KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Sariyerli
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2036
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: KURT LONCASI

KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen Sariyerli »

Merhaba ahali,
Bu açtığım konu ile sizlere Türk Telekom adlı firmamızın haklı olan ve elinde aslan gibi kanıtları olan müşterisine karşı ilgisizliğini anlatacağım.

1 Nisan 2018 günü akçe indirimi oldu hatırlarsınız beta yıl dönümü olayı için.
Ben de gideyim bir 5500 alayım cep yapayım genç adamız sonuçta yanımızda bulunsun dedim :grinning:
Akçeyi 44,88 tl ücret ile satın aldım. İlgili satıştan sonra sözleşme onay maili zımbırtısı gmail hesabıma geldi.

İlgili mailin ekran görüntüsü aşağıda.
Resim

Neyse işte ondan sonra akçenin kodunu bekliyorum ama gelmedi.
Hatta daha ilginci siparişlerim sekmesinde onay bekleyen bir siparişim dahi yoktu.
Ama kartımdan para çekilmişti.

Kredi kartı ekstremin görüntüsünü atayım bi karanlık yer kalmasın kafada.
Resim

Ekran görüntüsünde kırmızı ile şeçili alana baklınca 1 nisan 2018 tarihinde kartımdan 44,88tl çekilmiş durumda.
Ama siparişlerim sekmesinde akçe alışverişi görünmüyordu.
Bundan önce 11 mart günü akçe almıştım onun siparişi falan duruyor ama 1 nisan yok babacım.

Şimdi de siparişlerim sekmesinin ekran görüntüsünü atalım.
Evet görüyorsunuz anlatmaya gerek yok! 11 martta aldığım ürünün siparişi orada ama 1 nisan kaçmış gitmiş! Şaka olsun diye saklanıyor heralde köftehor!
Resim

Mart 2018 kart ekstremde 11 marttaki alışveriş görünüyor ne güzel sıkıntısız yapmıştık onun da görüntüsünü atayım.
Resim
Bakın bu mart ayı ekstrem 11 martta yapılan alışveriş burada görünüyor para alınmış, ürün verilmiş sıkıntı yok.
Ama 1 nisanda aldığım üründen ses yok.
Satın alma maili tarafıma gelmesine rağmen siparişlerim sekmesinde ürün yok.

Türk Telekom ile görüştüm adamlar parayı almadıklarını iddaa ediyor.
Bankama gittim bankam para gitmiş gitmemesi mümkün değil diyor.
Ürün bana gelmedi ama parası kesildi hatta ödedim bile parayı artık.
Bende ortada kaldım böyle arkadaşlar. :grinning:
Herkese iyi forumlar :grinning:


TILSIM - KURT LONCASI

TILSIM - Sarıyerli - RagnaroK

EMİNÖNÜ - Valhalla - MikLaGaaRD
Kullanıcı avatarı
Leon
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 7
Kayıt: 27 Nis 2018 23:00

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen Leon »

Tüketici hakem heyetiyle görüştün mü ?
Kullanıcı avatarı
Rudboy
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 373
Kayıt: 05 Ara 2009 19:57
Sunucu: Eminönü
Lonca: ATT

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen Rudboy »

Aynı sorunu ben yaşadım 2 ay ürünüm gelmedi hakem heyetine gittim mahkeme açılma evresinde Nerull ile görüştük sağolsun oda yardımcı oldu ve ürünümü verdiler. Ama sana şunu söyleyeyim ilk yaptığım hamle bankamla irtibata geçip paramı iade almak oldu. Bankandan dilekçe istiyorsun o evrağı dolduruyorsun onlar sana ürün gelmediğini ve paranın çekildiğini tespit edip paranı geri çekip sana iade ediyorlar.

Aynı olayı bir arkadaşım yaşadı 6 ay sonra ürününü verdiler arada kaynıyormuş bazen öyle bir açıklama yaptılar :)

Sana tavsiyem ilk olarak bankan ile irtibata geç daha sonra playstorenin bir numarası vardı bu konu hakkında Nerull Nihat ile görüşmeni tavsiye ederim. Gereken özeni göstereceğinden şüphem yok.

Attci
Sevketasci
İlhambüyücüsü
Takinpekmez
Kullanıcı avatarı
Sariyerli
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2036
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: KURT LONCASI

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen Sariyerli »

Rudboy yazdı: 01 May 2018 21:43 Aynı sorunu ben yaşadım 2 ay ürünüm gelmedi hakem heyetine gittim mahkeme açılma evresinde Nerull ile görüştük sağolsun oda yardımcı oldu ve ürünümü verdiler. Ama sana şunu söyleyeyim ilk yaptığım hamle bankamla irtibata geçip paramı iade almak oldu. Bankandan dilekçe istiyorsun o evrağı dolduruyorsun onlar sana ürün gelmediğini ve paranın çekildiğini tespit edip paranı geri çekip sana iade ediyorlar.

Aynı olayı bir arkadaşım yaşadı 6 ay sonra ürününü verdiler arada kaynıyormuş bazen öyle bir açıklama yaptılar :)

Sana tavsiyem ilk olarak bankan ile irtibata geç daha sonra playstorenin bir numarası vardı bu konu hakkında Nerull Nihat ile görüşmeni tavsiye ederim. Gereken özeni göstereceğinden şüphem yok.

Harcama itiraz tutanağını doldurdum bankada ama oradan da ses yok hala hacım :grinning:
TILSIM - KURT LONCASI

TILSIM - Sarıyerli - RagnaroK

EMİNÖNÜ - Valhalla - MikLaGaaRD
Kullanıcı avatarı
ReLenTLesSx
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 122
Kayıt: 25 Mar 2018 22:16
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos
Lonca: Life and Death

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen ReLenTLesSx »

Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Resim
Kuklacı
ıReLenTLesS

Life And Death YouTube kanalıGöster
Kullanıcı avatarı
FiratCakiroglu
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1605
Kayıt: 19 Eyl 2016 21:45
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders Of Anatolia

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen FiratCakiroglu »

Playstore'dan vazgeçmeliler artık. Yıllardır türlü sorunlar bitmedi, artarak devam ediyor.
Göster
Resim
Resim
Resim
Resim
ıTANRIKUTLUGı & ıTENGRİKUTLUGı
Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2233
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen MaHKuMII »

ReLenTLesSx yazdı: 01 May 2018 22:50 Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Arkadaş doğru söylüyor. Nihat ozpaya olayı bilgilendirirsen sana yardımcı olur emin ol.
Kullanıcı avatarı
Karkaroff
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 207
Kayıt: 16 Mar 2018 19:12
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Durmstrang Enstitüsü

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen Karkaroff »

MaHKuMII yazdı: 02 May 2018 13:26
ReLenTLesSx yazdı: 01 May 2018 22:50 Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Arkadaş doğru söylüyor. Nihat ozpaya olayı bilgilendirirsen sana yardımcı olur emin ol.
Mahkum haklı.Nihat Bey kurtarıcı olabilir.
K A R K A R O F F
Kullanıcı avatarı
MobilSorun78
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 666
Kayıt: 10 Ağu 2017 20:19
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Yalnızlık Paylaşılmaz

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen MobilSorun78 »

Karkaroff yazdı: 02 May 2018 14:31
MaHKuMII yazdı: 02 May 2018 13:26
ReLenTLesSx yazdı: 01 May 2018 22:50 Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Arkadaş doğru söylüyor. Nihat ozpaya olayı bilgilendirirsen sana yardımcı olur emin ol.
Mahkum haklı.Nihat Bey kurtarıcı olabilir.
Karkarof haklı mahkum haklı olabilir
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
ResimResim

Beyazköşk / Mushroom - Lonelycowboy \
Nerull
Legendary Developer
Mesajlar: 1131
Kayıt: 13 Eki 2009 16:47

Re: KLASİK TÜRK TELEKOM - Maksat Arkadaşlarımıza Bilgi Olsun

Mesaj gönderen Nerull »

Playstore ile ilgili konuyu sorun yaşadığın tarihte doğrudan İKV Desteğe yazmış olsaydın daha hızlı çözüm sağlayabilirdik. Çağrı merkezi kimi zaman alakasız cevaplar verebiliyor. Ek tavsiyem; ne olursa olsun ekstreni ve e-posta ekran görüntünü açık bir şekilde paylaşma ;)

Sorununla ilgili cevabı özel mesaj olarak gönderdim. Oradan bakabilirsin sariyerli.
Cevapla