Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
dedee66
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 883
Kayıt: 24 Haz 2017 19:40
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen dedee66 »

adimihatirla yazdı: 03 Haz 2022 17:03
Dostum, arkadaş yeni seviyeler gelsin dememiş zaten. Sadece takılar ve gözlükler belki de maraton ayakkabılardan bahsediyor. Belki zaman içinde yeni eşyalar gelebilir ki gayet mantıklı.
Yani emin ol bu kadar kötülenecek bir fikir değil.İlk kendi aklına gelmediği için mi bu kadar tepki gösterdin anlayamadım :)
Kardeşim ben 2-3 sene önce maddeler halinde bir sürü öneri attım gerek maile gerekse forumda başlık olarak. Konu bu değil. Ben tepki göstermiyorum bunlar Karaköy çıktığından beri söyleniyor. Bak yorumunda hâlâ "yeni eşyalar" gelsin diyorsun. Yahu oyuna bir şeyler yapacak veya bir şeyleri değiştirecek bir ekip yok. Çıkan "Karaköy" paketi bile hatalar ve eksikler dolu iken bunları yazmak sadece komik. Oyunun bir kere en başta yeni bir sunucuya ihtiyacı var daha sonra yeni bir motora ihtiyacı var. Bunlar olmadan oyundan "şu saatten sonra bir gelişme beklemeyin". Bunu oyun yapımcılarının kendisi söyledi. Şuan oyun yapımcılarının %99'u ayrıldı. Bende isterim bir şeyler olsun diye ama bu motor bu sunucu ile daha ilerisi yok olmasın da oyuna zarar veriyor oyunun ömrünü kısaltıyor.
Resim

3B Modelleme ve Programcılık

3B Tasarım çalışmalarım:
viewtopic.php?t=170996
Kullanıcı avatarı
dedee66
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 883
Kayıt: 24 Haz 2017 19:40
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen dedee66 »

Motor dememin sebebi oynadığın bu oyunu ayakta tutan program olması. Senin o değiştirsinler dediğin kodların hepsi motorun içerisinde. Ve 20 yıl gibi hiç güncelleme almamış bir motordan bahsediyoruz bu motorun dilini bilenlerin hepsi ekipten ayrıldı. Unut. Günümüz geliştiricilerin hiç birisi böyle bir motorla uğraşmaz yahu adam 20 yıl eski bir motorda ki kodları değiştirmek ve bir şeyler eklemek için neden emek versin. Ben işin gerçekçi tarafından konuşuyorum.
Resim

3B Modelleme ve Programcılık

3B Tasarım çalışmalarım:
viewtopic.php?t=170996
Kullanıcı avatarı
adimihatirla
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 101
Kayıt: 25 Haz 2017 23:39
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen adimihatirla »

dedee66 yazdı: 03 Haz 2022 23:41 Motor dememin sebebi oynadığın bu oyunu ayakta tutan program olması. Senin o değiştirsinler dediğin kodların hepsi motorun içerisinde. Ve 20 yıl gibi hiç güncelleme almamış bir motordan bahsediyoruz bu motorun dilini bilenlerin hepsi ekipten ayrıldı. Unut. Günümüz geliştiricilerin hiç birisi böyle bir motorla uğraşmaz yahu adam 20 yıl eski bir motorda ki kodları değiştirmek ve bir şeyler eklemek için neden emek versin. Ben işin gerçekçi tarafından konuşuyorum.
ikv asistan nasıl oluyor o zaman? oyuna bir sürü yenilik geldi ikv asistan sayesinde. isteseler ikv asistan'ı yapan elemandan çok daha iyilerini ekibe dahil ederler. olmaz değil olur. ama yeni sunucu şart doğru.
Dofians
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 102
Kayıt: 21 Eki 2017 19:39
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen Dofians »

Aynı oyundan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama mmo sektörünün babası olan oyunda raidlerin zorluk modları var, normalden mitik zorluğuna kadar. İçerden aynı eşyalar düşüyor, ama normal zorlukta eşya 100 hasar veriyorsa, mitik 500 veriyor. Ancak, içerideki bossların zorluğu da değişiyor, her zorlukta yeni yetenekler elde ediyorlar. Örneğin hakir normal modda böyleyken, mitik zorlukta hasarının artmasının yanı sıra can değeri %25'e düştüğünde kaos atma yeteneği elde etmesi gibi düşünün. Bence mantıklı olur. Eski bosslar cilalanır, mitik zorluklarına yeni yetenekler eklenir, verdiği eşyalar da ona göre güçlenir.
MetalV
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 113
Kayıt: 10 Nis 2020 18:10

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen MetalV »

Dofians yazdı: 04 Haz 2022 22:52 Aynı oyundan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama mmo sektörünün babası olan oyunda raidlerin zorluk modları var, normalden mitik zorluğuna kadar. İçerden aynı eşyalar düşüyor, ama normal zorlukta eşya 100 hasar veriyorsa, mitik 500 veriyor. Ancak, içerideki bossların zorluğu da değişiyor, her zorlukta yeni yetenekler elde ediyorlar. Örneğin hakir normal modda böyleyken, mitik zorlukta hasarının artmasının yanı sıra can değeri %25'e düştüğünde kaos atma yeteneği elde etmesi gibi düşünün. Bence mantıklı olur. Eski bosslar cilalanır, mitik zorluklarına yeni yetenekler eklenir, verdiği eşyalar da ona göre güçlenir.
mantıklı ama şu an arkadaşın dediği gibi teneke eklemeyi bile unutmuşlar bu motora zira hatayada sebep veriyor ölü oyuna tek cisim eklemiyorlar çünkü kimse yok gelecekte yapacak adam yok telif alamıyorlar çünkü satmıyorlar satarsalar ttnin hisseleri dalgalanırmış.
Kullanıcı avatarı
VatanKIRIM
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 464
Kayıt: 03 Haz 2012 16:41
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen VatanKIRIM »

dedee66 yazdı: 03 Haz 2022 12:26 Kardeşim oyunun şuan ki motoru üzerine bir şeyler yapmak veya değiştirmek emeği çöpe atmak olur ve şuan ki motor üzerine yeni bir şeyler yapılmasını beklemeyin. Karaköy de bile çok fazla hata varken yeni bir şeyler geliştirmek hayal.

Bu oyunu canlandırmak için paketler halinde yeni bir motor üzerine bölgeleri baştan modellemek olacaktır.
Oyuna mevcut motor üzerinden bence bir şey yapılmaması tarafındayım çünkü devamında getireceği hatalar ile oyuncu kaybından başka bir şey olmaz.

İstanbul Kıyamet Vaki 2 adında bir oyun geliştirilirse bomba bir şey olabilir. Telif hakları olmasaydı bir şekilde yardım toplanır, bir yerlerde talep edilir veya sponsordan falan maddiyat karşılanıp sistem kurulur ve kemik bir ekip toplanarak yapabilir. Yada TT destek çıkarsa :d yoksa bütçe olmadan çok zor.
viewtopic.php?t=136064 Vaktiyle kalan kitle de elden gitmesin, çocukluğumun geçtiği oyun ölmesin diye öneri vermiştim, 28 sayfa tartışıldı ancak güncelleme getirerek ve seviye artışı yapılarak durumun kotarılabileceği savunuldu. Bu saatten sonra İKV 2,3,4,5... kaç olursa olsun kurtarmaz. Kader Mühürleri denendi farklı motorla, o da kapandı.

39.Seviye haliyle oyun Steam'e taşınırsa belki bir nebze bir şeyler kurtarılabilir; yoksa geçmiş olsun, iyi bilirdik.
Resim
T A T A R
İstanbul - São Paulo
2012 FanArt Çizgi Roman Üçüncüsü
Kullanıcı avatarı
TAYEM
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 11
Kayıt: 11 Kas 2020 23:49

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen TAYEM »

Dofians yazdı: 04 Haz 2022 22:52 Aynı oyundan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama mmo sektörünün babası olan oyunda raidlerin zorluk modları var, normalden mitik zorluğuna kadar. İçerden aynı eşyalar düşüyor, ama normal zorlukta eşya 100 hasar veriyorsa, mitik 500 veriyor. Ancak, içerideki bossların zorluğu da değişiyor, her zorlukta yeni yetenekler elde ediyorlar. Örneğin hakir normal modda böyleyken, mitik zorlukta hasarının artmasının yanı sıra can değeri %25'e düştüğünde kaos atma yeteneği elde etmesi gibi düşünün. Bence mantıklı olur. Eski bosslar cilalanır, mitik zorluklarına yeni yetenekler eklenir, verdiği eşyalar da ona göre güçlenir.
Aynı oyundan bahsetmiyoruz ama bu bir MMO adetidir. Doğru şekilde çalışan sistemdeki numaraları değiştirecekler sadece. Arkadaş abartıyor sadece :)
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen movie »

Bunun benzerini daha önce dile getirmiştim. Hiçbir şey yapamıyorlarsa çemberlitaş bölgesini 59 level için tasarlayabilirler. Yaratıklar daha güçlü, daha fazla enerjiye sahip ve daha fazla hasar verecek şekilde tasarlayıp itemlerin değerini de uygun ölçüde arttırıp ayarladılar mı oldu bitti. Çok bir efor sarfetmelerine bile gerek yok birkaç haftada bile tasarlanabilir.
Everything is about math just math
Kanuni4343
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 2
Kayıt: 28 Haz 2021 12:20

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen Kanuni4343 »

TAYEM yazdı: 03 Haz 2022 11:43 Merhaba,

Bildiğiniz üzere XXX adında bir MMO (İKV ile aynı türde oyun) oyun var. Burada ilerleyen zamanlarda grup bölgeleri yani dungeoun'lar mutasyona uğruyor ve tekrardan aynı bölgelerde boss kesimi yaptığınızda itemler alıyorsunuz. Mutasyon grup bölgeleri niye önemli veya gelmeli açıklayayım;

1) Yeni bir bölge modellemek ve itemler üretmek zorunda kalınmayacak.
2) Takılar yine aynı isimli olacak ama adı ve değerleri değişecek. (Alternator v2, Işık Hanım v2>>> Özellik 200+ 200 gibi gelecek. Yeni gelen+200 v2'ye has olacak. )
3) Oyuna asla yeni oyuncu gelmeyeceği için eskileri ve bırakmışları geri döndürmek en önemli hedef.
4) Kopya olayına karşı olarak üretimi mümkün olmayanları vermek.
5) Mutasyonlarda amaç nedir? Yaratıkların canları artar, verdikleri hasar artar, tanka verdikleri hiddet(agro) hızlı diner ve boss'ların kesimi zor olduğu için insanların grup bölgelerinde daha çok vakit geçirmesi sağlanır.
6) MMO türü oyunlarda yapılan araştırmalara göre oyuncuların çoğunlukla PVE'yi sevdiği yani savaşı daha az sevdiği görülüyor. Geri dönüşler sağlanır. (%67 oranında)
7) Yapımını sağlamak yalnızca basit bir yazılımcı için çok kısa sürer, ayrı propslar istemediği için uğraştırıcı olmaz.
8 ) Oyunun halihazırdaki çöküş dönemi ötelenir ve belki de Karaköy bölgesi açıldığındaki aşırı doluluk yeniden sağlanır.
9) Açık bölge olmadığı için insanların birliktelik ve imece usulü çalışması sağlanır.

Ek
10) Düşürülen takılar 200+100 şeklinde yapıldıktan sonra bunların 200+200 şekline yükselmesi için dükkanda takı yükseltme bulunur. Finansal değer sağlanır. (Artık herkes silahlarını yükseltti ve plus paketleri aşırı ucuz ekonominin güncel durumuna baktığımızda.)
11) Ayrıca klan görevlisinden görev alınarak bu bölgelere gidildiği ve bitirildiği takdirde güncel maraton ayakkabının modelinde v3 modeli çıkarılabilir. (Gözlüklerin gelmesi büyücü sınıfını gereksiz üstün kılıyor.)
12) Bu bölgelere yine aynı yerlerden girilebilir. Misal vermek gerekirse 2 adete çıkarılan grup bögelerinin halihazırdaki girişi kullanılabilir. Sığınaklar (Normal), Sığınaklar (Yükseliş) gibi. İsimlendirme ve yapımı artık onlara kalmış.

ÖRNEK
Resim

Umarım dikkate alınır,
Saygılar ve sevgiler tüm İKV sever dostlarıma <3
Gayet güzel bir fikir basit normal zor mod diye ayırabilirler ve itemleri de dediğn gibi şimdi v2 belki 1 2 sene sonra da v3 olacak şekilde ayırabilirler güzel olur insanlara uğraş çıkar
Kullanıcı avatarı
ejedrogl
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1112
Kayıt: 23 Tem 2014 00:51

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Mesaj gönderen ejedrogl »

Guzel dusunce
Cevapla