Yeni projeye start verdik

İKV dışındaki konularla ilgili paylaşımlarınız
Kullanıcı avatarı
FrenzyTR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 18 Eyl 2018 00:12

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen FrenzyTR » 09 Eki 2019 15:54

Büyük bir zindanın daha sonuna geldik. Haritamızdaki bütün alanların %90 'ı bitmiş durumda. Malesef her alanın görüntüsünü sizinle paylaşamıyorum. :relaxed:

Resim
Experienced Game Developer (Windows/Android/IOS) for 8 years.
MMORPG Projemiz.

Kullanıcı avatarı
MXneo
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 09 Ara 2009 02:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen MXneo » 17 Eki 2019 22:06

Merhaba Oyununuz şimdiden hayırlı olsun. Gerçekten oyun grafikleri göz dolduruyor MMORPG olmasıda ayrı bir heyecan katıyor. Benim MMORPG de aradığım en önemli özelliklerden biri stat puanlarını kendimizin dağıtabilmesi ve Level atladığımızda önceki levele göre göz ile görülebilir bir fark olması misal aynı leveldeki bi yaratığı keserken zorlanabiliriz fakat levelimiz o yaratıktan 1 level bile yüksek olsa hiç zorlanmamamız gerekli. Projenizi başaracağınıza inanıyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.
*BeyaZKöşK*/f Matrixneo-> /f LorDxVoLDeMoRT
*AnKa*/f Kalpgözü
*Meran*/f Alayınaxmxneoo
Resim
Mazi'yi Düşünürken Akıttığınız Gözyaşı, Acı Çekerken Sizin Mutlu Olduğunuzdur.

Kullanıcı avatarı
FrenzyTR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 18 Eyl 2018 00:12

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen FrenzyTR » 18 Eki 2019 00:43

MXneo yazdı:
17 Eki 2019 22:06
Merhaba Oyununuz şimdiden hayırlı olsun. Gerçekten oyun grafikleri göz dolduruyor MMORPG olmasıda ayrı bir heyecan katıyor. Benim MMORPG de aradığım en önemli özelliklerden biri stat puanlarını kendimizin dağıtabilmesi ve Level atladığımızda önceki levele göre göz ile görülebilir bir fark olması misal aynı leveldeki bi yaratığı keserken zorlanabiliriz fakat levelimiz o yaratıktan 1 level bile yüksek olsa hiç zorlanmamamız gerekli. Projenizi başaracağınıza inanıyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Merhaba. İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkürler. Stat puanı olarak oyuncularımızın birbiriyle neredeyse hiç bir benzerlik olmamasını sağlayan kendi stat puanlarını dağıtma sistemi yapacağız ve bunu başka stat sistemleriyle de destekleyeceğiz. Bunların yaparken de kesinlikle oyunun anlaşılabilirliğini bozmayacağız. Bu şekilde bir denge hazırladık zaten. Bu konuda sınıf statlarında mantık dışı olabilecek bazı stat dengesi dışında tamamen oyuncuya sunacağız. Ayrıca yeteneklerde de puan dağıtma durumu mevcut. Her sınıfta ortalama 25 - 30 skill bulunacak ve bu şekilde de oyuncuların hareketleri arasında bir benzersiz savaş mekanikleri sağlamaya çalışacağız.

Maksimum seviyeyi daha önce açıklamadık diye hatırlıyorum fakat uzun zamandır bu şekilde hareket ettiğimiz için son bir değişiklik olmadığı sürece 70 seviye olarak sınırlandırdık.
Experienced Game Developer (Windows/Android/IOS) for 8 years.
MMORPG Projemiz.

Kullanıcı avatarı
MXneo
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 09 Ara 2009 02:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Konum: İstanbul

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen MXneo » 19 Eki 2019 01:38

FrenzyTR yazdı:
18 Eki 2019 00:43
MXneo yazdı:
17 Eki 2019 22:06
Merhaba Oyununuz şimdiden hayırlı olsun. Gerçekten oyun grafikleri göz dolduruyor MMORPG olmasıda ayrı bir heyecan katıyor. Benim MMORPG de aradığım en önemli özelliklerden biri stat puanlarını kendimizin dağıtabilmesi ve Level atladığımızda önceki levele göre göz ile görülebilir bir fark olması misal aynı leveldeki bi yaratığı keserken zorlanabiliriz fakat levelimiz o yaratıktan 1 level bile yüksek olsa hiç zorlanmamamız gerekli. Projenizi başaracağınıza inanıyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Merhaba. İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkürler. Stat puanı olarak oyuncularımızın birbiriyle neredeyse hiç bir benzerlik olmamasını sağlayan kendi stat puanlarını dağıtma sistemi yapacağız ve bunu başka stat sistemleriyle de destekleyeceğiz. Bunların yaparken de kesinlikle oyunun anlaşılabilirliğini bozmayacağız. Bu şekilde bir denge hazırladık zaten. Bu konuda sınıf statlarında mantık dışı olabilecek bazı stat dengesi dışında tamamen oyuncuya sunacağız. Ayrıca yeteneklerde de puan dağıtma durumu mevcut. Her sınıfta ortalama 25 - 30 skill bulunacak ve bu şekilde de oyuncuların hareketleri arasında bir benzersiz savaş mekanikleri sağlamaya çalışacağız.

Maksimum seviyeyi daha önce açıklamadık diye hatırlıyorum fakat uzun zamandır bu şekilde hareket ettiğimiz için son bir değişiklik olmadığı sürece 70 seviye olarak sınırlandırdık.
Merhaba Öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Anlattıklarına bakılırsa bizi süper bir MMORPG bekliyor. Türkiye'de bildiğim kadarıyla MMORPG olarak Liderliği Elinde Bulunduran bir İKV var ve oda Son demlerini yaşıyor. Tahtı sizin MMORPG oyunu alacak gibi gözüküyor inşallahda öyle olur ve dilerim ki oyunu daha çok geliştirirsiniz. Son olarak 70 seviye gayet büyük bir sınır oyunculara fazlasıyla yetecektir. Yolunuz Bahtınız açık olsun Türkiye'de nadir bulunan bir oyun türünü geliştirmek kolay bir iş değil, ekibinize kolaylıklar diliyorum.
*BeyaZKöşK*/f Matrixneo-> /f LorDxVoLDeMoRT
*AnKa*/f Kalpgözü
*Meran*/f Alayınaxmxneoo
Resim
Mazi'yi Düşünürken Akıttığınız Gözyaşı, Acı Çekerken Sizin Mutlu Olduğunuzdur.

Kullanıcı avatarı
FrenzyTR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 18 Eyl 2018 00:12

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen FrenzyTR » 19 Eki 2019 23:47

MXneo yazdı:
19 Eki 2019 01:38
FrenzyTR yazdı:
18 Eki 2019 00:43
MXneo yazdı:
17 Eki 2019 22:06
Merhaba Oyununuz şimdiden hayırlı olsun. Gerçekten oyun grafikleri göz dolduruyor MMORPG olmasıda ayrı bir heyecan katıyor. Benim MMORPG de aradığım en önemli özelliklerden biri stat puanlarını kendimizin dağıtabilmesi ve Level atladığımızda önceki levele göre göz ile görülebilir bir fark olması misal aynı leveldeki bi yaratığı keserken zorlanabiliriz fakat levelimiz o yaratıktan 1 level bile yüksek olsa hiç zorlanmamamız gerekli. Projenizi başaracağınıza inanıyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Merhaba. İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkürler. Stat puanı olarak oyuncularımızın birbiriyle neredeyse hiç bir benzerlik olmamasını sağlayan kendi stat puanlarını dağıtma sistemi yapacağız ve bunu başka stat sistemleriyle de destekleyeceğiz. Bunların yaparken de kesinlikle oyunun anlaşılabilirliğini bozmayacağız. Bu şekilde bir denge hazırladık zaten. Bu konuda sınıf statlarında mantık dışı olabilecek bazı stat dengesi dışında tamamen oyuncuya sunacağız. Ayrıca yeteneklerde de puan dağıtma durumu mevcut. Her sınıfta ortalama 25 - 30 skill bulunacak ve bu şekilde de oyuncuların hareketleri arasında bir benzersiz savaş mekanikleri sağlamaya çalışacağız.

Maksimum seviyeyi daha önce açıklamadık diye hatırlıyorum fakat uzun zamandır bu şekilde hareket ettiğimiz için son bir değişiklik olmadığı sürece 70 seviye olarak sınırlandırdık.
Merhaba Öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Anlattıklarına bakılırsa bizi süper bir MMORPG bekliyor. Türkiye'de bildiğim kadarıyla MMORPG olarak Liderliği Elinde Bulunduran bir İKV var ve oda Son demlerini yaşıyor. Tahtı sizin MMORPG oyunu alacak gibi gözüküyor inşallahda öyle olur ve dilerim ki oyunu daha çok geliştirirsiniz. Son olarak 70 seviye gayet büyük bir sınır oyunculara fazlasıyla yetecektir. Yolunuz Bahtınız açık olsun Türkiye'de nadir bulunan bir oyun türünü geliştirmek kolay bir iş değil, ekibinize kolaylıklar diliyorum.
Tekrar merhaba.
Desteğiniz için çok teşekkürler, bu sistemden memnun olduğunuza sevindik. 70 seviye sınırını oyunumuzun büyük bir dünyaya ve hikaye örgüsüne sahip olmasından yola çıkarak karar verdik. Daha birçok eğlenceli etkinlik ve sistemler oyuncularımızı bekliyor olacak. En güzeli de oyunumuz p2w olmadan, free bir oyun olacak. Bu sistemi nasıl sağlayacaksınız diye sormadan söyleyelim, bunu sağlayacak birçok şeyi çoktan planladık. Daha çok oyuncularımızın emeğiyle yarıştığı bir dünya olacak.
Experienced Game Developer (Windows/Android/IOS) for 8 years.
MMORPG Projemiz.

Kullanıcı avatarı
VatanKIRIM
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 478
Kayıt: 03 Haz 2012 16:41
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen VatanKIRIM » 20 Eki 2019 18:02

OOC Para ile alınabilecek tek şey hiçbir etkisi olmayan kozmetik ürünleri olmalıdır bence. Eğer uygun bir fiyat belirlenirse oyuncular kolaylıkla alabilir. Oyunda kullanılan para varsayalım "Gümüş" ise, OOC Para birimi "Altın" olarak belirlenebilir. Altın kullanımını oyuna ek bir sistemle; örneğin 1000 Gümüş para karşılığında 1 Altın satan bir NPC eklenerek oyunculara ek ödeme seçeneği tanınabilir.
Resim
T A T A R
İstanbul - São Paulo
2012 FanArt Çizgi Roman Üçüncüsü

Kullanıcı avatarı
FrenzyTR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 18 Eyl 2018 00:12

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen FrenzyTR » 21 Eki 2019 17:42

VatanKIRIM yazdı:
20 Eki 2019 18:02
OOC Para ile alınabilecek tek şey hiçbir etkisi olmayan kozmetik ürünleri olmalıdır bence. Eğer uygun bir fiyat belirlenirse oyuncular kolaylıkla alabilir. Oyunda kullanılan para varsayalım "Gümüş" ise, OOC Para birimi "Altın" olarak belirlenebilir. Altın kullanımını oyuna ek bir sistemle; örneğin 1000 Gümüş para karşılığında 1 Altın satan bir NPC eklenerek oyunculara ek ödeme seçeneği tanınabilir.
Merhaba. Tavsiyeniz için çok teşekkürler. Başta biz de oyun içi paranın reel para birimine dönüştürülebilmesi konusunda planlar yaptık fakat bazı sebeplerden bu özelliğe pek ısınamadık. Zaten incelediğimiz birçok mmorpg oyunlarında reel para birimiyle oyunda birçok üstünlük sağlayan(özellikle itemlerin yükseltimesi/güçlendirilmesi) ürünlerin satışını yapmayacağız. Bunun dışında dediğiniz gibi kozmetik ürünler ağırlıklı olarak, İKV'nin ilk zamanları gibi EXP artırıcı, Eşyaları NPC'lere satarken biraz daha kazanç sağlayan ayrı ayrı aylık paketler de yer alacak. Fakat dediğim gibi bu tür paketler de oyunculara bariz bir güç vermeyecek, karakterlerin güçlenmesi her türlü oyuncunun verdiği emeğe göre sağlanacaktır. Bu konuda oyunda yer alacak ürünlerin listesini zaten hazırladık fakat hala güncellenmeye devam ettiği için ve oyunun yayınlanmasına hala zamanımız olduğu için şuan paylaşamıyoruz. Daha çok kendimizi her kitleden olan oyuncularımızın yerine koyarak bu ürünleri seçiyoruz. P2W olayını biz de istemiyoruz. :relaxed:
Experienced Game Developer (Windows/Android/IOS) for 8 years.
MMORPG Projemiz.

Kullanıcı avatarı
FrenzyTR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 18 Eyl 2018 00:12

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen FrenzyTR » 21 Eki 2019 19:02

Tekrar Merhaba. Bu hafta da dahil olmak üzere gelişim süreci biraz yavaşladı, o yüzden yaptığımız şeyleri paylaşma fırsatımız olmadı. Yanlış anlaşılma olmasın, yavaşlama olayı sadece 1 hafta daha sürecek ve yakında oyunu geliştirdiğimiz ofisimiz ve ilgili markamıza ait mağazamız oyunumuzu merak eden/bizimle tanışmak isteyen arkadaşlar için açılacaktır. Bu konuda detaylı bilgi konu dışına çıkmamak suretiyle sizinle paylaşılacak. Böylece İstanbul'da yer alan ve oyunumuzu/bizi merak eden arkadaşlar en azından çayımızı içmek için bizi ziyaret edebilirler. [:)]
Experienced Game Developer (Windows/Android/IOS) for 8 years.
MMORPG Projemiz.

Kullanıcı avatarı
FrenzyTR
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 18 Eyl 2018 00:12

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen FrenzyTR » 24 Kas 2019 15:04

Çalışmalar devam ediyor :relaxed:
Resim
Experienced Game Developer (Windows/Android/IOS) for 8 years.
MMORPG Projemiz.

EbdSr
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 31
Kayıt: 16 Oca 2019 23:53

Re: Yeni projeye start verdik

Mesaj gönderen EbdSr » 30 Kas 2019 03:16

Bu oyunlarda bir başka karaktere saldırma kararını verirken gözetilen tamamen, kişinin, o an rakibin üstesinden gelebileceğine inanmasıyla sınırlı veya trollük gibi istisnalar. Eğer yaşanan savaşların oyun dünyasına başka etkileri olsa pvp modları da oyuncu için daha anlamlı olmaz mı? Mesela ,arz lodos gibi, iki taraf arasında dökülen kan hesaplansa ve savaşın çok kızıştığı dönemlerde pazarlardaki ürünlere otomatik vergiler getirilerek ticaret erbabına da savaşın etkileri hissettirilse.

Cevapla

“Konu Dışı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir