KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ
Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ
Teoriyi falan bilmem de yeni bölge gelirse sivri ada tarafından diye düşünüyorum.
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; EsedullahŞifa(59), EsedullahBüyü(59) ve esedullahAli(59) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
ÖZGÜR FİLİSTİN
Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ
Oyun haritalarını Photoshop’dan açıp teoriler üretmek hakikaten de oldukça mantıksız. Bu programlar ile low-pol mapping yapılmıyor neticede, texture oluşturulur en fazla, yani poligonların dolguları hazırlanır. Bu örnekte olduğu şekilde 3dmax ile hazırlanmış “L” formatında bir harita dosyasını photoshop gibi bir editörde açmaya kalkarsak program otomatik olarak dosyayı dikdörtgen formda açacağından, aslında tasarımda bulunmayan bir boşluk oluşacaktır. Böyle bir boşluk oluşması, bu kısma ek bir bölge geleceğini göstermediği gibi, yeraltı bölgesindeki “gizli olduğu için haritaya yansıtılmayışı mantıklı olan” meran labirenti ve şehrinin konumlandırılması, bu teoriyi pekiştiren bir argüman olamaz. Bakış açınızı değiştirmeniz lazım. Haritalar farklı dosyalar halinde hazırlanıp, bir bağlantı aracılığı ile yüklenmek sureti ile farklı bir haritaya geçiş yapılabileceğinden, büyük harita görsellerini referans alarak fikir üretmek yanıltıcı olacaktır.Gorgar yazdı: ↑24 Şub 2018 18:34Arkadaşlar bugüne kadar hakkında teoriler yapıldı diye tek bir senaryo satırını değiştirmişliğim yoktur. Bilakis başarılı teoriler, oyun dünyasının tutarlılığının bir göstergesidir ve mutluluk vericidir.
İkinci olarak oyun haritalarını photoshop'dan açarak teoriler üretmek sizi yanılgılara düşürebilirHerkese iyi oyunlar...
- Baltalilah
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 65
- Kayıt: 18 Kas 2013 17:10
- Sunucu: Anka
Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ
URZA yazdı: ↑27 Şub 2018 10:58Oyun haritalarını Photoshop’dan açıp teoriler üretmek hakikaten de oldukça mantıksız. Bu programlar ile low-pol mapping yapılmıyor neticede, texture oluşturulur en fazla, yani poligonların dolguları hazırlanır. Bu örnekte olduğu şekilde 3dmax ile hazırlanmış “L” formatında bir harita dosyasını photoshop gibi bir editörde açmaya kalkarsak program otomatik olarak dosyayı dikdörtgen formda açacağından, aslında tasarımda bulunmayan bir boşluk oluşacaktır. Böyle bir boşluk oluşması, bu kısma ek bir bölge geleceğini göstermediği gibi, yeraltı bölgesindeki “gizli olduğu için haritaya yansıtılmayışı mantıklı olan” meran labirenti ve şehrinin konumlandırılması, bu teoriyi pekiştiren bir argüman olamaz. Bakış açınızı değiştirmeniz lazım. Haritalar farklı dosyalar halinde hazırlanıp, bir bağlantı aracılığı ile yüklenmek sureti ile farklı bir haritaya geçiş yapılabileceğinden, büyük harita görsellerini referans alarak fikir üretmek yanıltıcı olacaktır.Gorgar yazdı: ↑24 Şub 2018 18:34Arkadaşlar bugüne kadar hakkında teoriler yapıldı diye tek bir senaryo satırını değiştirmişliğim yoktur. Bilakis başarılı teoriler, oyun dünyasının tutarlılığının bir göstergesidir ve mutluluk vericidir.
İkinci olarak oyun haritalarını photoshop'dan açarak teoriler üretmek sizi yanılgılara düşürebilirHerkese iyi oyunlar...
![Resim](https://store.donanimhaber.com/16/09/fa/1609fab4fdca6740217d6f5faef3eb4b.jpg)
![Resim](https://i.hizliresim.com/yGZo0a.jpg)
- MaHKuMII
- Sivri Ada Kaşifi
- Mesajlar: 2233
- Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: A. H. H
Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ
Adam efsanevi geliştirici uzak durmak lazım yılmaz bu adam bizi yakarGorgar yazdı: ↑24 Şub 2018 18:34Arkadaşlar bugüne kadar hakkında teoriler yapıldı diye tek bir senaryo satırını değiştirmişliğim yoktur. Bilakis başarılı teoriler, oyun dünyasının tutarlılığının bir göstergesidir ve mutluluk vericidir.
İkinci olarak oyun haritalarını photoshop'dan açarak teoriler üretmek sizi yanılgılara düşürebilirHerkese iyi oyunlar...