınıflar arası dengeyi sabit bir çizgide tutmuyor.Sen Büyük Büyücüyü 1 Tank 1 Şifa kesemezsin bu imkansız mesela.Aynı şekilde bu Hakir içinde geçerli.Belki Komiser kesersin ama onda da en sağlıklı kesim dediğim gibi çift tank çift şifa olacaktır ve daha seri kesiyorsun.

Ağırlıklı herkes büyü gelmek istiyor ve büyü çok olunca kesim artar gibi bir anlayış güdüyorlar ama bunun tam tersi daha saglıklısı.

İpek olayına gelince bugün droplar çok kötü ben oyunda ilk üreten olmama rağmen çok ciddi zaman ve emek harcayarak üretebildim.90 Tırtıldan 2 İpek almak çok komik bir rakam açıkcası.
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: Sınıf Sayısı Dengesizliği

Mesaj gönderen KraToSs »

bak bunun nedeni nedir biliyor musun? kısaca yazayım sana çok kez yazdım

kıyafetteki efsunun 4 katı kadar hasar . Bunu gördüler ve savaşçıya 1.5 katı hasar olayını getirdiler sanırım bilmiyorum şuan nasll bıraktığım için ama nafile 4 katı nerde 1.5 katı nerde herneyse alıştı herkes çünkü

bu oyunu düzeltmek çok güç değil aslında bence çok fazla kasmıyorlar yetenek konusunda
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Cevapla