Cankurtarann yazdı: ↑02 Mar 2018 23:27Dostum gülü seven dikenine katlanır . Ne yani Şef'leri hep büyücüler mi tanklıyacak ? Ayrıca 59 Level düzenine göre ayarlandığı için bu sefer vereceğiniz hasar artacaktır . Böylece daha yüksek hasar vereceksiniz .
Hem tankın sadece direnç itemi değil , direnç + maksimum can arttırıcı itemi de olmalı . Yoksa burda yükü Tank değil diğer üyeler çeker .
Büyücüler tanklasın demek istemiyorum hali hazırdaki tank savaşçıların bile 600 direnç ile şifacı tarafından tutulmasının zor olmasından bahsediyorum lütfen yazdıklarımı iyi idrak ederek okuyun.
Dostum ben de şifacıyım . Anlıyorum ama şuan senin için dirençler 1000'e çıkamaz . Ayrıca sıkıntı yaşıyor isen Şifa Bilgisi (I) - (II) - (III) Tılsımlarından birini , İyileştirme Çemberi 1 / 2 (I) - (II) - (III)
Tılsımlarından birini İyileştirme Tılsımını
satın alarak veyahutta üreterek ya da başka bir yolla elde ederek kendini güçlendirebilirsin .
Yöneticilerin eline sağlık benim kanaatimce gerçekten güzel bir değişiklik olmuş olması gereken birşey di hasar almamak çok saçma geliyordu bana. Teşekkürler.
Bakterisavascisi yazdı: ↑02 Mar 2018 23:09
Karaköy eklentisinin gelişi ile birlikte dirençlerin üst sınırı 600'e çekildi ancak çemberlitaş bölgesindeki Gaffar bey ortalama savaşçıya 1000 direnç puanı ile 1500-2000 hasar veriyorken 600 direnç puanı ile bunu neredeyse katlayan şekilde vuracak ve ortalama her seferdeki hasarı 3 bin 500 ile 5 bin arasında olacakken şifacılar üstleri tamamen çemberlitaş eşyası olmadan bu tankları nasıl tutacaklar? Biraz önce stuart efendi için kesime girdik ve üstü sadece dirençleri tam olması için hazırlanmış çemberlitaş eşyaları tam olmayan bir tank ile girdik ve 1888 büyü şifam olmasına rağmen tankı canlı tutmakta zorlandım çünkü direnç kırma ile tanklar oldukça fazla hasar alıyorlar. Çemberlitaş bölgesi için ya da tanklar için genel bir şey yapılarak sadece tanklara özel olarak defansif dövüşme açıldığında dirençlerin 1000 olabilmesinin sağlanması gerektiğini düşünüyorum.
Çok Güzel Hesaplar Yapmışsın Ancak Karaköy'Den Gelecek Olan Eşyaları Hesabına Katmadığını Görüyorum.
Kılıcı İnsafsız Bir Beceriyle KullananTürk’ünEli,Yendiği İnsanların Yarasını Sarmakta Da Ustadır.
Eski sisteme ya dönülecek ya da böyle zorlanmaya devam. Bölge tasarlandığında ilk başlarda 2+2+2 olarak düşünülmüştü ve testlerde bu sistem uygulanmıştı. Her ne hikmetse, bu işi büyücüler 5+1 e kadar çevirip savaşçıların hakkını resmen gasp ettiler. Böylesi kesinlikle daha iyi. 2 şifa gireceksiniz o zaman. Bölge büyücülerin bölgesi değil 4 büyücü olmak zorunda değil.
apomario yazdı: ↑03 Mar 2018 08:45
Eski sisteme ya dönülecek ya da böyle zorlanmaya devam. Bölge tasarlandığında ilk başlarda 2+2+2 olarak düşünülmüştü ve testlerde bu sistem uygulanmıştı. Her ne hikmetse, bu işi büyücüler 5+1 e kadar çevirip savaşçıların hakkını resmen gasp ettiler. Böylesi kesinlikle daha iyi. 2 şifa gireceksiniz o zaman. Bölge büyücülerin bölgesi değil 4 büyücü olmak zorunda değil.
son zamanlarda 6 büyü girenler vardı. videolarını izledim. zevkine girmiyorsan. hiç bir anlamı yok. bu yüzden zaten bu değişikliğe gidildi iyide oldu.
