Defansif Dövüşme Tılsımı

Kılıç ustaları hünerlerini birbirleriyle paylaşıp daha sert ve kritik vurmanın yollarını arıyorlar
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı :D
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz :)

Arkadaşım o aralara zihin attım kutup açtım diye yazmam mı gerekiyordu ?
Karşımda adam, adam bana depar atıp yanıma gelene kadar 2 elektrik bir buz atarım sonra zihin. Senin dediğine göre o da sarsılmaz açarmış.Açsın sonra tekrar depar ve yanıma gelene kadar yine 2 elektrik bir buz ardından kutup.Kaldı %20 enerji adam durdurma atıp yanıma gelene kadar ölür.
Evet Dikkat III'ün ne işe yaradığını biliyorum.
Adamda tüfekte var onuda hesaba koyun isterseniz ve ayrıca 30 - 40 can götürür tüfek..
Ki söylediğinize göre Zihin ve kutup 15 yapacaksınız , yani Büyü Bozma 10 kalacak ,Durdurma esnasında zihin tutarsa ve siz bozamazsanız yaptığınız her şey çöpe gitmiş oluyor.
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Refresh »

LinkiNParkK yazdı:
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı :D
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz :)

Arkadaşım o aralara zihin attım kutup açtım diye yazmam mı gerekiyordu ?
Karşımda adam, adam bana depar atıp yanıma gelene kadar 2 elektrik bir buz atarım sonra zihin. Senin dediğine göre o da sarsılmaz açarmış.Açsın sonra tekrar depar ve yanıma gelene kadar yine 2 elektrik bir buz ardından kutup.Kaldı %20 enerji adam durdurma atıp yanıma gelene kadar ölür.
Evet Dikkat III'ün ne işe yaradığını biliyorum.
Adamda tüfekte var onuda hesaba koyun isterseniz ve ayrıca 30 - 40 can götürür tüfek..
Ki söylediğinize göre Zihin ve kutup 15 yapacaksınız , yani Büyü Bozma 10 kalacak ,Durdurma esnasında zihin tutarsa ve siz bozamazsanız yaptığınız her şey çöpe gitmiş oluyor.

Her zaman keserim demedim bırak %30 ihtimalle o kessin ben %70 keserim.Tüfek ile buz menzili kadar yaklaşması lazım ve tüfek ile vurunca duruyor savaşçı buz oku ile ve kaçabilen bir büyücüysen sorun olmaz ayrıca ıska oranı da çok fazla tüfeğin.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı :D
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz :)

Arkadaşım o aralara zihin attım kutup açtım diye yazmam mı gerekiyordu ?
Karşımda adam, adam bana depar atıp yanıma gelene kadar 2 elektrik bir buz atarım sonra zihin. Senin dediğine göre o da sarsılmaz açarmış.Açsın sonra tekrar depar ve yanıma gelene kadar yine 2 elektrik bir buz ardından kutup.Kaldı %20 enerji adam durdurma atıp yanıma gelene kadar ölür.
Evet Dikkat III'ün ne işe yaradığını biliyorum.
Adamda tüfekte var onuda hesaba koyun isterseniz ve ayrıca 30 - 40 can götürür tüfek..
Ki söylediğinize göre Zihin ve kutup 15 yapacaksınız , yani Büyü Bozma 10 kalacak ,Durdurma esnasında zihin tutarsa ve siz bozamazsanız yaptığınız her şey çöpe gitmiş oluyor.

Her zaman keserim demedim bırak %30 ihtimalle o kessin ben %70 keserim.Tüfek ile buz menzili kadar yaklaşması lazım ve tüfek ile vurunca duruyor savaşçı buz oku ile ve kaçabilen bir büyücüysen sorun olmaz ayrıca ıska oranı da çok fazla tüfeğin.
Büyücü tılsımları yerine biraz savaşçı tılsımlarıda üretmiş olsaydım bu konuyu daha çok aydınlatacağıma inanıyorum ama henüz savaşçı tılsımı üretmedim ki bu aralar pek fırsatım olmuyor :)

İyi bir savaşçı Deparını kullanırken 1 sefer tüfek denemeside yapması lazım, zaten 1 - 2 sn içerisinde büyücünün dibine giriyor en azından zihin veya kutuptan önce 1 tane tüfek vurabilme şansı doğar.. İkimizde 2 sefer depar atabileceğine inanıyorsak ben hâlâ savaşçı alacağı kanaatindeyim :)
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
acarrr
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 434
Kayıt: 20 Ara 2013 00:24
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Elite

