Defansif Dövüşme Tılsımı

Kılıç ustaları hünerlerini birbirleriyle paylaşıp daha sert ve kritik vurmanın yollarını arıyorlar
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Refresh »

LinkiNParkK yazdı:Büyücü Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Elektrk (30) + Buz (30) + Kutup (15) + Zihin (15) BB (10) veya Zihin (10) BB (15)
Tılsımlar : BB (III) + istediğiniz tılsım ( Buz Bilgisi (III) olabilir ) , Buz Oku 3 (III) ,Buz Oku 1 (III)

Savaşçı Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)

Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..

Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.

Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.


Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11
Konum: Ankara

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen EYUNAL »

Defans 2 3 tılsımı olan bir savaşçı hafife alınmamalı kabul ama halen olayı yazı boyutunda çarpıtanlar var.
Yazın tılsım üretimine başlarım sanırım o gün gelirde bir büyücünün asla çaresiz olmadığını gösteririm.Yazı ile değil video ile...(Şuan vaktim olsa 1. kademe tılsımlar ile de video çekerim ancak vakit yok)
VSler de şans da konuşur 10 defa vs atarsın bi bakmışsın 6sında büyücü kazanır 4 eli de savaşçı kazanır veya tam tersi denge olmasaydı karşı tarafın hiç bir şansı olmazdı dengesizlik bu demektir.Sadece şans daha çok savaşçıdan yana oluyor bazen o kadar.
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:Büyücü Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Elektrk (30) + Buz (30) + Kutup (15) + Zihin (15) BB (10) veya Zihin (10) BB (15)
Tılsımlar : BB (III) + istediğiniz tılsım ( Buz Bilgisi (III) olabilir ) , Buz Oku 3 (III) ,Buz Oku 1 (III)

Savaşçı Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)

Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..

Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.

Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.


Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum :)
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

EYUNAL yazdı:Defans 2 3 tılsımı olan bir savaşçı hafife alınmamalı kabul ama halen olayı yazı boyutunda çarpıtanlar var.
Yazın tılsım üretimine başlarım sanırım o gün gelirde bir büyücünün asla çaresiz olmadığını gösteririm.Yazı ile değil video ile...(Şuan vaktim olsa 1. kademe tılsımlar ile de video çekerim ancak vakit yok)
VSler de şans da konuşur 10 defa vs atarsın bi bakmışsın 6sında büyücü kazanır 4 eli de savaşçı kazanır veya tam tersi denge olmasaydı karşı tarafın hiç bir şansı olmazdı dengesizlik bu demektir.Sadece şans daha çok savaşçıdan yana oluyor bazen o kadar.
Kardeş , Tüfek ile vuruş yapıldımı 30 - 40 can arası götürüyor . Ben Mor Balyoz yerine Bıçak kullanılmasını tercih ederim En azından çok ıskalamaz( 1 vuruş Bıçak kılıç , 1 vuruş tüfek büyücü yerde 2 maraton takılı halde ) Ayrıca çift maraton takmayıda tercih ederim , Dikkat (III) te olduğu zaman büyücü nasıl alır gerçekten şaşırıyorum doğrusu , Ayrıca depar + durdurma gibi güzel yeteneklerde var iken ..

Büyücüde ne var ? 3 şekilde yetenekleri söyleyeyim Elektrik buz olan büyücünün
Zihin , Büyü Bozma ve Kutup bu üç yetenekten birine 10 vermek zorunda bu Üç yetenekte çok önemli ..
Yahut elektrik veya Buz bilgisine ikisinden birini 10 yapacak..
Bu koşullar varken büyücünün alacağını düşünmek bence çok güç...
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
acarrr
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 434
Kayıt: 20 Ara 2013 00:24
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Elite

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen acarrr »

Savaşçıları küçük düşürüyorsunuz diyen zihniyetçilere selam :D . İstedikleri Defansif savaşcıyı Sunucuma getırın ws atalım bakalım büyücü sadece sözdemi kalıyor yoksa gerçekden defansifi büyücü kesiyormu ( NOT ; TEK FİZİK BİLE ATARIM WS Yİ DK ATES CEMBERINE BILE GEREK KALMAZ :D )
ADUKET
BünyaminACAR
AzBekleGeliyorum
SHuTDowN
xSwiNDLeRx
SCHATTEN
Üfürükçüx
AzbekleGeliyorum
HowTHoRN
xSCHLAGE
xLUCIFERx
Schlagee
IıISCHLAGEIıl
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Refresh »

LinkiNParkK yazdı:
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:Büyücü Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Elektrk (30) + Buz (30) + Kutup (15) + Zihin (15) BB (10) veya Zihin (10) BB (15)
Tılsımlar : BB (III) + istediğiniz tılsım ( Buz Bilgisi (III) olabilir ) , Buz Oku 3 (III) ,Buz Oku 1 (III)

Savaşçı Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)

Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..

Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.

Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.


Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum :)
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.

Durdurma kullanmış bir savaşçıya rahatlıkla dk kırabilirsin.Elektrik bilgisi(III)+dk(III) ile 10bine yakın hasar verebilirsin.(Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğü için buz oku ile daha çok kritik vurulabilir sana yaklaşması pek muhtemel değil yani)
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

acarrr yazdı:Savaşçıları küçük düşürüyorsunuz diyen zihniyetçilere selam :D . İstedikleri Defansif savaşcıyı Sunucuma getırın ws atalım bakalım büyücü sadece sözdemi kalıyor yoksa gerçekden defansifi büyücü kesiyormu ( NOT ; TEK FİZİK BİLE ATARIM WS Yİ DK ATES CEMBERINE BILE GEREK KALMAZ :D )
Nasıl bu kadar kendinize güveniyorsunuz doğrusu şaşıyorum varsa sunucunuzda sağlam Defansif 2 (III) karşılıklı video çekip atın izleyeylim.
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:Büyücü Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Elektrk (30) + Buz (30) + Kutup (15) + Zihin (15) BB (10) veya Zihin (10) BB (15)
Tılsımlar : BB (III) + istediğiniz tılsım ( Buz Bilgisi (III) olabilir ) , Buz Oku 3 (III) ,Buz Oku 1 (III)

Savaşçı Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)

Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..

Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.

Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.


Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum :)
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.

Durdurma kullanmış bir savaşçıya rahatlıkla dk kırabilirsin.Elektrik bilgisi(III)+dk(III) ile 10bine yakın hasar verebilirsin.(Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğü için buz oku ile daha çok kritik vurulabilir sana yaklaşması pek muhtemel değil yani)
Gerçekten yorumlarımı okuyor musunuz yoksa okuyor gibi mi yapıyorsunuz ?Depar atan bir savaşçı ASLA durdurma yeteneğini kullanmaması gerekiyor önce şu notumu bir yere yazın.

Savaşçının ilk atağı depar olur ve büyücünün ise Zihin atmak olur..
Sonraki hamlede Savaşçı Sarsılırsa yani sarsılmaz 15 olacak ve Deparın açılmasını bekleyecek tekrar deparlayacak ve SAdece Dikkat dağıtma atacak sonra büyücü kutup açacak , sonra SAvaşçının durdurması hala açık olacak ve mutlu son.
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Refresh »

LinkiNParkK yazdı:
acarrr yazdı:Savaşçıları küçük düşürüyorsunuz diyen zihniyetçilere selam :D . İstedikleri Defansif savaşcıyı Sunucuma getırın ws atalım bakalım büyücü sadece sözdemi kalıyor yoksa gerçekden defansifi büyücü kesiyormu ( NOT ; TEK FİZİK BİLE ATARIM WS Yİ DK ATES CEMBERINE BILE GEREK KALMAZ :D )
Nasıl bu kadar kendinize güveniyorsunuz doğrusu şaşıyorum varsa sunucunuzda sağlam Defansif 2 (III) karşılıklı video çekip atın izleyeylim.
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:
Refresh yazdı:
LinkiNParkK yazdı:Büyücü Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Elektrk (30) + Buz (30) + Kutup (15) + Zihin (15) BB (10) veya Zihin (10) BB (15)
Tılsımlar : BB (III) + istediğiniz tılsım ( Buz Bilgisi (III) olabilir ) , Buz Oku 3 (III) ,Buz Oku 1 (III)

Savaşçı Tılsımı ve yetenekleri

Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)

Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..

Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.

Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.


Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum :)
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.

Durdurma kullanmış bir savaşçıya rahatlıkla dk kırabilirsin.Elektrik bilgisi(III)+dk(III) ile 10bine yakın hasar verebilirsin.(Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğü için buz oku ile daha çok kritik vurulabilir sana yaklaşması pek muhtemel değil yani)
Gerçekten yorumlarımı okuyor musunuz yoksa okuyor gibi mi yapıyorsunuz ?Depar atan bir savaşçı ASLA durdurma yeteneğini kullanmaması gerekiyor önce şu notumu bir yere yazın.

Savaşçının ilk atağı depar olur ve büyücünün ise Zihin atmak olur..
Sonraki hamlede Savaşçı Sarsılırsa yani sarsılmaz 15 olacak ve Deparın açılmasını bekleyecek tekrar deparlayacak ve SAdece Dikkat dağıtma atacak sonra büyücü kutup açacak , sonra SAvaşçının durdurması hala açık olacak ve mutlu son.
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
LinkiNParkK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 400
Kayıt: 08 Haz 2011 00:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Saygı Or Sevgi

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen LinkiNParkK »

Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı :D
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz :)
Youtube Kanalım

LPxSEVENFOLD
LPxMEMORABLE
LPxWOW
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: Defansif Dövüşme Tılsımı

Mesaj gönderen Refresh »

LinkiNParkK yazdı:
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı :D
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz :)

Arkadaşım o aralara zihin attım kutup açtım diye yazmam mı gerekiyordu ?
Karşımda adam, adam bana depar atıp yanıma gelene kadar 2 elektrik bir buz atarım sonra zihin. Senin dediğine göre o da sarsılmaz açarmış.Açsın sonra tekrar depar ve yanıma gelene kadar yine 2 elektrik bir buz ardından kutup.Kaldı %20 enerji adam durdurma atıp yanıma gelene kadar ölür.
Evet Dikkat III'ün ne işe yaradığını biliyorum.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Cevapla