bölgelere savaşçıları sokmak için daha etkili bir yol olduğunu düşünüyorum. bölgelere tank savaşçı, şifacı, ofansif savaşçı hatta gazapçının girebilmesini sağlamanın yolu sınıfların kullandığı yeteneklere özellik getirilmesi olabilir. mesela ofansif dövüş açıldığında verilen puana göre gruba hasar artışı vermesi, defansif açıldığında grubun can ve zırh değerlerinin artması şifacı gruptaysa direnç puanlarının artması, gazapçı gruptaysa hareket hızı falan. tamamen salladım değiştirilebilir. önemli etkiler yeteneklere eklense hem ofansif savaşçıların hemde gazapçıların gruplarda yer bulması çok güzel olabilirdi. bu şekilde sadece büyücülerin hakim olduğu bir oyun çok hoş olmuyor.
apomario yazdı: ↑03 Mar 2018 08:45
Eski sisteme ya dönülecek ya da böyle zorlanmaya devam. Bölge tasarlandığında ilk başlarda 2+2+2 olarak düşünülmüştü ve testlerde bu sistem uygulanmıştı. Her ne hikmetse, bu işi büyücüler 5+1 e kadar çevirip savaşçıların hakkını resmen gasp ettiler. Böylesi kesinlikle daha iyi. 2 şifa gireceksiniz o zaman. Bölge büyücülerin bölgesi değil 4 büyücü olmak zorunda değil.
son zamanlarda 6 büyü girenler vardı. videolarını izledim. zevkine girmiyorsan. hiç bir anlamı yok. bu yüzden zaten bu değişikliğe gidildi iyide oldu.
bölgelere savaşçıları sokmak için daha etkili bir yol olduğunu düşünüyorum. bölgelere tank savaşçı, şifacı, ofansif savaşçı hatta gazapçının girebilmesini sağlamanın yolu sınıfların kullandığı yeteneklere özellik getirilmesi olabilir. mesela ofansif dövüş açıldığında verilen puana göre gruba hasar artışı vermesi, defansif açıldığında grubun can ve zırh değerlerinin artması şifacı gruptaysa direnç puanlarının artması, gazapçı gruptaysa hareket hızı falan. tamamen salladım değiştirilebilir. önemli etkiler yeteneklere eklense hem ofansif savaşçıların hemde gazapçıların gruplarda yer bulması çok güzel olabilirdi. bu şekilde sadece büyücülerin hakim olduğu bir oyun çok hoş olmuyor.
'' mesela ofansif dövüş açıldığında verilen puana göre gruba hasar artışı vermesi '' Ciddi Misin ?
apomario yazdı: ↑03 Mar 2018 08:45
Eski sisteme ya dönülecek ya da böyle zorlanmaya devam. Bölge tasarlandığında ilk başlarda 2+2+2 olarak düşünülmüştü ve testlerde bu sistem uygulanmıştı. Her ne hikmetse, bu işi büyücüler 5+1 e kadar çevirip savaşçıların hakkını resmen gasp ettiler. Böylesi kesinlikle daha iyi. 2 şifa gireceksiniz o zaman. Bölge büyücülerin bölgesi değil 4 büyücü olmak zorunda değil.
son zamanlarda 6 büyü girenler vardı. videolarını izledim. zevkine girmiyorsan. hiç bir anlamı yok. bu yüzden zaten bu değişikliğe gidildi iyide oldu.
bölgelere savaşçıları sokmak için daha etkili bir yol olduğunu düşünüyorum. bölgelere tank savaşçı, şifacı, ofansif savaşçı hatta gazapçının girebilmesini sağlamanın yolu sınıfların kullandığı yeteneklere özellik getirilmesi olabilir. mesela ofansif dövüş açıldığında verilen puana göre gruba hasar artışı vermesi, defansif açıldığında grubun can ve zırh değerlerinin artması şifacı gruptaysa direnç puanlarının artması, gazapçı gruptaysa hareket hızı falan. tamamen salladım değiştirilebilir. önemli etkiler yeteneklere eklense hem ofansif savaşçıların hemde gazapçıların gruplarda yer bulması çok güzel olabilirdi. bu şekilde sadece büyücülerin hakim olduğu bir oyun çok hoş olmuyor.
'' mesela ofansif dövüş açıldığında verilen puana göre gruba hasar artışı vermesi '' Ciddi Misin ?
neresi mantıksız söylede bilelim forum dahisi. sen anca 4-5 günlük unutulan başlıklara sırf ileti kasmak için mesaj atıp dur.
En basidinden bakarsak savaşçıların çemberlide pasif duruma düşmesinin ardından şuan karaköy de bi hayli ekmeğini yiyiyor,tanksız herhangi bir şef yaratık düşünülemez bile,bence gayet güzel bir sistem oldu