Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

İKV dışındaki konularla ilgili paylaşımlarınız
Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2241
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen BayTerapi » 24 May 2018 01:19

Fuerte yazdı:
24 May 2018 01:14
Muazzam. Büyük projelerde Serinplay'e rastlarız inşallah.
Kolaylıklar dilerim
Onun bir sonraki genişleme paketinde aktif rol oynamasını istiyorum. :relaxed:
-Jeremain
-United
-BayTerapi

Murat

Kullanıcı avatarı
Thedifferince
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 290
Kayıt: 11 Ara 2017 16:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen Thedifferince » 24 May 2018 18:04

Ya ben beceriksizin yada programı çok iyi öğrenemedim kaplama yapmak istiyorum fakat pc kaldırmıyor :grinning: :) :blush:

Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1005
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen mstfmrt » 24 May 2018 19:04

modelleri daha az sayıda üçgen kullanarak yapın kasmayı azaltacaktır
Thedifferince yazdı:
24 May 2018 18:04
Ya ben beceriksizin yada programı çok iyi öğrenemedim kaplama yapmak istiyorum fakat pc kaldırmıyor :grinning: :) :blush:


Günlüğümü okumak için tıklayın.

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
ResimResim

Kullanıcı avatarı
Serinplay
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1103
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11
İletişim:

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen Serinplay » 24 May 2018 19:50

Fuerte yazdı:
24 May 2018 01:14
Muazzam. Büyük projelerde Serinplay'e rastlarız inşallah.
Kolaylıklar dilerim
Teşekkürler :relaxed:
Thedifferince yazdı:
24 May 2018 18:04
Ya ben beceriksizin yada programı çok iyi öğrenemedim kaplama yapmak istiyorum fakat pc kaldırmıyor :grinning: :) :blush:


Üstte yazan değerler çok yüksek ,kasması doğaldır :)

Tris , Verts , Face değerlerini düşük tutman lazım.Modele bakınca bu değerler nereden geliyor diye düşünüyorum ama tahminimce şu arkadaki meteordan kaynaklı olabilir.Z tuşuna basıp tekrar resmini çekip yollarsan aslında anlaşılır.Sıfırdan yeni bir proje oluştur.Küpe tıklayıp sağ kısımdan materyal ekle.Onun hemen yanından Texture (kaplama) ekle.Herhangi bir resim olabilir.Alt kısımdan Materyal görünümüne geç.Kaplama görünecektir.Bunu kaplama yapmanın kasma yapıp yapmadığını denemek amaçlı yapabilirsin.Bir cismi düzenleme modundayken W basıp Subdivide (Bölme) işlemi yaparsan değerler yükselir , cismi daha fazla yüze bölmüş olursun.Gerekmedikçe (yüzlere özel şekiller vermek için kullanılabilir) bu özelliği kullanma.Nesneye tıklayarak yukarıda ne kadar değere sahip olduğunu kontrol edebilirsin.Son olarak programı ingilizce olarak kullanmanı tavsiye ederim terimlere alışman açısından.
─∘Serinplay 2016-2018∘─

*****

Kullanıcı avatarı
Thedifferince
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 290
Kayıt: 11 Ara 2017 16:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen Thedifferince » 24 May 2018 22:23

Serinplay yazdı:
24 May 2018 19:50
Fuerte yazdı:
24 May 2018 01:14
Muazzam. Büyük projelerde Serinplay'e rastlarız inşallah.
Kolaylıklar dilerim
Teşekkürler :relaxed:
Thedifferince yazdı:
24 May 2018 18:04
Ya ben beceriksizin yada programı çok iyi öğrenemedim kaplama yapmak istiyorum fakat pc kaldırmıyor :grinning: :) :blush:


Üstte yazan değerler çok yüksek ,kasması doğaldır :)

Tris , Verts , Face değerlerini düşük tutman lazım.Modele bakınca bu değerler nereden geliyor diye düşünüyorum ama tahminimce şu arkadaki meteordan kaynaklı olabilir.Z tuşuna basıp tekrar resmini çekip yollarsan aslında anlaşılır.Sıfırdan yeni bir proje oluştur.Küpe tıklayıp sağ kısımdan materyal ekle.Onun hemen yanından Texture (kaplama) ekle.Herhangi bir resim olabilir.Alt kısımdan Materyal görünümüne geç.Kaplama görünecektir.Bunu kaplama yapmanın kasma yapıp yapmadığını denemek amaçlı yapabilirsin.Bir cismi düzenleme modundayken W basıp Subdivide (Bölme) işlemi yaparsan değerler yükselir , cismi daha fazla yüze bölmüş olursun.Gerekmedikçe (yüzlere özel şekiller vermek için kullanılabilir) bu özelliği kullanma.Nesneye tıklayarak yukarıda ne kadar değere sahip olduğunu kontrol edebilirsin.Son olarak programı ingilizce olarak kullanmanı tavsiye ederim terimlere alışman açısından.



Bu değerli bilgiler için çok teşekkür ederim yarın deneyeceğim 👏🏽
Resim

Kullanıcı avatarı
Serinplay
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1103
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11
İletişim:

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen Serinplay » 04 Haz 2018 13:37

Harita üzerinde bayağı bir yol aldım.Elim alışınca beklediğimden daha iyi sonuçlar almaya başladım.Şu an pek paylaşım yapmak istemiyorum açıkçası :grinning: Yaptığım binalardan birini paylaşıyorum.Belki arada yine oyundan bazı yapıları paylaşabilirim.

Resim
─∘Serinplay 2016-2018∘─

*****

Kullanıcı avatarı
Serinplay
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1103
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11
İletişim:

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen Serinplay » 04 Haz 2018 13:47

Orthographic olarak atayım daha iyi görünür ;

Resim
─∘Serinplay 2016-2018∘─

*****

Kullanıcı avatarı
xANARCHYx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 346
Kayıt: 30 Oca 2018 09:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Winter Is Coming

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen xANARCHYx » 04 Haz 2018 14:12

Oyuna nereden ön kayıt yaptırabiliyoruz :P

Kullanıcı avatarı
aydineray
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 69
Kayıt: 08 Ara 2017 23:38
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Türk Harekat Timi

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen aydineray » 04 Haz 2018 14:42

Mükemmel ilerlemiş proje, ellerine sağlık :blush:

Performans konusunda daha iyisini elde etmek istiyorsan oyun motorundan kurtulman lazım. OpenGL veya DirectX kullanarak kendin bir yapı oluşturursan %70'e varan performans kazancı sağlarsın. Malesef Unity3D gibi oyun motorları her türlü ihtiyacı karşılayabilmek amaçlı gereksiz yere ağır. Bu sebeple "lightweight" yapman daha iyi olacaktır. Oyun kütüphaneleri üzerine(SDL gibi) motoru inşa edersen hem oyunu geliştirirken daha özgür (bir motora bağlı kalmazsın, istediğin tüm paketleri kullanırsın, örneğin C++ ile geliştireceksen Boost/Socket kütüphaneleri elinin altında olur) hem de tamamen ben yaptım demiş olursun :blush:

Kolaylıklar gelsin dostum O:-)

Kullanıcı avatarı
Serinplay
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1103
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11
İletişim:

Re: Serinplay - Test - Çalışma - Tasarım

Mesaj gönderen Serinplay » 06 Haz 2018 11:38

aydineray yazdı:
04 Haz 2018 14:42
Mükemmel ilerlemiş proje, ellerine sağlık :blush:

Performans konusunda daha iyisini elde etmek istiyorsan oyun motorundan kurtulman lazım. OpenGL veya DirectX kullanarak kendin bir yapı oluşturursan %70'e varan performans kazancı sağlarsın. Malesef Unity3D gibi oyun motorları her türlü ihtiyacı karşılayabilmek amaçlı gereksiz yere ağır. Bu sebeple "lightweight" yapman daha iyi olacaktır. Oyun kütüphaneleri üzerine(SDL gibi) motoru inşa edersen hem oyunu geliştirirken daha özgür (bir motora bağlı kalmazsın, istediğin tüm paketleri kullanırsın, örneğin C++ ile geliştireceksen Boost/Socket kütüphaneleri elinin altında olur) hem de tamamen ben yaptım demiş olursun :blush:

Kolaylıklar gelsin dostum O:-)
Yorumun için teşekkür ederim.Ama o kadar yazılım bilgim yok maalesef. :)
─∘Serinplay 2016-2018∘─

*****

Cevapla

“Konu Dışı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir