Kilo Almak İstiyoruz

İKV dışındaki konularla ilgili paylaşımlarınız
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ghoul
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 88
Kayıt: 17 Oca 2018 02:37
Konum: Amasya

Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen ghoul » 08 Eyl 2018 19:22

175 boy var. Kilo 68. Bundan 2 ay önce Kilo 75 idi. Kürdan gibi kaldımya lan. Beyler tavsiyelerinizi yazın. Acilen kilo almam lazım. Göbek yapmadan almam lazım bu kiloyu. ATX burda olsa yardımcı olurdu o. Ama yok işte :grinning:

Kullanıcı avatarı
dedee66
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 690
Kayıt: 24 Haz 2017 19:40
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Dandik Adama Pandik™
Konum: Meteor Lodos Sancak Kaba Dayı Modu (Snkbnacloupatra) 2011-2016

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen dedee66 » 08 Eyl 2018 20:13

ghoul yazdı:
08 Eyl 2018 19:22
175 boy var. Kilo 68. Bundan 2 ay önce Kilo 75 idi. Kürdan gibi kaldımya lan. Beyler tavsiyelerinizi yazın. Acilen kilo almam lazım. Göbek yapmadan almam lazım bu kiloyu. ATX burda olsa yardımcı olurdu o. Ama yok işte :grinning:
  • her sabah 8 zeytin veya daha fazla 4 dilim peynir 3-4 tatlı kaşığı reçel 1 bardak süt ve yumurta eğer alırsan keçi boynuzu pekmezi enerji verir iştahını artırır tavsiye ederim ve vitamin deposu pahalı değil zaten 15 TL falan sabahları 1 yemek kaşığı ondan iç
    yumurta bolsa günlük 3-4 tane kaynat ye faydasını görürsün Protein veriyor sonuçta kilo aldırma da en etkili yöntem yumurta
  • öğlen önüne ne geliyorsa hepsini ye .d yemek ayırt etmeden yok ben yaparım diyorsan sulu yemek ve makarna öneririm salatada olsun yanında veya da tam Tost yanında Soğuk Çay(İce Tea) veya da ayran ve meyve'de ye önerim Muz-Kırmızı Erik-Elma
  • İkindi evde et falan vardır büyük ihtimal kurban bayramından çıktık onlardan yap yarımdan biraz büyük veya da tam ekmek kırmızı et ye yanına da ayran veya da çay iç
  • akşamda kendini zorlayana kadar ye sulu yemek yemeye ve bulgur pilavı yemeye özen göster veya da makarna ye salata kesin olsun
    ve meyve ye önerim Muz-Kırmızı Erik-Elma
ve cici bebe al günlük 1 küçük paket bitir Fiyatı 3 TL falan
gece 1 bardak süt iç yat ve erken uyu geceye kalma uyku önemli kilo almakta
ama kilo için en önemli her zaman sabah kahvaltısıdır eğer sabah doymaz isen kilo alamazsın.
al sana masrafsız bir liste cidden işe yarıyor 1 ay'da farkını göreceksin 3-5 kilo alırsın eğer uyarsan daha fazla bile alırsın daha doğrusu önemli olan dengesiz beslenmemen her şeyi zamanında yiyip kendini alıştırdıktan sonra kolay alırsın
Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
ghoul
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 88
Kayıt: 17 Oca 2018 02:37
Konum: Amasya

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen ghoul » 08 Eyl 2018 21:08

Göster
dedee66 yazdı:
08 Eyl 2018 20:13
ghoul yazdı:
08 Eyl 2018 19:22
175 boy var. Kilo 68. Bundan 2 ay önce Kilo 75 idi. Kürdan gibi kaldımya lan. Beyler tavsiyelerinizi yazın. Acilen kilo almam lazım. Göbek yapmadan almam lazım bu kiloyu. ATX burda olsa yardımcı olurdu o. Ama yok işte :grinning:
  • her sabah 8 zeytin veya daha fazla 4 dilim peynir 3-4 tatlı kaşığı reçel 1 bardak süt ve yumurta eğer alırsan keçi boynuzu pekmezi enerji verir iştahını artırır tavsiye ederim ve vitamin deposu pahalı değil zaten 15 TL falan sabahları 1 yemek kaşığı ondan iç
    yumurta bolsa günlük 3-4 tane kaynat ye faydasını görürsün Protein veriyor sonuçta kilo aldırma da en etkili yöntem yumurta
  • öğlen önüne ne geliyorsa hepsini ye .d yemek ayırt etmeden yok ben yaparım diyorsan sulu yemek ve makarna öneririm salatada olsun yanında veya da tam Tost yanında Soğuk Çay(İce Tea) veya da ayran ve meyve'de ye önerim Muz-Kırmızı Erik-Elma
  • İkindi evde et falan vardır büyük ihtimal kurban bayramından çıktık onlardan yap yarımdan biraz büyük veya da tam ekmek kırmızı et ye yanına da ayran veya da çay iç
  • akşamda kendini zorlayana kadar ye sulu yemek yemeye ve bulgur pilavı yemeye özen göster veya da makarna ye salata kesin olsun
    ve meyve ye önerim Muz-Kırmızı Erik-Elma
ve cici bebe al günlük 1 küçük paket bitir Fiyatı 3 TL falan
gece 1 bardak süt iç yat ve erken uyu geceye kalma uyku önemli kilo almakta
ama kilo için en önemli her zaman sabah kahvaltısıdır eğer sabah doymaz isen kilo alamazsın.
al sana masrafsız bir liste cidden işe yarıyor 1 ay'da farkını göreceksin 3-5 kilo alırsın eğer uyarsan daha fazla bile alırsın daha doğrusu önemli olan dengesiz beslenmemen her şeyi zamanında yiyip kendini alıştırdıktan sonra kolay alırsın
Tavsiyelerin için çok teşekkürler :blush:

Kullanıcı avatarı
TOLGA
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 934
Kayıt: 25 Tem 2014 14:50

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen TOLGA » 08 Eyl 2018 21:16

dedee66 yazdı:
08 Eyl 2018 20:13
ghoul yazdı:
08 Eyl 2018 19:22
175 boy var. Kilo 68. Bundan 2 ay önce Kilo 75 idi. Kürdan gibi kaldımya lan. Beyler tavsiyelerinizi yazın. Acilen kilo almam lazım. Göbek yapmadan almam lazım bu kiloyu. ATX burda olsa yardımcı olurdu o. Ama yok işte :grinning:
  • her sabah 8 zeytin veya daha fazla 4 dilim peynir 3-4 tatlı kaşığı reçel 1 bardak süt ve yumurta eğer alırsan keçi boynuzu pekmezi enerji verir iştahını artırır tavsiye ederim ve vitamin deposu pahalı değil zaten 15 TL falan sabahları 1 yemek kaşığı ondan iç
    yumurta bolsa günlük 3-4 tane kaynat ye faydasını görürsün Protein veriyor sonuçta kilo aldırma da en etkili yöntem yumurta
  • öğlen önüne ne geliyorsa hepsini ye .d yemek ayırt etmeden yok ben yaparım diyorsan sulu yemek ve makarna öneririm salatada olsun yanında veya da tam Tost yanında Soğuk Çay(İce Tea) veya da ayran ve meyve'de ye önerim Muz-Kırmızı Erik-Elma
  • İkindi evde et falan vardır büyük ihtimal kurban bayramından çıktık onlardan yap yarımdan biraz büyük veya da tam ekmek kırmızı et ye yanına da ayran veya da çay iç
  • akşamda kendini zorlayana kadar ye sulu yemek yemeye ve bulgur pilavı yemeye özen göster veya da makarna ye salata kesin olsun
    ve meyve ye önerim Muz-Kırmızı Erik-Elma
ve cici bebe al günlük 1 küçük paket bitir Fiyatı 3 TL falan
gece 1 bardak süt iç yat ve erken uyu geceye kalma uyku önemli kilo almakta
ama kilo için en önemli her zaman sabah kahvaltısıdır eğer sabah doymaz isen kilo alamazsın.
al sana masrafsız bir liste cidden işe yarıyor 1 ay'da farkını göreceksin 3-5 kilo alırsın eğer uyarsan daha fazla bile alırsın daha doğrusu önemli olan dengesiz beslenmemen her şeyi zamanında yiyip kendini alıştırdıktan sonra kolay alırsın
Beyefendi de sporcu galiba. :) Güzel bir diyet listesi olmuş ama bunu yapan birinin spor yapması gerekir. Sporcu dilinden konuşmaktansa gündelik bir dille özetleyeyim.
Karbonhidratı yani baklagilleri arttırmalısın; şekerden, hazır gıdalardan ve aşırı tuzdan uzak durarak yağ ve ödem kazanmayı da engellemiş olursun. Her insan gibi senin de bol bol proteine ihtiyacın var elbette.
Her zaman dediğim gibi, spor yapmayı ihmal etmeyin.
Resim

Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2241
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen BayTerapi » 08 Eyl 2018 21:18

Proteini yüksek tut yeterli, hatta yavaştan protei tozu ile shake hazırlayabilirsin kendine.
-Jeremain
-United
-BayTerapi

Murat

Kullanıcı avatarı
ghoul
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 88
Kayıt: 17 Oca 2018 02:37
Konum: Amasya

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen ghoul » 09 Eyl 2018 16:00

Herkese tavsiyeleri için teşekkürler

Esadullah
Mağara Şamanı
Mağara Şamanı
Mesajlar: 2530
Kayıt: 23 Nis 2010 23:38
Sunucu: Eminönü
İletişim:

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen Esadullah » 16 Eyl 2018 13:18

Sen yine iyisin, ben senden daha düşüğüm.

En iyisi Urfa Kebabına devam:)
İKV dünyasında, sadece Eminönü Sunucusu'nda; # esedullahAli(49), EsedullahŞifa(49) ve EsedullahBüyü(49) isimli karakterlerim bulunmaktadır. Çakma karakterin verdiği/vereceği huzursuzluklardan mesul değilim.
Medine'nin Gül Efendisine hasretle..

Kullanıcı avatarı
bass1666
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 71
Kayıt: 27 Haz 2012 12:59
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen bass1666 » 16 Eyl 2018 14:19

Hocam tıp öğrencisi olarak boy kilonuz gayet ideal bence almaya çalışmayın :) Bende 173 boya 70 kiloyum evlenince zaten kafadan 10 kilo geleceği için bu seviyeyi geçmemem iyidir yalnız hareketsiz de durmamanız lazım :)
Bykayserı

Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5094
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders Of Anatolia
Konum: İstanbul

Re: Kilo Almak İstiyoruz

Mesaj gönderen Retaliation » 16 Eyl 2018 17:32

Düzenli kilo almak istiyorsan yemen gerekenler esmer ekmek, makarna, pilav ve yulaftır. Makarna ve pilavın da esmer olması sağlığına fayda sağlayacaktır.
Resim

Resim

Cevapla

“Konu Dışı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir