[ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Bence sadece nadide reçete ve materyal düşmeli ki biraz emek olsun ve zor olsun. Grup bölgeleri gibi olmasın. Bu kadar karakteri nasıl üretelim deniyor Acelesi yok zamanla üretirsin. Acele eden erken üretir. Oyunda Tılsım sistemi ile nasıl bir fark var ise nadide eşya ile de öyle fark olmalı. Tıpkı 39 lvl gibi itemlerim üretilebiliyor olması oyunun ömrü açısından son derece önemlidir diye düşünüyorum. Şaheser eşyaların karaktere bağlı olması da tartışmalı bir konu. Ticarete açık neden olmuyor? Ticarete açık olsa 39 lvl gibi acaba nasıl olur bence bu konu içinde ayrı anket yapılabilir. Bence bu seçenek kabul edilirse şaheser eşyalar ticarete açık olabilir bu nedenle üretip satılabilir ticareti daha da arttırabilir.
- KiNgHaKkI
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 119
- Kayıt: 17 Tem 2010 18:48
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Kabadayılar
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Burda sonuç ne çıkarsa çıksın asıl problemin Çemberlitaş zamanında başladığını düşünüyorum.Sırasıyla 25,29,39,49 zamanında da oynamış biri olarak tek tip karakterler ne yazıkki Çemberlitaş eşyaları ile başlamış oldu.
25 Level yani oyun açık betada iken oynamış kişiler büyük ihtimalle hatırlayacaklar karakterimizin yetenek puanlarının dışında, her seviye atladığımızda şu anda otomatik dağıtıldığı için farkında varmadığınız statü yani Saldırı,savunma,kudret,can değerlerini her karakterde kendimiz dağıtıyorduk.2 büyü atıp kudreti biten savaşçı kadar canı olan büyücüler, büyücü kadar canı olup kudreti bitmeyen savaşçılar vardı Hatta ve hatta yetenek sıfırlama şansımız olmadığı için (Makinalar daha oyunda yoktu) 25 levele karakterler kasıp farklı kombinasyonlar denerdik.
29 zamanında tek şaheser eşya olan Anka,Islık Çalan ve İnat Kıran gerçekten çok büyük fark yaratıyordu.Gerek sahip oldukları 3 efsun ile ve efsun değerlerinin zamanın değerlerinin çok üstünde olması sebebiyle.Ama burdaki tek düzelik elimizdeki asa,kılıçtan ibaretti.
39 zamanında bu saydığım eşyaların etkisini yitirdiği, hiç bir turuncu yani şaheser eşyanın olmadığı bir dönemdi.Savaşçının şaheseri Kütük Yaranlar olurken, Element efsunları aşırı derecede ön plandaydı.Oyun içerisinde vereceğimiz direnç puanları bile hayati önem taşıyordu.Özellikle asit kullanan şifacıların azlığından dolayı, ve elektriğin şu anki kadar ön planda olmamasından dolayı, Tesla dış şehir setler, Etin palpa, karadul , ve sayısız çeşitlilikte eşya dizilimleri vardı.Büyücüler içinde buz set dizen, çembercilerin yeni yeni denendiği, şifacılarında ölümsüzlüklerini ilan ettikleri ya da alman ok ucu takmış bir savaşçıdan tek yedikleri bir dönemdi Bu dönemin bizlere sunduğu gerek klan savaşı ortamı, gerekse eşya çeşitliliği ve daha nice güzelliklerle kendi düşüncem ile ALTIN ÇAĞ'ını yaşattırdı bizlere.
49 levelin gelmesiyle tekrar ıslık çalan,inat kıran ve Anka gibi bildiğiniz üzere Ecel,latif,ejder asa ve Ashab eklendi.Şaheser eşyaların sadece silahtan ibaret olması fazlasıyla yeterliydi bence.Kenan ve junon ile takıların ve zırhların gelmeside yine kabuldü. Ama çemberlitaşta baştan aşağıya bir bölgede tüm eşyaların düşüyor olması, oyunun içeriğini tamamen değiştirdi.Önceden haritanın her yeri dopdoluyken, sarı eşya düşürmeye çalışanlar, bir yanda maden çekenler yani kısaca oyun Çemberlitaş veya grup bölgeleri etrafında dönmüyordu.Tılsımların gelmesini hiç yazmıyorum bile, o eklentiyle oyunun içeriğini tamamen değiştirdi...
Çok uzun gereksiz bir yazı yazdım belkide ama varacağım nokta için bunları yazmam gerekliydi diye düşündüm.Sonuç olarak İKV'de saatlerimi maden başlarında geçirmiş, bir eşyayı üretmek için belki haftalarca uğraşmış biri olarak, oyunun bizi bu kadar hazıra alıştırmış olmasından pek hoşlanmıyorum.İKV bir moba oyunu değilki ben gireyim 1 saat çemberlitaş atayım, yada şu bossu keseyimde üstümü dizeyim,vs gibi zihniyetle oynansın.Çemberlitaş ilk çıktığında 6-7 saatte Gaffara ulaşıyorkenki çaba,emek ile inanın daha çok zevk alınıyordu.Oyundan sıkılmamızın sebebinide buna veriyorum.Çünkü bir şey kendini ne kadar tekrar eder, farklı şeyler sunmaz ve kolay elde edilirse, elde ettiğimiz zaman o kadar değersizleşir.
Burda 1'e oy atana da , 2'ye oy atana da saygım sonsuz.Çünkü bunun orta yolunun bulunması çok zor.Nadide eşyalar şu anki gibi düşmeye devam etse bir sürü kavga,gürültü ortamı , yaratıkları babasının malıymış gibi sahiplenmeler, güçlünün daha güçlü , zayıfın tek ve yalnız kaldığı bir ortam söz konusu olacak.
Diğer durumda ise madenler,reçeteler değer kazanacak böyle olunca, oyunun piyasasını elinde yeni malzemeler olan kişiler belirleyecek, 1. duruma göre daha mı iyi ? Şahsi görüşüm evet, çünkü az önce bahsettiğim gibi uğruna emek harcamış olacağımız için daha büyük önem arz edecek.Oda nasıl sağlanabilir düşününce atıyorum reçetelerde her karaktere özel, görevden veya başka şekilde elde edilebilen materyaller istese, bu materyaller de aktarılmıyor olsa bu duruma bir nebzede olsa çözüm sunmuş olabilir.
Ben grup bölgesinin en azından şu anlık olmadığı yeni bölgede 39 Seviye dönemini yaşamak isterdim.Dediğim gibi burdaki asıl problem Çemberlitaşta yapılan hatanın, açık bir bölgede yapılıyor olmasından kaynaklı.Bu güncellemede mor veya turuncu eşya hiç gelmemeliydi.Yaratıklardan düşen materyaller veya görev ödülleri sarı reçetelerde istenilebilirdi.Hem tek tip fabrika üretimi gibi karakterler görmezdik, hem de savaşlarda çeşitlilik söz konusu olurdu. Ha buradaki problem ne olacaktı.Güzel bir reçete düşüren oyuncular, sırf üretim için istedikleri parayla bile köşeyi döneceklerdi.Ama bu sefer oyunun bossları değilde normal yaratıklarda hak ettiklerinden fazla önem görecekti.Kısaca oyunun her yeri dolu olacaktı.
Zaten yeni bölgede element hasar ateş dışında başka bir element efsunun olmaması bile içler acısı.Umarım sadece test sunucusuyla alakalı bi durumdur.Öyle değilse de bu bölgede de element eşyaların bir kenara atıldığını, hak ettikleri değeri bir türlü geri kazanamadıklarını görücez ..
Kısacası iki ucu *** değnek lafına çıkıyor her yol.Zamanla hazıra fazlasıyla alıştık yeni bölgeyle de devam etmekte bu durum.Şu an var olan sistem ve yeni bir bölge veya seviyenin uzun yıllar sonra geleceğini düşünürsek, bu merak ve isteğin her şey kolayca elde edildikten sonra çabucak azalacağı düşüncesindeyim.
25 Level yani oyun açık betada iken oynamış kişiler büyük ihtimalle hatırlayacaklar karakterimizin yetenek puanlarının dışında, her seviye atladığımızda şu anda otomatik dağıtıldığı için farkında varmadığınız statü yani Saldırı,savunma,kudret,can değerlerini her karakterde kendimiz dağıtıyorduk.2 büyü atıp kudreti biten savaşçı kadar canı olan büyücüler, büyücü kadar canı olup kudreti bitmeyen savaşçılar vardı Hatta ve hatta yetenek sıfırlama şansımız olmadığı için (Makinalar daha oyunda yoktu) 25 levele karakterler kasıp farklı kombinasyonlar denerdik.
29 zamanında tek şaheser eşya olan Anka,Islık Çalan ve İnat Kıran gerçekten çok büyük fark yaratıyordu.Gerek sahip oldukları 3 efsun ile ve efsun değerlerinin zamanın değerlerinin çok üstünde olması sebebiyle.Ama burdaki tek düzelik elimizdeki asa,kılıçtan ibaretti.
39 zamanında bu saydığım eşyaların etkisini yitirdiği, hiç bir turuncu yani şaheser eşyanın olmadığı bir dönemdi.Savaşçının şaheseri Kütük Yaranlar olurken, Element efsunları aşırı derecede ön plandaydı.Oyun içerisinde vereceğimiz direnç puanları bile hayati önem taşıyordu.Özellikle asit kullanan şifacıların azlığından dolayı, ve elektriğin şu anki kadar ön planda olmamasından dolayı, Tesla dış şehir setler, Etin palpa, karadul , ve sayısız çeşitlilikte eşya dizilimleri vardı.Büyücüler içinde buz set dizen, çembercilerin yeni yeni denendiği, şifacılarında ölümsüzlüklerini ilan ettikleri ya da alman ok ucu takmış bir savaşçıdan tek yedikleri bir dönemdi Bu dönemin bizlere sunduğu gerek klan savaşı ortamı, gerekse eşya çeşitliliği ve daha nice güzelliklerle kendi düşüncem ile ALTIN ÇAĞ'ını yaşattırdı bizlere.
49 levelin gelmesiyle tekrar ıslık çalan,inat kıran ve Anka gibi bildiğiniz üzere Ecel,latif,ejder asa ve Ashab eklendi.Şaheser eşyaların sadece silahtan ibaret olması fazlasıyla yeterliydi bence.Kenan ve junon ile takıların ve zırhların gelmeside yine kabuldü. Ama çemberlitaşta baştan aşağıya bir bölgede tüm eşyaların düşüyor olması, oyunun içeriğini tamamen değiştirdi.Önceden haritanın her yeri dopdoluyken, sarı eşya düşürmeye çalışanlar, bir yanda maden çekenler yani kısaca oyun Çemberlitaş veya grup bölgeleri etrafında dönmüyordu.Tılsımların gelmesini hiç yazmıyorum bile, o eklentiyle oyunun içeriğini tamamen değiştirdi...
Çok uzun gereksiz bir yazı yazdım belkide ama varacağım nokta için bunları yazmam gerekliydi diye düşündüm.Sonuç olarak İKV'de saatlerimi maden başlarında geçirmiş, bir eşyayı üretmek için belki haftalarca uğraşmış biri olarak, oyunun bizi bu kadar hazıra alıştırmış olmasından pek hoşlanmıyorum.İKV bir moba oyunu değilki ben gireyim 1 saat çemberlitaş atayım, yada şu bossu keseyimde üstümü dizeyim,vs gibi zihniyetle oynansın.Çemberlitaş ilk çıktığında 6-7 saatte Gaffara ulaşıyorkenki çaba,emek ile inanın daha çok zevk alınıyordu.Oyundan sıkılmamızın sebebinide buna veriyorum.Çünkü bir şey kendini ne kadar tekrar eder, farklı şeyler sunmaz ve kolay elde edilirse, elde ettiğimiz zaman o kadar değersizleşir.
Burda 1'e oy atana da , 2'ye oy atana da saygım sonsuz.Çünkü bunun orta yolunun bulunması çok zor.Nadide eşyalar şu anki gibi düşmeye devam etse bir sürü kavga,gürültü ortamı , yaratıkları babasının malıymış gibi sahiplenmeler, güçlünün daha güçlü , zayıfın tek ve yalnız kaldığı bir ortam söz konusu olacak.
Diğer durumda ise madenler,reçeteler değer kazanacak böyle olunca, oyunun piyasasını elinde yeni malzemeler olan kişiler belirleyecek, 1. duruma göre daha mı iyi ? Şahsi görüşüm evet, çünkü az önce bahsettiğim gibi uğruna emek harcamış olacağımız için daha büyük önem arz edecek.Oda nasıl sağlanabilir düşününce atıyorum reçetelerde her karaktere özel, görevden veya başka şekilde elde edilebilen materyaller istese, bu materyaller de aktarılmıyor olsa bu duruma bir nebzede olsa çözüm sunmuş olabilir.
Ben grup bölgesinin en azından şu anlık olmadığı yeni bölgede 39 Seviye dönemini yaşamak isterdim.Dediğim gibi burdaki asıl problem Çemberlitaşta yapılan hatanın, açık bir bölgede yapılıyor olmasından kaynaklı.Bu güncellemede mor veya turuncu eşya hiç gelmemeliydi.Yaratıklardan düşen materyaller veya görev ödülleri sarı reçetelerde istenilebilirdi.Hem tek tip fabrika üretimi gibi karakterler görmezdik, hem de savaşlarda çeşitlilik söz konusu olurdu. Ha buradaki problem ne olacaktı.Güzel bir reçete düşüren oyuncular, sırf üretim için istedikleri parayla bile köşeyi döneceklerdi.Ama bu sefer oyunun bossları değilde normal yaratıklarda hak ettiklerinden fazla önem görecekti.Kısaca oyunun her yeri dolu olacaktı.
Zaten yeni bölgede element hasar ateş dışında başka bir element efsunun olmaması bile içler acısı.Umarım sadece test sunucusuyla alakalı bi durumdur.Öyle değilse de bu bölgede de element eşyaların bir kenara atıldığını, hak ettikleri değeri bir türlü geri kazanamadıklarını görücez ..
Kısacası iki ucu *** değnek lafına çıkıyor her yol.Zamanla hazıra fazlasıyla alıştık yeni bölgeyle de devam etmekte bu durum.Şu an var olan sistem ve yeni bir bölge veya seviyenin uzun yıllar sonra geleceğini düşünürsek, bu merak ve isteğin her şey kolayca elde edildikten sonra çabucak azalacağı düşüncesindeyim.
En son KiNgHaKkI tarafından 28 Şub 2018 16:49 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
KiNgHaKkI XxXMaGeHaKkIXxX ŞiFaCıHaKkI
EMİNÖNÜ
25'ten beri burada ve burada olacak.!!
Dürüst OL !
EMİNÖNÜ
25'ten beri burada ve burada olacak.!!
Dürüst OL !
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
RamazanBey yazdı: ↑28 Şub 2018 16:36Katılıyorum sana kardeşim.2 diyenlerin çoğu makro ve hızlı program kullananlar.Milletin emeğini hiçe sayanlarMaHKuMII yazdı: ↑28 Şub 2018 16:34Rotary yazdı: ↑28 Şub 2018 16:30Dediklerini kesinlikle anlıyorum. Ama işte öyle senin dediğin gibi yada düşündüğün gibi armut piş ağzıma düş olmamalı. Siz sağda solda savaşırken diplerde köşelerde maden çekenler vardı. Onlar bu günü beklediler. Sizde yattınız.LaRaCRoFT yazdı: ↑28 Şub 2018 16:26Ne demek istediğimi sen çok ta iyi anladın.Rotary yazdı: ↑28 Şub 2018 16:23
Burada sağa sola nara atacak yerde sende hazırlığını yapsaydın. Kendi emeğinizi gözetmekten başka işiniz olmasın emi . Çünkü maden stoklamış yada gecelerce çekmiş olan oyuncuların bir emeği yok hatta onlar emek hırsızı. Hepinizin ceplerinizdeki madenleri çaldılar sonra size satacaklar Armut piş ağzıma düşler bi silinseydi şu oyundan hayırlısıyla...
2 diyenlerin çoğu makroculara destek veriyor haberleri yok.sabahtan akşama kadar makro programları ile maden çekip milletin üdüğünü kurutan o emek hırsızları bu sistem sayesinde köşeyi dönecek ve reelde bu kadar maden bu kadar para diyip kral olacaklar. sizde oyunda ben emeğimle bunu ürettim şunu yaptım bu yenilik bana güzel geldi diyip birbirinizi avutun.
Hiçbir zaman makro vesaire bilmemne kullanmadim kendi emeğimle ürettiğim tılsımlarımı sattım maden aldım, çektim, bekledim. Ben çemberlitaşa giremedim. 50 tane eşyayi düşürecek zamanım olmadı. Zaman sıkıntılarımızdan dolayı grup bölgelerine girip bir kazanç elde etmek tek basina yapabilecegimiz bir sey olmadigindan; bizler maden çektik. Tek anlamadığım şey şu; benim emeğime, harcagidim zamana terbiyesizlik edip iftira atacak ve "emek hirsizi, makrocu" diyecek ne yaşadınız?
2 tane eşyayi daha hızlı düşüreceksin diye
lllıPEACEılll
İKV Reçete Kitaplığı Discord Sunucusu: https://discord.gg/Sytdm8q95g
İKV Reçete Kitaplığı Discord Sunucusu: https://discord.gg/Sytdm8q95g
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Bu anketi yapma sebebiniz bütün oyuncuların rahat etmesi ise böyle birşey olmayacak sağlam ve geniş kadrolu loncalar Karaköy eklentisiyle gücüne güç katacak bu kesin.Şaheser versenizde,sadece reçete materyal versenizde kesimi yapabilenler devamlı kazanacaklar.Bunu dengelemek istiyorsanız geriye kalan yaratıklardan para edecek itemleri dağıtmanız lazım (3 efsunlu takılar,gözlükler,reçetelerdeki değerli materyaller olabilir).Böylece tek başına oyunda takılan insanlarıda hedefsiz bırakmamış olursunuz.Kasarak ticarete dahil olup üstünü dizebilir.
Eleştirmek elmas işçiliğine benzer.Yanlış bir dokunuşun bedeli paha biçilemez.
Bourne Üçlemesi: İdentity,Supremacy,Ultimatum.
İyi Seyirler !
Bourne Üçlemesi: İdentity,Supremacy,Ultimatum.
İyi Seyirler !
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Doğru her şey zaten betadaki gibi olacak. Kimse hasara bakmıyormuş güldürme beni. Herkesin üzeri full olduğu için olmasın o?Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:43Yahu arkadaşım betada girip oynadın mı ? Adamlar kenan junon gaffarı kolaylaştırdı. Bu adam zaten tılsım üretmek için maden kasacak. Üstüne kalkıp bide karaköy için mi maden kassın ? Betada oynadıysan büyük büyücünün nasıl kesildiğini görmüşsündür. Hasar şart değil anlaşma yaptıktan sonra her türlü kesersin.movie yazdı: ↑28 Şub 2018 16:40Peki bu adam nasıl grup bulacak da kesecek? Bunu hiç düşünmüyorsun. O bosslar belli başlı klan ve loncaların tekelinde olacak.Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:37 Hayır yani Güncelleme ile reklamlarda İKV yi yeni keşfedecek oyuncular ne yapacaklar ?
"Şurda Türk yapımı bi oyun varmış bi bakalım güzelse oynayalım" diyecek adam girecek bi bakacak herşey üretim. Bu adamın ne birikimi var ki üretim yapsın ?
Mantığı buraya davet ediyorum..
Ama 2. seçenek ile oyuna yeni başlayan birisi ayakta kalabilir. İtem düşürür satar, maden çeker satar. 1. şıkkın ne albenisi var anlamıyorum.
1. şıkkı seçenler emeğin ne olduğunu bilmeyen çarları hemen fulleyeyim kafasında olanlar.
Çemberlitaş bölgesinden farkı ne söylesene bana. Grup bölgelerine herkesi alıyorlar mı? Hasar istiyorlar tılsım istiyorlar. Karaköyde de aynısının olacağını nasıl göremiyorsunuz. Üstelik karaköyde bosslar 1 tane en azından grup bölgelerinin 20 tane kopyası vardı ki insanların daha çok boss kesebilme şansı vardı. Şimdi boss kavgaları mı dersin, yok ben kesecem sen kesecen kavgaları mı dersin, bossları 4-5 canda kaçıranları mı dersin. Olacak olan kaosu görebiliyor musun?
2. şıkta ise bunların hiçbiri olmayacak. Ben o gün canım ne istiyorsa onu yapacağım. Oyunda sanki tek aktivite boss kesmekmiş gibi gidip boss kesmeyeceğim. Belki o gün maden çekeceğim, belki yaratık kesip item düşürmeye çalışacağım belki klan savaşı yapacağım. Alternatif çok olacak bu ise oyundan zevk almamı sağlayacak. 1. şık zulüm nasıl göremiyorsunuz.
Everything is about math just math
- Whoods
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 173
- Kayıt: 10 Oca 2018 11:42
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Evli Mutlu Çocuklu
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Üşenmedin mi yazmaya mübarek ?KiNgHaKkI yazdı: ↑28 Şub 2018 16:46 Burda sonuç ne çıkarsa çıksın asıl problemin Çemberlitaş zamanında başladığını düşünüyorum.Sırasıyla 25,29,39,49 zamanında da oynamış biri olarak tek tip karakterler ne yazıkki Çemberlitaş eşyaları ile başlamış oldu.
25 Level yani oyun açık betada iken oynamış kişiler büyük ihtimalle hatırlayacaklar karakterimizin yetenek puanlarının dışında, her seviye atladığımızda şu anda otomatik dağıtıldığı için farkında varmadığınız statü yani Saldırı,savunma,kudret,can değerlerini her karakterde kendimiz dağıtıyorduk.2 büyü atıp kudreti biten savaşçı kadar canı olan büyücüler, büyücü kadar canı olup kudreti bitmeyen savaşçılar vardı Hatta ve hatta yetenek sıfırlama şansımız olmadığı için (Makinalar daha oyunda yoktu) 25 levele karakterler kasıp farklı kombinasyonlar denerdik.
29 zamanında tek şaheser eşya olan Anka,Islık Çalan ve İnat Kıran gerçekten çok büyük fark yaratıyordu.Gerek sahip oldukları 3 efsun ile ve efsun değerlerinin zamanın değerlerinin çok üstünde olması sebebiyle.Ama burdaki tek düzelik elimizdeki asa,kılıçtan ibaretti.
39 zamanında bu saydığım eşyaların etkisini yitirdiği, hiç bir turuncu yani şaheser eşyanın olmadığı bir dönemdi.Savaşçının şaheseri Kütük Yaranlar olurken, Element efsunları aşırı derecede ön plandaydı.Oyun içerisinde vereceğimiz direnç puanları bile hayati önem taşıyordu.Özellikle asit kullanan şifacıların azlığından dolayı, ve elektriğin şu anki kadar ön planda olmamasından dolayı, Tesla dış şehir setler, Etin palpa, karadul , ve sayısız çeşitlilikte eşya dizilimleri vardı.Büyücüler içinde buz set dizen, çembercilerin yeni yeni denendiği, şifacılarında ölümsüzlüklerini ilan ettikleri ya da alman ok ucu takmış bir savaşçıdan tek yedikleri bir dönemdi Bu dönemin bizlere sunduğu gerek klan savaşı ortamı, gerekse eşya çeşitliliği ve daha nice güzelliklerle kendi düşüncem ile ALTIN ÇAĞ'ını yaşattırdı bizlere.
49 levelin gelmesiyle tekrar ıslık çalan,inat kıran ve Anka gibi bildiğiniz üzere Ecel,latif,ejder asa ve Ashab eklendi.Şaheser eşyaların sadece silahtan ibaret olması fazlasıyla yeterliydi bence.Kenan ve junon ile takıların ve zırhların gelmeside yine kabuldü. Ama çemberlitaşta baştan aşağıya bir bölgede tüm eşyaların düşüyor olması, oyunun içeriğini tamamen değiştirdi.Önceden haritanın her yeri dopdoluyken, sarı eşya düşürmeye çalışanlar, bir yanda maden çekenler yani kısaca oyun Çemberlitaş veya grup bölgeleri etrafında dönmüyordu.Tılsımların gelmesini hiç yazmıyorum bile, o eklentiyle oyunun içeriğini tamamen değiştirdi...
Çok uzun gereksiz bir yazı yazdım belkide ama varacağım nokta için bunları yazmam gerekliydi diye düşündüm.Sonuç olarak İKV'de saatlerimi maden başlarında geçirmiş, bir eşyayı üretmek için belki haftalarca uğraşmış biri olarak, oyunun bizi bu kadar hazıra alıştırmış olmasından pek hoşlanmıyorum.İKV bir moba oyunu değilki ben gireyim 1 saat çemberlitaş atayım, yada şu bossu keseyimde üstümü dizeyim,vs gibi zihniyetle oynansın.Çemberlitaş ilk çıktığında 6-7 saatte Gaffara ulaşıyorkenki çaba,emek ile inanın daha çok zevk alınıyordu.Oyundan sıkılmamızın sebebinide buna veriyorum.Çünkü bir şey kendini ne kadar tekrar eder, farklı şeyler sunmaz ve kolay elde edilirse, elde ettiğimiz zaman o kadar değersizleşir.
Burda 1'e oy atana da , 2'ye oy atana da saygım sonsuz.Çünkü bunun orta yolunun bulunması çok zor.Nadide eşyalar şu anki gibi düşmeye devam etse bir sürü kavga,gürültü ortamı , yaratıkları babasının malıymış gibi sahiplenmeler, güçlünün daha güçlü , zayıfın tek ve yalnız kaldığı bir ortam söz konusu olacak.
Diğer durumda ise madenler,reçeteler değer kazanacak böyle olunca, oyunun piyasasını elinde yeni malzemeler olan kişiler belirleyecek, 1. duruma göre daha mı iyi ? Şahsi görüşüm evet, çünkü az önce bahsettiğim gibi uğruna emek harcamış olacağımız için daha büyük önem arz edecek.Oda nasıl sağlanabilir düşününce atıyorum reçetelerde her karaktere özel, görevden veya başka şekilde elde edilebilen materyaller istese, bu materyaller de aktarılmıyor olsa bu duruma bir nebzede olsa çözüm sunmuş olabilir.
Ben grup bölgesinin en azından şu anlık olmadığı yeni bölgede 39 Seviye dönemini yaşamak isterdim.Dediğim gibi burdaki asıl problem Çemberlitaşta yapılan hatanın, açık bir bölgede yapılıyor olmasından kaynaklı.Bu güncellemede mor veya turuncu eşya hiç gelmemeliydi.Yaratıklardan düşen materyaller veya görev ödülleri sarı reçetelerde istenilebilirdi.Hem tek tip fabrika üretimi gibi karakterler görmezdik, hem de savaşlarda çeşitlilik söz konusu olurdu. Ha buradaki problem ne olacaktı.Güzel bir reçete düşüren oyuncular, sırf üretim için istedikleri parayla bile köşeyi döneceklerdi.Ama bu sefer oyunun bossları değilde normal yaratıklarda hak ettiklerinden fazla önem görecekti.Kısaca oyunun her yeri dolu olacaktı.
Zaten yeni bölgede element hasar ateş dışında başka bir element efsunun olmaması bile içler acısı.Umarım sadece test sunucusuyla alakalı bi durumdur.Öyle değilse de bu bölgede de element eşyaların bir kenara atıldığını, hak ettikleri değeri bir türlü geri kazanamadıklarını görücez ..
Kısacası iki ucu *** değnek lafına çıkıyor her yol.Zamanla hazıra fazlasıyla alıştık yeni bölgeyle de devam etmekte bu durum.Şu an var olan sistem ve yeni bir bölge veya seviyenin uzun yıllar sonra geleceğini düşünürsek, bu merak ve isteğin her şey kolayca elde edildikten sonra çabucak azalacağı düşüncesindeyim.
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Güldürdün be 2. Seçenek olursa tüm gün yapacağın şey ne olacak biliyormusun ? İdiot gibi bütün gün madenin başında oturmak olacak. Makrocularla kapışmak olacak.movie yazdı: ↑28 Şub 2018 16:51Doğru her şey zaten betadaki gibi olacak. Kimse hasara bakmıyormuş güldürme beni. Herkesin üzeri full olduğu için olmasın o?Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:43Yahu arkadaşım betada girip oynadın mı ? Adamlar kenan junon gaffarı kolaylaştırdı. Bu adam zaten tılsım üretmek için maden kasacak. Üstüne kalkıp bide karaköy için mi maden kassın ? Betada oynadıysan büyük büyücünün nasıl kesildiğini görmüşsündür. Hasar şart değil anlaşma yaptıktan sonra her türlü kesersin.movie yazdı: ↑28 Şub 2018 16:40Peki bu adam nasıl grup bulacak da kesecek? Bunu hiç düşünmüyorsun. O bosslar belli başlı klan ve loncaların tekelinde olacak.Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:37 Hayır yani Güncelleme ile reklamlarda İKV yi yeni keşfedecek oyuncular ne yapacaklar ?
"Şurda Türk yapımı bi oyun varmış bi bakalım güzelse oynayalım" diyecek adam girecek bi bakacak herşey üretim. Bu adamın ne birikimi var ki üretim yapsın ?
Mantığı buraya davet ediyorum..
Ama 2. seçenek ile oyuna yeni başlayan birisi ayakta kalabilir. İtem düşürür satar, maden çeker satar. 1. şıkkın ne albenisi var anlamıyorum.
1. şıkkı seçenler emeğin ne olduğunu bilmeyen çarları hemen fulleyeyim kafasında olanlar.
Çemberlitaş bölgesinden farkı ne söylesene bana. Grup bölgelerine herkesi alıyorlar mı? Hasar istiyorlar tılsım istiyorlar. Karaköyde de aynısının olacağını nasıl göremiyorsunuz. Üstelik karaköyde bosslar 1 tane en azından grup bölgelerinin 20 tane kopyası vardı ki insanların daha çok boss kesebilme şansı vardı. Şimdi boss kavgaları mı dersin, yok ben kesecem sen kesecen kavgaları mı dersin, bossları 4-5 canda kaçıranları mı dersin. Olacak olan kaosu görebiliyor musun?
2. şıkta ise bunların hiçbiri olmayacak. Ben o gün canım ne istiyorsa onu yapacağım. Oyunda sanki tek aktivite boss kesmekmiş gibi gidip boss kesmeyeceğim. Belki o gün maden çekeceğim, belki yaratık kesip item düşürmeye çalışacağım belki klan savaşı yapacağım. Alternatif çok olacak bu ise oyundan zevk almamı sağlayacak. 1. şık zulüm nasıl göremiyorsunuz.
Attci
Sevketasci
İlhambüyücüsü
Takinpekmez
Sevketasci
İlhambüyücüsü
Takinpekmez
- Parlementxx
- Bab-ı Ali Muhafızı
- Mesajlar: 1829
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Ne zaman maden ne cikarak bunu bile yapan program urettiler nedir be.Bu kadarda cahil olmayin madenlerin sans verileri sunucu uzerinden gelir Assembly kodu veya ram uzerine kaydolan bir veri degildir.Senin o dedigini yapabilmesi icin sunucu bilgisayarlarina erisim saglamasi gerekir ve bunun sucu 5 yildan başlar.Alt tarafi basit bir mause klavye hareketlerini tekrarlayan program ne abarttiniz utanmasaniz item kopyalama hack cikti diyeceksiniz.MaHKuMII yazdı: ↑28 Şub 2018 16:44RamazanBey yazdı: ↑28 Şub 2018 16:36Katılıyorum sana kardeşim.2 diyenlerin çoğu makro ve hızlı program kullananlar.Milletin emeğini hiçe sayanlarMaHKuMII yazdı: ↑28 Şub 2018 16:34
2 diyenlerin çoğu makroculara destek veriyor haberleri yok.sabahtan akşama kadar makro programları ile maden çekip milletin üdüğünü kurutan o emek hırsızları bu sistem sayesinde köşeyi dönecek ve reelde bu kadar maden bu kadar para diyip kral olacaklar. sizde oyunda ben emeğimle bunu ürettim şunu yaptım bu yenilik bana güzel geldi diyip birbirinizi avutun.
işte onun için hiç düşünmeden ince eleyip sık dokumadan sırf güncellemenin gelip gelmeyeceğini bilmediği halde biraz uğraşalım diyenler macroculara bilip veya bilmeden destek çıkıyor haberleri yok.bir kez daha düşünün derim. piyasayı onlar kontrol etmiş olacak. sen onlardan hızlı değilsin. adamların sırf maden için programları bile var. ne zaman hangi maden ne çıkaracak bunu bile yapan programlar ürettiler. bu arkadaşlar da maden çekeceğim diye aval aval onların artıklarını toplasın. eğer böyle olursa ben bir daha oyuna girmem. zaten vaktim yok . hiç olmazsa arada girip bir buyuk buyucu veya komıser keserim lonca arkadaşlarımla bir umut deyip silah veya üst vermesini beklerim ki verir yani. ama sadece ve sadece reçete sistemi gelirse üretmem imkansıza yakın olur. olaya sadece kendi çapından bakmamak lazım. benim gibi vakit azlığı olan binlerce insan var...
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
Neyse canım anlamıyorsun. Orada yazmışım yapabileceğim aktiviteleri hala sadece madende oturursun diyorsun. Hadi bol şans sana 1 ayda üzerini fulledikten sonra ağlamaya başlarsın yeni bölge yeni bölge diye. Oyundan ki muhtemelen hayattan zevk almayı bilmeyen birisin.Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:53Güldürdün be 2. Seçenek olursa tüm gün yapacağın şey ne olacak biliyormusun ? İdiot gibi bütün gün madenin başında oturmak olacak. Makrocularla kapışmak olacak.movie yazdı: ↑28 Şub 2018 16:51Doğru her şey zaten betadaki gibi olacak. Kimse hasara bakmıyormuş güldürme beni. Herkesin üzeri full olduğu için olmasın o?Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:43Yahu arkadaşım betada girip oynadın mı ? Adamlar kenan junon gaffarı kolaylaştırdı. Bu adam zaten tılsım üretmek için maden kasacak. Üstüne kalkıp bide karaköy için mi maden kassın ? Betada oynadıysan büyük büyücünün nasıl kesildiğini görmüşsündür. Hasar şart değil anlaşma yaptıktan sonra her türlü kesersin.movie yazdı: ↑28 Şub 2018 16:40Peki bu adam nasıl grup bulacak da kesecek? Bunu hiç düşünmüyorsun. O bosslar belli başlı klan ve loncaların tekelinde olacak.Rudboy yazdı: ↑28 Şub 2018 16:37 Hayır yani Güncelleme ile reklamlarda İKV yi yeni keşfedecek oyuncular ne yapacaklar ?
"Şurda Türk yapımı bi oyun varmış bi bakalım güzelse oynayalım" diyecek adam girecek bi bakacak herşey üretim. Bu adamın ne birikimi var ki üretim yapsın ?
Mantığı buraya davet ediyorum..
Ama 2. seçenek ile oyuna yeni başlayan birisi ayakta kalabilir. İtem düşürür satar, maden çeker satar. 1. şıkkın ne albenisi var anlamıyorum.
1. şıkkı seçenler emeğin ne olduğunu bilmeyen çarları hemen fulleyeyim kafasında olanlar.
Çemberlitaş bölgesinden farkı ne söylesene bana. Grup bölgelerine herkesi alıyorlar mı? Hasar istiyorlar tılsım istiyorlar. Karaköyde de aynısının olacağını nasıl göremiyorsunuz. Üstelik karaköyde bosslar 1 tane en azından grup bölgelerinin 20 tane kopyası vardı ki insanların daha çok boss kesebilme şansı vardı. Şimdi boss kavgaları mı dersin, yok ben kesecem sen kesecen kavgaları mı dersin, bossları 4-5 canda kaçıranları mı dersin. Olacak olan kaosu görebiliyor musun?
2. şıkta ise bunların hiçbiri olmayacak. Ben o gün canım ne istiyorsa onu yapacağım. Oyunda sanki tek aktivite boss kesmekmiş gibi gidip boss kesmeyeceğim. Belki o gün maden çekeceğim, belki yaratık kesip item düşürmeye çalışacağım belki klan savaşı yapacağım. Alternatif çok olacak bu ise oyundan zevk almamı sağlayacak. 1. şık zulüm nasıl göremiyorsunuz.
Everything is about math just math
- JudgmentDay
- İskele Babası
- Mesajlar: 45
- Kayıt: 03 Tem 2017 19:50
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: İnstructive
Re: [ANKET]: Karaköy şeflerinden, nadide ekipman yerine sadece materyal ve reçete düşmesini tercih edermiydiniz?
KiNgHaKkI yazdı: ↑28 Şub 2018 16:46 Burda sonuç ne çıkarsa çıksın asıl problemin Çemberlitaş zamanında başladığını düşünüyorum.Sırasıyla 25,29,39,49 zamanında da oynamış biri olarak tek tip karakterler ne yazıkki Çemberlitaş eşyaları ile başlamış oldu.
25 Level yani oyun açık betada iken oynamış kişiler büyük ihtimalle hatırlayacaklar karakterimizin yetenek puanlarının dışında, her seviye atladığımızda şu anda otomatik dağıtıldığı için farkında varmadığınız statü yani Saldırı,savunma,kudret,can değerlerini her karakterde kendimiz dağıtıyorduk.2 büyü atıp kudreti biten savaşçı kadar canı olan büyücüler, büyücü kadar canı olup kudreti bitmeyen savaşçılar vardı Hatta ve hatta yetenek sıfırlama şansımız olmadığı için (Makinalar daha oyunda yoktu) 25 levele karakterler kasıp farklı kombinasyonlar denerdik.
29 zamanında tek şaheser eşya olan Anka,Islık Çalan ve İnat Kıran gerçekten çok büyük fark yaratıyordu.Gerek sahip oldukları 3 efsun ile ve efsun değerlerinin zamanın değerlerinin çok üstünde olması sebebiyle.Ama burdaki tek düzelik elimizdeki asa,kılıçtan ibaretti.
39 zamanında bu saydığım eşyaların etkisini yitirdiği, hiç bir turuncu yani şaheser eşyanın olmadığı bir dönemdi.Savaşçının şaheseri Kütük Yaranlar olurken, Element efsunları aşırı derecede ön plandaydı.Oyun içerisinde vereceğimiz direnç puanları bile hayati önem taşıyordu.Özellikle asit kullanan şifacıların azlığından dolayı, ve elektriğin şu anki kadar ön planda olmamasından dolayı, Tesla dış şehir setler, Etin palpa, karadul , ve sayısız çeşitlilikte eşya dizilimleri vardı.Büyücüler içinde buz set dizen, çembercilerin yeni yeni denendiği, şifacılarında ölümsüzlüklerini ilan ettikleri ya da alman ok ucu takmış bir savaşçıdan tek yedikleri bir dönemdi Bu dönemin bizlere sunduğu gerek klan savaşı ortamı, gerekse eşya çeşitliliği ve daha nice güzelliklerle kendi düşüncem ile ALTIN ÇAĞ'ını yaşattırdı bizlere.
49 levelin gelmesiyle tekrar ıslık çalan,inat kıran ve Anka gibi bildiğiniz üzere Ecel,latif,ejder asa ve Ashab eklendi.Şaheser eşyaların sadece silahtan ibaret olması fazlasıyla yeterliydi bence.Kenan ve junon ile takıların ve zırhların gelmeside yine kabuldü. Ama çemberlitaşta baştan aşağıya bir bölgede tüm eşyaların düşüyor olması, oyunun içeriğini tamamen değiştirdi.Önceden haritanın her yeri dopdoluyken, sarı eşya düşürmeye çalışanlar, bir yanda maden çekenler yani kısaca oyun Çemberlitaş veya grup bölgeleri etrafında dönmüyordu.Tılsımların gelmesini hiç yazmıyorum bile, o eklentiyle oyunun içeriğini tamamen değiştirdi...
Çok uzun gereksiz bir yazı yazdım belkide ama varacağım nokta için bunları yazmam gerekliydi diye düşündüm.Sonuç olarak İKV'de saatlerimi maden başlarında geçirmiş, bir eşyayı üretmek için belki haftalarca uğraşmış biri olarak, oyunun bizi bu kadar hazıra alıştırmış olmasından pek hoşlanmıyorum.İKV bir moba oyunu değilki ben gireyim 1 saat çemberlitaş atayım, yada şu bossu keseyimde üstümü dizeyim,vs gibi zihniyetle oynansın.Çemberlitaş ilk çıktığında 6-7 saatte Gaffara ulaşıyorkenki çaba,emek ile inanın daha çok zevk alınıyordu.Oyundan sıkılmamızın sebebinide buna veriyorum.Çünkü bir şey kendini ne kadar tekrar eder, farklı şeyler sunmaz ve kolay elde edilirse, elde ettiğimiz zaman o kadar değersizleşir.
Burda 1'e oy atana da , 2'ye oy atana da saygım sonsuz.Çünkü bunun orta yolunun bulunması çok zor.Nadide eşyalar şu anki gibi düşmeye devam etse bir sürü kavga,gürültü ortamı , yaratıkları babasının malıymış gibi sahiplenmeler, güçlünün daha güçlü , zayıfın tek ve yalnız kaldığı bir ortam söz konusu olacak.
Diğer durumda ise madenler,reçeteler değer kazanacak böyle olunca, oyunun piyasasını elinde yeni malzemeler olan kişiler belirleyecek, 1. duruma göre daha mı iyi ? Şahsi görüşüm evet, çünkü az önce bahsettiğim gibi uğruna emek harcamış olacağımız için daha büyük önem arz edecek.Oda nasıl sağlanabilir düşününce atıyorum reçetelerde her karaktere özel, görevden veya başka şekilde elde edilebilen materyaller istese, bu materyaller de aktarılmıyor olsa bu duruma bir nebzede olsa çözüm sunmuş olabilir.
Ben grup bölgesinin en azından şu anlık olmadığı yeni bölgede 39 Seviye dönemini yaşamak isterdim.Dediğim gibi burdaki asıl problem Çemberlitaşta yapılan hatanın, açık bir bölgede yapılıyor olmasından kaynaklı.Bu güncellemede mor veya turuncu eşya hiç gelmemeliydi.Yaratıklardan düşen materyaller veya görev ödülleri sarı reçetelerde istenilebilirdi.Hem tek tip fabrika üretimi gibi karakterler görmezdik, hem de savaşlarda çeşitlilik söz konusu olurdu. Ha buradaki problem ne olacaktı.Güzel bir reçete düşüren oyuncular, sırf üretim için istedikleri parayla bile köşeyi döneceklerdi.Ama bu sefer oyunun bossları değilde normal yaratıklarda hak ettiklerinden fazla önem görecekti.Kısaca oyunun her yeri dolu olacaktı.
Zaten yeni bölgede element hasar ateş dışında başka bir element efsunun olmaması bile içler acısı.Umarım sadece test sunucusuyla alakalı bi durumdur.Öyle değilse de bu bölgede de element eşyaların bir kenara atıldığını, hak ettikleri değeri bir türlü geri kazanamadıklarını görücez ..
Kısacası iki ucu *** değnek lafına çıkıyor her yol.Zamanla hazıra fazlasıyla alıştık yeni bölgeyle de devam etmekte bu durum.Şu an var olan sistem ve yeni bir bölge veya seviyenin uzun yıllar sonra geleceğini düşünürsek, bu merak ve isteğin her şey kolayca elde edildikten sonra çabucak azalacağı düşüncesindeyim.
+++