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen acarrr »

ben dıyorum ıstedıgınız defansıfı tılsım sunucusuna getirin AzBekleGeliyorum karakterımın adı. Herkez burada benm ws attıgımı bılır her sınıfa karşı buyucu olarak. En son PiSLiCK adlı defansıf savscıyı ws de 3.0 almıştım :). Bundan öncede beyaz köşk deydım xSwiNDLeRx ismi ile :D . Bu arada hatırlattıgın ıyı oldu önceden her gıttıgım sunucuda buyucu*buyucu wslerımın prıntlerını alıp vıdeo hazırlıyordum. Boş vaktımdede Defansıflerle attıgım wslerı prıntlıycegım :) iyi forumlar

(NOT: İSTEYEN İSTEDİĞİ DEFANSIF SAVASCISINI YADA TANIDIKLARINI TILSIM SUNUCUSUNA GETİREBİLİR BUYUCU ILE HER SINIFA KARSI ATARIM .)
ADUKET
BünyaminACAR
AzBekleGeliyorum
SHuTDowN
xSwiNDLeRx
SCHATTEN
Üfürükçüx
AzbekleGeliyorum
HowTHoRN
xSCHLAGE
xLUCIFERx
Schlagee
IıISCHLAGEIıl
Kullanıcı avatarı
VoYaGE
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 374
Kayıt: 07 Haz 2013 13:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Karargah

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen VoYaGE »

EYUNAL yazdı:Defans 2 3 tılsımı olan bir savaşçı hafife alınmamalı kabul ama halen olayı yazı boyutunda çarpıtanlar var.
Yazın tılsım üretimine başlarım sanırım o gün gelirde bir büyücünün asla çaresiz olmadığını gösteririm.Yazı ile değil video ile...(Şuan vaktim olsa 1. kademe tılsımlar ile de video çekerim ancak vakit yok)
VSler de şans da konuşur 10 defa vs atarsın bi bakmışsın 6sında büyücü kazanır 4 eli de savaşçı kazanır veya tam tersi denge olmasaydı karşı tarafın hiç bir şansı olmazdı dengesizlik bu demektir.Sadece şans daha çok savaşçıdan yana oluyor bazen o kadar.
Ben hiçbir yazımda şu ifadeyi destekleyen bir yazı yazmadım '' savaşçı büyücüyü her zaman keser büyücü hep çaresizdir'' böyle bir ifade ettiğim bir yazı yok bende büyücüyü severek oynuyorum hatta klan savaşında örnek vermek gerekirse meteorda iken grupça hazırlandığımz klan savaşları için ben yardımcı büyücü diyebileceğim bir büyücü oynadım bunuda nasıl olduğunu açıkliyayim taktığım tılsımlar bb III, meteorit 2 III yanımdaki büyücüde m1 , f.bilgi III idi benim kritik attığım kişi defansifte olsa 2 inci hasarları 8 bin 10 bin arası bir hasar yiyordu yani defansife fizikte kesilebilir ama öyle bir büyücü anlatıyorsun ki sen onu bunu yaparken savaşçılar sadece kobay hedef gibi aynı şeyi tekrarlıyormuş 1 vs u çizip çemberle aldın savaşçı aynı şekil kesildiğini bilip neden aynı taktikle gelsin ya en basiti ne biliyormusun depar atar zihin atarsın gider geri kaçar deparı gelir tekrar dalar bu yani bunlar sadece büyücü oynıyan birinin aklına gelir gibi anlatıyorsun benim karşı çıktığım konu bu umarım yazımı net okursun ve ne demek istediğimi anlarsın ve hiçbir sınıfın birbirini kesememe gibi bir düşüncesi olamaz gazapçı şifacıyıda çok rahat kesebilecek kombinasyon ve birazda olsa şansa ihtiyacın var aynı şekilde savaşçı içinde geçerli umarım derdimi anlatabilmişimdir.

ÖNEMLİ NOT : Burda atıp tutup kendini ilah gibi büyücü kullandığını zanneden hırsına yenik düşüp rakibini küçümsiyenlerin sonunun her zaman hezimet olduğunuda söyliyebilirim.
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

Yetenek sistemini iyi dağıtmış ve tecrübeli bir DEFANSİF savaşçıyı Büyücüyü çok rahat kesebileceği kanaatindeyim bu benim görüşüm herkesin görüşü ve oynama tarzı farklıdır..

Ayrıca bir sunucuda ws atılır demekle ve sonra karşına adam çıkmaması veya çıkan her adamı kesmekte birinciliği temsil etmez bence. Şu an ki oyun sistemi çok zaman harcayarak veya çok fazla oyun parasına sahip olarak tılsım üreten kişinin üstünlüğünü gösterir, şöyle açıklayayım : Adamın biri gece gündüz dememiş kasmış ve Savaşçının bütün tılsımlarını üretmiş aklınıza gelebilecek bir çok tılsımı ..Şimdi bu ve buna benzer kişiler 1 sunucuda 5 kişiyi geçmez , kaldı ki bunların oyun stratejisi nasıldır ? Yani karşısına çıkan bir çok adamı yenmiş biri ( artık hangi sınıf ile yenmişse ) bu o adamın birinciliğini veya sınıfının ( Büyücü, şifacı , savaşçı ) liderliğini göstermez. Ki şuana kadar neredeyse hiç bir oyuncu istediği tüm tılsımları üretmiş durumda değildir..Bu ve buna benzer sorunlar söz konusu iken Sınıf üstünlüğünden söz edebilmek için sadece hayal gücü kullanılabilir.Bende bu hayal gücümü kullanarak Savaşçının üstün olduğu kanaatindeyim.

NOT : Savaşçı karakter kullanma bağımlısı birisi değilim , oyunda iken zamanımın % 97 'sini belkide daha fazlasını Büyücü sınıfı oynayarak geçiririm.
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
HeilHitler
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 689
Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Konum: Norveç
İletişim:

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen HeilHitler »

"Alçak yerde, tepecik kendini dağ sayarmış."

Bu oyunun PVP'si ile atıp tutuyor, böbürleniyorsunuz da bu oyunda PVP sistemi mi var? PVP sisteminin hakkını veren oyunları oyna da orada da her önüne geleni rahatlıkla kes bakalım. Bu oyunda VS'den her zaman uzak durdum çünkü mantıklı bir PVP sistemi olmadı bu oyunun. En başta karakterler arasındaki dengesizliği gidersinler önce ondan sonra bir PVP'den ya da vs'den bahsedelim.

Şunu da söyleyeyim, bir oyunda üstü tam bir büyücü, savaşçı ya da şifacı: üstü tam olmayan 2 ya da 3 karşı karakteri veya kendi sınıfını kesemiyorsa, o oyundan hiçbir olmaz. İşte İKV bunun en büyük örneği.
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.

Arthur Schopenhauer
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

HeilHitler yazdı:"Alçak yerde, tepecik kendini dağ sayarmış."

Bu oyunun PVP'si ile atıp tutuyor, böbürleniyorsunuz da bu oyunda PVP sistemi mi var? PVP sisteminin hakkını veren oyunları oyna da orada da her önüne geleni rahatlıkla kes bakalım. Bu oyunda VS'den her zaman uzak durdum çünkü mantıklı bir PVP sistemi olmadı bu oyunun. En başta karakterler arasındaki dengesizliği gidersinler önce ondan sonra bir PVP'den ya da vs'den bahsedelim.

Şunu da söyleyeyim, bir oyunda üstü tam bir büyücü, savaşçı ya da şifacı: üstü tam olmayan 2 ya da 3 karşı karakteri veya kendi sınıfını kesemiyorsa, o oyundan hiçbir olmaz. İşte İKV bunun en büyük örneği.

Kesinlikle her harfine katılıyorum. Bende bu oyunu oynadığımdan beri hiç PvP yapmadım diyebilirim çünkü ortadaki saçmalığı gördükten sonra gereksiz gördüm ve başka oyunlara yönelmiştim ki PvP sisteminin iyi olduğu oyunlarda oynadım..İKV ye Grup Bölgesi atmak ve muhabbet için giriyorum bunlarda eskisi kadar olmadığı için foruma yönelir oldum :)
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Refresh »

HeilHitler yazdı:"Alçak yerde, tepecik kendini dağ sayarmış."

Bu oyunun PVP'si ile atıp tutuyor, böbürleniyorsunuz da bu oyunda PVP sistemi mi var? PVP sisteminin hakkını veren oyunları oyna da orada da her önüne geleni rahatlıkla kes bakalım. Bu oyunda VS'den her zaman uzak durdum çünkü mantıklı bir PVP sistemi olmadı bu oyunun. En başta karakterler arasındaki dengesizliği gidersinler önce ondan sonra bir PVP'den ya da vs'den bahsedelim.

Şunu da söyleyeyim, bir oyunda üstü tam bir büyücü, savaşçı ya da şifacı: üstü tam olmayan 2 ya da 3 karşı karakteri veya kendi sınıfını kesemiyorsa, o oyundan hiçbir olmaz. İşte İKV bunun en büyük örneği.
Sonradan anladım ama bu oyunun oynanma sebeplerinden en önemlisi bu kötülediğin şey.Diğer oyunlarda iyi bir yere gelip ortalığın tozunu almak isteyen oyuncu zamanını ve parasını harcamalı.Ama bizim oyunumuzda böyle bir şey yok üzerini yücelen dizen bir savaşçı bile üzeri full ve tılsımlı olan büyücüyü kesebilir.Bu da şu anlama geliyor herkes zevk alabiliyor.Herkesin herkesi kesebilme ihtimali var.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
HeilHitler
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 689
Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Konum: Norveç
İletişim:

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen HeilHitler »

Refresh yazdı:
HeilHitler yazdı:"Alçak yerde, tepecik kendini dağ sayarmış."

Bu oyunun PVP'si ile atıp tutuyor, böbürleniyorsunuz da bu oyunda PVP sistemi mi var? PVP sisteminin hakkını veren oyunları oyna da orada da her önüne geleni rahatlıkla kes bakalım. Bu oyunda VS'den her zaman uzak durdum çünkü mantıklı bir PVP sistemi olmadı bu oyunun. En başta karakterler arasındaki dengesizliği gidersinler önce ondan sonra bir PVP'den ya da vs'den bahsedelim.

Şunu da söyleyeyim, bir oyunda üstü tam bir büyücü, savaşçı ya da şifacı: üstü tam olmayan 2 ya da 3 karşı karakteri veya kendi sınıfını kesemiyorsa, o oyundan hiçbir olmaz. İşte İKV bunun en büyük örneği.
Sonradan anladım ama bu oyunun oynanma sebeplerinden en önemlisi bu kötülediğin şey.Diğer oyunlarda iyi bir yere gelip ortalığın tozunu almak isteyen oyuncu zamanını ve parasını harcamalı.Ama bizim oyunumuzda böyle bir şey yok üzerini yücelen dizen bir savaşçı bile üzeri full ve tılsımlı olan büyücüyü kesebilir.Bu da şu anlama geliyor herkes zevk alabiliyor.Herkesin herkesi kesebilme ihtimali var.
Dostum bu biraz Polyannacılık oldu :)

Herkes zevk almıyor, o yücelen dizen savaşçı zevk alıyor.
Evet, o yücelen item giyen adam hiçbir emek vermeden zevk alabilir. Ama bu durum karşıdaki full olan kişiye haksızlıktır. Bu dengesizliktir. Yani bunun normal olan bir tarafı yok. Yani şimdi sen bu oyuna o kadar emek verdin, gününün büyük bir çoğunluğunu bu oyuna harcadın, tılsımlarını ürettin sonra daha 2-3 gün önce bir karakter açmış birisi, 2-3 kuruşa aldığı yücelen itemlerle ve I.derece tılsımlarla seni kesti. Ve sen bunu normal karşılayacaksın öyle mi? İnanmam.
Kim olursa olsun bu insanın zoruna gider.

39 seviye zamanını neden istiyor herkes biliyor musun? Dostluk ya da oyunun daha iyi olduğundan değil. O dönem her şey daha kolaydı ve en önemlisi şuana göre VS sistemi daha güzeldi. En azından savaşçı vs'leri ıskaya dayanıklıydı ve şuankinden daha uzun sürüyor, daha çekişmeli, heyecanlı geçiyordu. Şimdi ne oldu? Her şey birbirine girdi, karakterler daha çabuk kısa sürede ölüyorlar. Toplu bir savaş yapamıyorsun. Çünkü sürekli pot içemiyorsun, kaçamıyorsun, ölünce olduğun yerde kısa sürede kalkamıyorsun, kalksan bile seni kalene ya da en yakın yere yolluyor.

Bir tekrar düşünün bakalım bu oyun PVP sistemi üzerine mi tasarlanmış...

Bu oyunu güzel kılan şeye gelince: grup bölgesi mantığı, gizem dolu hikayesi ve müzikleri. Başka hiçbir şeyi yok.
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.

Arthur Schopenhauer
Cevapla