Merhaba ahali,
Bu açtığım konu ile sizlere Türk Telekom adlı firmamızın haklı olan ve elinde aslan gibi kanıtları olan müşterisine karşı ilgisizliğini anlatacağım.
1 Nisan 2018 günü akçe indirimi oldu hatırlarsınız beta yıl dönümü olayı için.
Ben de gideyim bir 5500 alayım cep yapayım genç adamız sonuçta yanımızda bulunsun dedim
Akçeyi 44,88 tl ücret ile satın aldım. İlgili satıştan sonra sözleşme onay maili zımbırtısı gmail hesabıma geldi.
İlgili mailin ekran görüntüsü aşağıda.
Neyse işte ondan sonra akçenin kodunu bekliyorum ama gelmedi.
Hatta daha ilginci siparişlerim sekmesinde onay bekleyen bir siparişim dahi yoktu.
Ama kartımdan para çekilmişti.
Kredi kartı ekstremin görüntüsünü atayım bi karanlık yer kalmasın kafada.
Ekran görüntüsünde kırmızı ile şeçili alana baklınca 1 nisan 2018 tarihinde kartımdan 44,88tl çekilmiş durumda.
Ama siparişlerim sekmesinde akçe alışverişi görünmüyordu.
Bundan önce 11 mart günü akçe almıştım onun siparişi falan duruyor ama 1 nisan yok babacım.
Şimdi de siparişlerim sekmesinin ekran görüntüsünü atalım.
Evet görüyorsunuz anlatmaya gerek yok! 11 martta aldığım ürünün siparişi orada ama 1 nisan kaçmış gitmiş! Şaka olsun diye saklanıyor heralde köftehor!
Mart 2018 kart ekstremde 11 marttaki alışveriş görünüyor ne güzel sıkıntısız yapmıştık onun da görüntüsünü atayım.
Bakın bu mart ayı ekstrem 11 martta yapılan alışveriş burada görünüyor para alınmış, ürün verilmiş sıkıntı yok.
Ama 1 nisanda aldığım üründen ses yok.
Satın alma maili tarafıma gelmesine rağmen siparişlerim sekmesinde ürün yok.
Türk Telekom ile görüştüm adamlar parayı almadıklarını iddaa ediyor.
Bankama gittim bankam para gitmiş gitmemesi mümkün değil diyor.
Ürün bana gelmedi ama parası kesildi hatta ödedim bile parayı artık.
Bende ortada kaldım böyle arkadaşlar.
Herkese iyi forumlar
Aynı sorunu ben yaşadım 2 ay ürünüm gelmedi hakem heyetine gittim mahkeme açılma evresinde Nerull ile görüştük sağolsun oda yardımcı oldu ve ürünümü verdiler. Ama sana şunu söyleyeyim ilk yaptığım hamle bankamla irtibata geçip paramı iade almak oldu. Bankandan dilekçe istiyorsun o evrağı dolduruyorsun onlar sana ürün gelmediğini ve paranın çekildiğini tespit edip paranı geri çekip sana iade ediyorlar.
Aynı olayı bir arkadaşım yaşadı 6 ay sonra ürününü verdiler arada kaynıyormuş bazen öyle bir açıklama yaptılar
Sana tavsiyem ilk olarak bankan ile irtibata geç daha sonra playstorenin bir numarası vardı bu konu hakkında Nerull Nihat ile görüşmeni tavsiye ederim. Gereken özeni göstereceğinden şüphem yok.
Rudboy yazdı: ↑01 May 2018 21:43Aynı sorunu ben yaşadım 2 ay ürünüm gelmedi hakem heyetine gittim mahkeme açılma evresinde Nerull ile görüştük sağolsun oda yardımcı oldu ve ürünümü verdiler. Ama sana şunu söyleyeyim ilk yaptığım hamle bankamla irtibata geçip paramı iade almak oldu. Bankandan dilekçe istiyorsun o evrağı dolduruyorsun onlar sana ürün gelmediğini ve paranın çekildiğini tespit edip paranı geri çekip sana iade ediyorlar.
Aynı olayı bir arkadaşım yaşadı 6 ay sonra ürününü verdiler arada kaynıyormuş bazen öyle bir açıklama yaptılar
Sana tavsiyem ilk olarak bankan ile irtibata geç daha sonra playstorenin bir numarası vardı bu konu hakkında Nerull Nihat ile görüşmeni tavsiye ederim. Gereken özeni göstereceğinden şüphem yok.
Harcama itiraz tutanağını doldurdum bankada ama oradan da ses yok hala hacım
ReLenTLesSx yazdı: ↑01 May 2018 22:50
Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Arkadaş doğru söylüyor. Nihat ozpaya olayı bilgilendirirsen sana yardımcı olur emin ol.
ReLenTLesSx yazdı: ↑01 May 2018 22:50
Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Arkadaş doğru söylüyor. Nihat ozpaya olayı bilgilendirirsen sana yardımcı olur emin ol.
ReLenTLesSx yazdı: ↑01 May 2018 22:50
Nihat özpay’ a sosyal medya hesaplarından yada forum üzerinden iletişime geçersen büyüklüğünü yapıp yardımcı olabilir bence
Arkadaş doğru söylüyor. Nihat ozpaya olayı bilgilendirirsen sana yardımcı olur emin ol.
Playstore ile ilgili konuyu sorun yaşadığın tarihte doğrudan İKV Desteğe yazmış olsaydın daha hızlı çözüm sağlayabilirdik. Çağrı merkezi kimi zaman alakasız cevaplar verebiliyor. Ek tavsiyem; ne olursa olsun ekstreni ve e-posta ekran görüntünü açık bir şekilde paylaşma
Sorununla ilgili cevabı özel mesaj olarak gönderdim. Oradan bakabilirsin sariyerli.