Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Bakterisavascisi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 30
Kayıt: 05 Şub 2018 22:49
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen Bakterisavascisi »

Karaköy eklentisinin gelişi ile birlikte dirençlerin üst sınırı 600'e çekildi ancak çemberlitaş bölgesindeki Gaffar bey ortalama savaşçıya 1000 direnç puanı ile 1500-2000 hasar veriyorken 600 direnç puanı ile bunu neredeyse katlayan şekilde vuracak ve ortalama her seferdeki hasarı 3 bin 500 ile 5 bin arasında olacakken şifacılar üstleri tamamen çemberlitaş eşyası olmadan bu tankları nasıl tutacaklar? Biraz önce stuart efendi için kesime girdik ve üstü sadece dirençleri tam olması için hazırlanmış çemberlitaş eşyaları tam olmayan bir tank ile girdik ve 1888 büyü şifam olmasına rağmen tankı canlı tutmakta zorlandım çünkü direnç kırma ile tanklar oldukça fazla hasar alıyorlar. Çemberlitaş bölgesi için ya da tanklar için genel bir şey yapılarak sadece tanklara özel olarak defansif dövüşme açıldığında dirençlerin 1000 olabilmesinin sağlanması gerektiğini düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
diltemiz
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 783
Kayıt: 24 Şub 2018 09:14
Sunucu: Eminönü
Lonca: Anatolian Soldiers
Konum: Kuzey Kıbrıs , Güzelyurt

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen diltemiz »

Bakterisavascisi yazdı: 02 Mar 2018 23:09 Karaköy eklentisinin gelişi ile birlikte dirençlerin üst sınırı 600'e çekildi ancak çemberlitaş bölgesindeki Gaffar bey ortalama savaşçıya 1000 direnç puanı ile 1500-2000 hasar veriyorken 600 direnç puanı ile bunu neredeyse katlayan şekilde vuracak ve ortalama her seferdeki hasarı 3 bin 500 ile 5 bin arasında olacakken şifacılar üstleri tamamen çemberlitaş eşyası olmadan bu tankları nasıl tutacaklar? Biraz önce stuart efendi için kesime girdik ve üstü sadece dirençleri tam olması için hazırlanmış çemberlitaş eşyaları tam olmayan bir tank ile girdik ve 1888 büyü şifam olmasına rağmen tankı canlı tutmakta zorlandım çünkü direnç kırma ile tanklar oldukça fazla hasar alıyorlar. Çemberlitaş bölgesi için ya da tanklar için genel bir şey yapılarak sadece tanklara özel olarak defansif dövüşme açıldığında dirençlerin 1000 olabilmesinin sağlanması gerektiğini düşünüyorum.
1888 büyü şifa ile iyi dayanmışsın tebrik ederim.

Resim

⋱ ▒ ♖ ώ ε ♖ ค я ε ♖ ร σ Ł đ ί ε я ร ♖ ▒ ⋰
☪ guardians of anatolia ☪
▒ ⋰ ▒ ⊽ ⊽ тαηıтıм кσηυмυzα gιтмєк ιcιη ⊽ ⊽ ▒ ⋱ ▒
Kayihan
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 201
Kayıt: 07 Oca 2018 15:45
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Academy of War

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen Kayihan »

Bi sekilde kesiliyor sonuc olarak herseyinde kolay olmasini beklememliyiz :)
:* Academy Of War
Kullanıcı avatarı
Cankurtarann
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 877
Kayıt: 28 Ara 2012 11:28
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen Cankurtarann »

Dostum gülü seven dikenine katlanır . Ne yani Şef'leri hep büyücüler mi tanklıyacak ? Ayrıca 59 Level düzenine göre ayarlandığı için bu sefer vereceğiniz hasar artacaktır . Böylece daha yüksek hasar vereceksiniz .

Hem tankın sadece direnç itemi değil , direnç + maksimum can arttırıcı itemi de olmalı . Yoksa burda yükü Tank değil diğer üyeler çeker .
Kullanıcı avatarı
W0IkaN
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 621
Kayıt: 13 Ara 2009 13:52
Sunucu: Eminönü
Lonca: Babylon

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen W0IkaN »

geçti artık o tren :D buralarda artık muhatap bulamazsın kendine bir sonraki güncellemeyle (tahminen 10 yıl sonra) halledilir o sorun.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Semiha'nın Gözdesi
Semiha'nın Gözdesi
Mesajlar: 5551
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Kuklacı
İletişim:

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Savaşçıların artık 51-52 seviye olmalarıyla çözülür o sorun
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
Dawnguard
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 434
Kayıt: 08 Oca 2015 17:40
Lonca: Companions
Konum: Skyrim

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen Dawnguard »

Yeni dizilimler denenebilir, 3-2-1 gibi. 3 Büyücü 2 Tank 1 Şifacı veya 3 Büyücü 2 Şifacı 1 Tank gibi.Dizilimleri oyun bilgisi daha geniş arkadaşlara bırakıyorum.
Resim
Bakterisavascisi
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 30
Kayıt: 05 Şub 2018 22:49
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen Bakterisavascisi »

Cankurtarann yazdı: 02 Mar 2018 23:27 Dostum gülü seven dikenine katlanır . Ne yani Şef'leri hep büyücüler mi tanklıyacak ? Ayrıca 59 Level düzenine göre ayarlandığı için bu sefer vereceğiniz hasar artacaktır . Böylece daha yüksek hasar vereceksiniz .

Hem tankın sadece direnç itemi değil , direnç + maksimum can arttırıcı itemi de olmalı . Yoksa burda yükü Tank değil diğer üyeler çeker .
Büyücüler tanklasın demek istemiyorum hali hazırdaki tank savaşçıların bile 600 direnç ile şifacı tarafından tutulmasının zor olmasından bahsediyorum lütfen yazdıklarımı iyi idrak ederek okuyun.
Kullanıcı avatarı
berkan587
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1729
Kayıt: 05 Şub 2010 10:22
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen berkan587 »

Savaşçılar,Defansif Dövüşmeye geçtiklerinde direnç sınırları 800 ve 900'e çekilmesi durumunda bu problemin çözüleceğini düşünüyorum.
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Twingo
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 163
Kayıt: 30 Oca 2016 20:05
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Academy Of War
Konum: İstanbul

Re: Dirençlerin 600 olması ve çemberlitaş bölgesinde patron kesimi hk.

Mesaj gönderen Twingo »

Çözümü gayet basit dostum, tek şifacı tutamadığı için iki şifacı tutacak. Ya da en basiti haliyle 2+2+2 yapılacak. Bilerek bu şekilde düzenlenmeye gidildi zaten. Hem artık tılsım avantajları da kullanarak, hızlı ve keyifli bölgeler oynanacaktır.
Resim
Cevapla