IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

İKV dışındaki konularla ilgili paylaşımlarınız
Kullanıcı avatarı
zxcvzxcv
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 172
Kayıt: 08 Ara 2014 21:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen zxcvzxcv » 19 Şub 2015 17:00

Ellerine sağlık kardeşim. Hepsi çok güzel kusur aramanın anlamı yok. Sadece ıkv üzerine bir kaç çizimini bekliyorum.
Başarılar

Kullanıcı avatarı
Enchanter
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 128
Kayıt: 19 Ara 2009 12:43
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen Enchanter » 19 Şub 2015 17:35

Kopya kağıdı falan yok değil mi? :) Helal süper devam
Bad Sector Teşkilat&Meran

Kullanıcı avatarı
samedsedir06
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1856
Kayıt: 05 Ara 2009 23:49
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Angaralıyız.. Gardaşş.
Konum: Konumumu Sordun xD

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen samedsedir06 » 19 Şub 2015 19:42

zxcvzxcv yazdı:Ellerine sağlık kardeşim. Hepsi çok güzel kusur aramanın anlamı yok. Sadece ıkv üzerine bir kaç çizimini bekliyorum.
Başarılar
İkv Anlamında çizim yapmam yüksek ihtimalle kardeşim çok çocukça ve çok anlamsız bır çizim oluyor bana göre.,

Anca netten Guzel cızımler gorursem anlamlı hoşş bır cızım ısee bıde oo dönem sınavlarım yoksa onları çiziyrum kardeşim.
Yorumun için tskur ederm
En son samedsedir06 tarafından 19 Şub 2015 19:45 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Çaki
Bakma qq
Resim
♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪
Akıllı OL Belediye'ye Rüsvet Verip Evini Yıktırırım.
.....................♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪.......................

Kullanıcı avatarı
samedsedir06
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1856
Kayıt: 05 Ara 2009 23:49
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Angaralıyız.. Gardaşş.
Konum: Konumumu Sordun xD

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen samedsedir06 » 19 Şub 2015 19:43

Enchanter yazdı:Kopya kağıdı falan yok değil mi? :) Helal süper devam

Kardeşş Burda hem Kendımı hem MIlletı kandırmamın luzumu Yok neden öyle bırsey yapayım kı Kopya kagıtı ıle benım 3 yasındakı yegenımde çizer.
ben bu cızımlerı hobı olarak cızıyorum zaten resımı sevmesem Ugrasamam zamanım yok
Yorumun için tskurler
Çaki
Bakma qq
Resim
♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪
Akıllı OL Belediye'ye Rüsvet Verip Evini Yıktırırım.
.....................♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪.......................

Kullanıcı avatarı
oTToMaNxBeDrOs
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 01 May 2011 22:32
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen oTToMaNxBeDrOs » 20 Şub 2015 00:57

Kaç yaşındasın ona göre tavsiyede ve eleştiride bulunabilirim.
Meranın Sessiz'i

Kullanıcı avatarı
EsTHeR
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 26
Kayıt: 20 Eki 2014 20:55

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen EsTHeR » 20 Şub 2015 01:03

Tebrik ederim. Gayet başarılı çalışmalar olduğunu düşünüyorum. Çalışmaların devamı için başarılar dilerim.

Kullanıcı avatarı
samedsedir06
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1856
Kayıt: 05 Ara 2009 23:49
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Angaralıyız.. Gardaşş.
Konum: Konumumu Sordun xD

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen samedsedir06 » 20 Şub 2015 04:26

oTToMaNxBeDrOs yazdı:Kaç yaşındasın ona göre tavsiyede ve eleştiride bulunabilirim.
23 yaşındayım Yaşa göre elestırı yapanı ılk defa goruyorum :=)=)=) normalde Üniversıte okuyan bır gencım :D yanı bu cızımler bır hobi severek cızmek dıyebılırım..
Çaki
Bakma qq
Resim
♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪
Akıllı OL Belediye'ye Rüsvet Verip Evini Yıktırırım.
.....................♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪.......................

Kullanıcı avatarı
samedsedir06
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1856
Kayıt: 05 Ara 2009 23:49
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Angaralıyız.. Gardaşş.
Konum: Konumumu Sordun xD

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen samedsedir06 » 20 Şub 2015 04:26

EsTHeR yazdı:Tebrik ederim. Gayet başarılı çalışmalar olduğunu düşünüyorum. Çalışmaların devamı için başarılar dilerim.

Eyw kardesım tesekkur ederım.. :arrow:
Çaki
Bakma qq
Resim
♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪
Akıllı OL Belediye'ye Rüsvet Verip Evini Yıktırırım.
.....................♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪.......................

Kullanıcı avatarı
oTToMaNxBeDrOs
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 01 May 2011 22:32
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen oTToMaNxBeDrOs » 20 Şub 2015 10:48

Öncelikle parmakla yayma işlemi kötü olmuş burunlar uzun ve çok geniş yüz oranlarıda olmamış, el parmakları sadece kemikleri var etleri yok, sondan 3. resimde kalemin devamını çizmeyi unutmuşsun, bunların hepsine bu benim tarzımda cevap vericeni düşünüyorum vermezsen de bu yorumu atla; bu benim tarzım demek için herşeyi düzgün orantılı neyin nerde , oran orantıyı çok iyi çizmek lazım sanatçılar gibi. Ancak hobi olarak bişiler yapmak çizime zaman ayırmak çok güzel bişi eğleniyorsan istediğin kadar gelişebilirsin bende hobi olarak başlamıştım şuan yetenek sınavına hazırlanıyorum, eğer daha çok zevk almak istersen yani çizimini geliştirmek internette bikaç araştırma yapmanı tavsiye ederim.
Meranın Sessiz'i

Kullanıcı avatarı
samedsedir06
Bab-ı Ali Muhafızı
Bab-ı Ali Muhafızı
Mesajlar: 1856
Kayıt: 05 Ara 2009 23:49
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Angaralıyız.. Gardaşş.
Konum: Konumumu Sordun xD

Re: IISaMeDSeDiRII' den Kara Kalem Çalışmaları ..

Mesaj gönderen samedsedir06 » 20 Şub 2015 13:43

oTToMaNxBeDrOs yazdı:Öncelikle parmakla yayma işlemi kötü olmuş burunlar uzun ve çok geniş yüz oranlarıda olmamış, el parmakları sadece kemikleri var etleri yok, sondan 3. resimde kalemin devamını çizmeyi unutmuşsun, bunların hepsine bu benim tarzımda cevap vericeni düşünüyorum vermezsen de bu yorumu atla; bu benim tarzım demek için herşeyi düzgün orantılı neyin nerde , oran orantıyı çok iyi çizmek lazım sanatçılar gibi. Ancak hobi olarak bişiler yapmak çizime zaman ayırmak çok güzel bişi eğleniyorsan istediğin kadar gelişebilirsin bende hobi olarak başlamıştım şuan yetenek sınavına hazırlanıyorum, eğer daha çok zevk almak istersen yani çizimini geliştirmek internette bikaç araştırma yapmanı tavsiye ederim.
Yorumun İçin Çok saol Ama ben Sana açıklıyım Parmakla Yayma Yöntemı kullanmadım Peçete ile yayma Yöntemını tercıh ettım.
Parmaklar Olmamış demıssın Bır deneyımlı ressama sor Kara kalemde resım Sanatında En zorlardan bırısı Parmak El çızmektır kardesım ee bız daha tazeyızz prof. olarak cızemem zaten ayda yılda cızebılıyorum sınavlardan zaaman kaldıkca.
3 resım kalemın devamını demıssın kalemın devam yok kı zaten resım öyle :D
herseyı orantılı neyn nerde ne olacagını cızmen lazım demıssın sanatcılr gıbı Sanatcı deılım kı ben herkesı bır meslegı varr ben suan ogrencı bır kardesınızım benı öyle gorun ısterım adamlar herhal bosu bosuna Bu cızım okullarını acıp ders gormuyorlar deıl. ve sen sınava fılan gırdım demıssın ben su kendı sınavlarımı atlatayım da sonra oo sınava gıreyım kardes:D
suanlık yazablecegım bunlar kardesım yorumun ıcın teskurler tekrardan
Çaki
Bakma qq
Resim
♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪
Akıllı OL Belediye'ye Rüsvet Verip Evini Yıktırırım.
.....................♫♥♪ IISaMeDSeDiRII ♫♥♪.......................

Cevapla

“Konu Dışı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Google [Bot] ve 1 misafir