Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)
Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..
Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.
Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.
Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!
Defans 2 3 tılsımı olan bir savaşçı hafife alınmamalı kabul ama halen olayı yazı boyutunda çarpıtanlar var.
Yazın tılsım üretimine başlarım sanırım o gün gelirde bir büyücünün asla çaresiz olmadığını gösteririm.Yazı ile değil video ile...(Şuan vaktim olsa 1. kademe tılsımlar ile de video çekerim ancak vakit yok)
VSler de şans da konuşur 10 defa vs atarsın bi bakmışsın 6sında büyücü kazanır 4 eli de savaşçı kazanır veya tam tersi denge olmasaydı karşı tarafın hiç bir şansı olmazdı dengesizlik bu demektir.Sadece şans daha çok savaşçıdan yana oluyor bazen o kadar.
Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)
Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..
Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.
Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.
Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.
EYUNAL yazdı:Defans 2 3 tılsımı olan bir savaşçı hafife alınmamalı kabul ama halen olayı yazı boyutunda çarpıtanlar var.
Yazın tılsım üretimine başlarım sanırım o gün gelirde bir büyücünün asla çaresiz olmadığını gösteririm.Yazı ile değil video ile...(Şuan vaktim olsa 1. kademe tılsımlar ile de video çekerim ancak vakit yok)
VSler de şans da konuşur 10 defa vs atarsın bi bakmışsın 6sında büyücü kazanır 4 eli de savaşçı kazanır veya tam tersi denge olmasaydı karşı tarafın hiç bir şansı olmazdı dengesizlik bu demektir.Sadece şans daha çok savaşçıdan yana oluyor bazen o kadar.
Kardeş , Tüfek ile vuruş yapıldımı 30 - 40 can arası götürüyor . Ben Mor Balyoz yerine Bıçak kullanılmasını tercih ederim En azından çok ıskalamaz( 1 vuruş Bıçak kılıç , 1 vuruş tüfek büyücü yerde 2 maraton takılı halde ) Ayrıca çift maraton takmayıda tercih ederim , Dikkat (III) te olduğu zaman büyücü nasıl alır gerçekten şaşırıyorum doğrusu , Ayrıca depar + durdurma gibi güzel yeteneklerde var iken ..
Büyücüde ne var ? 3 şekilde yetenekleri söyleyeyim Elektrik buz olan büyücünün
Zihin , Büyü Bozma ve Kutup bu üç yetenekten birine 10 vermek zorunda bu Üç yetenekte çok önemli ..
Yahut elektrik veya Buz bilgisine ikisinden birini 10 yapacak..
Bu koşullar varken büyücünün alacağını düşünmek bence çok güç...
Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)
Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..
Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.
Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.
Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.
Durdurma kullanmış bir savaşçıya rahatlıkla dk kırabilirsin.Elektrik bilgisi(III)+dk(III) ile 10bine yakın hasar verebilirsin.(Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğü için buz oku ile daha çok kritik vurulabilir sana yaklaşması pek muhtemel değil yani)
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!
Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)
Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..
Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.
Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.
Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.
Durdurma kullanmış bir savaşçıya rahatlıkla dk kırabilirsin.Elektrik bilgisi(III)+dk(III) ile 10bine yakın hasar verebilirsin.(Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğü için buz oku ile daha çok kritik vurulabilir sana yaklaşması pek muhtemel değil yani)
Gerçekten yorumlarımı okuyor musunuz yoksa okuyor gibi mi yapıyorsunuz ?Depar atan bir savaşçı ASLA durdurma yeteneğini kullanmaması gerekiyor önce şu notumu bir yere yazın.
Savaşçının ilk atağı depar olur ve büyücünün ise Zihin atmak olur..
Sonraki hamlede Savaşçı Sarsılırsa yani sarsılmaz 15 olacak ve Deparın açılmasını bekleyecek tekrar deparlayacak ve SAdece Dikkat dağıtma atacak sonra büyücü kutup açacak , sonra SAvaşçının durdurması hala açık olacak ve mutlu son.
Yetenekler : Defansif Dövüşme (15) , Sakınma (15) , Dikkat (15) , Depar (15) , Zihin (15) , Gerisi kullanıcıya kalmış Süpürme , Zihin Toplama Veya Sarsılmaz..
Tılsımlar : Defansif Dövüşme 2 (III) , [ Durdurma 1 (III) veya Deper (III) ] , Sakınma (III) ,Dikkat Dağıtma (III)
Savaş kuralları Yardımcılar ve iksir kullanmak yasak..
Diyelim Büyücü Zihin 15 yapmış ve savaşçı depar attı Büyücü 2 vuruş yaptı sonra Büyücü Zihin attı ve oturdu ( Tank canı : 65-75 , Büyücünün 100 veya tüfek yemişse :65- 70 arası ) Bu sırada büyücü can doldurdu ve 90 canı olduğunu düşünelim.
Zihin açıldıktan hemen sonra Sarılmaz 15 ise sarsılıp Depar süresinin açılmasını bekledi Depar süresi açıldı. Şimdi büyücüde SADECE kutup yeteneği kaldı Savaşçıda DEPAR , DURDURMA , DİKKAT ATMA ..Savaşçı Depar attı Tam büyücüye yaklaşınca Dikkat dağıtma attı ve Büyücü yerinde durdu Zaten kutup geç açılırsa ve savaşçı vurmayı başarırsa büyücü ya ölür ya çok az canı kalır.Büyücü kutup açtı diyelim fakat savaşçıda henüz durdurma yeteneği açık Durdurma atar ve zihin tutarsa zaten anlatmaya gerek yok Eli tutulursa kendi görüşüm tüfekle yine ölür.
Bu şekilde görüşleriniz varsa yazın arkadaşlar benim görüşüm böyle , zaten büyücü zihin 15 yapmazsa yüzde yüz yenilir..Zihin geç atılır veya Kutup geç açılırsa zaten büyücünün kazanabilme şansı yok.
Yüzde 95 oranla Savaşçı kazanır derim, iyi oyunlar.
Bu defensif 2(III)'ü çok abarttılar.
Elektrik bilgisi(III) dk (III) buz oku 1(II) III olmasına bile gerek yok.Bazen direnç kırmana gerek bile kalmaz.
Savaşçıya DK kırmaya cesaret edecek büyücü kalmış mı oyunda doğrusu merak ediyorum
DK tılsımını Savaşçıya kırmayı denemek tamemen gereksiz benim gözümde varsa bir teorin benim gibi yazarsan daha açıklayıcı olur en azından anlamış olurum.Büyücüye dokunsa ölecek , büyücünün amacı uzak durmak iken nasıl yakınlaşmasını tercih ediyorsunuz anlayamıyorum ( DK ve Çember düşünenlere şaşırıyorum ) . Dk tılsımı Grup bölgeleri için yapılmış bir tılsım en azından şimdilik öyle , Neden mi ? Çünkü oyunda 10 20 kişilik toplu savaşlar olmuyor eğer olsaydı o zaman en önemli tılsımlardan biri olurdu TOPLU savaşlarda.
Durdurma kullanmış bir savaşçıya rahatlıkla dk kırabilirsin.Elektrik bilgisi(III)+dk(III) ile 10bine yakın hasar verebilirsin.(Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğü için buz oku ile daha çok kritik vurulabilir sana yaklaşması pek muhtemel değil yani)
Gerçekten yorumlarımı okuyor musunuz yoksa okuyor gibi mi yapıyorsunuz ?Depar atan bir savaşçı ASLA durdurma yeteneğini kullanmaması gerekiyor önce şu notumu bir yere yazın.
Savaşçının ilk atağı depar olur ve büyücünün ise Zihin atmak olur..
Sonraki hamlede Savaşçı Sarsılırsa yani sarsılmaz 15 olacak ve Deparın açılmasını bekleyecek tekrar deparlayacak ve SAdece Dikkat dağıtma atacak sonra büyücü kutup açacak , sonra SAvaşçının durdurması hala açık olacak ve mutlu son.
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz
Nereden biliyorsun belki depara zihin atmıcam.Öyle yaparım ederimle olmaz o işler.
Diyelim ki zihin attım ki zihin atmadan rahat 2 elektrik 1 buz vurabilirim.9-10 bin enerjisi gider geriye kalır %60 enerji.Sonra sarsılmaz açtı tekrar depar ben yine 2 elektrik bir buz kalır % 20 enerjisi o bana durdurma atıp yanıma gelene kadar rahat ölür.Bu kadar.
Vaybee Ws anlayışınız gerçekten çok sağlammış büyücü ne zihin ne kutup kullandı savaşçı ise durdurma depar herşey kullandı
Merak ediyorum Depar atan bir savaşçı dibinize geldiği anda DİKKAT attığı zaman büyücüye ne oluyor hiç bunu yapan oldumu size ? ve Daha sonra bir dokunuşta ölebileceğinizi biliyor muydunuz ? Ayrıca dikkat dağıtma 3 adama ne yapar biliyormusunuz
Arkadaşım o aralara zihin attım kutup açtım diye yazmam mı gerekiyordu ?
Karşımda adam, adam bana depar atıp yanıma gelene kadar 2 elektrik bir buz atarım sonra zihin. Senin dediğine göre o da sarsılmaz açarmış.Açsın sonra tekrar depar ve yanıma gelene kadar yine 2 elektrik bir buz ardından kutup.Kaldı %20 enerji adam durdurma atıp yanıma gelene kadar ölür.
Evet Dikkat III'ün ne işe yaradığını biliyorum.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!