PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
EkSeLaNS53
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 168
Kayıt: 01 Nis 2011 13:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen EkSeLaNS53 »

Şimdi Müşteri Hizmetleri ile bir kere daha görüştüm , şükür bilgili biri çıktı karşıma. Sistemden baktı ve bütün alımlarımın reddedildiğini gördü , bunun olmaması gerektiğini zaten daha öncede playstore dan ürün aldığımı kendiside oradan gördü. Hemen bi şikayet kaydı açtı ve gerekli birime iletileceğini söyledi , anında şikayet kaydının takip numarası cep telefonumada sms olarak geldi. Bende dedim bu alımların sözşlemesi faturası felan mail adresime geldi ne olacak dedim , reddedildi olarak gözüktüğü için her hangi bir ücret yansımaz dedi ama ben yinede şikayet evrağında bunuda belirttim , reddedilen alımların faturaya yansıyıp yanmayacaklarınada bakacaklar dedi. Bakalım beklemedeyim.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Semiha'nın Gözdesi
Semiha'nın Gözdesi
Mesajlar: 5559
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Kuklacı

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen TOLGARDA »

KraToSs yazdı: 30 Tem 2017 12:47
TOLGARDA yazdı: 30 Tem 2017 11:51 teknik bir sıkıntı olmalı 444 0 375'i arayarak bilgi alabilirsiniz.
Teşekkürler! Bunu hiç düşünmemişlerdi.
Öyle bir şey belirtmemişler, belki akıllarına gelmemiştir diye söyledim. Amacım yok göstermekti. Siz görebiliyor musunuz, aradık cevap alamadık gibi bir yazı.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
mirkan1453
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 570
Kayıt: 05 Ara 2009 23:51
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen mirkan1453 »

EkSeLaNS53 yazdı: 30 Tem 2017 15:21 Şimdi Müşteri Hizmetleri ile bir kere daha görüştüm , şükür bilgili biri çıktı karşıma. Sistemden baktı ve bütün alımlarımın reddedildiğini gördü , bunun olmaması gerektiğini zaten daha öncede playstore dan ürün aldığımı kendiside oradan gördü. Hemen bi şikayet kaydı açtı ve gerekli birime iletileceğini söyledi , anında şikayet kaydının takip numarası cep telefonumada sms olarak geldi. Bende dedim bu alımların sözşlemesi faturası felan mail adresime geldi ne olacak dedim , reddedildi olarak gözüktüğü için her hangi bir ücret yansımaz dedi ama ben yinede şikayet evrağında bunuda belirttim , reddedilen alımların faturaya yansıyıp yanmayacaklarınada bakacaklar dedi. Bakalım beklemedeyim.
Birebir aynı sorunu yaşadık, garip gerçekten çok garip yine de hiç şaşırmıyorum artık :)
Resim
Nerull
Legendary Developer
Mesajlar: 1131
Kayıt: 13 Eki 2009 16:47

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen Nerull »

mirkan1453 yazdı: 30 Tem 2017 17:26
EkSeLaNS53 yazdı: 30 Tem 2017 15:21 Şimdi Müşteri Hizmetleri ile bir kere daha görüştüm , şükür bilgili biri çıktı karşıma. Sistemden baktı ve bütün alımlarımın reddedildiğini gördü , bunun olmaması gerektiğini zaten daha öncede playstore dan ürün aldığımı kendiside oradan gördü. Hemen bi şikayet kaydı açtı ve gerekli birime iletileceğini söyledi , anında şikayet kaydının takip numarası cep telefonumada sms olarak geldi. Bende dedim bu alımların sözşlemesi faturası felan mail adresime geldi ne olacak dedim , reddedildi olarak gözüktüğü için her hangi bir ücret yansımaz dedi ama ben yinede şikayet evrağında bunuda belirttim , reddedilen alımların faturaya yansıyıp yanmayacaklarınada bakacaklar dedi. Bakalım beklemedeyim.
Birebir aynı sorunu yaşadık, garip gerçekten çok garip yine de hiç şaşırmıyorum artık :)
Arkadaşlar Merhaba,

Her ikinizde bana sorun yaşadığınız Playstore kullanıcı adlarını özel mesajla gönderebilir misiniz? Doğrudan Playstore'daki ilgili kişilere iletip sorunu incelemelerini sağlayalım.

Bu arada konu üzerine ben de (TT müşterisi olmayan) yeni bir tekşifre hesabı açtım ve Çemberlitaş Paketini almaya çalıştım, bende bir sorun olmadı.
asgsdga
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 387
Kayıt: 26 Tem 2016 22:10
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen asgsdga »

Nerull yazdı: 31 Tem 2017 14:11
Arkadaşlar Merhaba,

Her ikinizde bana sorun yaşadığınız Playstore kullanıcı adlarını özel mesajla gönderebilir misiniz? Doğrudan Playstore'daki ilgili kişilere iletip sorunu incelemelerini sağlayalım.

Bu arada konu üzerine ben de (TT müşterisi olmayan) yeni bir tekşifre hesabı açtım ve Çemberlitaş Paketini almaya çalıştım, bende bir sorun olmadı.
alabildiysen paketi hibe et bari boşa gitmesin sizde :D
Kullanıcı avatarı
YemeLik
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 702
Kayıt: 28 Eki 2015 22:05

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen YemeLik »

Gamesatıştan aldım ben tertemiz vallaha ininalda kabul ediyor rezilsin playstore.
Kullanıcı avatarı
EkSeLaNS53
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 168
Kayıt: 01 Nis 2011 13:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen EkSeLaNS53 »

Bugün Türk Telekom aradı sorununuzu hallettik , yeni tek şifreniz birazdan cep telefonunuza gelecek dedi telefonu kapattık. Bi baktım anında yeni tek şifrede geldi , oohh dedim hallettiler galiba girdim hemen play store a yeni şifrem ile , hemen çemberlitaş paketini satın alayım dedim bide ne göreyim yine aynı hata , türk telekom kullanıcısı olmanız gerekmektedir :) hemen aradım yine müşteri hizmetlerini bu sefer tek şifrenizi aktivasyon yapmanız gerekiyor dedi , mail aktivasyonu yapmalısınız. Hemen girdim türk telekom sitesine tek şifre aktivasyon yazıyo tıkladım mail adresim ve tek şifremin aktivasyonunuda yaptım. Dedim bu sefer kesin oldu :) aktivasyon yok ondan olmuyodu demek dedim. Bi heves girdim playstore a yine aynı hata :) tekrar aradım müşteri hizmetlerini yine şikayet kaydı oluşturdular :) tam bi rezillik.
Kullanıcı avatarı
LoTuSNeMeSisTr
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 52
Kayıt: 14 Haz 2011 19:29
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Lotus

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen LoTuSNeMeSisTr »

EkSeLaNS53 yazdı: 31 Tem 2017 19:58 Bugün Türk Telekom aradı sorununuzu hallettik , yeni tek şifreniz birazdan cep telefonunuza gelecek dedi telefonu kapattık. Bi baktım anında yeni tek şifrede geldi , oohh dedim hallettiler galiba girdim hemen play store a yeni şifrem ile , hemen çemberlitaş paketini satın alayım dedim bide ne göreyim yine aynı hata , türk telekom kullanıcısı olmanız gerekmektedir :) hemen aradım yine müşteri hizmetlerini bu sefer tek şifrenizi aktivasyon yapmanız gerekiyor dedi , mail aktivasyonu yapmalısınız. Hemen girdim türk telekom sitesine tek şifre aktivasyon yazıyo tıkladım mail adresim ve tek şifremin aktivasyonunuda yaptım. Dedim bu sefer kesin oldu :) aktivasyon yok ondan olmuyodu demek dedim. Bi heves girdim playstore a yine aynı hata :) tekrar aradım müşteri hizmetlerini yine şikayet kaydı oluşturdular :) tam bi rezillik.
Hocam sana 2 sorum var yakın bir zamanda tek şifrenin kayıtlı olduğu mail adresini değiştirdin mi? İnternet hizmetini kısa süreliğine durdun mu?
☆ Lotus ☆

________________________________________
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙MUSTAFA KEMAL ATATURK˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
Kullanıcı avatarı
EkSeLaNS53
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 168
Kayıt: 01 Nis 2011 13:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen EkSeLaNS53 »

LoTuSNeMeSisTr yazdı: 31 Tem 2017 20:10
EkSeLaNS53 yazdı: 31 Tem 2017 19:58 Bugün Türk Telekom aradı sorununuzu hallettik , yeni tek şifreniz birazdan cep telefonunuza gelecek dedi telefonu kapattık. Bi baktım anında yeni tek şifrede geldi , oohh dedim hallettiler galiba girdim hemen play store a yeni şifrem ile , hemen çemberlitaş paketini satın alayım dedim bide ne göreyim yine aynı hata , türk telekom kullanıcısı olmanız gerekmektedir :) hemen aradım yine müşteri hizmetlerini bu sefer tek şifrenizi aktivasyon yapmanız gerekiyor dedi , mail aktivasyonu yapmalısınız. Hemen girdim türk telekom sitesine tek şifre aktivasyon yazıyo tıkladım mail adresim ve tek şifremin aktivasyonunuda yaptım. Dedim bu sefer kesin oldu :) aktivasyon yok ondan olmuyodu demek dedim. Bi heves girdim playstore a yine aynı hata :) tekrar aradım müşteri hizmetlerini yine şikayet kaydı oluşturdular :) tam bi rezillik.
Hocam sana 2 sorum var yakın bir zamanda tek şifrenin kayıtlı olduğu mail adresini değiştirdin mi? İnternet hizmetini kısa süreliğine durdun mu?
Hayır hocam hiç değişiklik yapmadım , yıllardır aynı mail adresi ve şifreyi kullanıyorum. İnternet hizmetinide hiç dondurmadım şimdiye kadar. Çok ürün aldım playstore dan daha önce hiç sorun yaşamadım. Son 1 aydır bu sorunu yaşıyorum , bakalım yarın dönüş yapar yine türk telekom bana.
Kullanıcı avatarı
EkSeLaNS53
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 168
Kayıt: 01 Nis 2011 13:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Mesaj gönderen EkSeLaNS53 »

Bugün Türk Telekom aradı yine. Türk telekom ofisine gidip telefon numaramı güncellemem gerekiyormuş. Güvenli irtibat numaramı güncellemek istiyorum diyrcrkmişim , ne alakaysa. Zaten yıllardır aynı telefon numarasını kullanıyorum hiç değiştirmedim. Bu numara ile çok kezde çemberlitaş paket ve akçede aldım playstor dan. Zaten onay koduda geliyo telefona , onay kodunu girdikten sonra hata veriyor site , neyse dediklerini yapıcam yapmadın demesinler diye.
Cevapla